szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 14:43


Automataváltóba milyen olajat tegyek szerintetek vagy amit adnak az autós boltba és kész?
Mennyi kell bele?
Az olajcseréje csak annyi, hogy alul van egy leeresztő csavar felül meg egy betöltő?

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 09:48


szegenysanyi írta:
viktor írta:
YELLOW írta: [quote="szegenysanyi"


szerintem nem ártana váltóolajat cserélni benne és mondjuk egy program frissítás is jó lenne.


Mielőtt nagyon költekeznél, az alapjárat vezérlő motort próbáld kitakarítani.


Van itt a környéken olyan srác aki sima e-bay-ról rendelt hibakód kiolvasóval dolgozgat, annak lenne értelme vajon? de ha épp nem világít a hiba piktogram akkor gondolom nem fogja látni mi a baj, vagy elmenti a hibát a kocsi?


Eltarolja, de olyat vegyel ami BMW-hez van es tud az osszes moduljabol olvasni. A sima univerzalis olvaso az keves hozza.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 23:59


[quote="szegenysanyi"]
viktor írta:
YELLOW írta:

Mielőtt nagyon költekeznél, az alapjárat vezérlő motort próbáld kitakarítani.



És ez az alapjárati motor takarítás könnyű? esetleg nincs rólla youtub-os videó?



Sajna a te motorodhoz nem nagyon értek. de ezen a nyomon keresgélj, mert az alapjárat ingadozást ez is okozhatja, vagy fars-levegőt kap valahol a szívó oldalon. Ettől baszakszik az automata váltó is.
http://www.realoem.com/ itt találsz rajzokat az autódról.


szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 22:50


[quote="viktor"]
YELLOW írta:

Mielőtt nagyon költekeznél, az alapjárat vezérlő motort próbáld kitakarítani.



És ez az alapjárati motor takarítás könnyű? esetleg nincs rólla youtub-os videó?



szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 22:47


viktor írta:
YELLOW írta: [quote="szegenysanyi"


szerintem nem ártana váltóolajat cserélni benne és mondjuk egy program frissítás is jó lenne.


Mielőtt nagyon költekeznél, az alapjárat vezérlő motort próbáld kitakarítani.


Van itt a környéken olyan srác aki sima e-bay-ról rendelt hibakód kiolvasóval dolgozgat, annak lenne értelme vajon? de ha épp nem világít a hiba piktogram akkor gondolom nem fogja látni mi a baj, vagy elmenti a hibát a kocsi?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 22:27


YELLOW írta:
szegenysanyi írta: Sziasztok!

Próbálltam keresgélni, de túl sok itt az infó, na mind1 reméllem jó helyre írok.

6 hete vettem a kocsit (318i E46 automata), vagy 2hete haver mutatta meg, hogy ilyen easytronic váltós (ha nem mondja magamtól sose tudom meg), és vezette 1 kört a városban de az egyik lámpánál folyton leállt vagy 4szer újra kellett indítani...

Lehet nincs köze hozzá. De ma jöttem haza melóból piros lámpánál látom, hogy ingadozik a fordulat, meg mint ahogy másoknak is leesik 500ra de aztán nem állt le hanem magától helyre jön aztán amikor magának vált lefelé baromi durván baromi nagyot ránt a kocsi, és kígyulladt egy hiba lámpa (gondolom az lehet) ott ahol írja, hoy "N" vagy "D" mellette egy kis fogaskerék ikon benne egy felkiáltó jel.
Megálltam vásárolni, mikor újra indultam már nem volt kis ikon meg semmi baja sem...
Bocsa a sok szövegért, vajon nagy lehet a baj.


szerintem nem ártana váltóolajat cserélni benne és mondjuk egy program frissítás is jó lenne.


Mielőtt nagyon költekeznél, az alapjárat vezérlő motort próbáld kitakarítani.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 21:13


szegenysanyi írta: Sziasztok!

Próbálltam keresgélni, de túl sok itt az infó, na mind1 reméllem jó helyre írok.

6 hete vettem a kocsit (318i E46 automata), vagy 2hete haver mutatta meg, hogy ilyen easytronic váltós (ha nem mondja magamtól sose tudom meg), és vezette 1 kört a városban de az egyik lámpánál folyton leállt vagy 4szer újra kellett indítani...

Lehet nincs köze hozzá. De ma jöttem haza melóból piros lámpánál látom, hogy ingadozik a fordulat, meg mint ahogy másoknak is leesik 500ra de aztán nem állt le hanem magától helyre jön aztán amikor magának vált lefelé baromi durván baromi nagyot ránt a kocsi, és kígyulladt egy hiba lámpa (gondolom az lehet) ott ahol írja, hoy "N" vagy "D" mellette egy kis fogaskerék ikon benne egy felkiáltó jel.
Megálltam vásárolni, mikor újra indultam már nem volt kis ikon meg semmi baja sem...
Bocsa a sok szövegért, vajon nagy lehet a baj.


szerintem nem ártana váltóolajat cserélni benne és mondjuk egy program frissítás is jó lenne.


szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. december 29. hétfő, 20:03


Sziasztok!

Próbálltam keresgélni, de túl sok itt az infó, na mind1 reméllem jó helyre írok.

6 hete vettem a kocsit (318i E46 automata), vagy 2hete haver mutatta meg, hogy ilyen easytronic váltós (ha nem mondja magamtól sose tudom meg), és vezette 1 kört a városban de az egyik lámpánál folyton leállt vagy 4szer újra kellett indítani...

Lehet nincs köze hozzá. De ma jöttem haza melóból piros lámpánál látom, hogy ingadozik a fordulat, meg mint ahogy másoknak is leesik 500ra de aztán nem állt le hanem magától helyre jön aztán amikor magának vált lefelé baromi durván baromi nagyot ránt a kocsi, és kígyulladt egy hiba lámpa (gondolom az lehet) ott ahol írja, hoy "N" vagy "D" mellette egy kis fogaskerék ikon benne egy felkiáltó jel.
Megálltam vásárolni, mikor újra indultam már nem volt kis ikon meg semmi baja sem...
Bocsa a sok szövegért, vajon nagy lehet a baj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz szvasztika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 18:26


Köszönöm a gyors választ!
YELLOW írta:
szvasztika írta: Üdv!
Az én kérdésem a következő lenne. Óracsoport csere történt és az új pack-al nem működik a Bc-m. hiába nyomkodom nincs átlag fogyasztás,megtehető km stb... Programozni kell,vagy más lehet a hiba?
Köszönöm


így van, programozni kell. valószínű amiből ki lett véve abban nem volt BC-s kar.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 17:25


szvasztika írta: Üdv!
Az én kérdésem a következő lenne. Óracsoport csere történt és az új pack-al nem működik a Bc-m. hiába nyomkodom nincs átlag fogyasztás,megtehető km stb... Programozni kell,vagy más lehet a hiba?
Köszönöm


így van, programozni kell. valószínű amiből ki lett véve abban nem volt BC-s kar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz szvasztika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 16:50


Üdv!
Az én kérdésem a következő lenne. Óracsoport csere történt és az új pack-al nem működik a Bc-m. hiába nyomkodom nincs átlag fogyasztás,megtehető km stb... Programozni kell,vagy más lehet a hiba?
Köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz szvasztika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 16:42


Üdv!
Az én autóm is vadul zabálta az égőket. Nyáron beadta a kulcsot a generátor. Amióta kicseréltük,azóta nem csapott ki egy égőt sem.

blueman írta:
Tano írta:
blueman írta: ad1,
Múltkor írtam, de nem jött válasz, szóval egy kicsit részletsebben:
Mióta hideg van azóta jön elő a probléma, 1-esben kuplung ráengedéskor a motor felől koppanó hang jön, nagyobb terhelés esetén jobban koppan, néha kettesben is hallom, terhelésfüggő! Motortartóbakok nyáron voltak cserélve.
Volt valakinek hasonló problémája?


ad2,
Típushiba vagy csak nálam jelenség az, hogy 3 havonta az egyik izzóm mindig kiég menetrendszerűen, legyen az tompított vagy helyzetjelző?


ad1: ezt csak élőben meghallgatva és megkeresve fogja bárki is kideríteni, mivel van jópár lehetőség.

ad2: Nem típushiba, nekem 9 év alatt talán egy hátsó izzót kellett cserélnem. Vagy próbálj más márkát, vagy nézd meg nincs-e valami érintkezési probléma, beázás stb. Mindig ugyanazok égnek ki?



ad2: Tompított és helyzetjelző izzó ég ki, tök random, hogy épp melyik, évente egy 4-5 izzó elmegy, márkákat váltogatom folyamatosan, de semmi.
Ráizzítom majd a villamos emberemet, de majd annyit mond, hogy megnézte és semmi kivetni valót nem talált...

ad1: Én váltótartó bakokra gyanakszom, majd beszámolok, hogy mi volt a gond.

UPDATE:
Ma volt szervizben, nem hardy tárcsa, nem a kuplung, nem a váltótartóbak, a szerelők még nem tapasztaltak ilyet, 6db gyors koppanó hangot számoltak egymásután kuplung felengedésekkor, terhelés esetén 1-es fokozatban. Most, hogy melegebb lett ritkábban jön elő, ez is egy jel lehet, ezért most az egyetlen tipp a hátsó bal féltengely, abban egyeztünk meg, hogy ha hidegebb lesz akkor újra ránézünk.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz pcsaba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 15:58


Sziasztok!
e46 320d (2003) 1800 és 2000-es fordulat között "furcsán" nagy hang jön alulról hátulról.4. fokozatban kevésbé de 5-6. fokozatban elég hangos. Csak ebben a tartományban, se lejjebb se feljebb nincs a normálistól eltérő hangja. Mi lehet ez? Válaszokat köszönöm!

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 17:33


Tano írta:
blueman írta: ad1,
Múltkor írtam, de nem jött válasz, szóval egy kicsit részletsebben:
Mióta hideg van azóta jön elő a probléma, 1-esben kuplung ráengedéskor a motor felől koppanó hang jön, nagyobb terhelés esetén jobban koppan, néha kettesben is hallom, terhelésfüggő! Motortartóbakok nyáron voltak cserélve.
Volt valakinek hasonló problémája?


ad2,
Típushiba vagy csak nálam jelenség az, hogy 3 havonta az egyik izzóm mindig kiég menetrendszerűen, legyen az tompított vagy helyzetjelző?


ad1: ezt csak élőben meghallgatva és megkeresve fogja bárki is kideríteni, mivel van jópár lehetőség.

ad2: Nem típushiba, nekem 9 év alatt talán egy hátsó izzót kellett cserélnem. Vagy próbálj más márkát, vagy nézd meg nincs-e valami érintkezési probléma, beázás stb. Mindig ugyanazok égnek ki?



ad2: Tompított és helyzetjelző izzó ég ki, tök random, hogy épp melyik, évente egy 4-5 izzó elmegy, márkákat váltogatom folyamatosan, de semmi.
Ráizzítom majd a villamos emberemet, de majd annyit mond, hogy megnézte és semmi kivetni valót nem talált...

ad1: Én váltótartó bakokra gyanakszom, majd beszámolok, hogy mi volt a gond.

UPDATE:
Ma volt szervizben, nem hardy tárcsa, nem a kuplung, nem a váltótartóbak, a szerelők még nem tapasztaltak ilyet, 6db gyors koppanó hangot számoltak egymásután kuplung felengedésekkor, terhelés esetén 1-es fokozatban. Most, hogy melegebb lett ritkábban jön elő, ez is egy jel lehet, ezért most az egyetlen tipp a hátsó bal féltengely, abban egyeztünk meg, hogy ha hidegebb lesz akkor újra ránézünk.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 05. szerda, 17:33

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz firpo78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 16:05


bmw320d4 írta:
firpo78 írta: Üdv Fanok!

Új tag vagyok,nemrég tettem szert az autóra,ezúton üdvözlök mindenkit!
Segítségre/tanácsra lenne szükségem.
Ha a gyújtást ráadom,miután az összes kontroll lámpa elalszik az asc ikonja felvillan,kattogó hang hallatszik a motortérből és a kesztyűtartó irányából,mozog a fordulatszámmérő mutatója. Ha indítom akkor vagy be sem indul,ha beindul akkor a kattanásra leáll. 8-10 indítás után beindul és semmi hiba,csak hidegen csinálja,de egyre sűrűbben jött elő a probléma. (Az 5.-ik alkalomig,mert természetesen szerelőhöz vittem.) Gépre tették,állítólag nem ír hibát. 1 hete a szerelőnél van az autó,ki van szedve a computere,valahol vizsgálgatják a szerelő elmondása szerint... Tanácstalan vagyok... Valakinek ötlete/tapasztalata?
(Van ilyen "fantom" jelenség,vagy nem értenek hozzá?)
Köszi!

Indítási fordulatszámot kellene nézni diaggal. Meg az utólagos indításgátlót kiszedni belőle.

Köszi a választ,de nincs más indításgátló benne a gyárin kívül! Fél évig hibamentesen indult,egyszer nehezebben,majd 3 hétig rendben minden,aztán 3 nap egymás után ment a szenvedés... Ha beindul,akkor jár rendesen 5-10 másodpercig,majd kattanás a kesztyűtartó felől,és leáll...
(Ha nem indítok rá,csak a gyújtást adom rá,akkor is megy a kattogás,fordulatszám mérő ugrálás beindítás nélkül...)









Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 03. hétfő, 16:13