jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 12:46


Azon a navigációs cuccon én is csak lestem

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 12:45


vasorban írta: Üdv mindenkinek !

Használtautó.hu - n nézegettem BMW 320D ket amik úgy tetszenek is csak nem tudom megvegyem e szeretnék 2 hónapon belül autót venni és pontosan ezért tanácsokra segítségekre volna szükségem konkrétan ezt a hirdetést nézegettem : http://www.hasznaltauto.hu/aut...ny-5823081
Mi a véleményetek nem akarok hoppon maradni válaszokat előre is köszönöm.


Az a szellozo helyere epitett navigacio mifelefajta? Sose lattam ilyet E90-ben.

Amugy korrektnek tunik az auto, nem latok kirivo hibat, elotte egy szervizben atnezetni persze kotelezo.

vasorban

státusz vasorban

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 11:13


Üdv mindenkinek !

Használtautó.hu - n nézegettem BMW 320D ket amik úgy tetszenek is csak nem tudom megvegyem e szeretnék 2 hónapon belül autót venni és pontosan ezért tanácsokra segítségekre volna szükségem konkrétan ezt a hirdetést nézegettem : http://www.hasznaltauto.hu/aut...ny-5823081
Mi a véleményetek nem akarok hoppon maradni válaszokat előre is köszönöm.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 19:16


Coyote írta:
Thony írta:

Köszönöm! Mennyit pörög 130-nál egy ilyen 6-os váltó? Meg vagy elégedve a kiskocsiddal? Milyen hibák jöttek elő, mire figyeljek egy hasonlónál? Neked M-es a futóműd? Bár nem tudom, mi is az de amikor mondták úgy éreztem azt várják hogy elismerően örvendezzek Gondolom, valami sport dolog lesz ...


Futómű: az enyém nem M-es S338A, de sportfutómű, S226A. Ez keményebb, mint a normál, és ültetve is van (látszik talán a képeken), de nem számottevően. Nekem pont így jó, ha normál lett volna, akkor én ültettem volna, ha M-es lett volna azt szeretném, de az tuti jobban rázna. Talán valamelyik fórumtárs el tudja neked mondani, hogy mi a különbség érzésre. Én M-est és normál felfüggesztéses E46-tal nem jártam, a próbakör meg ugye nem reprezentatív minta

Nagyon meg vagyok elégedve az autóval, de ahogy már meséltem korábban, el is kérték az árát rendesen. E90-et akartam venni, de korábbi keserű tapasztalatok miatt úgy döntöttem, hogy inkább egy szép állapotú E46 legyen, mint egy legalja E90. Jó döntésnek bizonyult.
Az autó 2 évig szinte állt, összesen 15000 km-t mentek vele Magyarországon. Az első lengyelországi 3000 km-es túra után cserések lettek az első lengéscsillapítók, illetve novemberben megadta magát az egyik termosztát is. A szerelő szerint 2004 óta nem voltak még cserélve ezek, 160000 km-nél épp ideje volt már a cserének. Amikor vettem, néha világított a hátsó lámpa hibajelzője, ami vaklárma volt, a lámpa csatlakozója volt csak retkes. A xenon foncsorokat meg újra kellett foncsoroztatnom, mert gyári hiba, hogy az AL (vagy a másik?) típusú xenonban szétég a foncsor.
Ennyi hiba jött ki rajta 30000 km alatt, szerintem ez nem rossz. A lengéscsillapító és a termosztát pár tízezres tételek, a többi filléres probléma. 200.000-nél számítok egy első fék (tárcsa+betét) cserére, illetve az (ugyancsak gyári) ékszíjtárcsám kezdi elszarni magát, ez szíjastúl, görgőstől, vízpumpástól cserélve lesz majd.

Ezek mind a normál elhasználódás kategóriájába tartoznak szerintem. Részben a gondos korábbi tulajdonosoknak, részben pedig a kiforrottságnak (2004-es autó) köszönhetem szerintem, hogy ennyire problémamentes.

Javaslom, hogy te is a sorozat végéről válassz, amennyire lehetséges, megbízható múltú autót. Ha nem ezt vettem volna, akkor egy 2002-es M packettes ezüst színűt valamivel olcsóbban, de 240.000 km-rel, pontosan dokumentált szervíztörténettel, vagy egy 2004-es bordót, ami majdnem full fapad (kivéve bőr), de az egyetlen magyar tulajdonosát ismertem, és pontosan tudtam a múltját.

Sok szerencsét hozzá!

ja, és emlékeim szerint kb. 2100-at pörög 6.-ban 130-nál, és 2400-at 140-nél. Autópályán kívül az 5. is elég lenne neki, a 6. már nem elég előzéshez, viszont takarékos üzemeltetéshez kiváló.




Köszönöm, a válaszod!
Mint írtam, holnapra kéne eldöntenem kell-e a paripa vagy nem Megvan a szervíz-könyv és a számlák, és vissza lett nyomozva a vezérlés cserélve volt 20 ezerrel előtt nagy szerviznél... Van benne nagy navi, meg bőr és miegyébb... 182 ezernél tart azt hiszem, de már elfelejtettem, szép állapotú a kormány is ami még gyári nincs újrahúzva. 2005-höz nagyon közeli gyártású, gyári alufelnivel... nincs törve csak a hátsó ív lett vissza húzva és fényezve parkolásból de nem nagy ütközésből adódóan, tömítések gyáriak stb.
Eddig nem ezt a kategóriát néztem, mert ezeknek kissé borsos az áruk még mindig 300 ezerre az új dizájntól (ami nem tetszik). Ennek elfogadható ára van és akkor inkább ezt választanám, ha drágább is mint egy korábbi húzott lámpás... Eredeti terv a kocka lámpás volt, de az túl öregnek bizonyult és nemigen fejlődnék vissza, majd a lekonyult indexes, de végül ez a kis fl annyit dobott rajta hogy nagyon modern pofája lett... így csak ezeket néztem a végén Amit még kapok, hozzá ha behozzák és nem tetszik, vagy az általam kiválasztott szakszervízben nem azt hallom mait akarok akkor vissza kapom az előleget a szerződés szerint... hová lehet menni ahol kiolvassák? A Saab-nál a Wallisnak van ilyene, vagy van valami normális elérhetőbb de szakszerű hely?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 19:11


Coyote írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.


Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Nem is a fogyasztás itt a lényeg, mert ha nem nyomod neki, akkor ugyanúgy keveset is fogyaszthat a kisköbcentis gép. Ami - szerintem legalábbis - a legdöbbenetesebb, azok a műszaki paraméterek, a LE és a Nm. Hova a t@k@mbe emelik még?

2018-ban pont aktuális lesz ennél a 2d-nél a főtengelycsere

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 18:18


Thony írta:

Köszönöm! Mennyit pörög 130-nál egy ilyen 6-os váltó? Meg vagy elégedve a kiskocsiddal? Milyen hibák jöttek elő, mire figyeljek egy hasonlónál? Neked M-es a futóműd? Bár nem tudom, mi is az de amikor mondták úgy éreztem azt várják hogy elismerően örvendezzek Gondolom, valami sport dolog lesz ...


Futómű: az enyém nem M-es S338A, de sportfutómű, S226A. Ez keményebb, mint a normál, és ültetve is van (látszik talán a képeken), de nem számottevően. Nekem pont így jó, ha normál lett volna, akkor én ültettem volna, ha M-es lett volna azt szeretném, de az tuti jobban rázna. Talán valamelyik fórumtárs el tudja neked mondani, hogy mi a különbség érzésre. Én M-est és normál felfüggesztéses E46-tal nem jártam, a próbakör meg ugye nem reprezentatív minta

Nagyon meg vagyok elégedve az autóval, de ahogy már meséltem korábban, el is kérték az árát rendesen. E90-et akartam venni, de korábbi keserű tapasztalatok miatt úgy döntöttem, hogy inkább egy szép állapotú E46 legyen, mint egy legalja E90. Jó döntésnek bizonyult.
Az autó 2 évig szinte állt, összesen 15000 km-t mentek vele Magyarországon. Az első lengyelországi 3000 km-es túra után cserések lettek az első lengéscsillapítók, illetve novemberben megadta magát az egyik termosztát is. A szerelő szerint 2004 óta nem voltak még cserélve ezek, 160000 km-nél épp ideje volt már a cserének. Amikor vettem, néha világított a hátsó lámpa hibajelzője, ami vaklárma volt, a lámpa csatlakozója volt csak retkes. A xenon foncsorokat meg újra kellett foncsoroztatnom, mert gyári hiba, hogy az AL (vagy a másik?) típusú xenonban szétég a foncsor.
Ennyi hiba jött ki rajta 30000 km alatt, szerintem ez nem rossz. A lengéscsillapító és a termosztát pár tízezres tételek, a többi filléres probléma. 200.000-nél számítok egy első fék (tárcsa+betét) cserére, illetve az (ugyancsak gyári) ékszíjtárcsám kezdi elszarni magát, ez szíjastúl, görgőstől, vízpumpástól cserélve lesz majd.

Ezek mind a normál elhasználódás kategóriájába tartoznak szerintem. Részben a gondos korábbi tulajdonosoknak, részben pedig a kiforrottságnak (2004-es autó) köszönhetem szerintem, hogy ennyire problémamentes.

Javaslom, hogy te is a sorozat végéről válassz, amennyire lehetséges, megbízható múltú autót. Ha nem ezt vettem volna, akkor egy 2002-es M packettes ezüst színűt valamivel olcsóbban, de 240.000 km-rel, pontosan dokumentált szervíztörténettel, vagy egy 2004-es bordót, ami majdnem full fapad (kivéve bőr), de az egyetlen magyar tulajdonosát ismertem, és pontosan tudtam a múltját.

Sok szerencsét hozzá!

ja, és emlékeim szerint kb. 2100-at pörög 6.-ban 130-nál, és 2400-at 140-nél. Autópályán kívül az 5. is elég lenne neki, a 6. már nem elég előzéshez, viszont takarékos üzemeltetéshez kiváló.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. május 21. hétfő, 18:21

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 16:39


Coyote írta:
Thony írta:
Coyote írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.


Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km



Mennyivel mész autópályán ami megdobja? 140? 6-os a váltód?


igen, 140 km/h-nál 6-os váltóval olyan 6.5 az átlag. Egy ideje visszafogtam magam, 120-130 körül tolom, így 6.2. Tankolással is kiszámoltam, tizedre megegyezik (sőt, 6,16), tehát pontos a fogyasztásmérő. Mivel pár hete folyamatosan megy a klíma, szerintem vissza fog ugrani 6.5-re. Mondjuk a szenzációs 4,6 litert is végig klímával nyomtam... mintha nem is számítana sokat a dízeleknél a klíma...


Köszönöm! Mennyit pörög 130-nál egy ilyen 6-os váltó? Meg vagy elégedve a kiskocsiddal? Milyen hibák jöttek elő, mire figyeljek egy hasonlónál? Neked M-es a futóműd? Bár nem tudom, mi is az de amikor mondták úgy éreztem azt várják hogy elismerően örvendezzek Gondolom, valami sport dolog lesz ...


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 13:53


Thony írta:
Coyote írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.


Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km



Mennyivel mész autópályán ami megdobja? 140? 6-os a váltód?


igen, 140 km/h-nál 6-os váltóval olyan 6.5 az átlag. Egy ideje visszafogtam magam, 120-130 körül tolom, így 6.2. Tankolással is kiszámoltam, tizedre megegyezik (sőt, 6,16), tehát pontos a fogyasztásmérő. Mivel pár hete folyamatosan megy a klíma, szerintem vissza fog ugrani 6.5-re. Mondjuk a szenzációs 4,6 litert is végig klímával nyomtam... mintha nem is számítana sokat a dízeleknél a klíma...

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 13:38


Lassan közelednénk az új autóhoz!
Találtam, egy kinti kiskocsit korrekt áron 2005-ös, 187 ezer kilométerrel 20 ezer kilométerek ezelőtt nagy szerviz feszítők, lánc stb., olaj stb. visszanyomozva a szerviznél (egy barátom volt olyan kedves és megtette, hogy ment ki más BMW-ért és benézett ide, és megleste az autót) van korrekt szerviz- könyve, nem volt törve csak egy horpadás lett javítva a szerviz szerint a bal hátsó íven. Az autó jó erőben van, és szép esztétikai állapotban. Nagy- navigációs, full bőr, króm csíkos, cd- táros, M-es futómű, és nem eszi az olajat a turbó... Kormány, elfogadhatóan kopva de nem szakadt, a vezető ülés oldaltámasza a szokásosan megkopva de nem szakadt nem repedezett. Gyári felnivel jó gumikkal, szép kormánnyal ezüst csíkkal és onnan vezérelhető a tempomat is.
A kérdésem az lenne, hogy az M futómű mit jelent, miben jobb... és a 6 sebességes váltókról mi a véleményetek, mennyire használható a 320d-ben, és a leírtak alapján mennyit adnátok a kiskocsiért?
Köszönöm, a segítségetek újfent!

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 13:37


Coyote írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.


Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km



Mennyivel mész autópályán ami megdobja? 140? 6-os a váltód?


Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 13:36


Coyote írta:
hancurozo írta:
Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.


"Szerintem a szabályokat be kell tartani." meg "a rosszakat el kell ítélni"

A szabályokat egy kivétellel mindig betartom, jelen esetben a sebességhatárra gondoltam, ami az egyetlen, amit képtelenség betartani Én megpróbálok előzékenységgel (gyalogosok átengedése, másokra is tekintettel levő parkolás, stb) és a tahóság (zenebömböltetés, tailgating, dudálás, ködlámpázás)elkerülésével javítani a BMW tulajdonosok hírnevén.

A gyorshajtás gyorshajtás, legtöbb esetben nem árt a légynek sem, illetve van a társadalmunkban egyfajta gyorshajtásra ösztönzés is - ha nem lenne, akkor senkit nem érdekelne a lóerők száma, a nyomaték, a gyorsulás, a végsebesség... minden autót le lehetne szabályozni 130 km/h-ra, ehhez meg elég az 1 literes, 3 hengeres, félig elektromos motor is.
De ki akar ennyire "zöld" lenni, ha azon nőttünk fel, hogy vényóc, zsarukanyar, nájtrájder, dzsenerállí, tidzséhúker, szupercsapat, nídforszpíd, és a gyártók legerősebb reklámforrása még mindig az autóverseny?
Példának okáért, én a múltkor azon (a szégyenteljes és balga tevékenységen) kaptam magam, hogy Chevy Cruze-okat nézegetek. Persze az utcai változatok sokkal szánalmasabbak, mint a WTCC-sek



Ez van nálunk beadványban Trorntoban, hogy minden újonnan épített autó kap blokkolást....ennek a lényege, hogy valaki meggazdagodik azon hogy ezeket kiüsse
Mondjuk a 14 sávos autópályán a 100 is durva, de hát senki sem siet

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 13:23


Coyote írta:
vivaladiesel írta:
hancurozo írta:
Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.


Szerintem a 90-es és a 130-as sebesség korlátozás betarthatatlan. Vicc kategória...


Arról tudtok, hogy most dolgoznak az új KRESZ szabályzaton, és lehet beküldeni emailen javaslatokat a minisztériumba? Szerintem érdemes lenne!

Én a sebességhatárokat így változtatnám:
- lakott terület: 50 maradhat alapból, viszont felülvizsgálnék MINDEN települést, és ahol van rá lehetőség (Balcsi-part, többsávos utak) 70-es táblákat szórnék ki.
- lakott területen kívül: 110 km/h
- autópálya: 150 km/h. A sebességkorlát eltörlésére mi még sem fejben, sem műszakilag (elöregedett autópark) nem vagyunk eléggé érettek, de igazából az autópályán inkább a románoktól és ukránoktól kell félni, nem saját magunktól.


én a 110-el egyet értek, ahol indokolt. sajnos sok ember digitális söfőr, csak fék, meg gáz. itt most konkrétan arra gondolok, hogy ott is menne 110-el, ahol az utak állapota nagyon rossz. aztán te mész 80-al mert nem akarod szétrázatni az autót, ő megelőz 110-el és neked vág valami aszfalt darabot, vagy egy kátyúba vetődik, megdobja, stb. 110-el egyetértek, ha a szar utakon, amiből jó sok van, nem engedik. ez megint plussz táblák kihelyezését jelentené, ami újra kedvez a megélhetési bűnözőknek, és mivel drága egy tábla és sok kelelne, lehet nagyon költséges lenne

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 12:53


vivaladiesel írta:
hancurozo írta:
Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.


Szerintem a 90-es és a 130-as sebesség korlátozás betarthatatlan. Vicc kategória...


Arról tudtok, hogy most dolgoznak az új KRESZ szabályzaton, és lehet beküldeni emailen javaslatokat a minisztériumba? Szerintem érdemes lenne!

Én a sebességhatárokat így változtatnám:
- lakott terület: 50 maradhat alapból, viszont felülvizsgálnék MINDEN települést, és ahol van rá lehetőség (Balcsi-part, többsávos utak) 70-es táblákat szórnék ki.
- lakott területen kívül: 110 km/h
- autópálya: 150 km/h. A sebességkorlát eltörlésére mi még sem fejben, sem műszakilag (elöregedett autópark) nem vagyunk eléggé érettek, de igazából az autópályán inkább a románoktól és ukránoktól kell félni, nem saját magunktól.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 11:00


hancurozo írta:
Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.


Szerintem a 90-es és a 130-as sebesség korlátozás betarthatatlan. Vicc kategória...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 10:43


Coyote írta: "Szerintem a szabályokat be kell tartani." meg "a rosszakat el kell ítélni"

A szabályokat egy kivétellel mindig betartom, jelen esetben a sebességhatárra gondoltam, ami az egyetlen, amit képtelenség betartani Én megpróbálok előzékenységgel (gyalogosok átengedése, másokra is tekintettel levő parkolás, stb) és a tahóság (zenebömböltetés, tailgating, dudálás, ködlámpázás)elkerülésével javítani a BMW tulajdonosok hírnevén.

A gyorshajtás gyorshajtás, legtöbb esetben nem árt a légynek sem, illetve van a társadalmunkban egyfajta gyorshajtásra ösztönzés is - ha nem lenne, akkor senkit nem érdekelne a lóerők száma, a nyomaték, a gyorsulás, a végsebesség... minden autót le lehetne szabályozni 130 km/h-ra, ehhez meg elég az 1 literes, 3 hengeres, félig elektromos motor is.
De ki akar ennyire "zöld" lenni, ha azon nőttünk fel, hogy vényóc, zsarukanyar, nájtrájder, dzsenerállí, tidzséhúker, szupercsapat, nídforszpíd, és a gyártók legerősebb reklámforrása még mindig az autóverseny?
Példának okáért, én a múltkor azon (a szégyenteljes és balga tevékenységen) kaptam magam, hogy Chevy Cruze-okat nézegetek. Persze az utcai változatok sokkal szánalmasabbak, mint a WTCC-sek



Én sem arra gondoltam, hogy a kintfelejtett 30-as táblánál kell betartani. Mindenki hágott már át szabályokat (sebességtúllépés), én sem vagyok kivétel (sajna, ha elfogynak a házak és 2km-re van a település végét jelző tábla én is gyorsítok)
Én kipróbáltam a Chevy Cruze-t. (sima utcai kivitel) Nem rossz a belső tér, a helykínálat, a felhasznált anyagok minősége, de rossz helyen hajt (kanyarokban erősen allulkormányzott) és az eleje nekem nem tetszik, ráadásul benzines volt. (nagyon hiányzott a nyomaték)