jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. május 25. vasárnap, 16:24


troger írta:
ignasow írta: Sziasztok! Segítsetek plíz, a következő a problémám, e46 320d 136Le hidegen-melegen csak 1-et vagy 2-őt fordít az önindító, esetleg csak csattan egyet. Akksi új, bendix új az önindítón. Ha felemelve egyesbe hagyom úgy beindul. Főtengely jeladónak van ehhez köze?
Olyan mintha elvenné az áramot valami az önindítótól. Most mit cseréltessek ki?
Válaszokat előre is köszönöm.


Szerintem próbálj ki másik aksit is ... mennyire új ami benne van típusa?


Próbáld meg azt, hogy a motorhazteto jobb felső sarkánál van az ECU. Egy vízhatlan dobozban. Ha szetcsavarod akkor találsz benne kB. 5 biztosítékot. Nézd meg, hogy azok épek-e. A művelet előtt kösd le az akku sarujait. Másik hibalehetoseg. Nekem van pót kulcs. 1 hónap használat után egyszer csak gondolt egyet és nyitotta, zárta az ajtót, de indítani nem engedett. Nézd meg másik kulcsal ha van.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz troger

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 25. vasárnap, 16:01


ignasow írta: Sziasztok! Segítsetek plíz, a következő a problémám, e46 320d 136Le hidegen-melegen csak 1-et vagy 2-őt fordít az önindító, esetleg csak csattan egyet. Akksi új, bendix új az önindítón. Ha felemelve egyesbe hagyom úgy beindul. Főtengely jeladónak van ehhez köze?
Olyan mintha elvenné az áramot valami az önindítótól. Most mit cseréltessek ki?
Válaszokat előre is köszönöm.


Szerintem próbálj ki másik aksit is ... mennyire új ami benne van típusa?

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. május 24. szombat, 16:55


Sziasztok! Segítsetek plíz, a következő a problémám, e46 320d 136Le hidegen-melegen csak 1-et vagy 2-őt fordít az önindító, esetleg csak csattan egyet. Akksi új, bendix új az önindítón. Ha felemelve egyesbe hagyom úgy beindul. Főtengely jeladónak van ehhez köze?
Olyan mintha elvenné az áramot valami az önindítótól. Most mit cseréltessek ki?
Válaszokat előre is köszönöm.

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. május 15. csütörtök, 17:25


Üdv,

Keresek N46B20A motorkóddal valakit. Köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 11:19


elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!


furcsa csak melegen csinálja. lehet a hűtővíz levegős, és ereszti el a levegőt a túlnyomás miatt. esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni. így hírtelen ennyi, az elején másra gondoltam, mert az enyém is csinál dolgokat melegen, nem úgy mint hidegen. de az is normális.


"esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni."
Ez annyiból áll, hogy kinyitom az utántöltőnél, majd visszazárom? Gondolom nem ilyen egyszerű


ez is egy megoldás, csak vigyázni kell a forró gőz meg ne égessen. elvileg annak a kupaknak el kéne engedni a nyomást.
képen jobb alul az a kereszt hornyú műanyag csavar a légtelenítő, olyan van még a kiegyenlítő mellett is. csak azt óvatosan tekerd mert könnyen elbaxódhat, valami széles fejű lapos csavarhúzóval érdemes tekerni. a lényeg üzemmeleg járó motornál kell légteleníteni.


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 10:23


YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!


furcsa csak melegen csinálja. lehet a hűtővíz levegős, és ereszti el a levegőt a túlnyomás miatt. esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni. így hírtelen ennyi, az elején másra gondoltam, mert az enyém is csinál dolgokat melegen, nem úgy mint hidegen. de az is normális.


"esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni."
Ez annyiból áll, hogy kinyitom az utántöltőnél, majd visszazárom? Gondolom nem ilyen egyszerű

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 10:13


elgeri írta: Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!


furcsa csak melegen csinálja. lehet a hűtővíz levegős, és ereszti el a levegőt a túlnyomás miatt. esetlege gy légtelenítést meg lehet nézni. így hírtelen ennyi, az elején másra gondoltam, mert az enyém is csinál dolgokat melegen, nem úgy mint hidegen. de az is normális.


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 09:35


Sziasztok

Lenne nekem is egy kérdésem. Bár szerintem inkább költői, mint érdemi. Mert így fórumon keresztül elég nehéz lehet diagnózist adni. De jól esik kiírni magamból

Az adatlapomon található kocsiról van szó (2008-as, 116i, elvileg 84e km).
Utolsó előtti utamon (cirka 10km) úgy értem haza, hogy még járó motorral szálltam ki a kocsiból és olyat hallottam, mint amikor egy forró fémre nagy csöppekben ráesne a folyadék és sisteregne (vagy mintha valami szerep szakaszosan eresztene). De ezt csak hasonlatként mondom, mert egyenletes, de csak járó motornál hallottam, a motor felől. Motor lekapcs, akkor megszűnt, majd bekapcs és megint szólt. Állt egy éjszakát, és másnap nem jött elő a hang egy szintén 10-15km-es szakaszon. Azóta még nem mentem vele. Aggódjak? Vagy tudtok bárminemű forrást, ami legálisan csinálhat ilyet?

Hiba adódhat:
- Két hónapja vettem, lehet bármi, eddig nem ismert hibája. (pl. valahol elkezdett szivárogni a hűtőfolyadék?)
- Rájárnak a roh@dt nyestek, valamit megrághattak.
- Egy hónapja volt Wallisnál motor- és fék-olaj / szűrök / gyertyák / gyertyatrafó(k) / váltókapcsoló szimering cserén. Lehet, hogy ők pl. nem húzták meg eléggé az új gyertyákat és ott "szelel"?

Előre is köszönöm a hozászolásokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 09. péntek, 09:20


RolandBMW323 írta:
szotakdavid írta:
RolandBMW323 írta:
YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Igy tortent minden,ahogy ideirtam,es azota vilagit is.Neha hebeg picit neha nem.


Hiba olvasás segítene,de nem tudunk ajánlani senkit mert nemt tudjuk hol laksz.


Ok koszonom azert am Amsterdamban elek,majd keresek itt valami BMW-st


akkor a varázs sütitől képzelődsz csak

RolandBMW323
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz RolandBMW323

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 23:23


szotakdavid írta:
RolandBMW323 írta:
YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Igy tortent minden,ahogy ideirtam,es azota vilagit is.Neha hebeg picit neha nem.


Hiba olvasás segítene,de nem tudunk ajánlani senkit mert nemt tudjuk hol laksz.


Ok koszonom azert am Amsterdamban elek,majd keresek itt valami BMW-st

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 17:42


Totyasrac írta:
szicsu írta:
Az 1-es.A jobb hátsó kerék mögött találod felcsavarozva.Legalábbis az enyémen ott van.


Úgy látom nem aranyárban mérik azért, egy misét megérhet, a kerék mögött kint (a doblemezt előtt/mögött?) vagy bent a csomagtartó kárpitja alatt lelem meg?

Köszi!


Ha benézel az autó alá,a kerék mögött,az autó hátulja felé meglátod...

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 16:31


szotakdavid írta:
RolandBMW323 írta:
YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Igy tortent minden,ahogy ideirtam,es azota vilagit is.Neha hebeg picit neha nem.


Hiba olvasás segítene,de nem tudunk ajánlani senkit mert nemt tudjuk hol laksz.


2 hiba szinte egymás után érdekes egybeesés. Az első az e39-nél amit láttam eddig folytószelep poti volt. A másodikkal meg találkoztunk már itt a fórumon, valamelyik ABS jeladó/kontak hiba volt. Esetleg ABS-tömb... talán. Ennél pontosabbat tényleg csak a diag tud mondani.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 15:56


RolandBMW323 írta:
YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Igy tortent minden,ahogy ideirtam,es azota vilagit is.Neha hebeg picit neha nem.


Hiba olvasás segítene,de nem tudunk ajánlani senkit mert nemt tudjuk hol laksz.

RolandBMW323
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz RolandBMW323

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 13:18


YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Igy tortent minden,ahogy ideirtam,es azota vilagit is.Neha hebeg picit neha nem.

RolandBMW323
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz RolandBMW323

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 13:15


YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Bocsi utanna lattam ezt a rovatot.Ez a teljes tortenet igy tortent.