elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 11:43


Idézet:
Idézet:
Idézet:
Szia
ha e87 118d akkor tuti difi lesz, mert azok a difik típushibásak, és nehéz is beszerezni belőlük

A miénk 100e-nél már hangja volt



Auh, f@sza!
Ez csak a 118d-t érintette, milyen évjáratokat?
Kérdezi ezt egy E81 116i, 2008-as tulaj


Én úgy tudom hogy N43B16 motorkódú E81 nek ( 90kW) nincs ilyen hibája
Az 118D ( M47 TU2D20 ) ezekbe ment tönkre idő előtt a difi


Köszi!

Szerencsére ezekről az N43-askoról sok rosszat még nem hallottam (ezért is kerestem ilyesmit). Kivéve, hogy méretéhez képest sokat esznek városban. Ezt tapasztalom is.

Bár legutóbb mesélt a szerelőm erről is egy alkatrészt, amit konkrétan fele annyi anyagból csináltak bele, mint ahogy illene (egy teljes kör helyett, csak félkör - nem tudom értelmesen elmesélni), így az gyenge pont





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. június 16. kedd, 11:44

bata0305
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bata0305

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 11:36


elgeri írta:
bata0305 írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Rorybreaker írta:
Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


Rorybreaker! Gondolom, kurvára értesz hozzá...


hagyd! szándékosan csinálja. nem kell tudomást venni róla.


Szia
ha e87 118d akkor tuti difi lesz, mert azok a difik típushibásak, és nehéz is beszerezni belőlük

A miénk 100e-nél már hangja volt



Auh, f@sza!
Ez csak a 118d-t érintette, milyen évjáratokat?
Kérdezi ezt egy E81 116i, 2008-as tulaj


Én úgy tudom hogy N43B16 motorkódú E81 nek ( 90kW) nincs ilyen hibája
Az 118D ( M47 TU2D20 ) ezekbe ment tönkre idő előtt a difi

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 10:44


bata0305 írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Rorybreaker írta:
Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


Rorybreaker! Gondolom, kurvára értesz hozzá...


hagyd! szándékosan csinálja. nem kell tudomást venni róla.


Szia
ha e87 118d akkor tuti difi lesz, mert azok a difik típushibásak, és nehéz is beszerezni belőlük

A miénk 100e-nél már hangja volt



Auh, f@sza!
Ez csak a 118d-t érintette, milyen évjáratokat?
Kérdezi ezt egy E81 116i, 2008-as tulaj

bata0305
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bata0305

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 10:38


YELLOW írta:
viktor írta:
Rorybreaker írta:
Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


Rorybreaker! Gondolom, kurvára értesz hozzá...


hagyd! szándékosan csinálja. nem kell tudomást venni róla.


Szia
ha e87 118d akkor tuti difi lesz, mert azok a difik típushibásak, és nehéz is beszerezni belőlük

A miénk 100e-nél már hangja volt



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 10:17


viktor írta:
Rorybreaker írta:
Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


Rorybreaker! Gondolom, kurvára értesz hozzá...


hagyd! szándékosan csinálja. nem kell tudomást venni róla.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 10:14


Rorybreaker írta:
Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


Rorybreaker! Gondolom, kurvára értesz hozzá...


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. június 16. kedd, 09:29


Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. június 15. hétfő, 15:13


Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.


Szia!
Előre is sok sikert, én is 1-es mániás lettem

Viszont ez a hibaleírás nem sokra használható
Merről jön a hang, motor, váltó, első- hátsó kerekek felől...?
Folytonos, azonos hang, vagy kerepelő, hangosodó, halkuló...?
Mikor jelentkezik, mindig, gyorsításnál, lassításnál, kanyarodásnál...?

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. június 15. hétfő, 01:20


Elkezdett nyöszörögni a szervóm, nagy melegben néha mintha kerepelt is volna.. Vettem ATF olajat, leszedtem a tartályt, kidzsuváztam (fekete volt a folyadék), visszaraktam és öntöttem bele friss olajat... DE! negyedszeri leengedés-újratöltés után is feketés a folyadékom és a szervó kicsit halkabban de nyöszörög. Mit csináljak vele? Normális, hogy sötét színű a folyadék benne?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 15. hétfő, 01:21

státusz Mattthias86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. június 14. vasárnap, 19:58


Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 19:55


Pocses írta:
kecsurobi írta: Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?


Szia!

Én is tapasztaltam ilyet, de ugye hidegebb időben, mert most folyamatosan automatán üzemel a klíma 22-23 fokra belőve. Mikor mondjuk kint van 15-fok aut. beállítod pl. 23-ra ekkor ha a középső fúvókát átállítod hideg vagyis kék-re, ettől még az ótómata fűteni fog a többi befúvón keresztül mert el akarja érni mindenképpen a beállított jelenesetben a 23-fokot. A legegyszerűbb és legkényelmesebb mindig az auto funkcióval használni a panelt.
Magam részéről ez tetszett a legjobban, főleg az előző manuális klímás off verda után. Azt egyszerűen nem tudtuk beállítani, hogy mindenkinek jó legyen...

Üdv.: Pocses


azért is nyom hideget, mert a melegtől bekómáznál. ha télen a tekerőt elviszed a piros állásból kékbe, akkor ugyanez a jelenség, a hideg levegőt ott keveri a melegbe. így felfrissülsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 19:19


kecsurobi írta: Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?


Szia!

Én is tapasztaltam ilyet, de ugye hidegebb időben, mert most folyamatosan automatán üzemel a klíma 22-23 fokra belőve. Mikor mondjuk kint van 15-fok aut. beállítod pl. 23-ra ekkor ha a középső fúvókát átállítod hideg vagyis kék-re, ettől még az ótómata fűteni fog a többi befúvón keresztül mert el akarja érni mindenképpen a beállított jelenesetben a 23-fokot. A legegyszerűbb és legkényelmesebb mindig az auto funkcióval használni a panelt.
Magam részéről ez tetszett a legjobban, főleg az előző manuális klímás off verda után. Azt egyszerűen nem tudtuk beállítani, hogy mindenkinek jó legyen...

Üdv.: Pocses


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 16:40


Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 16:31


Rorybreaker írta:
lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt.

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ezek fényében elég vicces az avatarod


Valoszinü nem csak a kocsiddal van baj barätom. Ugy kezdtem,hogy volt egy F betüs OFF autom. Szerintem rajtad kivül mindenki aki olvasta az räjött,hogy egy Ford Focus 1.8 TDCi-röl van szo. Egyszerüen nem erte meg egy 11 eves autora 1300€-ot költeni,vagyis nekem nem erte meg.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 09:02


Rorybreaker írta:

Ezek fényében elég vicces az avatarod


takarodj máshova trollkodni, te szerencsétlen