csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:41


bekecs6 írta: Sziasztok! Azért ide írok mert a problémámnak sok összetevője van és nem tudom lehet e különösebb közük egymáshoz. A dolog úgy kezdődött hogy a műszerfalon nem működött és világított semmi ellenben az autónak minden funkciója rendben volt. Egyikőtök tanácsára kivettem a műszerfalat és megmozgattam a csatlakozót meg a kábeleket benne, láss csodát minden jó (gondoltam én:porgosnevetos, eltelt 3 kritikus másodperc és kigyulladt a hátsó égő visszajelző, valamint nem működött a féklámpa. Másnap megint ránéztem ugyan úgy világít a visszajelző csak most már ha rajt a gyújtás akkor folyamatosan világít a féklámpa és pluszba észrevettem hogy a multi kormány se megy. kicsit bogarásztam vele és ha lehúzom a műszerfalat akkor a féklámpa is kialszik de a kormány nem javul meg. Kérdésem, hogy mi lehet a probléma esetleg a műszerfal adta meg magát vagy .... tippeket előre is köszönöm!


Lehet BUS hiba is, nekem egyszer véletlenül beázott a kocsi...(nem csuktam be rendesen az ajtót) és a műszerfalam nekem sem világitott az index nem kattogott nem érzékelte hogy becsuktam az ajtót...ilyenek
viszont minden más jó volt...el.albak, klíma stb.
én szerencsére megúsztam annyival hogy kiszáradt és megjavult de én a helyedben rádugnám gépre
utána azért okosabb az ember

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 18:43


Sziasztok!Szükségem lenne a 2002es 318d-hez az alábbi alkatrészekre.Ha vki tud eladó normális működőképes vp44es 318d/320d adagolót illetve ugyanehhez a blokkhoz 3 db sima porlasztót.Akkor irjon.Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bekecs6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 16:10


Sziasztok! Azért ide írok mert a problémámnak sok összetevője van és nem tudom lehet e különösebb közük egymáshoz. A dolog úgy kezdődött hogy a műszerfalon nem működött és világított semmi ellenben az autónak minden funkciója rendben volt. Egyikőtök tanácsára kivettem a műszerfalat és megmozgattam a csatlakozót meg a kábeleket benne, láss csodát minden jó (gondoltam én:porgosnevetos, eltelt 3 kritikus másodperc és kigyulladt a hátsó égő visszajelző, valamint nem működött a féklámpa. Másnap megint ránéztem ugyan úgy világít a visszajelző csak most már ha rajt a gyújtás akkor folyamatosan világít a féklámpa és pluszba észrevettem hogy a multi kormány se megy. kicsit bogarásztam vele és ha lehúzom a műszerfalat akkor a féklámpa is kialszik de a kormány nem javul meg. Kérdésem, hogy mi lehet a probléma esetleg a műszerfal adta meg magát vagy .... tippeket előre is köszönöm!

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. január 19. vasárnap, 12:32


Holden írta:
bmw320d4 írta:
Holden írta: Sziasztok,

Ma kigyulladt a lenti képen sárga kerettel jelzett lámpa / szimból a kijelzőn, de nem pirosan, hanem sárgán világít és azóta folyamatosan. Ugyanez a szimból világít pirosan pl. ha be van húzva a kézifék.
Kérdés, hogy mit jelent a sárga színű és miért nem ír ki semmi hibajelzést a kijelző? Olvastassam ki a hibakódót? Máshogy nem tudom meg mi a nyavajája?
BMW E90, 2008-as, új motoros

Köszi









Világít a kipörgésgátló lámpája is, az nem zavar?


nem az én kocsimról készült a kép, de azt hittem a hozzászólásomból ez kiderült...


DSC hibát átrolt így nem is működik+a kipörgésgátló sem. Hibakód olvasás után kiderül, hogy mi a baj!



hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 22:02


Sziasztok.Olyan problémám van h a hátsó ajtó (2004.e46.320d.tuoring),csak akkor nyílik ha ráteszem a helyzetjelzőt.(Ablak nyílik rajta.)És előfordult h hallottam dolgozni a elektromos motort a zárnál.Néha meg magától kinyitott. Kontakt hiba lehet?
Segítséget előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Holden

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 22:00


bmw320d4 írta:
Holden írta: Sziasztok,

Ma kigyulladt a lenti képen sárga kerettel jelzett lámpa / szimból a kijelzőn, de nem pirosan, hanem sárgán világít és azóta folyamatosan. Ugyanez a szimból világít pirosan pl. ha be van húzva a kézifék.
Kérdés, hogy mit jelent a sárga színű és miért nem ír ki semmi hibajelzést a kijelző? Olvastassam ki a hibakódót? Máshogy nem tudom meg mi a nyavajája?
BMW E90, 2008-as, új motoros

Köszi









Világít a kipörgésgátló lámpája is, az nem zavar?


nem az én kocsimról készült a kép, de azt hittem a hozzászólásomból ez kiderült...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 21:51


Holden írta: Sziasztok,

Ma kigyulladt a lenti képen sárga kerettel jelzett lámpa / szimból a kijelzőn, de nem pirosan, hanem sárgán világít és azóta folyamatosan. Ugyanez a szimból világít pirosan pl. ha be van húzva a kézifék.
Kérdés, hogy mit jelent a sárga színű és miért nem ír ki semmi hibajelzést a kijelző? Olvastassam ki a hibakódót? Máshogy nem tudom meg mi a nyavajája?
BMW E90, 2008-as, új motoros

Köszi









Világít a kipörgésgátló lámpája is, az nem zavar?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Holden

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 21:41


Sziasztok,

Ma kigyulladt a lenti képen sárga kerettel jelzett lámpa / szimból a kijelzőn, de nem pirosan, hanem sárgán világít és azóta folyamatosan. Ugyanez a szimból világít pirosan pl. ha be van húzva a kézifék.
Kérdés, hogy mit jelent a sárga színű és miért nem ír ki semmi hibajelzést a kijelző? Olvastassam ki a hibakódót? Máshogy nem tudom meg mi a nyavajája?
BMW E90, 2008-as, új motoros

Köszi









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. január 18. szombat, 21:43

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 11:38


YELLOW írta:
csaki91 írta: Hello

Olyan gondom van a kocsival hogy bal kanyarnál miért ad a jobb eleje szinte széttörni?! :O
Nem tudom mihez hasonlítani ezt a hangot amit kiad. Ropog pattog vagy valami ilyesmi bár leginkább olyan hangja van mint amikor a DSC beavatkozik
Volt már valakinek ilyen?
(Én kerékcsapágyra tippelek)
Előre is köszi


sajnos nem tippelgetni kell, hanem elvinni egy normális futóműveshez, aki átnéz alaposan mindent. látatlanban ezt még nehezebb megmondani, mivel sok minden lehet. még akár kormánymű is...


Ha kormánymű lenne akkor mindegyik irányba lehetbe hallani nem?! :O
Amugy nem csak akkir hallani amikorr koppra eltekerem
Az a lényeg hogy amikor ránehezkedik a kocsi a jobb elejére vagy jobb oldalára akkor hallani ezt a hangot

Ma voltam szerelőnél és kiderítette hogy egy stabilizátor adja ezt a hangot



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 18. szombat, 18:26

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 07:05


csaki91 írta: Hello

Olyan gondom van a kocsival hogy bal kanyarnál miért ad a jobb eleje szinte széttörni?! :O
Nem tudom mihez hasonlítani ezt a hangot amit kiad. Ropog pattog vagy valami ilyesmi bár leginkább olyan hangja van mint amikor a DSC beavatkozik
Volt már valakinek ilyen?
(Én kerékcsapágyra tippelek)
Előre is köszi


sajnos nem tippelgetni kell, hanem elvinni egy normális futóműveshez, aki átnéz alaposan mindent. látatlanban ezt még nehezebb megmondani, mivel sok minden lehet. még akár kormánymű is...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 07:05


csaki91 írta: Hello

Olyan gondom van a kocsival hogy bal kanyarnál miért ad a jobb eleje szinte széttörni?! :O
Nem tudom mihez hasonlítani ezt a hangot amit kiad. Ropog pattog vagy valami ilyesmi bár leginkább olyan hangja van mint amikor a DSC beavatkozik
Volt már valakinek ilyen?
(Én kerékcsapágyra tippelek)
Előre is köszi

Szia!
Csak egy tipp: nem ér bele a kerék teljesen balra tekert kormánynál a belső dob borításba? Láttam már ilyet: e36, gyári M futómű, szélesebb gumi és csak az egyik oldalon. Azt nem írtad, hogy csak teljesen kitekert kormánynál van ez? Kerékcsapágy általában brummogni szokott főleg kanyarban.
hil



csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. január 18. szombat, 01:12


Hello

Olyan gondom van a kocsival hogy bal kanyarnál miért ad a jobb eleje szinte széttörni?! :O
Nem tudom mihez hasonlítani ezt a hangot amit kiad. Ropog pattog vagy valami ilyesmi bár leginkább olyan hangja van mint amikor a DSC beavatkozik
Volt már valakinek ilyen?
(Én kerékcsapágyra tippelek)
Előre is köszi

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 12:29


csbalu írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:

A generátort már fel lett újítva (csúszógyűrű, szénkefe, csapágyak, szabadonfutó), épp csak a fesz-szabályzó nem lett cserélve. Mivel az akkumulátor is fiatalka, ezért nagyon én sem tudok másra gondolni. Amit a meghajtásról mondtál az viszont elgondolkodtatott, nagyon nyugdíjasan vezetek, lehet, hogy az sem ártana, ha néha megpörgetném tartósabban, még ha nem is ez a probléma forrása.


Igen, nem árt néha kikormolni... Én ha hosszabb útra megyek, akkor olyan 40-50kilóméter után (mikor már minden tutira üzemmeleg, és kezdek unatkozni, vagy jön egy jó szakasz) akkor szoktam elkenni kicsit, csak a biztonság kedvéért... Ilyenkor hallgatózok, nézem a tükröt nem-e füstöl stb stb, aztán 10-15km gyorsasági után visszaállok sima tempóra és kész.

Üdv.:Neo





BMW-t sosem árt meghajtani


Ez így van! Mikor megfogom két kézzel a kormányt, asszonyka már nyúl is a majrévasért!

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 12:23


Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:

A generátort már fel lett újítva (csúszógyűrű, szénkefe, csapágyak, szabadonfutó), épp csak a fesz-szabályzó nem lett cserélve. Mivel az akkumulátor is fiatalka, ezért nagyon én sem tudok másra gondolni. Amit a meghajtásról mondtál az viszont elgondolkodtatott, nagyon nyugdíjasan vezetek, lehet, hogy az sem ártana, ha néha megpörgetném tartósabban, még ha nem is ez a probléma forrása.


Igen, nem árt néha kikormolni... Én ha hosszabb útra megyek, akkor olyan 40-50kilóméter után (mikor már minden tutira üzemmeleg, és kezdek unatkozni, vagy jön egy jó szakasz) akkor szoktam elkenni kicsit, csak a biztonság kedvéért... Ilyenkor hallgatózok, nézem a tükröt nem-e füstöl stb stb, aztán 10-15km gyorsasági után visszaállok sima tempóra és kész.

Üdv.:Neo





BMW-t sosem árt meghajtani


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 12:08


Medvedisznoman írta:

A generátort már fel lett újítva (csúszógyűrű, szénkefe, csapágyak, szabadonfutó), épp csak a fesz-szabályzó nem lett cserélve. Mivel az akkumulátor is fiatalka, ezért nagyon én sem tudok másra gondolni. Amit a meghajtásról mondtál az viszont elgondolkodtatott, nagyon nyugdíjasan vezetek, lehet, hogy az sem ártana, ha néha megpörgetném tartósabban, még ha nem is ez a probléma forrása.


Igen, nem árt néha kikormolni... Én ha hosszabb útra megyek, akkor olyan 40-50kilóméter után (mikor már minden tutira üzemmeleg, és kezdek unatkozni, vagy jön egy jó szakasz) akkor szoktam elkenni kicsit, csak a biztonság kedvéért... Ilyenkor hallgatózok, nézem a tükröt nem-e füstöl stb stb, aztán 10-15km gyorsasági után visszaállok sima tempóra és kész.

Üdv.:Neo





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 17. péntek, 12:10