YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 05:34


Pocses írta: Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



vagy téli gumi... képes megviccelni az embert. főleg ha nagyon fagyos az idő még jobban van hangja a tálinek, vagy ha már elég kopott. persze lehet csapágy is, de előbb, mindenképp a gumira gyanakodnék, pl az enyém eléggé kopott már, és vannak benne ilyen ilyen figyelmeztető gumidarabok, ezek olyan 5mm magasak, amik képesek hangot kiadni. de pl ha kint áll az autó mondjuk -5-ben aztán megyek vele sokkal hangosabb, mintha garázsból álltam volna ki és úgy mennék.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 05:22


Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 06. csütörtök, 05:25

iSTi93
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz iSTi93

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 00:54


Szevasztok, Jó napot !
2004/11, 178 000km, e46 320d Automata gondjaim vannak: Hidegen , melegen ugyan úgy mukodik S-ben SOHA és manuálisan két hónapban egyszer használom. Ha Teljes gázzal vagy fél gazzal megyek simán és úgy vált , hogy nem is érezni csak a fordulatszám kijelzon latom, hogy váltott ... A gond akkor kezdodik mikor állok es kicsit leengedem a lábam a fékrol (foleg R fokozatban) akkor beráz és a fordulat egy maximum két masodpercre leugrik olyan 400-500-ra majd egy hatalmas fust felhot nyom ki magaból, Ezek utan megint normálisan jár a motor megfelelo fordulatszamon. Minden nap hasznalom az autót hosszu mint rovid utakon egyaránt. Egy héten egyszer csinalja azt is , hogy pl: 2000es fordulatrol leesik 1000re mikor vált (Manuális váltáskor is), de ha tobb mint fél gazzal megyek akkor ugy elvallt mint egy vadonatúj f30-as ...
Az olajat és a szurot még a gondok elott lecsereltem ,de utanna is cseréltem mégegyszer !!!
Diagnosztika semmit nem jelez...

Koszi elore is

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 23:50


tucsok írta: Sziasztok olyan gondom van a kocsival hogy amikor megállok a motortérböl kipufogo gáz szag jön es foleg este a lámpák fényénél lehet is látni a füstöt.


esetleg még a rezoncső lehet.
nekem is ez volt a bajom amikor kezdte megadni magát azt egyszer csak elszakadt
utána 2 megyével távolabb is hallották a turbót

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 22:11


tucsok írta: Sziasztok olyan gondom van a kocsival hogy amikor megállok a motortérböl kipufogo gáz szag jön es foleg este a lámpák fényénél lehet is látni a füstöt.


Valószínűleg elrepedt a kipufogó leömlőd "típus betegség"

De az e39.hu részletesebb felvilágosítást tudnak neked adni.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 19:36


Sziasztok olyan gondom van a kocsival hogy amikor megállok a motortérböl kipufogo gáz szag jön es foleg este a lámpák fényénél lehet is látni a füstöt.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 18:10


attila88 írta:
anubisz írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Új akksival is próbáltuk ue. a jelenség.

Minek vetted ki? Senki nem veszi ki, motortérből töltik, a BMW szervizben is.


Köszönöm a választ hasznos volt Egyébként nem jó kedvemből vettem ki sajnos ki kellett vennem. A probléma sajnos továbbra is fenn áll. Annyit figyeltem még meg hogy amikor kettes állásba fordítom a kulcsot ugye az indítás előtt akkor lehet hallani hogy a kocsi "felkészül" az indításra (szebben nem tudom leírni ) aztán elfordítom a kulcsot és az ég világon semmi. Tehát akksi kizárva, relék kizárva. Akksi csere előtt az önindító nehezen tekert egyébként ebből kövezketzettem arra hogy merülőben van.


Hali! Nekem nemrég ilyen problémám volt. Nekem az önindító sz.rt be. Egyik indításról a másikra,semmi előjel nélkül! Nekem is ''felkészült'' és utána semmi. Nekem amikor akksi bajom volt akkor kattogott az autó meg a lámpa is,annak jellegzetes hangja van. A tied pont ugyanolyan jeleket produkál mint nekem nemrég. Önindító teljes felújítása megoldotta a problémát. Azért nézesd meg egy hozzáértő szerelővel,ez csak az én példám volt!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 15:08


anubisz írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Új akksival is próbáltuk ue. a jelenség.

Minek vetted ki? Senki nem veszi ki, motortérből töltik, a BMW szervizben is.


Köszönöm a választ hasznos volt Egyébként nem jó kedvemből vettem ki sajnos ki kellett vennem. A probléma sajnos továbbra is fenn áll. Annyit figyeltem még meg hogy amikor kettes állásba fordítom a kulcsot ugye az indítás előtt akkor lehet hallani hogy a kocsi "felkészül" az indításra (szebben nem tudom leírni ) aztán elfordítom a kulcsot és az ég világon semmi. Tehát akksi kizárva, relék kizárva. Akksi csere előtt az önindító nehezen tekert egyébként ebből kövezketzettem arra hogy merülőben van.

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 13:51


Jack írta:
anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg


Sziasztok! tudom úgy volt, hogy tegnap majd írok a szerelő után, csak sajnos közben becsípődött a derekam majd másfél órán keresztül mozdulatlanul ültem a kocsimban félúton hazafelé és vártam hogy jöjjön valaki aki segít.. a vége hogy most itthon fekszek "bedrogozva".... a kocsiról viszont jó hír, már amennyire az lehet, hogy a kopogást a hidrotőke okozza. Mivel olajcsere volt és vékonyabb olaj került bele így feloldotta a dzsuvákat, az előző olaj maradékait és most emiatt kicsit kopog... szó szerint csörgőkígyózik... Szóval annyira nem nagy a baj. Kap egy kis motul adalékot amivel kibírja tavaszig, utána átszervizeltetem. A hengerkihagyást meg a !!gyári!! gyertya okozza.. 94-óta egész jól bírja
Szóval röviden tömören ennyi.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 19:23


Striker írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémával szembesültem ma , hogy a vízhőfok mérő órám mutatója épp csak a kék jelzés végéig ment el, mivel -9fog volt ezért fűteni szerettem volna felvettem a fűtést 32 fokra de sztem épp hogy csak 11-12 fokot csinált bent pedig mentem olyan 120 km-t.
Mi lehet a baj?


Elképzelhető, hogy termosztát, de jönnek a "dezsősök" na meg a hozzáértők és megmondják a tutit.


Ha van benne fagyálló, (tehát nem folyt el) akkor termosztát. Gondolom végig a kék szélén állt a mutató, azért nem fűtött rendesen. (hideg vízzel nehéz meleget csinálni)


ahha végig a kék végén állt a mutató, 120 kilóméter után is. Értem én hogy hideg vízzel nehéz fűteni de 120 kilométer alatt azért az egész kört át kelett volna neki melegíteni nem?


Mivel rossz a termosztátod, ezért vissza is hűl. (fel sem melegszik üzemi hőfokra) A vized nem csak a motornál kering, hanem a hűtődben is a rossz termosztát miatt.

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 19:06


hancurozo írta:
Pocses írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémával szembesültem ma , hogy a vízhőfok mérő órám mutatója épp csak a kék jelzés végéig ment el, mivel -9fog volt ezért fűteni szerettem volna felvettem a fűtést 32 fokra de sztem épp hogy csak 11-12 fokot csinált bent pedig mentem olyan 120 km-t.
Mi lehet a baj?


Elképzelhető, hogy termosztát, de jönnek a "dezsősök" na meg a hozzáértők és megmondják a tutit.


Ha van benne fagyálló, (tehát nem folyt el) akkor termosztát. Gondolom végig a kék szélén állt a mutató, azért nem fűtött rendesen. (hideg vízzel nehéz meleget csinálni)


ahha végig a kék végén állt a mutató, 120 kilóméter után is. Értem én hogy hideg vízzel nehéz fűteni de 120 kilométer alatt azért az egész kört át kelett volna neki melegíteni nem?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 18:48


Pocses írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémával szembesültem ma , hogy a vízhőfok mérő órám mutatója épp csak a kék jelzés végéig ment el, mivel -9fog volt ezért fűteni szerettem volna felvettem a fűtést 32 fokra de sztem épp hogy csak 11-12 fokot csinált bent pedig mentem olyan 120 km-t.
Mi lehet a baj?


Elképzelhető, hogy termosztát, de jönnek a "dezsősök" na meg a hozzáértők és megmondják a tutit.


Ha van benne fagyálló, (tehát nem folyt el) akkor termosztát. Gondolom végig a kék szélén állt a mutató, azért nem fűtött rendesen. (hideg vízzel nehéz meleget csinálni)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 18:01


imre8 írta: Sziasztok ! Adott egy e46 2.2-es 170 lovas 2001 touring (automata)

Lenne 1 kérdésem.

Az hogy hidegben reggel mikor indítok pöcröfre beindul de azonnal le is áll. Csak 3-4 indításra indul be, hogy ne is áljon le akkor is nyomom kell neki a gázt.

Remélem valaki tudja mi lehet a baja.

Válaszokat előre is köszönöm !!!



Első körben az AC ellenőrizni, ha szarakodik, nem tartja meg a nyomást, reggelre szinte nulla lesz a rendszerbe, és indítás után nem folyamatos az üz,any. szállítás.
Aztán ha nem ez,lehet molyolni tovább. Persze biztos lesz egy okos szerelő aki kicserél 70 jeladót, meg 20 gyertyát, trafót, mire mérne egy benzin nyomást. Ez az üzlet. Nekem is így csinált a kocsi, az AC volt.
Ne tévesszen meg ha gyújtásra 3 bár lesz egyből, nekem is megvolt, de mégse volt jó az AC 3 óra alatt 1,5 bárt ejtett vissza, reggelre az nulla lesz.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 04. kedd, 18:03

imre8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz imre8

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 17:54


Sziasztok ! Adott egy e46 2.2-es 170 lovas 2001 touring (automata)

Lenne 1 kérdésem.

Az hogy hidegben reggel mikor indítok pöcröfre beindul de azonnal le is áll. Csak 3-4 indításra indul be, hogy ne is áljon le akkor is nyomom kell neki a gázt.

Remélem valaki tudja mi lehet a baja.

Válaszokat előre is köszönöm !!!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 17:54


attila88 írta: Sziasztok!

Tudja valaki mitől lehet az hogy akksit kivettem töltésre és visssza rakás után a kocsi nem indít? A relék rendben vannak elméletileg. Jah coupe és az ablakokat sem húzza vissza amikor becsukom az ajtót. Új akksival is próbáltuk ue. a jelenség.

Minek vetted ki? Senki nem veszi ki, motortérből töltik, a BMW szervizben is.