mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 17:15


hil írta:
mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



Irásban nem jön át szarkazmus, így nem tudom mit is akarsz valójában közölni. De bocs, hogy BMW fórumon érdeklődöm BMW-ről, és érdemleges válasz még mindig nem született. Gondoltam hátha feltéved ide egy specialista néha, vagy szerelő, vagy legalább valaki, akinek van, vagy volt már valamelyik. Mik a szervíz igények, tapasztalatok, mire kell figyelni vásárláskor, gyorsan kopó alkatrészek, hülye technikai hibák ami ecu resetet igényelnek, ideális olaj, gumi.........

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 17:10


mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 16:56


MattM325 írta:
mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :


Igaz itt csak 335i az "ellen" A link neve
Ha két ennyire különböző autó közül nem tudod eldönteni, hogy melyiket vedd, jobb ha elfelejted az M3-t.
Mod: De magát a BMW-t is... "V6, GT-R. remapped..." Pff



Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szebii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Szebii

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 16:53


Palyara vegkepp nem vennek 35d-t es ilyen cdi izeket, hiaba "sportkocsik" egyszeruen nem arra vannak kitalalva.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 16:29


mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :


Igaz itt csak 335i az "ellen" A link neve
Ha két ennyire különböző autó közül nem tudod eldönteni, hogy melyiket vedd, jobb ha elfelejted az M3-t.
Mod: De magát a BMW-t is... "V6, GT-R. remapped..." Pff



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 21. szerda, 16:30

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 16:01


mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :


részemről nem tudok neked elfogadható indokot adni. és szerintem nem sok embernek van itt ezek közül bármelyik.
ráadásul amilyen indokkal neked kell, hogy egy pályanapon mondjuk jobb legyél mint bárki... szóval nem igazán értelek. azt mondod, főleg főóton használnád. akkor dízel. de több a gond velük. egy M3 meg akkor is többet mutat.
aki meg pályanapra jár, az nem azért megy, hogy lenyomjon egy lancer-t vagy akármit, hanem saját magához képest tudjon menni jobbat és jobbat. és nem si feltétlen erről szól, hanem a sebesség korlát nélküli ereszd el a hajamról. nem az számít, hogy valami 1-2 tizeddel jobban gyorsul.
szóval ahogy látom nem vagyok egyedül azzal, aki nem igazán érti a gondolkozásod, vagy a megfontolásod az üggyel kapcsolatban. nekem M3. miért? mert M párti vagyok. mert imádom a V8 hangját, és az E92 kifejezetten jól sikerült kinézetre is. a dízel miért nem? mert traktor, nekem munkagépes. több a hibalehetőség, az adott motor ráadásul kerülendő is a tapasztalatok alapján. és ha volna annyi pénzem, az azt jelentené, hogy több is van, és akkor minek üljek be egy dízelbe, amikor egy M3-at is tudnék tankolni. nem is értem nagy luxus autókba mit keres dízelmotor. de ez én vagyok, az én véleményem.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 15:14


YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 15:06


mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 14:56


Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.


https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 14:17


Szebii írta: Kicsit zavaros a tema. Tehat evokat akarsz legyorsulni viszont ne fogyasszon sokat a kocsi?
Ha ennyire szamitanak a tizedmasodpercek minek foglalkozol egyaltalan kabrioval?


Nem legyorsulni, hanem köridőkben verni. EVO-knak nagyon jó meghajtásuk van, legerősebb kivitel 3,4mp-et is tud futni, Nissan GT-R szintjén mozog 2.0-ás meghajtással. BMW nem ellenfele gyorsulási versenyeken a 400as kivitelnek. Cabrio csak példa volt, hogy olcsóbb mint coupe, holott újként többe kerül, viszont jóval nehezebb a tető miatt és az nem is szénszálas ha jól tudom, így nem csak a teljesítmény rovására megy a sújtöblet, hanem az eloszlásra. Nehezebb tető + segg is jóval nehezebb lett, így azért a fél mp-es (0,6mp) hátrány + a rossz sújeloszlás rengeteg mp-et jelenthet, akár 3-4mpet is kör végén. A teljesítmény nem minden, max gyorsulási versenyeken. Mint írtam kocsi 80%-ban munkába járásra van használva, illetve bolt, de az a maradék 20% ami miatt keresem az ideális "Sport" autot. Listán van S5, Evo X, BMW 335D vagy M3 esetleg Mercedes E350 CDI. Ezek 5MP alatt vannak százon és van hajtás alattuk ami nem csak gyorsá teszi őket, hanem pálya kocsivá is. Viszont az M3 a legdrágább, a 335D és a Merci diesel, az Evo meg egy vadállat, de az kb tényleg csak versenyauto és 3-4000km-enként szerviz igényes.....Szóval M3 eddig ami talán a legideálisabb választás csak ár/érték arányban jobb-e annyival mint a többi.

Szebii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Szebii

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 12:01


Kicsit zavaros a tema. Tehat evokat akarsz legyorsulni viszont ne fogyasszon sokat a kocsi?
Ha ennyire szamitanak a tizedmasodpercek minek foglalkozol egyaltalan kabrioval?

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 19:35


minimal írta:
mgerihun írta:
minimal írta:
mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.


Miért, a színe alapján vegyek autot? Nem, a használtauto tesztek és a gyári adatok alapján próbálok autot venni...Mérlegelek, ez nem 1 milliós tétel, gondoltam BMW fórumon hátha akad valaki, akinek már volt köze valamelyikhez, de eddig még senki nem jelentkezett. Adok mások véleményére, ha jó érvekkel támasztja alá amit mond. Nem városozom sokat, és kis város, nincsenek nagy dugók, de van a környéken pár pálya ahova lejárnak tulajok, és számít az a fél mp ebben a kategoriában, amikor a 2.0L-es 400-as Evo X 3,7 mp alatt futja a 100-at, M3 4,6 (cabrio 5,2) és csak azért hoztam fel cabriot, mert árban a sima coupe-k alatt mozog, de az nem az én világom, hiába kemény tetős.


Az én tapasztalatom az, hogy aki akár csak egy "mezei" BMW-t vesz még annak is vannak elképzelései, hogy mit szeretne pl. 3mas dizel kombi belül navi legyen minimum és a színéről is van elképzelése ha már évekig nézegetni fogja. Az eddigi írásod alapján akkor jó lesz egy rózsaszín m3 e92 dsgvel ezek szerint? értem hogy adsz más véleményére, de te mit szeretnél? mi áll hozzád alapból közel? Ha van valami komoly gyorsulási verseny a környéken amire járni akarsz akkor építeni kell és nem kell félni hogy lenyom az evo X...


Vezetési élmény számít, semmi más na és, hogy ne legyen ellenfél . Imádtam RX8-at, "kevés" lóerő volt benne, kis nyomatékkal, de mégis azért kanyarokban szerintem máig ver mindent.
A szín az fehér, fekete tetővel és kerekekkel, ez fix, mindegy mi lesz a háztető alatt Ha rózsaszín de olcsóbb, jó km-es, akkor azt veszem meg, színcsere bele van kalkulálva

Ezzel a kettővel szemezgetek, illetve coupe-val már tárgyalok. Ezek kb 130e KM-esek, kb 800ezerrel többért van 70-80e Km-es is, lehet még érdemes rászánni annyit.

http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p



minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 18:46


mgerihun írta:
minimal írta:
mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.


Miért, a színe alapján vegyek autot? Nem, a használtauto tesztek és a gyári adatok alapján próbálok autot venni...Mérlegelek, ez nem 1 milliós tétel, gondoltam BMW fórumon hátha akad valaki, akinek már volt köze valamelyikhez, de eddig még senki nem jelentkezett. Adok mások véleményére, ha jó érvekkel támasztja alá amit mond. Nem városozom sokat, és kis város, nincsenek nagy dugók, de van a környéken pár pálya ahova lejárnak tulajok, és számít az a fél mp ebben a kategoriában, amikor a 2.0L-es 400-as Evo X 3,7 mp alatt futja a 100-at, M3 4,6 (cabrio 5,2) és csak azért hoztam fel cabriot, mert árban a sima coupe-k alatt mozog, de az nem az én világom, hiába kemény tetős.


Az én tapasztalatom az, hogy aki akár csak egy "mezei" BMW-t vesz még annak is vannak elképzelései, hogy mit szeretne pl. 3mas dizel kombi belül navi legyen minimum és a színéről is van elképzelése ha már évekig nézegetni fogja. Az eddigi írásod alapján akkor jó lesz egy rózsaszín m3 e92 dsgvel ezek szerint? értem hogy adsz más véleményére, de te mit szeretnél? mi áll hozzád alapból közel? Ha van valami komoly gyorsulási verseny a környéken amire járni akarsz akkor építeni kell és nem kell félni hogy lenyom az evo X...


mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 18:29


minimal írta:
mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.


Miért, a színe alapján vegyek autot? Nem, a használtauto tesztek és a gyári adatok alapján próbálok autot venni...Mérlegelek, ez nem 1 milliós tétel, gondoltam BMW fórumon hátha akad valaki, akinek már volt köze valamelyikhez, de eddig még senki nem jelentkezett. Adok mások véleményére, ha jó érvekkel támasztja alá amit mond. Nem városozom sokat, és kis város, nincsenek nagy dugók, de van a környéken pár pálya ahova lejárnak tulajok, és számít az a fél mp ebben a kategoriában, amikor a 2.0L-es 400-as Evo X 3,7 mp alatt futja a 100-at, M3 4,6 (cabrio 5,2) és csak azért hoztam fel cabriot, mert árban a sima coupe-k alatt mozog, de az nem az én világom, hiába kemény tetős.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 18:18


minimal írta:
mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.


igen ezt nem pontosan értem én sem, hogy mit számít ennyire fél sec, ha valaki nem versenyezni akar. az ilyen adatokkal régen illegális tuning találkozókon villogtak emberek. nekem ha ennyi pénzem lenne, nem gondolkoznék, benzin, és SMG, vagy ahogy hívják az új változatát. de sima automata nem kellene.