YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 10. szombat, 16:47


Arpad írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek az alábbi problémával kapcsolatban:

Felvillant a check engine lámpa. Gyors diag., "üzemanyag ellátási probléma,hú sokminden lehet", kiütjük, használjad, ha megint felvillan hívjál, komolyabban ránézünk, most nincs kapacitás". Oké, használom. Természetesen újra check engine lámpa. Észre vettem, hogy olajfoltok vannak az autó alatt. Illetve mintha hűtővíz folt is lenne. Ilyen só szerűen ki van kristályosodva a folt. Ezen kívül úgy vettem észre, hogy igen sokat fogyaszt az autó, 11 körül. Persze ez lehet csak a megérkező hideg miatt. Nyáron vettem az autót, tehát nincs összehasonlítási alapom. Hideg indításkor fehér füst jön belőle, de ezt is betudnám a hidegnek. A működésével igazából nincs gondom, jól húz. Illetve azt vettem észre, hogy ha kiveszem üresbe és csak gurulok akkor a fordulatszám erősen ingadozik, mintha fulladozna. Ja és még egy. Amikor leállok vele, ilyen pattogó hangot hallani, olyan mint amikro a gázkonvektor pattog, de hasonlít csöpögésre is. Lehet, hogy ez normális, de gondoltam leírom.
Mit gondoltok, hengerfej? Tudnátok mondani egy tól-ig árat, mibe fájhat egy ilyen javítás?


2002-es? és M43-as motor van benne? lehet, előfrodulhat elvétve. akkor viszont a vípumpánál eresztheti a vizet, szokása. ha nem akkor bárhol.
a pattogás normális, a kipuff rendszer pattog, nekem is szokott ha meghajtom és megállok vele.
fehér füst lehet a kipuffban lévő kondenzvíz is.
szerintem nem hengerfejes. inkább lehet csak a tömítés rossz.
lehet rossz légtömegmérő, vagy valamelyik tengely jeladó, de azt diag írná.
üzemanyagellátási probléma, dugult szűrőtől is lehet.
ennek neki kell feszülni, találgatni felesleges. rendes BMW-s diag kellene, élőadatokat nézni, stb.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 10. szombat, 16:40


Sasi írta: Sziasztok!

Elég furcsa jelenséget tapasztalunk ,ha bárki tud valami infót vagy hasonlót tapasztalt please help!!!
+10°C felett nem történik semmi baj ,de 0°C és +10°C között az eml lámpa bekapcsol és csak 20-al megy az autó.Ez minden hideg indításkor megtörténik amikor az üzemi hőfok 60°C-ot eléri majd utána leállítás és újra indítás és mehetek tovább nyugodtan amíg az üzemi hőfokot ( 90°C ) el nem éri mert akkor újra be kapcsolt az eml.
Ismét leállítás és indítás utána már zabálhatja az autó kilométereket mert amikor eléri teljesen az üzemi hőfokot akkor nem kapcsol be az eml.
Ezt viszont ismét nem csinálja ha a hőmérséklet -3°C vagy még fagyosabb a reggel.
Ünnepek után van csak időpontom a BMW-szervizben és addig kicsit kellemetlen lesz ,hogy mindig az eml lekorlátozza az autót. Remélem karácsony környékén kemény mínuszok lesznek mert akkor nem fog le állni az autó


hát ez érdekes. előbb is csak hibakódolvasás után lehetne valamit mondani. addig találgathatunk bármit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 10. szombat, 10:46


Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek az alábbi problémával kapcsolatban:

Felvillant a check engine lámpa. Gyors diag., "üzemanyag ellátási probléma,hú sokminden lehet", kiütjük, használjad, ha megint felvillan hívjál, komolyabban ránézünk, most nincs kapacitás". Oké, használom. Természetesen újra check engine lámpa. Észre vettem, hogy olajfoltok vannak az autó alatt. Illetve mintha hűtővíz folt is lenne. Ilyen só szerűen ki van kristályosodva a folt. Ezen kívül úgy vettem észre, hogy igen sokat fogyaszt az autó, 11 körül. Persze ez lehet csak a megérkező hideg miatt. Nyáron vettem az autót, tehát nincs összehasonlítási alapom. Hideg indításkor fehér füst jön belőle, de ezt is betudnám a hidegnek. A működésével igazából nincs gondom, jól húz. Illetve azt vettem észre, hogy ha kiveszem üresbe és csak gurulok akkor a fordulatszám erősen ingadozik, mintha fulladozna. Ja és még egy. Amikor leállok vele, ilyen pattogó hangot hallani, olyan mint amikro a gázkonvektor pattog, de hasonlít csöpögésre is. Lehet, hogy ez normális, de gondoltam leírom.
Mit gondoltok, hengerfej? Tudnátok mondani egy tól-ig árat, mibe fájhat egy ilyen javítás?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Sasi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. december 10. szombat, 10:38


Sziasztok!

Elég furcsa jelenséget tapasztalunk ,ha bárki tud valami infót vagy hasonlót tapasztalt please help!!!
+10°C felett nem történik semmi baj ,de 0°C és +10°C között az eml lámpa bekapcsol és csak 20-al megy az autó.Ez minden hideg indításkor megtörténik amikor az üzemi hőfok 60°C-ot eléri majd utána leállítás és újra indítás és mehetek tovább nyugodtan amíg az üzemi hőfokot ( 90°C ) el nem éri mert akkor újra be kapcsolt az eml.
Ismét leállítás és indítás utána már zabálhatja az autó kilométereket mert amikor eléri teljesen az üzemi hőfokot akkor nem kapcsol be az eml.
Ezt viszont ismét nem csinálja ha a hőmérséklet -3°C vagy még fagyosabb a reggel.
Ünnepek után van csak időpontom a BMW-szervizben és addig kicsit kellemetlen lesz ,hogy mindig az eml lekorlátozza az autót. Remélem karácsony környékén kemény mínuszok lesznek mert akkor nem fog le állni az autó

Pete78
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Pete78

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 08. csütörtök, 09:32


Szep napot mindenkinek. P340 (bank1) hibakoddal vezermutengely-jelado hibam van. Tobben irtatok mar itt hogy csereltetek. A problemam, hogy ket fajta szenzort talaltam az enyemhez, az egyik csatlakozoja egyenes, a masike 90 fokos. Melyiket kell beletenni? 2001 e46 facelift elotti modell.
Koszonom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 08. csütörtök, 07:53


tarzan328 írta: Sziasztok!
Az autó üzem melegen 2500as fordulatig dadog vagy egy hirtelen gázadásra (menet közben csak) valamelyik henger leáll, viszont 2500 felett jó az autó. Diagnosztikán megállapították, hogy a 5. henger kihagy, 5. henger trafóját felcseréltük az 1. hengerével utána a gép az 1. hengerre írta a hibát. Trafócsere után megszűnt a hiba kb 50 km-ig, utána megint ugyan az. Most az üzemanyag nyomás szabályzóra gyanakodunk, viszont a vákumcső is elég gyengén szív.
Ha találkozott valaki hasonlóval vagy tudja mi lehet a baj kérem segítsen!
Előre is köszönöm!


írod, hogy a trafó csere után, 50 km után ugyanaz a hiba. mármint a jelenség ugyanaz, vagy diaggal olvasva megint trafó hibát ír?

egyébként 5-6-os henger szokott rosszalkodni legtöbbször ezeknél a mociknál.
nem tudom miylen diag volt hazsnálva, de találgatás helyett, egy nosmálisra kellene elvinni, mondjuk egy INPA diagra, nézni élő adatot is.
nem hinném, hogy az üz.a. pumpa csinál ilyet, az ha rossz, akkor fordulaton még rosszabb. esetleg üz.a. szűrő lehet dugult, és alacsony fordulaton nehezebben préseli az anyagot át magán.
talán! elképzelhetőnek tartom, hogy a kopogás szenzor nem jó, fellazult, és alacsonyabb fordulaton nem jó értéket küld, ezért a vezérlő annak függvényében keveri a dolgokat, emiatt okoz teljesítmény kiesést, vagyegyenetlen járást.
ugye pont ez a szenzor is meg tudja mondani, hogy történt-e robbanás kimaradás a hengerben.

ha ugyanúgy az 5-ös hengerre dobja, akkor lehet a trafó vezetékezésében van gond, vagy a gyertyával. a másik, amit nem egyszer hallottam, hogy ha egy trafót cserélsz, akkor érdemes az összset, mert sorra tönkre fognak menni.

ezek csak vélemények, hangosan gondolkozás.
rendes szerelő, rendes diag, élő adat.

tarzan328
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz tarzan328

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. december 07. szerda, 21:45


Sziasztok!
Az autó üzem melegen 2500as fordulatig dadog vagy egy hirtelen gázadásra (menet közben csak) valamelyik henger leáll, viszont 2500 felett jó az autó. Diagnosztikán megállapították, hogy a 5. henger kihagy, 5. henger trafóját felcseréltük az 1. hengerével utána a gép az 1. hengerre írta a hibát. Trafócsere után megszűnt a hiba kb 50 km-ig, utána megint ugyan az. Most az üzemanyag nyomás szabályzóra gyanakodunk, viszont a vákumcső is elég gyengén szív.
Ha találkozott valaki hasonlóval vagy tudja mi lehet a baj kérem segítsen!
Előre is köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 20:05


YELLOW írta:
gueszka írta: Sziasztok,

Teljesen tanácstalan és elkeseredett vagyok a következő problémával:

Ha állok az autóval, a levegőztető savanyú szagot fúj be (Kb olyan mint a kipufogó gáz szaga a DPF után)...
Menetközben nem érezni, illetve a belső levegőztetőnél sem, tehát gondolom valahonnan kintről jöhet be a szag, csak akkor ha állok az autóval...

Volt már szerelőnél a kocsi, ahol több tömítés is cserélve volt(pl.: szívósornál stb...)
Látszólag a kipufogó nem fúj ki sehol (az elemek jól illeszkednek, be volt fogva a kipufogó vége...), leömlő nem repedt, a motortérben sem látszik sehol kifújás, vagy tömítetlenség... Ahol inokoltnak tűnt a tömítés csere megvolt...

Van esetleg ötletetek mitől lehet?

Köszi,


hét E46-nél a leömlő után van egy flexi kipuff rész toldat. ott az okozta ezt a problémát.
néztem realoem-et, de nálad nem mutat ilyen alkatrészt.


Igazából volt hogy a leömlőnél volt gond, még a DPF előtt és amikor az a szag jött be, azt lehetett érezni, hogy kipufogó, nagyon szúrós szaga volt, ez meg inkább ilyen savanyú... Volt leszedve a részecskeszűrő tisztítani, de gondolom ha sérült lenne, akkor kifújna meg hangja is lenne... :S

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 19:47


gueszka írta: Sziasztok,

Teljesen tanácstalan és elkeseredett vagyok a következő problémával:

Ha állok az autóval, a levegőztető savanyú szagot fúj be (Kb olyan mint a kipufogó gáz szaga a DPF után)...
Menetközben nem érezni, illetve a belső levegőztetőnél sem, tehát gondolom valahonnan kintről jöhet be a szag, csak akkor ha állok az autóval...

Volt már szerelőnél a kocsi, ahol több tömítés is cserélve volt(pl.: szívósornál stb...)
Látszólag a kipufogó nem fúj ki sehol (az elemek jól illeszkednek, be volt fogva a kipufogó vége...), leömlő nem repedt, a motortérben sem látszik sehol kifújás, vagy tömítetlenség... Ahol inokoltnak tűnt a tömítés csere megvolt...

Van esetleg ötletetek mitől lehet?

Köszi,


hét E46-nél a leömlő után van egy flexi kipuff rész toldat. ott az okozta ezt a problémát.
néztem realoem-et, de nálad nem mutat ilyen alkatrészt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 18:45


Sziasztok,

Teljesen tanácstalan és elkeseredett vagyok a következő problémával:

Ha állok az autóval, a levegőztető savanyú szagot fúj be (Kb olyan mint a kipufogó gáz szaga a DPF után)...
Menetközben nem érezni, illetve a belső levegőztetőnél sem, tehát gondolom valahonnan kintről jöhet be a szag, csak akkor ha állok az autóval...

Volt már szerelőnél a kocsi, ahol több tömítés is cserélve volt(pl.: szívósornál stb...)
Látszólag a kipufogó nem fúj ki sehol (az elemek jól illeszkednek, be volt fogva a kipufogó vége...), leömlő nem repedt, a motortérben sem látszik sehol kifújás, vagy tömítetlenség... Ahol inokoltnak tűnt a tömítés csere megvolt...

Van esetleg ötletetek mitől lehet?

Köszi,



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 01. csütörtök, 19:02

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 18:11


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is


ilyen kommentek után én is elkezdek parázni... korábban is, csak pl műszakin több különböző helyen sem láttak ezzel kapcsolatos problémát. télivel sokkal mérsékeltebb, nyári szettel jobban érezni. igen egy kis út dőlés is viszi az autót, a nyomvályú rosszabb, de mióta meg van 10 éve is ilyen volt, 62ezer km-rel.
elhiszem, hogy neked az volt a baja, sőt lehet Pitykónak is, de nem feltétlen.
műszakira visszatérve, nekem sosem sufni helyen vizsgázott az autó, volt, hogy kint volt az ellenőr és az enyémet hívták be. sosem fizettem sehol sem többet, mint a hivatalosan fizetendő. sőt utobbi két alkalommal olyan helyen vizsgázott, ahol a műszakiztató is az NKH-nál dolgozott.


Sajna még nem jutottam el sehova
Viszont minden napi használatban van és hát nehéz is nélkülözni..
De nekem egyre jobban olyan érzésem van és nem tudom ez lehetséges e, de mintha néha fellevegősödne a szervó és alig tudom az úton tartani...
Néha meg semmi baja, egyből reagál és megy egyenesen szépen...
Nem nyomvályú meg úthiba az biztos...
Csak hol tud fellevegősödni?!
Szervószivattyúnál vagy a csövön?!
Vagy a kormánymű végén a szimeringnél?!


légteleníti magát a rendszer, szóval elvileg ilyen nem lehet... viszont kormánymű is lehet rossz éppen.


Ennek rendesen utána kellesz járni úgy látom!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 17:41


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is


ilyen kommentek után én is elkezdek parázni... korábban is, csak pl műszakin több különböző helyen sem láttak ezzel kapcsolatos problémát. télivel sokkal mérsékeltebb, nyári szettel jobban érezni. igen egy kis út dőlés is viszi az autót, a nyomvályú rosszabb, de mióta meg van 10 éve is ilyen volt, 62ezer km-rel.
elhiszem, hogy neked az volt a baja, sőt lehet Pitykónak is, de nem feltétlen.
műszakira visszatérve, nekem sosem sufni helyen vizsgázott az autó, volt, hogy kint volt az ellenőr és az enyémet hívták be. sosem fizettem sehol sem többet, mint a hivatalosan fizetendő. sőt utobbi két alkalommal olyan helyen vizsgázott, ahol a műszakiztató is az NKH-nál dolgozott.


Sajna még nem jutottam el sehova
Viszont minden napi használatban van és hát nehéz is nélkülözni..
De nekem egyre jobban olyan érzésem van és nem tudom ez lehetséges e, de mintha néha fellevegősödne a szervó és alig tudom az úton tartani...
Néha meg semmi baja, egyből reagál és megy egyenesen szépen...
Nem nyomvályú meg úthiba az biztos...
Csak hol tud fellevegősödni?!
Szervószivattyúnál vagy a csövön?!
Vagy a kormánymű végén a szimeringnél?!


légteleníti magát a rendszer, szóval elvileg ilyen nem lehet... viszont kormánymű is lehet rossz éppen.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. december 01. csütörtök, 17:25


YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is


ilyen kommentek után én is elkezdek parázni... korábban is, csak pl műszakin több különböző helyen sem láttak ezzel kapcsolatos problémát. télivel sokkal mérsékeltebb, nyári szettel jobban érezni. igen egy kis út dőlés is viszi az autót, a nyomvályú rosszabb, de mióta meg van 10 éve is ilyen volt, 62ezer km-rel.
elhiszem, hogy neked az volt a baja, sőt lehet Pitykónak is, de nem feltétlen.
műszakira visszatérve, nekem sosem sufni helyen vizsgázott az autó, volt, hogy kint volt az ellenőr és az enyémet hívták be. sosem fizettem sehol sem többet, mint a hivatalosan fizetendő. sőt utobbi két alkalommal olyan helyen vizsgázott, ahol a műszakiztató is az NKH-nál dolgozott.


Sajna még nem jutottam el sehova
Viszont minden napi használatban van és hát nehéz is nélkülözni..
De nekem egyre jobban olyan érzésem van és nem tudom ez lehetséges e, de mintha néha fellevegősödne a szervó és alig tudom az úton tartani...
Néha meg semmi baja, egyből reagál és megy egyenesen szépen...
Nem nyomvályú meg úthiba az biztos...
Csak hol tud fellevegősödni?!
Szervószivattyúnál vagy a csövön?!
Vagy a kormánymű végén a szimeringnél?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 29. kedd, 20:48


viktor írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is


ilyen kommentek után én is elkezdek parázni... korábban is, csak pl műszakin több különböző helyen sem láttak ezzel kapcsolatos problémát. télivel sokkal mérsékeltebb, nyári szettel jobban érezni. igen egy kis út dőlés is viszi az autót, a nyomvályú rosszabb, de mióta meg van 10 éve is ilyen volt, 62ezer km-rel.
elhiszem, hogy neked az volt a baja, sőt lehet Pitykónak is, de nem feltétlen.
műszakira visszatérve, nekem sosem sufni helyen vizsgázott az autó, volt, hogy kint volt az ellenőr és az enyémet hívták be. sosem fizettem sehol sem többet, mint a hivatalosan fizetendő. sőt utobbi két alkalommal olyan helyen vizsgázott, ahol a műszakiztató is az NKH-nál dolgozott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. november 29. kedd, 20:33


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is