autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. május 13. hétfő, 17:30


Sziasztok , szerintetek az mitől lehet ,hogy ha járatom alapjáraton az autót ,leveszem az olajbeöntő sapkát akkor el kezd köpdösni az olaj , a másik autómba ilyet nem csinál. Ma szétszedtem a katalizátor szűrőt nagyon gány volt , holnap megrendelem bele. Ja meg még azt akartam kérdezni ahonnan kiemeltem a komplett szűrűt azt is szárazra kell törölni mert az is tiszta olaj sár volt .

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 12. vasárnap, 12:47


pot írta:
YELLOW írta:
pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


hát hidegebb időben szerintem normális, na meg kondenzvíz is gőzölöghet...


Ez nem lehet turbó vagy porlasztócsúcs?????


szerintem kizárt. ha többlet anyag lenne akkor kormolna feketén. vagy ahogy írta a kolléga eszi a hűtővizet, vagy normális és a kondenzvíz az. ha sokat jársz vele rövid távokon, akkor tutti kondenz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. május 12. vasárnap, 11:58


YELLOW írta:
pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


hát hidegebb időben szerintem normális, na meg kondenzvíz is gőzölöghet...


Ez nem lehet turbó vagy porlasztócsúcs?????

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 12. vasárnap, 09:32


pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


hát hidegebb időben szerintem normális, na meg kondenzvíz is gőzölöghet...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. május 12. vasárnap, 01:40


Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 00:12


Andras6800 írta: Sziasztok!

Adott egy E46 316i. 2003as végi gyártás, 130000km. Az előző tulaj tulajdonosa volt az autónak, nem gazdája, cserébe a km óra állás tuti (110.000-el lett véve). A hiba meglehetősen kellemetlen, és immár másfél éve nem jövünk rá, hogy mi lehet a baj. A dolog úgy kezdődik, hogy az autó szépen elkezd vaskosabban fogyasztani. Ez odáig megy, hogy finom vezetés mellett is elmegy 12l/100km ig. Amúgy a pillanatnyi fogyasztás kijelző kilengési szokásain remekül lejön már, hogy romlik az állapot. Ahogy nő a fogyasztás az autó alapjáraton elkezd egy trabantra hasonlítani. Néha akkorákat tud rezonálni, hogy még a trabi is elszégyellhetné magát. Majd a végére kialakul az ~1900/min fordulatszám környékén tapasztalható rángatás. Ez azt jelenti, ha 5ös fokozatban olyan 70-80al megyek rángat az autó, mihelyst tartom a sebességet. A gázpedál bármilyen módon történő mozdítása megszakítja a rángatást, amúgy pedig addig csinálja míg a rángatózástól nem mozdul el a lábam a pedálon. Totál tanácstalan vagyok, a hiba teljesen hektikusan jelenik meg. Van, hogy hibatároló törlés után elmegyek 2-3000km-t és akkor jön elő, volt, hogy 1 tank benzin után már elkezdte. A hibatároló az elején légtömegmérő hibát írt, meg néha lambda szonda fűtést. A légtömegmérő le lett cserélve, de a hiba maradt. Majd a lefojtó szelep motorra írt hibát, így az is le lett cserélve. Egy hiba mindig jelen van, az üzemanyag keverék hiba. Gyertyák jók az autóban, már meg lett nézve mind a 4. Le lett cserélve az AC pumpa is. Szerelőnél már többnél is voltam, de nem nagyon tudják, mi lehet a baj. Hibatároló törlés után azonnal megjavul a kocsi, és a fentebb leírt módon alakul az állapota.

Előre is köszi a válaszokat.


Az irasodbol nem latom, hogy a lambda szondaval foglalkoztatok volna. Most volt nekem egy szonda problema, de az "egyenletlen alapjarat"-hoz irtam be.
Nezesd meg meg akkor is ha nincs hibakod!!! Nezzek meg, hogy nincs-e lelustulva, amit ugy latsz meg, hogy nem megy ki a ket vegletig, ami 0.1V es 0.9V, hanme csak 0.3-0.7 vagy rosszabb es az atlag sem mozog nagyon. Szerintem a tied be van allva ugy 0.6 fole, Na meg nezzetek meg a frekijet is. 1sec alatt minimum 10szer kell valtson a ket veglet kozott.
Na, de ez meg mindig nem jelenti azt, hogy szsonda baja van. Alapjaraton amikor teszteled a szondat (oszciloszkop, vagy OBDII tester) huzd le a fekk vakumslagat, hogy kapjon extra levegot es ekkor a volt pillanatok alatt kellene essen 0.1V fele, aztan meg ebbe slagba nyomjal bele egy keves propan gazt es ekkor 0.9 fele kell kibillenjen, ha ez megvan akkor a szonda ok. Mashol kell keresni a hibat: injektorok, vagy nyomasszabalyozo.
Amikor eztra levegot akarsz adni akkor ne a nyomasszabalyozo slagjat huzd le, mert valtozni fog a nyomas es radusit, mintha full padlot nyomnal neki.
Sok sikert!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Andras6800

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 30. kedd, 22:12


YELLOW írta:
Andras6800 írta: Sziasztok!

Adott egy E46 316i. 2003as végi gyártás, 130000km. Az előző tulaj tulajdonosa volt az autónak, nem gazdája, cserébe a km óra állás tuti (110.000-el lett véve). A hiba meglehetősen kellemetlen, és immár másfél éve nem jövünk rá, hogy mi lehet a baj. A dolog úgy kezdődik, hogy az autó szépen elkezd vaskosabban fogyasztani. Ez odáig megy, hogy finom vezetés mellett is elmegy 12l/100km ig. Amúgy a pillanatnyi fogyasztás kijelző kilengési szokásain remekül lejön már, hogy romlik az állapot. Ahogy nő a fogyasztás az autó alapjáraton elkezd egy trabantra hasonlítani. Néha akkorákat tud rezonálni, hogy még a trabi is elszégyellhetné magát. Majd a végére kialakul az ~1900/min fordulatszám környékén tapasztalható rángatás. Ez azt jelenti, ha 5ös fokozatban olyan 70-80al megyek rángat az autó, mihelyst tartom a sebességet. A gázpedál bármilyen módon történő mozdítása megszakítja a rángatást, amúgy pedig addig csinálja míg a rángatózástól nem mozdul el a lábam a pedálon. Totál tanácstalan vagyok, a hiba teljesen hektikusan jelenik meg. Van, hogy hibatároló törlés után elmegyek 2-3000km-t és akkor jön elő, volt, hogy 1 tank benzin után már elkezdte. A hibatároló az elején légtömegmérő hibát írt, meg néha lambda szonda fűtést. A légtömegmérő le lett cserélve, de a hiba maradt. Majd a lefojtó szelep motorra írt hibát, így az is le lett cserélve. Egy hiba mindig jelen van, az üzemanyag keverék hiba. Gyertyák jók az autóban, már meg lett nézve mind a 4. Le lett cserélve az AC pumpa is. Szerelőnél már többnél is voltam, de nem nagyon tudják, mi lehet a baj. Hibatároló törlés után azonnal megjavul a kocsi, és a fentebb leírt módon alakul az állapota.

Előre is köszi a válaszokat.



szia olvasd el az alanti problémát, amit én írtam egy másik fórumra, meglepően hasonló a dolog, igaz nem BMW. a legutolsó olvasáson minden hengerbe égéskimaradást írt, illetve ugyanúgy szegénykeverékes témát a lambda. ebben az esetben annyi volt a a dolog, hogy lehúzták a lambda csatiját, ami a motortérben van, majd vissza és azóta semmi hiba.


sziasztok!

bocs má, hogy ide pofátlankodok, de lenne egy kérdés.

adott egy 2006-os H Astra kombi 1.6 XEP 105 lovas motorral. valós 30ezer km van benne.
15ezernél már volt trafóhíd cserélve.

most van benne egy hibajel, ami visszajön. lambda szondát ír, szegénykeveréket.

1800-2200 fordulat között rángat az autó minden fokozatban. üresben nem. motorféknél semmi. gyorsul rendesen. ha lentről indul sincs semmi megtorpanás, rángatás közben is ha oda van lépve neki, megindul.

próbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérőt, hogy kizárjak egy hibaforrást, de nem tudtam lehúzni, nagyon ragaszkodik a csati.

légtömegmérőre, vagy gyertya gyújtásra nem tudok gondolni, mert akkor más fordulaton is lenne valami kínja, de csak az adott fordulaton csinálja.

ötlet?

köszi!
---------
köszi szépen, bemásolhatod a kérdésem is amit ide írtam.

de 30ezernél gyertya? én a BMW-be 85ezernél cseréltem, de baja nem volt. el is raktam.
nekem az a fura, ha gyertya lenne, vagy lambda, akkor az minden fodulaton jelentkezne a gond szerintem.
mondjuk azt tudom apám járt elég szar helyen mostanság, ahol esetleg nagyobb víz érhette az alját, és az ugye a lambdának nem jó.
néztem a titkos menüjében, és amikor rángat, akkor 1,5 ml/s a befecskendezés, de nem ugrál.
pöcc-röff indul semmi más nem utal bajra. és csak abban a fordulatban, de úgy rángat, hogy egy idő után majd kiesünk az autóból. előtte csak óvatosan, aztán ha maradunk a fordulatba, akkor rosszabbodik.


Szia!

Sajnos rajtam ez nem segít. Anno le lett szedve az egész kipufogó, hátha valami dugulás van és lett felrakva egy másik rövid időre. Ugye ez lambda szonda újracsatlakoztatásával jár, de a hiba megmaradt.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 30. kedd, 19:29


YELLOW írta:
Andras6800 írta: Sziasztok!

Adott egy E46 316i. 2003as végi gyártás, 130000km. Az előző tulaj tulajdonosa volt az autónak, nem gazdája, cserébe a km óra állás tuti (110.000-el lett véve). A hiba meglehetősen kellemetlen, és immár másfél éve nem jövünk rá, hogy mi lehet a baj. A dolog úgy kezdődik, hogy az autó szépen elkezd vaskosabban fogyasztani. Ez odáig megy, hogy finom vezetés mellett is elmegy 12l/100km ig. Amúgy a pillanatnyi fogyasztás kijelző kilengési szokásain remekül lejön már, hogy romlik az állapot. Ahogy nő a fogyasztás az autó alapjáraton elkezd egy trabantra hasonlítani. Néha akkorákat tud rezonálni, hogy még a trabi is elszégyellhetné magát. Majd a végére kialakul az ~1900/min fordulatszám környékén tapasztalható rángatás. Ez azt jelenti, ha 5ös fokozatban olyan 70-80al megyek rángat az autó, mihelyst tartom a sebességet. A gázpedál bármilyen módon történő mozdítása megszakítja a rángatást, amúgy pedig addig csinálja míg a rángatózástól nem mozdul el a lábam a pedálon. Totál tanácstalan vagyok, a hiba teljesen hektikusan jelenik meg. Van, hogy hibatároló törlés után elmegyek 2-3000km-t és akkor jön elő, volt, hogy 1 tank benzin után már elkezdte. A hibatároló az elején légtömegmérő hibát írt, meg néha lambda szonda fűtést. A légtömegmérő le lett cserélve, de a hiba maradt. Majd a lefojtó szelep motorra írt hibát, így az is le lett cserélve. Egy hiba mindig jelen van, az üzemanyag keverék hiba. Gyertyák jók az autóban, már meg lett nézve mind a 4. Le lett cserélve az AC pumpa is. Szerelőnél már többnél is voltam, de nem nagyon tudják, mi lehet a baj. Hibatároló törlés után azonnal megjavul a kocsi, és a fentebb leírt módon alakul az állapota.

Előre is köszi a válaszokat.



szia olvasd el az alanti problémát, amit én írtam egy másik fórumra, meglepően hasonló a dolog, igaz nem BMW. a legutolsó olvasáson minden hengerbe égéskimaradást írt, illetve ugyanúgy szegénykeverékes témát a lambda. ebben az esetben annyi volt a a dolog, hogy lehúzták a lambda csatiját, ami a motortérben van, majd vissza és azóta semmi hiba.


sziasztok!

bocs má, hogy ide pofátlankodok, de lenne egy kérdés.

adott egy 2006-os H Astra kombi 1.6 XEP 105 lovas motorral. valós 30ezer km van benne.
15ezernél már volt trafóhíd cserélve.

most van benne egy hibajel, ami visszajön. lambda szondát ír, szegénykeveréket.

1800-2200 fordulat között rángat az autó minden fokozatban. üresben nem. motorféknél semmi. gyorsul rendesen. ha lentről indul sincs semmi megtorpanás, rángatás közben is ha oda van lépve neki, megindul.

próbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérőt, hogy kizárjak egy hibaforrást, de nem tudtam lehúzni, nagyon ragaszkodik a csati.

légtömegmérőre, vagy gyertya gyújtásra nem tudok gondolni, mert akkor más fordulaton is lenne valami kínja, de csak az adott fordulaton csinálja.

ötlet?

köszi!
---------
köszi szépen, bemásolhatod a kérdésem is amit ide írtam.

de 30ezernél gyertya? én a BMW-be 85ezernél cseréltem, de baja nem volt. el is raktam.
nekem az a fura, ha gyertya lenne, vagy lambda, akkor az minden fodulaton jelentkezne a gond szerintem.
mondjuk azt tudom apám járt elég szar helyen mostanság, ahol esetleg nagyobb víz érhette az alját, és az ugye a lambdának nem jó.
néztem a titkos menüjében, és amikor rángat, akkor 1,5 ml/s a befecskendezés, de nem ugrál.
pöcc-röff indul semmi más nem utal bajra. és csak abban a fordulatban, de úgy rángat, hogy egy idő után majd kiesünk az autóból. előtte csak óvatosan, aztán ha maradunk a fordulatba, akkor rosszabbodik.


90%-ot adnék a lambda szondának.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 30. kedd, 08:39


Andras6800 írta: Sziasztok!

Adott egy E46 316i. 2003as végi gyártás, 130000km. Az előző tulaj tulajdonosa volt az autónak, nem gazdája, cserébe a km óra állás tuti (110.000-el lett véve). A hiba meglehetősen kellemetlen, és immár másfél éve nem jövünk rá, hogy mi lehet a baj. A dolog úgy kezdődik, hogy az autó szépen elkezd vaskosabban fogyasztani. Ez odáig megy, hogy finom vezetés mellett is elmegy 12l/100km ig. Amúgy a pillanatnyi fogyasztás kijelző kilengési szokásain remekül lejön már, hogy romlik az állapot. Ahogy nő a fogyasztás az autó alapjáraton elkezd egy trabantra hasonlítani. Néha akkorákat tud rezonálni, hogy még a trabi is elszégyellhetné magát. Majd a végére kialakul az ~1900/min fordulatszám környékén tapasztalható rángatás. Ez azt jelenti, ha 5ös fokozatban olyan 70-80al megyek rángat az autó, mihelyst tartom a sebességet. A gázpedál bármilyen módon történő mozdítása megszakítja a rángatást, amúgy pedig addig csinálja míg a rángatózástól nem mozdul el a lábam a pedálon. Totál tanácstalan vagyok, a hiba teljesen hektikusan jelenik meg. Van, hogy hibatároló törlés után elmegyek 2-3000km-t és akkor jön elő, volt, hogy 1 tank benzin után már elkezdte. A hibatároló az elején légtömegmérő hibát írt, meg néha lambda szonda fűtést. A légtömegmérő le lett cserélve, de a hiba maradt. Majd a lefojtó szelep motorra írt hibát, így az is le lett cserélve. Egy hiba mindig jelen van, az üzemanyag keverék hiba. Gyertyák jók az autóban, már meg lett nézve mind a 4. Le lett cserélve az AC pumpa is. Szerelőnél már többnél is voltam, de nem nagyon tudják, mi lehet a baj. Hibatároló törlés után azonnal megjavul a kocsi, és a fentebb leírt módon alakul az állapota.

Előre is köszi a válaszokat.



szia olvasd el az alanti problémát, amit én írtam egy másik fórumra, meglepően hasonló a dolog, igaz nem BMW. a legutolsó olvasáson minden hengerbe égéskimaradást írt, illetve ugyanúgy szegénykeverékes témát a lambda. ebben az esetben annyi volt a a dolog, hogy lehúzták a lambda csatiját, ami a motortérben van, majd vissza és azóta semmi hiba.


sziasztok!

bocs má, hogy ide pofátlankodok, de lenne egy kérdés.

adott egy 2006-os H Astra kombi 1.6 XEP 105 lovas motorral. valós 30ezer km van benne.
15ezernél már volt trafóhíd cserélve.

most van benne egy hibajel, ami visszajön. lambda szondát ír, szegénykeveréket.

1800-2200 fordulat között rángat az autó minden fokozatban. üresben nem. motorféknél semmi. gyorsul rendesen. ha lentről indul sincs semmi megtorpanás, rángatás közben is ha oda van lépve neki, megindul.

próbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérőt, hogy kizárjak egy hibaforrást, de nem tudtam lehúzni, nagyon ragaszkodik a csati.

légtömegmérőre, vagy gyertya gyújtásra nem tudok gondolni, mert akkor más fordulaton is lenne valami kínja, de csak az adott fordulaton csinálja.

ötlet?

köszi!
---------
köszi szépen, bemásolhatod a kérdésem is amit ide írtam.

de 30ezernél gyertya? én a BMW-be 85ezernél cseréltem, de baja nem volt. el is raktam.
nekem az a fura, ha gyertya lenne, vagy lambda, akkor az minden fodulaton jelentkezne a gond szerintem.
mondjuk azt tudom apám járt elég szar helyen mostanság, ahol esetleg nagyobb víz érhette az alját, és az ugye a lambdának nem jó.
néztem a titkos menüjében, és amikor rángat, akkor 1,5 ml/s a befecskendezés, de nem ugrál.
pöcc-röff indul semmi más nem utal bajra. és csak abban a fordulatban, de úgy rángat, hogy egy idő után majd kiesünk az autóból. előtte csak óvatosan, aztán ha maradunk a fordulatba, akkor rosszabbodik.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Andras6800

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. április 30. kedd, 01:35


Sziasztok!

Adott egy E46 316i. 2003as végi gyártás, 130000km. Az előző tulaj tulajdonosa volt az autónak, nem gazdája, cserébe a km óra állás tuti (110.000-el lett véve). A hiba meglehetősen kellemetlen, és immár másfél éve nem jövünk rá, hogy mi lehet a baj. A dolog úgy kezdődik, hogy az autó szépen elkezd vaskosabban fogyasztani. Ez odáig megy, hogy finom vezetés mellett is elmegy 12l/100km ig. Amúgy a pillanatnyi fogyasztás kijelző kilengési szokásain remekül lejön már, hogy romlik az állapot. Ahogy nő a fogyasztás az autó alapjáraton elkezd egy trabantra hasonlítani. Néha akkorákat tud rezonálni, hogy még a trabi is elszégyellhetné magát. Majd a végére kialakul az ~1900/min fordulatszám környékén tapasztalható rángatás. Ez azt jelenti, ha 5ös fokozatban olyan 70-80al megyek rángat az autó, mihelyst tartom a sebességet. A gázpedál bármilyen módon történő mozdítása megszakítja a rángatást, amúgy pedig addig csinálja míg a rángatózástól nem mozdul el a lábam a pedálon. Totál tanácstalan vagyok, a hiba teljesen hektikusan jelenik meg. Van, hogy hibatároló törlés után elmegyek 2-3000km-t és akkor jön elő, volt, hogy 1 tank benzin után már elkezdte. A hibatároló az elején légtömegmérő hibát írt, meg néha lambda szonda fűtést. A légtömegmérő le lett cserélve, de a hiba maradt. Majd a lefojtó szelep motorra írt hibát, így az is le lett cserélve. Egy hiba mindig jelen van, az üzemanyag keverék hiba. Gyertyák jók az autóban, már meg lett nézve mind a 4. Le lett cserélve az AC pumpa is. Szerelőnél már többnél is voltam, de nem nagyon tudják, mi lehet a baj. Hibatároló törlés után azonnal megjavul a kocsi, és a fentebb leírt módon alakul az állapota.

Előre is köszi a válaszokat.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 21:08


csikben írta: 500km enként szoktam menni vele egy nagyobb ~150km es utat is. Az olajról csak ennyit tudok mondani, mivel nívópálca nincs, az iDrive írja ki a szintet, azon meg zöldben áll.

Az EGR tisztításnak utána kérdezek, lehet tényleg esedékes lenne.

Köszönöm!


EGR -el együtt a szívósort is érdemes tisztítani, söt egy megadott futás teljesítménynél a komplett szívósort kell cserélni. De erről bővebben az E39.hu van információ részletesen.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz csikben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 14:36


500km enként szoktam menni vele egy nagyobb ~150km es utat is. Az olajról csak ennyit tudok mondani, mivel nívópálca nincs, az iDrive írja ki a szintet, azon meg zöldben áll.

Az EGR tisztításnak utána kérdezek, lehet tényleg esedékes lenne.

Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 14:11


nickname írta:
YELLOW írta:
csikben írta: Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.

Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.

Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin


a sok városi hazsnálat miatt, az EGR-ed eléggé el lehet koxolódva. nem ártana előbb annak egy tisztítás. illetve én átnézegetném az összes csövet, aminek köze van a turbóhoz. lehet valahol van egy kis repedés. az a baj, hogy normálisan városi hazsnálat mellett nem is tudja regenerálni magát a DPF. ez a legnagyobb baja ennek az egésznek.
az hogy nem eszi az olajat, az egy dolog, mert ezt látod. csak a DPF-es autóknál az olaj eléggé hígul, mert amikor megy a regenerálás, akkor bizony ad anyagot. ami simán az olajba megy. elvileg a DPF-es autóknál a nívón van egy fentebb lévő jelölés is a MAX-on kívül, addig hígúlhat az olaj.
azért olyan 500-1000km városi hazsnálat után célszerű egy hosszabb utat beiktatni.


MIÉRT IRKÁLSZ MEGINT BAROMSÁGOKAT !!!! A pofám leszakad rajtad, meg az állandó BAROMSÁG, írási kényszereden. Otthon nem hagynak megszólalni ????



szakadj már le rólam. neked nincs jobb dolgod?
inkább segítenél, ahelyett, hogy az én írásaimmal foglalkozol...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 14:07


YELLOW írta:
csikben írta: Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.

Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.

Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin


a sok városi hazsnálat miatt, az EGR-ed eléggé el lehet koxolódva. nem ártana előbb annak egy tisztítás. illetve én átnézegetném az összes csövet, aminek köze van a turbóhoz. lehet valahol van egy kis repedés. az a baj, hogy normálisan városi hazsnálat mellett nem is tudja regenerálni magát a DPF. ez a legnagyobb baja ennek az egésznek.
az hogy nem eszi az olajat, az egy dolog, mert ezt látod. csak a DPF-es autóknál az olaj eléggé hígul, mert amikor megy a regenerálás, akkor bizony ad anyagot. ami simán az olajba megy. elvileg a DPF-es autóknál a nívón van egy fentebb lévő jelölés is a MAX-on kívül, addig hígúlhat az olaj.
azért olyan 500-1000km városi hazsnálat után célszerű egy hosszabb utat beiktatni.


MIÉRT IRKÁLSZ MEGINT BAROMSÁGOKAT !!!! A pofám leszakad rajtad, meg az állandó BAROMSÁG, írási kényszereden. Otthon nem hagynak megszólalni ????



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 13:15


csikben írta: Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.

Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.

Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin


a sok városi hazsnálat miatt, az EGR-ed eléggé el lehet koxolódva. nem ártana előbb annak egy tisztítás. illetve én átnézegetném az összes csövet, aminek köze van a turbóhoz. lehet valahol van egy kis repedés. az a baj, hogy normálisan városi hazsnálat mellett nem is tudja regenerálni magát a DPF. ez a legnagyobb baja ennek az egésznek.
az hogy nem eszi az olajat, az egy dolog, mert ezt látod. csak a DPF-es autóknál az olaj eléggé hígul, mert amikor megy a regenerálás, akkor bizony ad anyagot. ami simán az olajba megy. elvileg a DPF-es autóknál a nívón van egy fentebb lévő jelölés is a MAX-on kívül, addig hígúlhat az olaj.
azért olyan 500-1000km városi hazsnálat után célszerű egy hosszabb utat beiktatni.