naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 14:24


szicsu írta: Üdv!
A probléma a következő:110 km/h fölött az autó elkezdi rázni a kormányt,teljesen mindegy mennyivel megyek,de nem mindig,teljesen random,hogy mikor jön elő.Tartott gáznál,gázelvételnél,gyorsításnál...Egyszer csak csinálja,majd elmúlik.
Téli vékony kerékkel nem csinálja...Gumihibát,centírozás,fékszorulást már kizártuk.
Lehet,hogy a lengőkar hátsó szilent puhult meg?Elszekedva,repedezve nincs...
Előre is köszönök minden segítséget!


Szia. Nekem már volt mindkét szilenttel problémám. Ilyen hibát nem produkált. Esetleg érdemes a stabilizáló pálcákat megnézni szerintem, annál már volt hasonló jelenségem. Bár ha jobban meggondolom, most is van, de ezt tudom miért... az asszony megnézte alufelnivel az egyik útszéli padkát. Azóta ilyen nekem kicsit. Téli gumival és lemezfelnivel semmi probléma. (Ha sokat állsz fel padkára parkolni, azzal az oldallal érdemes kezdeni) ... jajj még annyit, hogy a szilentnél előröl nekem sem látszott, hogy lenne bibi ... mikor leszedtük és megnéztük a hátsó részét, na akkor már néztünk is nagyot





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 18. szerda, 14:25

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 13:11


Üdv!
A probléma a következő:110 km/h fölött az autó elkezdi rázni a kormányt,teljesen mindegy mennyivel megyek,de nem mindig,teljesen random,hogy mikor jön elő.Tartott gáznál,gázelvételnél,gyorsításnál...Egyszer csak csinálja,majd elmúlik.
Téli vékony kerékkel nem csinálja...Gumihibát,centírozás,fékszorulást már kizártuk.
Lehet,hogy a lengőkar hátsó szilent puhult meg?Elszekedva,repedezve nincs...
Előre is köszönök minden segítséget!

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 11:35


naarjan írta:
viktor írta:
juhaszadika írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van



Az enyémben sima izzó van. Bajonett záras foglalatba. 2000 ft körül volt az izzó.




Esetleg itt van óccó kici kínai
http://www.aliexpress.com gyári számra keresve 26 dodó / pár (ja és egy hónap a szállítás)






Kínaitól tényleg rettegnék utána mi kap lángra a motortérbe, de azért köszi

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 10:31


Sziasztok!
A jelenség amit most fedezgetek fel a következő: Beteszem a kocsit R-be, adom rá a kuplungot és elkezd a fordulat leesni 5-600-ra de automatán húzza is vissza 1200 körülre, majd ejti vissza 5-600-ra, ezt megcsinálja 4-5x és utána beáll a fordulat. Nem csinálja mindig, nem tudtam összefüggésbe hozni hideggel\meleggel, van hogy csinálja, van hogy nem. De ezt csak R-be téve csinálja, ha ilyenkor lassan tolatok, csak kuplunggal, lefullad 2-3x is mire abbahagyja, ha abbahagyom a tolatást, megvárom míg 2-3x felhúzza a fordulatot, utána jó.

Azt is megfigyeltem néha olyat csinál, hogy beindítom a motort, hagyom járni alapjáraton (üresben)és felhúzza 2mp-re olyan 1500-ra, majd vissza alapjáratra.
Hibakódom nincs.
Szivatóra gyanakszom.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 18. szerda, 10:33

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 09:55


viktor írta:
juhaszadika írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van



Az enyémben sima izzó van. Bajonett záras foglalatba. 2000 ft körül volt az izzó.




Esetleg itt van óccó kici kínai
http://www.aliexpress.com gyári számra keresve 26 dodó / pár (ja és egy hónap a szállítás)






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. május 18. szerda, 09:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 08:47


juhaszadika írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van



Az enyémben sima izzó van. Bajonett záras foglalatba. 2000 ft körül volt az izzó.




juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. május 18. szerda, 07:48


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van




imre8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz imre8

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 21:29


Szijasztok,
Van egy kis problémám a e46 328i-as motorjával hideg indításnál szépen fellövi a fordulatát de mikor meg leveszi róla dúsítást, akkor meg emelgeti a fordulatát míg be nem melegszik utána szépen jár. De ha elakarok indulni vele melegen is és legalább, nem adok neki egy 1000-es fordulatot akkor megint eszt játssza. Valami érzékelő lehet szerintetek? Motor amúgy jól-húz, ezen kívül semmi mást nem tapasztaltam.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 18:04


YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 14:42


juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 14:35


YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 14:27


juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 10:07


Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 09:18


Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!

Már korábban is írtam, de ez lehet összefüggésben van az alapjáratos írásaimmal kapcsolatban.
Van egy hibám (de csak diag jelzi, lámpa nem) - P0011
Sokmindenre utal sajnos. Viszont nincs teljesítményvesztés. A hideg lánchangos indítás megmaradt, most van videóm is:
Link
A láncfeszítő cserélve. Vezérmű jeladók cseréve. A solenoid szelepek kaptak új tömítést.

Valaki esetleg tud valami támpontot még?
Köszi előre is.


Szerintem rosszul szerelték össze a vanost...Esetleg nem cseréltek olajat igazából,vagy meg van nyúlva a lánc...(múltkor írtad,hogy az is új,azt lehet ki se cserélték...)
Az a P0011-es hibakód nem vicc...
Én visszavinném oda,ahol szereltettem.Egy gyári diag is megérné a befektetést.



Köszi az infót ... nekem is gyanús kicsit. Holnap viszem egy normális szervízbe. Majd kiderül mi a baj. (remélem)



autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz kgergelyt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. május 15. vasárnap, 20:40


Hektor írta:
szotakdavid írta:
kgergelyt írta: Sziasztok!



116i Bmw súrlódó, vagy susogó hangot ad kb 50 km/o sebesség közül... Kb mindenki mást mond, tippel... Ami érdekes, hogy nagyobb sebességnél sem nő a hangja és alacsonyabbnál meg nem halkabb... kb 50-nél előjön és eléggé bosszantóan zavaró... üresben is, gurulva is csinálja és mindig az a susogó hang... egyenletesen susog, nem emelkedik a hangja és nem változik, lejtőn is és emelkedőn is, terhelésnél is... A fékpofára gyanakodtunk, de van rajta még rendesen anyag... Egy szerelő a differenciálműre tippelt, más a hátsó féktárcsára... Más valaki esetleg? ))



köszi!!!!!


Neten sajna ezt nem lehet megállapítani,rendesen át kell nézni a kocsit.Fékeket futóművet stb.,

A hang fordulatfüggő ? Azaz a sebességgel egyenes arányban gyorsul vagy lassul az üteme ?
Szerelők nézték is, vagy csak kérdésedre tippelték ? Ha magadnak szeretnéd kiszűrni,akkor elsőnek állapítsd még hogy élőlről, vagy hátulról hallod-e. Kocsit megemelni,kerekeket egyesével meghallgatni célszerű. Valamelyik fék melegszik-e, esetleg kézifék. De akár lehet kerékcsapágy, beragadt fékdugattyú, rögzítő fékpofa . Ha ezek egyike sem akkor indulj a meghajtás irányába. Dávid jól mondta...nehéz így


Az a különös, hogy nagyobb sebességnél nem nő a hangja... furi, mert olyan mintha nem lenne köze a fordulatszámhoz, mármint egyenletesen búg és nem lassul és nem gyorsul az üteme... 40-50km/o nál a legzavaróbb... Az tuti (vagy legalább is) h hátulról jön a hang... 3 szerelő nézte, és szak szerelők... "nem csak garázs szakik" de azt mondták h ne foglalkozzak vele... Na de zavar...









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. május 15. vasárnap, 20:44