Zoli90 írta:
Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem
jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.
iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.
Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.
jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?
Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...
A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között
pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?
Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.
oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)
Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.
Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már
Na, akkor a tények.
Teljesen jó a fogyasztásod, ne aggódj miatta. Sokan terjesztik a világban, hogy a dízelük milyen keveset eszik, 5.5, max 6 liter, főleg a kínai Passat-os kollegák, ez egy 1.9 szívódízelnél így is van, de a cr már nem az a kategória, persze az újabb efficient dynamik megoldásoknál már elérhető az alacsonyabb fogyasztás.
Porlasztós téma: Felejtsétek el a felújítást, nem megoldható, próbálkozók persze vannak, egy darabig jó is lesz, mondjuk a következő olajcseréig, de vannak akik megelégednek azzal, hogy indul, jár, megy az autójuk, de 100%-os sosem lesz, csak a Bosch által felújított, és itt nem a sarki Bosch-ként üzemelt szervizekről beszélek.
Megoldás venni új/GYÁRI technológiával felújított új injektort, 50e körül dobálják.
Mielőtt bárki bármit mond, több dízel szakival állok kapcsolatban, Ő szavuknak hiszek, és a saját tapasztalatomban, kb. 3 hónapot bírtak a csúcsaim felújítás után.
Valaki írta, hogy a hibás injektor miatt lehet alacsonyabb a fogyasztás. Ez így van, saját tapasztalat.
Ja a tempomat: A fogyasztást nem csökkenti, hanem növeli.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 19. csütörtök, 19:28