státusz N3mus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. október 24. hétfő, 16:18


Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. szeptember 11. vasárnap, 03:52


[quote="gyuryy"]
gyuryy írta: Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzatok, hogy most jött el az ideje, hogy vegyek egy BMW 320i-t és ki is néztem egyet de nemtudom miket kell figyelembe venni vásárlás elott. /http://m.hasznaltauto.hu/auto/...t-10482460


Egy ennyit futott szép e46-ot soha nem adnának oda ennyiért szerintem..főleg nem m-pakettot..

státusz AutoBox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. szeptember 08. csütörtök, 14:02


[quote="gyuryy"]
gyuryy írta: Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzatok, hogy most jött el az ideje, hogy vegyek egy BMW 320i-t és ki is néztem egyet de nemtudom miket kell figyelembe venni vásárlás elott. /http://m.hasznaltauto.hu/auto/...t-10482460


Kedves gyuryy!

A vásárlás előtt mindenképp vedd figyelembe az alábbiakat:

- Ár-érték arány
- Évjárat és futott kilométer aránya. Az autó korához képest nincs-e túl kevés vagy túl sok kilométer az autóban.
- Van-e szervizkönyv, vezetve volt-e
- Korához képest milyen a műszaki állapota
- Volt-e már balesete az autónak
- Mennyi kilométert szeretnél évente menni vele? Évi 20-30 ezer kilométer alatti használatnál érdemes benzines autót választani.
- Mennyi az autó fogyasztása
- Az előző tulajdonosnak milyen volt a vezetési stílusa
- Honnan származik az autó
- Érvényes okmányokkal rendelkezik-e

Ezeken kívül autót mindig a saját igényeidnek megfelelően válassz. Például mire szeretnéd használni, mekkora helyre van szükséged, mennyit tudsz költeni szervizre, automata vagy kézi váltós autóhoz vagy szokva, stb.

Reméljük sikerült neked segíteni,

Üdvözlettel,
Auto-box használtautó kereskedés

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 06:20


gyuryy írta: Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzatok, hogy most jött el az ideje, hogy vegyek egy BMW 320i-t és ki is néztem egyet de nemtudom miket kell figyelembe venni vásárlás elott.
http://m.hasznaltauto.hu/auto/...t-10482460


úgy látom nem híreskedik nagyon azzal a 190ezres belsővel... egy 100-150ezer tutti vissza van tekerve és ez a minimum.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz gyuryy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 03:03


[quote="gyuryy"]Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzatok, hogy most jött el az ideje, hogy vegyek egy BMW 320i-t és ki is néztem egyet de nemtudom miket kell figyelembe venni vásárlás elott. /http://m.hasznaltauto.hu/auto/...t-10482460

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz gyuryy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 02:42


Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzatok, hogy most jött el az ideje, hogy vegyek egy BMW 320i-t és ki is néztem egyet de nemtudom miket kell figyelembe venni vásárlás elott.

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. szeptember 01. csütörtök, 13:09


p1tyeszka írta: Üdv! Valaki vásárolt már itt? Sehol nem találni ennyiért, lehet bóvli?


nallunk (RO) kedvezmeny nelkul ennyi...
P.S. ezekben amugy lehet cserelni csak magat a pompat, ami ugye toredekebe kerul az egesz egysegnek...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 01. csütörtök, 13:15


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. szeptember 01. csütörtök, 12:58


p1tyeszka írta: Üdv! Valaki vásárolt már itt? Sehol nem találni ennyiért, lehet bóvli?


nem hallottam még erről a helyről.
lehet olyanok, amiket már visszaküldtek, mert szintjelző hibásak, aztán ők olcsón felvásárolták. nem tudom.
szerintem biztos van olyan ismerősöd, aki a nagyobb alkatrészellátóktól tud venni ~40% kedvezménnyel. szerintem úgy érdemesebb.
érdemes olyan helyről vásárolni, aminek van háttere.
nem reklám, de a kovácsauto-t érdemes megnézni, nála sok beragadt termék van, amiknek nagyon jó árai vannak. mi pl, off autónál Hella fényszóróval nagyon jól jártunk. bár lehet nem is fogsz találni. sokan akik maszekban javítgatnak, előszeretettel vásárolják fel a nagyon olcsó termékeket, mert sokszor jobban kijön, mint unix-os, bárdi-s kedvezménnyel.

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2016. szeptember 01. csütörtök, 12:29


Üdv! Valaki vásárolt már itt? Sehol nem találni ennyiért, lehet bóvli?

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2016. július 02. szombat, 10:45


elgeri írta:
Szabi46 írta: Sziasztok. Jelenlegi X5 e53-amat szeretném eladni/cserélni és vissza térni a 3as BMW-hez. Most a kiszemeltem az E90-széria azon belül a 320d.
Mivel nem nagyon van kapás a saját autóm iránt, ezért az eddigi jelentkező aki cserélné velem az autót némi pótlással ez a 20d lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10327762

A műszerfalon jól látom a légzsák hibákat, vagy mind ilyen gyújtáson?





Hali!

Nem vagyok nagy szakértő, de az a légzsák hibajelzés tuti nem normális. Nem csak az ikon villant fel, hanem a kijelzőn is kitette. Valami bajt érzékel.

Hogy mennyire komoly azt viszont ne a tulajnak hidd el, hanem egy szervizátvizsgálásnak



Normál gyújtásnál csak a kezifék (ha be van huzva)meg a biztonsági öv figyelmeztetőnek kell világitani vagy max engine check lámpa de az elalszik pár másodperc után. Nekem még az tűnt fel hogy a motorháztetőn ennyi km után nincs egy kavicsfelverődés sem meg a Bmw jelnél be van horpadva picit ez lehet megmagyarázza a légzsák lámpát de lehet csak én látom rosszul...

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. július 01. péntek, 13:00


Szabi46 írta: Sziasztok. Jelenlegi X5 e53-amat szeretném eladni/cserélni és vissza térni a 3as BMW-hez. Most a kiszemeltem az E90-széria azon belül a 320d.
Mivel nem nagyon van kapás a saját autóm iránt, ezért az eddigi jelentkező aki cserélné velem az autót némi pótlással ez a 20d lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10327762

A műszerfalon jól látom a légzsák hibákat, vagy mind ilyen gyújtáson?





Hali!

Nem vagyok nagy szakértő, de az a légzsák hibajelzés tuti nem normális. Nem csak az ikon villant fel, hanem a kijelzőn is kitette. Valami bajt érzékel.

Hogy mennyire komoly azt viszont ne a tulajnak hidd el, hanem egy szervizátvizsgálásnak

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2016. július 01. péntek, 10:30


Sziasztok. Jelenlegi X5 e53-amat szeretném eladni/cserélni és vissza térni a 3as BMW-hez. Most a kiszemeltem az E90-széria azon belül a 320d.
Mivel nem nagyon van kapás a saját autóm iránt, ezért az eddigi jelentkező aki cserélné velem az autót némi pótlással ez a 20d lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10327762

A műszerfalon jól látom a légzsák hibákat, vagy mind ilyen gyújtáson?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. július 01. péntek, 12:09

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 15. vasárnap, 20:59


YELLOW írta:
Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:

Én ezt olvastam:
45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártás: 2004-2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si
Forrás: Autorevue.cz

Magas fogyasztás, túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel. A 320si változat a hengerfalak közötti minimális falvastagságnak köszönhetően sok esetben elrepedt.

ÉN itt csak a 116i-t 316i-t és 320si-t olvastam,hogy ide tartoznak.
DE ha a sima 320i ide tartozik miért hagyták ki?
Reménykedtem hogy az a már az N46os motorral szerelt 2005-06os. évj.tól.
Szólj ha tévedek.
Vagy az N46os szuperbiztos mikori gyártású?

Üdv.Whole


hát itt eléggé azt látom nem vagy képben.
az N46 olyan 2003.09-től volt kb. és E90 is kapott a motorból pl, vagy éppen Z4, meg kitudja.
"túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel." -ez pont N46-ra jellemző, meg N42-re ami korábban volt. bár ennek is inkább vezetési stílus miatti hibák, mert ezek azért nem versenyautók, attól, hogy BMW. ha pörgeti az ember, minden autó sokat fogyaszt, egyébként pont az volt a jó, hogy takarékosan is használható.

BMW-nél nem célszerű írásokra hivatkozni motorkód alapján. az a biztos, amit leolvasol a blokkról, még a forgalmi sem garancia. vagy amit VIN kód alapján kidob a gép.
2001–2004 – 1.8/2.0 L N42 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2007 – 1.8/2.0 L N46 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2011 – 1.6/2.0 L N45 dupla Vanos
2007–2011 – 1.6/2.0 L N43 direkt befecskendezéses (mondjuk a többi is az, de ebben se Vanos, se semmi)

igazad van N45-ből nem volt sima 2.0
szerintem az 1.6-osakkal nincs gond, hisz mint írtam nincsennek felfúrva.
de jobb választás egy N43-as.


Korábban vki azt irta lehet N43as volt amit láttam....de akkr ez ugy látom nem lehet..mivel leirásod alapján azt 20007-2011ig használták.
DE érdekes bárkivel beszélek azt mondja h az Ó 320i 4 hengeresével(2005-06 évj) semmi gond nem volt ..norm. magánszemélyek...pedig van amelyikben 280.000km is van! Akkor csak jók azok a benzinesek ha gazdájuk megbecsülte,karbantartotta azt?Legyen így



én írtam, hogy lehet N43 volt, mivel nem írtad milyen évjáratú volt, amit néztél 280k km-rel.
én amit konkrétan is tudok, hogy bajos volt N46, azok mind 2 literesek voltak. de meg lettek csinálva, és mentek tovább. N42, N46 jó motorok, N42 az év motorja is lett.
viszont sajnos összetett motor, ezért nagyobb a hibalehetőség. de ha oda van rá figyelve, az olajcserékre, akkor nem nagyon lesz velük gond. a láncfeszítő patron is attól áll be, ha nincs normális olaj benne, és cserélve. aztán csodálkoznak ha nem feszít, és megugrik a lánc.
egyébként az is fura, hogy N42-ből inkább 1.8-asokat látni, mígy N46-ból 2.0-ákat. nem tudom miért van ez így, pedig volt mindkettőből mindkét féle motor. N46 annyiban más az N42-höz, hogy az már EU4-es. nyugodt vezetőnél nagyon jó fogyasztású motor. ha kell van ereje annyi, ami simán elég a hétköznapokban.


2005ös E90 320i volt amibe 280.000km volt.
Na azt hiszem ezzel a végéhez értünk. A megfelelő karbantartás,lekövethető szervízmúlt,gondos tulaj.Ez a recept.Így a benzinesek örök élet+ 1 év.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 15. vasárnap, 19:33


Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:

Én ezt olvastam:
45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártás: 2004-2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si
Forrás: Autorevue.cz

Magas fogyasztás, túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel. A 320si változat a hengerfalak közötti minimális falvastagságnak köszönhetően sok esetben elrepedt.

ÉN itt csak a 116i-t 316i-t és 320si-t olvastam,hogy ide tartoznak.
DE ha a sima 320i ide tartozik miért hagyták ki?
Reménykedtem hogy az a már az N46os motorral szerelt 2005-06os. évj.tól.
Szólj ha tévedek.
Vagy az N46os szuperbiztos mikori gyártású?

Üdv.Whole


hát itt eléggé azt látom nem vagy képben.
az N46 olyan 2003.09-től volt kb. és E90 is kapott a motorból pl, vagy éppen Z4, meg kitudja.
"túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel." -ez pont N46-ra jellemző, meg N42-re ami korábban volt. bár ennek is inkább vezetési stílus miatti hibák, mert ezek azért nem versenyautók, attól, hogy BMW. ha pörgeti az ember, minden autó sokat fogyaszt, egyébként pont az volt a jó, hogy takarékosan is használható.

BMW-nél nem célszerű írásokra hivatkozni motorkód alapján. az a biztos, amit leolvasol a blokkról, még a forgalmi sem garancia. vagy amit VIN kód alapján kidob a gép.
2001–2004 – 1.8/2.0 L N42 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2007 – 1.8/2.0 L N46 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2011 – 1.6/2.0 L N45 dupla Vanos
2007–2011 – 1.6/2.0 L N43 direkt befecskendezéses (mondjuk a többi is az, de ebben se Vanos, se semmi)

igazad van N45-ből nem volt sima 2.0
szerintem az 1.6-osakkal nincs gond, hisz mint írtam nincsennek felfúrva.
de jobb választás egy N43-as.


Korábban vki azt irta lehet N43as volt amit láttam....de akkr ez ugy látom nem lehet..mivel leirásod alapján azt 20007-2011ig használták.
DE érdekes bárkivel beszélek azt mondja h az Ó 320i 4 hengeresével(2005-06 évj) semmi gond nem volt ..norm. magánszemélyek...pedig van amelyikben 280.000km is van! Akkor csak jók azok a benzinesek ha gazdájuk megbecsülte,karbantartotta azt?Legyen így



én írtam, hogy lehet N43 volt, mivel nem írtad milyen évjáratú volt, amit néztél 280k km-rel.
én amit konkrétan is tudok, hogy bajos volt N46, azok mind 2 literesek voltak. de meg lettek csinálva, és mentek tovább. N42, N46 jó motorok, N42 az év motorja is lett.
viszont sajnos összetett motor, ezért nagyobb a hibalehetőség. de ha oda van rá figyelve, az olajcserékre, akkor nem nagyon lesz velük gond. a láncfeszítő patron is attól áll be, ha nincs normális olaj benne, és cserélve. aztán csodálkoznak ha nem feszít, és megugrik a lánc.
egyébként az is fura, hogy N42-ből inkább 1.8-asokat látni, mígy N46-ból 2.0-ákat. nem tudom miért van ez így, pedig volt mindkettőből mindkét féle motor. N46 annyiban más az N42-höz, hogy az már EU4-es. nyugodt vezetőnél nagyon jó fogyasztású motor. ha kell van ereje annyi, ami simán elég a hétköznapokban.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 15. vasárnap, 17:50


YELLOW írta:
Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
hil írta:
Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1
dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába

Köszike!!!!!



Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni


Korábban írták h nemcsak a 320SI-nél hanem a sima 320inél is el van vékonyítva a hengerfal így annál is előfordulhat annak elrepedése...de mint mondtam láttam 320i-t 280.000kmrel ilyen hiba nélkül....akkor csak nem olyan gyakori ennek előfordulása.


ez használat függő. SI-nél is azért jön ki hamar relatíve, mert úgy használják. ha sima 20i-t is úgy használnák, az is hasonló sorsra jutna.
és ne felejtsuk el, hogy ez N45 motor, viszont 20i volt N43-mal is, ami már nem az a motor. szóval amit láttál, lehet N43-as volt.


Én ezt olvastam:
45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártás: 2004-2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si
Forrás: Autorevue.cz

Magas fogyasztás, túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel. A 320si változat a hengerfalak közötti minimális falvastagságnak köszönhetően sok esetben elrepedt.

ÉN itt csak a 116i-t 316i-t és 320si-t olvastam,hogy ide tartoznak.
DE ha a sima 320i ide tartozik miért hagyták ki?
Reménykedtem hogy az a már az N46os motorral szerelt 2005-06os. évj.tól.
Szólj ha tévedek.
Vagy az N46os szuperbiztos mikori gyártású?

Üdv.Whole


hát itt eléggé azt látom nem vagy képben.
az N46 olyan 2003.09-től volt kb. és E90 is kapott a motorból pl, vagy éppen Z4, meg kitudja.
"túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel." -ez pont N46-ra jellemző, meg N42-re ami korábban volt. bár ennek is inkább vezetési stílus miatti hibák, mert ezek azért nem versenyautók, attól, hogy BMW. ha pörgeti az ember, minden autó sokat fogyaszt, egyébként pont az volt a jó, hogy takarékosan is használható.

BMW-nél nem célszerű írásokra hivatkozni motorkód alapján. az a biztos, amit leolvasol a blokkról, még a forgalmi sem garancia. vagy amit VIN kód alapján kidob a gép.
2001–2004 – 1.8/2.0 L N42 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2007 – 1.8/2.0 L N46 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2011 – 1.6/2.0 L N45 dupla Vanos
2007–2011 – 1.6/2.0 L N43 direkt befecskendezéses (mondjuk a többi is az, de ebben se Vanos, se semmi)

igazad van N45-ből nem volt sima 2.0
szerintem az 1.6-osakkal nincs gond, hisz mint írtam nincsennek felfúrva.
de jobb választás egy N43-as.


Korábban vki azt irta lehet N43as volt amit láttam....de akkr ez ugy látom nem lehet..mivel leirásod alapján azt 20007-2011ig használták.
DE érdekes bárkivel beszélek azt mondja h az Ó 320i 4 hengeresével(2005-06 évj) semmi gond nem volt ..norm. magánszemélyek...pedig van amelyikben 280.000km is van! Akkor csak jók azok a benzinesek ha gazdájuk megbecsülte,karbantartotta azt?Legyen így



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 15. vasárnap, 17:52