Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 12:40


adams22 írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új


amiről te beszélsz az a Vanos.
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !


camshaft az a vezérműtengely, akkor annak a jeladóját cserélted. de az is van szívó és kipuff oldalon is. hogy ne legyen egyszerű.
közben én is elolvastam még1x a dolgot. még az jutott eszembe, hogy az olaj milyen benne? meg kicsit olyan, mintha a vezérműlánc feszítő patron nem jól dolgozna. Ami vagy az olaj miatt van, vagy maga a patron miatt (az is típushiba, hogy a gyári nem az igazi, amivel kiadták), vagy az olajszivattyú esetleg. de most olvasom közben párhuzamosan, ezeket cserélted a szivattyú kivételével. vagy lehet valami iszap van az alján és néha felkapja, nagyobb fordulaton meg átpréseli magán. nem tudom néztétek-e olajcserekor, esetleg endoszkóppal milyen a karter alja belül.


Tegnap este megyek dolgozni , elfordítom a kulcsot egyszer csak az olaj visszajelző sargán majd pirosan világít az aksival együtt , majd be indítom / első indítás / az autó jár simán , egyszer csak le áll majd ujra indítom semmi baja sincs! Be érek a munka helyre kerreg mint a hét fajdalom! Le vettem az erzékelőt de nenm változott semmi sem, az olaj csere nem néztem meg , ugyan is a kocsi németből van és akitől vettem azt mondta hogy kb 6 hónapja áll az autó nem ment vele senki sem ! De amit le engettem belőle inkább ví állagú volt mint olaj és ilyen habos volt. Most MOBIL 1 5w30 van benne !
Kicsit már bosszant a kerregés !


Abban biztos vagyok hogy ha a valvetronic érzékelő csatlakozóját le húzod üzemmeleg motornál akkor le kell állnia a motornak! Mert nekem amikor kopott volt az excenter tengelyem akkor lehúztam a csatit és járt tovább vész üzemben a motor. Most ha lehúzom leáll és csak újraindításkor vált vészüzemre (persze ha nem dugom vissza a csatit).
És a szerelőm is ezt mondta.


Az király mert nekem nem áll le jár tovább!
És a kerregő hang ugyna úgy meg van


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 11:34


Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új


amiről te beszélsz az a Vanos.
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !


camshaft az a vezérműtengely, akkor annak a jeladóját cserélted. de az is van szívó és kipuff oldalon is. hogy ne legyen egyszerű.
közben én is elolvastam még1x a dolgot. még az jutott eszembe, hogy az olaj milyen benne? meg kicsit olyan, mintha a vezérműlánc feszítő patron nem jól dolgozna. Ami vagy az olaj miatt van, vagy maga a patron miatt (az is típushiba, hogy a gyári nem az igazi, amivel kiadták), vagy az olajszivattyú esetleg. de most olvasom közben párhuzamosan, ezeket cserélted a szivattyú kivételével. vagy lehet valami iszap van az alján és néha felkapja, nagyobb fordulaton meg átpréseli magán. nem tudom néztétek-e olajcserekor, esetleg endoszkóppal milyen a karter alja belül.


Tegnap este megyek dolgozni , elfordítom a kulcsot egyszer csak az olaj visszajelző sargán majd pirosan világít az aksival együtt , majd be indítom / első indítás / az autó jár simán , egyszer csak le áll majd ujra indítom semmi baja sincs! Be érek a munka helyre kerreg mint a hét fajdalom! Le vettem az erzékelőt de nenm változott semmi sem, az olaj csere nem néztem meg , ugyan is a kocsi németből van és akitől vettem azt mondta hogy kb 6 hónapja áll az autó nem ment vele senki sem ! De amit le engettem belőle inkább ví állagú volt mint olaj és ilyen habos volt. Most MOBIL 1 5w30 van benne !
Kicsit már bosszant a kerregés !


Abban biztos vagyok hogy ha a valvetronic érzékelő csatlakozóját le húzod üzemmeleg motornál akkor le kell állnia a motornak! Mert nekem amikor kopott volt az excenter tengelyem akkor lehúztam a csatit és járt tovább vész üzemben a motor. Most ha lehúzom leáll és csak újraindításkor vált vészüzemre (persze ha nem dugom vissza a csatit).
És a szerelőm is ezt mondta.


Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 10:46


YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új


amiről te beszélsz az a Vanos.
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !


camshaft az a vezérműtengely, akkor annak a jeladóját cserélted. de az is van szívó és kipuff oldalon is. hogy ne legyen egyszerű.
közben én is elolvastam még1x a dolgot. még az jutott eszembe, hogy az olaj milyen benne? meg kicsit olyan, mintha a vezérműlánc feszítő patron nem jól dolgozna. Ami vagy az olaj miatt van, vagy maga a patron miatt (az is típushiba, hogy a gyári nem az igazi, amivel kiadták), vagy az olajszivattyú esetleg. de most olvasom közben párhuzamosan, ezeket cserélted a szivattyú kivételével. vagy lehet valami iszap van az alján és néha felkapja, nagyobb fordulaton meg átpréseli magán. nem tudom néztétek-e olajcserekor, esetleg endoszkóppal milyen a karter alja belül.


Tegnap este megyek dolgozni , elfordítom a kulcsot egyszer csak az olaj visszajelző sargán majd pirosan világít az aksival együtt , majd be indítom / első indítás / az autó jár simán , egyszer csak le áll majd ujra indítom semmi baja sincs! Be érek a munka helyre kerreg mint a hét fajdalom! Le vettem az erzékelőt de nenm változott semmi sem, az olaj csere nem néztem meg , ugyan is a kocsi németből van és akitől vettem azt mondta hogy kb 6 hónapja áll az autó nem ment vele senki sem ! De amit le engettem belőle inkább ví állagú volt mint olaj és ilyen habos volt. Most MOBIL 1 5w30 van benne !
Kicsit már bosszant a kerregés !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 07:53


YELLOW írta:
adams22 írta:
Sziasztok!
Elolvastam vagy 2x a sztorit és hát hasonló gondokkal küzdök én is már egy éve, de nem teljesen ugyan ez van nekem. Én ha beindítom (csak hidegen és hideg időben kb +5 fok alatt) akkor jár egy kicsit szépen és utána leesik a fordulat. Van amikor nekem is 20 mp után kezdi el és van amikor csak másfél perc után (amikor a szenkunder levegő szivattyú kikapcsol). De szerintem ez lényegtelen. Na és ekkor fel alá ugrál a fordulatszámmérő és gyújtáskimaradást jelez a 2-es és 4-es hengerre. Villog a check is persze. Dadogva megy a kocsi és totál erőtlen. Ha ekkor leállítom és újra indítom az autót akkor kisimul és semmi baja! Ez a durva, ezt nem értem. Melegen is tökéletes.
Az a vicc hogy nekem cserélve lett a valvetronic kompletten, a vezérlés is (gyári), a hengerfej kompletten felújítva..minden új benne a két vez.tengelyen kívül.
Egyedül gyűrűzve nem lett mert akkor már tényleg a teljes kocsi árát kellett volna rákölteni...és ez nekem nem lett volna buli. Nyílván érdemes lett volna gyűrűzni is ha már szét lett szedve tudom nem kell mondani, de így alakult ez van. És félek hogy hideg időben mikor a blokk is pár fokos a gyűrű(k) esetleg letapad(nak) a régi megégett olaj miatt (németbe nem cserélték ez megint más téma) és nem látja el a funkcióját, nincs meg a kompresszió így nincs égés. Remélem nem ez lesz majd egy kompresszió mérés hidegen többet fog mondani. Már cseréltem üzemanyag szivattyút is relékkel együtt, szűrőt is. Mindent az égvilágon.

Szóval nem tudom, neked van-e gyújtáskimaradásod, de hasonló is lehet akár a két dolog. Igaz nekem sose áll le melegen. Csak azt nem értem Yellow felvetésén, hogy ha valvetronic hibás akkor neki miért szarakodik hidegen is ? Mivel akkor még fojtószelep vezérlésén van. Nem is használja a valvetronicot. A melegen leállás persze már lehetne az is...vagy annak a szenzorja. Az is húzós.

Kíváncsi leszek mi lesz a tiédből is. Én most üzemanyag szivattyú relé csere után az injektor és DME reléket cserélem..ez folyamatban van.

Szerk.: annyi a különbség még hogy nekem gázadásra nem simul ki az alapjárat csak ha leállítom és újra indítom...ami hideg motornál nekem szívfájdalom :/ indítgatni mindig 2x. Viszont ha nem csinálom akkor úgy menne tovább 3 hengerrel Az se járja.
Ez a kerregő hang viszont nálam is fenn áll ugyan ezen a fordulat tartományban!


banyek, neked még mindig nem jó?
bexarok, ha relé lesz. meg gondolom te is nyugodt maradsz végül is ha megjavul megnyugvás... csak előtte a sok pénz és idő.
nekem ilyen kínlódás jönne elő, inkább vennék bele egy IS motort, vagy egy sor6-ot a béke időkből, oszt csókolom.


Melegen teljesen jó és hidegen is csak ebben a hidegindítási fázisban nem. Tehát amikor indítok és utána mennék akkor sz*r. Leállítom, újraindítok akkor jó és akkor még mindig hideg. Sokat olvastam külföldi fórumokon is ott javasolták a relék cseréjét. Örülnék neki ha megoldódna, de van egy olyan sejtésem hogy ennyivel nem úszom meg. Sajnos..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 07:09


adams22 írta:
Sziasztok!
Elolvastam vagy 2x a sztorit és hát hasonló gondokkal küzdök én is már egy éve, de nem teljesen ugyan ez van nekem. Én ha beindítom (csak hidegen és hideg időben kb +5 fok alatt) akkor jár egy kicsit szépen és utána leesik a fordulat. Van amikor nekem is 20 mp után kezdi el és van amikor csak másfél perc után (amikor a szenkunder levegő szivattyú kikapcsol). De szerintem ez lényegtelen. Na és ekkor fel alá ugrál a fordulatszámmérő és gyújtáskimaradást jelez a 2-es és 4-es hengerre. Villog a check is persze. Dadogva megy a kocsi és totál erőtlen. Ha ekkor leállítom és újra indítom az autót akkor kisimul és semmi baja! Ez a durva, ezt nem értem. Melegen is tökéletes.
Az a vicc hogy nekem cserélve lett a valvetronic kompletten, a vezérlés is (gyári), a hengerfej kompletten felújítva..minden új benne a két vez.tengelyen kívül.
Egyedül gyűrűzve nem lett mert akkor már tényleg a teljes kocsi árát kellett volna rákölteni...és ez nekem nem lett volna buli. Nyílván érdemes lett volna gyűrűzni is ha már szét lett szedve tudom nem kell mondani, de így alakult ez van. És félek hogy hideg időben mikor a blokk is pár fokos a gyűrű(k) esetleg letapad(nak) a régi megégett olaj miatt (németbe nem cserélték ez megint más téma) és nem látja el a funkcióját, nincs meg a kompresszió így nincs égés. Remélem nem ez lesz majd egy kompresszió mérés hidegen többet fog mondani. Már cseréltem üzemanyag szivattyút is relékkel együtt, szűrőt is. Mindent az égvilágon.

Szóval nem tudom, neked van-e gyújtáskimaradásod, de hasonló is lehet akár a két dolog. Igaz nekem sose áll le melegen. Csak azt nem értem Yellow felvetésén, hogy ha valvetronic hibás akkor neki miért szarakodik hidegen is ? Mivel akkor még fojtószelep vezérlésén van. Nem is használja a valvetronicot. A melegen leállás persze már lehetne az is...vagy annak a szenzorja. Az is húzós.

Kíváncsi leszek mi lesz a tiédből is. Én most üzemanyag szivattyú relé csere után az injektor és DME reléket cserélem..ez folyamatban van.

Szerk.: annyi a különbség még hogy nekem gázadásra nem simul ki az alapjárat csak ha leállítom és újra indítom...ami hideg motornál nekem szívfájdalom :/ indítgatni mindig 2x. Viszont ha nem csinálom akkor úgy menne tovább 3 hengerrel Az se járja.
Ez a kerregő hang viszont nálam is fenn áll ugyan ezen a fordulat tartományban!


banyek, neked még mindig nem jó?
bexarok, ha relé lesz. meg gondolom te is nyugodt maradsz végül is ha megjavul megnyugvás... csak előtte a sok pénz és idő.
nekem ilyen kínlódás jönne elő, inkább vennék bele egy IS motort, vagy egy sor6-ot a béke időkből, oszt csókolom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 04. péntek, 07:05


Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új


amiről te beszélsz az a Vanos.
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !


camshaft az a vezérműtengely, akkor annak a jeladóját cserélted. de az is van szívó és kipuff oldalon is. hogy ne legyen egyszerű.
közben én is elolvastam még1x a dolgot. még az jutott eszembe, hogy az olaj milyen benne? meg kicsit olyan, mintha a vezérműlánc feszítő patron nem jól dolgozna. Ami vagy az olaj miatt van, vagy maga a patron miatt (az is típushiba, hogy a gyári nem az igazi, amivel kiadták), vagy az olajszivattyú esetleg. de most olvasom közben párhuzamosan, ezeket cserélted a szivattyú kivételével. vagy lehet valami iszap van az alján és néha felkapja, nagyobb fordulaton meg átpréseli magán. nem tudom néztétek-e olajcserekor, esetleg endoszkóppal milyen a karter alja belül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 21:33


Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új


amiről te beszélsz az a Vanos.
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !


Sziasztok!
Elolvastam vagy 2x a sztorit és hát hasonló gondokkal küzdök én is már egy éve, de nem teljesen ugyan ez van nekem. Én ha beindítom (csak hidegen és hideg időben kb +5 fok alatt) akkor jár egy kicsit szépen és utána leesik a fordulat. Van amikor nekem is 20 mp után kezdi el és van amikor csak másfél perc után (amikor a szenkunder levegő szivattyú kikapcsol). De szerintem ez lényegtelen. Na és ekkor fel alá ugrál a fordulatszámmérő és gyújtáskimaradást jelez a 2-es és 4-es hengerre. Villog a check is persze. Dadogva megy a kocsi és totál erőtlen. Ha ekkor leállítom és újra indítom az autót akkor kisimul és semmi baja! Ez a durva, ezt nem értem. Melegen is tökéletes.
Az a vicc hogy nekem cserélve lett a valvetronic kompletten, a vezérlés is (gyári), a hengerfej kompletten felújítva..minden új benne a két vez.tengelyen kívül.
Egyedül gyűrűzve nem lett mert akkor már tényleg a teljes kocsi árát kellett volna rákölteni...és ez nekem nem lett volna buli. Nyílván érdemes lett volna gyűrűzni is ha már szét lett szedve tudom nem kell mondani, de így alakult ez van. És félek hogy hideg időben mikor a blokk is pár fokos a gyűrű(k) esetleg letapad(nak) a régi megégett olaj miatt (németbe nem cserélték ez megint más téma) és nem látja el a funkcióját, nincs meg a kompresszió így nincs égés. Remélem nem ez lesz majd egy kompresszió mérés hidegen többet fog mondani. Már cseréltem üzemanyag szivattyút is relékkel együtt, szűrőt is. Mindent az égvilágon.

Szóval nem tudom, neked van-e gyújtáskimaradásod, de hasonló is lehet akár a két dolog. Igaz nekem sose áll le melegen. Csak azt nem értem Yellow felvetésén, hogy ha valvetronic hibás akkor neki miért szarakodik hidegen is ? Mivel akkor még fojtószelep vezérlésén van. Nem is használja a valvetronicot. A melegen leállás persze már lehetne az is...vagy annak a szenzorja. Az is húzós.

Kíváncsi leszek mi lesz a tiédből is. Én most üzemanyag szivattyú relé csere után az injektor és DME reléket cserélem..ez folyamatban van.

Szerk.: annyi a különbség még hogy nekem gázadásra nem simul ki az alapjárat csak ha leállítom és újra indítom...ami hideg motornál nekem szívfájdalom :/ indítgatni mindig 2x. Viszont ha nem csinálom akkor úgy menne tovább 3 hengerrel Az se járja.
Ez a kerregő hang viszont nálam is fenn áll ugyan ezen a fordulat tartományban!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 03. csütörtök, 21:36


Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 18:42


YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új


amiről te beszélsz az a Vanos.
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 13:51


Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új


amiről te beszélsz az a Vanos.
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.

Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 09:20


YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 01. kedd, 19:19


Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2019. január 01. kedd, 17:43


Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


Lánc vezetők eltörése után is tud ilyet. Egy normális átvizsgálás diagnosztika nagyban segítene a probléma feltárásában.

Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2019. január 01. kedd, 13:09


YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. december 31. hétfő, 19:44


Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. december 31. hétfő, 19:41


djmada írta: Sziasztok. F30 318d 2013.06 havi 2014.02 uzembehelyezesu az auto, 62.000km (tenyleg ennyi...)
Ősszel csak ritkán, kisboltba beszaladás után indításkor, most már minden reggeli indításkor: önindító szokásosan elkezd telerni de egyből le is áll az önindító kb 1mp-re, aztán a kis kihagyás után be is indul egyből. Tehát elsőre beindul, de ez a kimaradás idegesito. Aksi feltöltve frissen ctek 5.0-val agm mode-ban. Indítás előtt multiméterrel nézve akain 12.7V, önindítózáskor lemegy 10.9V körülig, aztán alapjáraton azonnal mérve 12.3V korul. Reggeli oninditozaskor amikor az onindito kihagy akkor a fenyszoro fenyereje is elhalvanyodik. Mi lehet a ludas? Osszel volt olaj csereltetve benn (10.000km-el az utolso gyari olajcsere utan, tehat nem vartam meg az olajcsere periodust)


ez még lehet akksi gond. nekem is üresjáratban jót mutatott, majd indításnál túl leesett. 11,5V alá nem nagyon szabadna menni indításkor. Ott valamelyik cellával gond lehet úgy gondolom. feltöltöttem, 1-2 indítás jó volt, aztán kaka. nekem ugyan nem AGM.
egyébként faternak AGM-es akksija van és ritka hulladék. vaci új autóban 3 hónap után már probléma van vele. még olykor a feszültség meg is van benne, de a processzoros töltő a 4 egységből nullát vagy 1 egységet jelez, mint töltöttségi szint. pedig minden indítás után ki is kapcsolja a start/stop-ot. oké rövideket jár, de én is és nekem még sem csinálja jó akksival.