- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. december 10. szombat, 16:47
Arpad írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek az alábbi problémával kapcsolatban:
Felvillant a check engine lámpa. Gyors diag., "üzemanyag ellátási probléma,hú sokminden lehet", kiütjük, használjad, ha megint felvillan hívjál, komolyabban ránézünk, most nincs kapacitás". Oké, használom. Természetesen újra check engine lámpa. Észre vettem, hogy olajfoltok vannak az autó alatt. Illetve mintha hűtővíz folt is lenne. Ilyen só szerűen ki van kristályosodva a folt. Ezen kívül úgy vettem észre, hogy igen sokat fogyaszt az autó, 11 körül. Persze ez lehet csak a megérkező hideg miatt. Nyáron vettem az autót, tehát nincs összehasonlítási alapom. Hideg indításkor fehér füst jön belőle, de ezt is betudnám a hidegnek. A működésével igazából nincs gondom, jól húz. Illetve azt vettem észre, hogy ha kiveszem üresbe és csak gurulok akkor a fordulatszám erősen ingadozik, mintha fulladozna. Ja és még egy. Amikor leállok vele, ilyen pattogó hangot hallani, olyan mint amikro a gázkonvektor pattog, de hasonlít csöpögésre is. Lehet, hogy ez normális, de gondoltam leírom.
Mit gondoltok, hengerfej? Tudnátok mondani egy tól-ig árat, mibe fájhat egy ilyen javítás?
2002-es? és M43-as motor van benne? lehet, előfrodulhat elvétve. akkor viszont a vípumpánál eresztheti a vizet, szokása. ha nem akkor bárhol.
a pattogás normális, a kipuff rendszer pattog, nekem is szokott ha meghajtom és megállok vele.
fehér füst lehet a kipuffban lévő kondenzvíz is.
szerintem nem hengerfejes. inkább lehet csak a tömítés rossz.
lehet rossz légtömegmérő, vagy valamelyik tengely jeladó, de azt diag írná.
üzemanyagellátási probléma, dugult szűrőtől is lehet.
ennek neki kell feszülni, találgatni felesleges. rendes BMW-s diag kellene, élőadatokat nézni, stb.