Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 20:29


YELLOW írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Ma amikor beültem a kocsiba, meglepődve láttam, hogy lenullázódott a napi km számláló, és az óra. Aztán mikor elindultam, láttam, hogy nem megy a sebességmérő sem, és nem számolja a megtett km-t.
Ezen kívül elég széles tartományban, szemmel láthatóan liftezett az üzemanyag jelző óra is.

Mi lehet a gond szerintetek? Valamelyik biztosíték?

Akksi nemrég volt cserélve, úgyhogy az kizárt.


akksi sarukat ellenőrizd le, nem lazultak-e fel...
ez nem bizto hiba, hanem tápfesz hiba. vagy a műszerfalról megy el az áram, vagy mindenhonnan.
mikor az akksi cserélve lett, akkor véletlen nem volt rajta a gyújtás?


Nem volt rajta gyújtás, az egészen biztos (ugyanis a csomagtartó kinyitásához ki kell vennem a kulcsot). Lehet megnézem újra az akksin a sarukat. Mintha kicsit savas lett volna, amit furcsálltam is, mert kb. egy hónapja történt az akksicsere.

Mindenesetre köszönöm az infót, te egy mester vagy itt

Ha van még valakinek ötlete, kíváncsian várom!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 20:18


Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Ma amikor beültem a kocsiba, meglepődve láttam, hogy lenullázódott a napi km számláló, és az óra. Aztán mikor elindultam, láttam, hogy nem megy a sebességmérő sem, és nem számolja a megtett km-t.
Ezen kívül elég széles tartományban, szemmel láthatóan liftezett az üzemanyag jelző óra is.

Mi lehet a gond szerintetek? Valamelyik biztosíték?

Akksi nemrég volt cserélve, úgyhogy az kizárt.


akksi sarukat ellenőrizd le, nem lazultak-e fel...
ez nem bizto hiba, hanem tápfesz hiba. vagy a műszerfalról megy el az áram, vagy mindenhonnan.
mikor az akksi cserélve lett, akkor véletlen nem volt rajta a gyújtás?

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 19:24


Sziasztok!

Ma amikor beültem a kocsiba, meglepődve láttam, hogy lenullázódott a napi km számláló, és az óra. Aztán mikor elindultam, láttam, hogy nem megy a sebességmérő sem, és nem számolja a megtett km-t.
Ezen kívül elég széles tartományban, szemmel láthatóan liftezett az üzemanyag jelző óra is.

Mi lehet a gond szerintetek? Valamelyik biztosíték?

Akksi nemrég volt cserélve, úgyhogy az kizárt.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. február 29. hétfő, 22:41


Pitykoo írta:
KGR írta:
szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.


Hali! Nekem is ugyan így volt a szerelővel, aztán itthon kiderítettem, hogy a vízpumpám adta a hangot...
Esetleg less rá arra is...


A vízpumpában 1 év van és kb 15.000 km. Ráadásul SKF márkájú... Remélem nem az a gond.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. február 29. hétfő, 18:49


deniel27 írta: Sziasztok!

Egy BMW 116I 2005 vettem pár hónapja amit természetesen el is vittem szerelőhöz átnézetni ahol azt mondták, hogy jó állapotban van a kocsi viszont én említettem egy problémát ami nem rendszeres és mivel a diagnosztika nem mutatott semmit illetve mikor kipróbálta nála nem produkálta így nem tudta megmondani mi a baj. A probléma a következő. Néha rángat 1es be de csak 1esbe általában 20-30km után jön elő ez a jelenség. Van hogy 1-2 hétig semmi, valamikor heti 1,2 alkalommal. Szóval teljesen tanácstalan vagyok mi a probléma.
Előre is köszi a válaszokat.



Gyári Diagnosztikát csináltass,ha még a gyári trafók vannak benne akkor cserések is. Volt rá vissza hívás is.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz deniel27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. február 29. hétfő, 08:41


Sziasztok!

Egy BMW 116I 2005 vettem pár hónapja amit természetesen el is vittem szerelőhöz átnézetni ahol azt mondták, hogy jó állapotban van a kocsi viszont én említettem egy problémát ami nem rendszeres és mivel a diagnosztika nem mutatott semmit illetve mikor kipróbálta nála nem produkálta így nem tudta megmondani mi a baj. A probléma a következő. Néha rángat 1es be de csak 1esbe általában 20-30km után jön elő ez a jelenség. Van hogy 1-2 hétig semmi, valamikor heti 1,2 alkalommal. Szóval teljesen tanácstalan vagyok mi a probléma.
Előre is köszi a válaszokat.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 29. hétfő, 08:41

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 11:26


KGR írta:
szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.


Hali! Nekem is ugyan így volt a szerelővel, aztán itthon kiderítettem, hogy a vízpumpám adta a hangot...
Esetleg less rá arra is...


KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 21:48


szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 19:55


KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 12:57


Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 20:05


hil írta:
Pitykoo írta:
Tano írta: Van hozzá gyári javítókészlet. Igaz sok forrasztással jár. Cikkszáma: 61128387186
Link 1
Link 2


Köszi! Így lehet könnyebb lesz...

Vannak ám árak pár drótért: RealOm 550 Dezső, még jó, hogy lehet kapni, és a másik is sok pénz, a végeken roppantós sarukkal és szinte csak az átvezetés, amit a régihez kell toldozgatni. Van modoruk.....



Hát ennyi pénzért az egész csomagtér kábelkötege rajta lehetne és csak a belső oldalon kellene toldani...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 20:02


Pitykoo írta:
Tano írta: Van hozzá gyári javítókészlet. Igaz sok forrasztással jár. Cikkszáma: 61128387186
Link 1
Link 2


Köszi! Így lehet könnyebb lesz...

Vannak ám árak pár drótért: RealOm 550 Dezső, még jó, hogy lehet kapni, és a másik is sok pénz, a végeken roppantós sarukkal és szinte csak az átvezetés, amit a régihez kell toldozgatni. Van modoruk.....



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 19:47


Tano írta: Van hozzá gyári javítókészlet. Igaz sok forrasztással jár. Cikkszáma: 61128387186
Link 1
Link 2


Köszi! Így lehet könnyebb lesz...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 19:42


Van hozzá gyári javítókészlet. Igaz sok forrasztással jár. Cikkszáma: 61128387186
Link 1
Link 2

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 19:40


hil írta:
Pitykoo írta:

Hali!
Hil a kábeleket honnan szerezted be? Ugyan olyan színkódú kábelekkel csináltad meg mint a mi benne van?! Előre is köszi!

Szia!
Én úgy emlékszem, nekem csak barna és szürke spagik voltak benne, meg talán fekete is. A vezeték otthon volt korábbi munkából, katonai minőség, tehát rossz nem lehet. Szilikon kábel felejtős, mert a szigetelése eléggé sérülékeny.



Köszi, majd akkor szerválok bele valami stabilabb vezetékeket!