autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 12:21


YELLOW írta:
liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


nekem gyertyacsere után kb 150km-rel adta be az egyik trafó az unalmas. bár már előtte is volt 2 alkalommal, olyan több hónap különbséggel, hogy hasonlóan indult be. majd a következő indításra semmi probléma. végül megadta magát a gyertyacserét követően.
viszont amikor megy, akkor már nem tűnik úgy, mintha nem menne egy henger. nekem jobban rázkódott és full Subaru-s boxer hangja volt, meg marha büdös a kipuff gáz.
még esetleg azt lehet megnézni, hogy a trafó rendesen rá lett-e nyomva a gyertyára, mert nekem is volt 1, ami fentebb volt. azt hittük, hogy kilőtte a gyertyát. de fura, mert pont ami nem volt jól rárakva, annak a trafónak nem volt baja, hanem a mellette lévőnek.
szóval előbb nézd meg jól rajta vannak-e a trafók. ha igen,. akkor érdemes cserélni mind a négyet. az új gyertya (nekem is NGK van benne) ki fingatja az amúgy is gyárilag problémás trafókat. én a Beru-t ajánlom.

Tudtam én csak nem sejtettem!! igen egyszer csinálja aztán életre kell es minden oké
Pont az a vicc hogy a beru adta meg magát! A kipufogó füstöl de se olaj se más szagnak nem tudtam be azonosítani! Köszi a tippet! Jöhet a banán dobálás a ketrecbe!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 10:58


liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


nekem gyertyacsere után kb 150km-rel adta be az egyik trafó az unalmas. bár már előtte is volt 2 alkalommal, olyan több hónap különbséggel, hogy hasonlóan indult be. majd a következő indításra semmi probléma. végül megadta magát a gyertyacserét követően.
viszont amikor megy, akkor már nem tűnik úgy, mintha nem menne egy henger. nekem jobban rázkódott és full Subaru-s boxer hangja volt, meg marha büdös a kipuff gáz.
még esetleg azt lehet megnézni, hogy a trafó rendesen rá lett-e nyomva a gyertyára, mert nekem is volt 1, ami fentebb volt. azt hittük, hogy kilőtte a gyertyát. de fura, mert pont ami nem volt jól rárakva, annak a trafónak nem volt baja, hanem a mellette lévőnek.
szóval előbb nézd meg jól rajta vannak-e a trafók. ha igen,. akkor érdemes cserélni mind a négyet. az új gyertya (nekem is NGK van benne) ki fingatja az amúgy is gyárilag problémás trafókat. én a Beru-t ajánlom.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 10:15


liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


Ha nem megy 1-2 henger akkor tud ilyet csinálni! Cseréljétek meg a 2,3 ast az 1,4 el és nézzétek meg. Vagy menet közbe lehúzzátok a trafóról a csatlakozót sorba és amelyiknél nincs változás az tuti rossz.Reméljük csak a trafó az...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. március 18. szombat, 11:05


Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz gerikatonas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. március 16. csütörtök, 21:15


Sziasztok!

Az autó E91 320d N47. Mostanra már minden indítás után elinduláskor a motor rángat, erőtlen, a fordulatszám 1000-1200 között ugrál, néha le is fullad. Ez eltart 10-20 másodpercig, utána a jelenség eltűnik. Marad helyette egy erőtlen motor, a turbó nem nagyon akar tölteni, ez géppel is ki lett mérve. Füstöt nem látni. Amúgy az autóval lehet közlekedni, olyan mint egy szívó diesel. Találkozott már valaki hasonlóval?

Üdv





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. március 16. csütörtök, 22:04

N42B20A
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz N42B20A

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. március 15. szerda, 17:09


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM


nem a lehetetlenség a gond, hanem sokat kell bontani, relatíve. hülyén tervezték ezt meg na. bár lehet nem gondolták, hogy ezzel problémák lehetnek majd később
tudod szerelőknél hogy megy, ha már valamit bontani kell, valami más egységet le kell venni, akkor rögtön indul a 2x-es szorzó az árképzésben. mert már beleszámolja azt, hogy lehet letör valamit, vagy elb@sz, aztán még sem jöhet ki mínuszban. ha pedig nem ront el semmit közben, akkor nagyobb a haszon.


Ja, problémák! Nekem megállt miatta a kocsi!
Meg ha ugye úgy kezdődik, hogy BMW meg .... akkor amúgy is megy a szorzó...
És sajna szinte biztos, hogy törik valami vagy hasonló. Tapasztalat sajna...
Én már gondolkoztam a külső, takarítható változat beépítésén amit ebay-ről lehetne rendelni csak nem tudom mennyire válna be!Tudtommal azért van a blokk mellé szerelve hogy télen ne fagyon el vagy könnyen kiolvadjon. Ha kihelyezem ez megszűnik...


Néztem én is ezt a másik változatot,amit könnyebb lenne cserélni,tisztitani...jó lenne ha valaki megosztána tapasztalatokat róla...



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. március 15. szerda, 15:17


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM


nem a lehetetlenség a gond, hanem sokat kell bontani, relatíve. hülyén tervezték ezt meg na. bár lehet nem gondolták, hogy ezzel problémák lehetnek majd később
tudod szerelőknél hogy megy, ha már valamit bontani kell, valami más egységet le kell venni, akkor rögtön indul a 2x-es szorzó az árképzésben. mert már beleszámolja azt, hogy lehet letör valamit, vagy elb@sz, aztán még sem jöhet ki mínuszban. ha pedig nem ront el semmit közben, akkor nagyobb a haszon.


Ja, problémák! Nekem megállt miatta a kocsi!
Meg ha ugye úgy kezdődik, hogy BMW meg .... akkor amúgy is megy a szorzó...
És sajna szinte biztos, hogy törik valami vagy hasonló. Tapasztalat sajna...
Én már gondolkoztam a külső, takarítható változat beépítésén amit ebay-ről lehetne rendelni csak nem tudom mennyire válna be!Tudtommal azért van a blokk mellé szerelve hogy télen ne fagyon el vagy könnyen kiolvadjon. Ha kihelyezem ez megszűnik...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 15. szerda, 15:04


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM


nem a lehetetlenség a gond, hanem sokat kell bontani, relatíve. hülyén tervezték ezt meg na. bár lehet nem gondolták, hogy ezzel problémák lehetnek majd később
tudod szerelőknél hogy megy, ha már valamit bontani kell, valami más egységet le kell venni, akkor rögtön indul a 2x-es szorzó az árképzésben. mert már beleszámolja azt, hogy lehet letör valamit, vagy elb@sz, aztán még sem jöhet ki mínuszban. ha pedig nem ront el semmit közben, akkor nagyobb a haszon.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. március 15. szerda, 14:58


YELLOW írta:
N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van


Bakker, azt nem is néztem... Köszi!
Bár nem tűnik lehetetlenek ezen sem de ki tudja..

https://www.youtube.com/watch?v=qe7d4YTyTfM

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. március 15. szerda, 14:38


N42B20A írta:
Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


ezen a videón más motor van

N42B20A
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz N42B20A

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. március 15. szerda, 14:33


Pitykoo írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs


Nagyon köszi a segitséget
Néztem a belinkelt szerelési videót,ez nekem nagyon meredek lenne,de legalább ha a szerelő azt mondja hogy: ááá ehhez le kell venni a szívosort és nagy munka bla bla bla, akkor megmutatom neki ezt a videot. Köszi mégegyszer


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. március 15. szerda, 13:07


N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g



Hali! Ha leveszed az olajbeöntő sapkát akkor az a normális ha változik az alapjárat. Viszont nem szabad sokáig úgy hagyni járó motornál!!! Csak egy pillanatra érdemes levenni próba képen. Legalábbis én így tudom és az enyém is így működik! Videódat sajna már nem tudtam megnézni.
A kartergáz szűrőt meg a csöveket ki lehet cserélni a szívósor leszedése nélkül is!!

https://www.youtube.com/watch?v=tMwVe0NAcZs

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. március 14. kedd, 20:47


N42B20A írta:
hil írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3


kartergáz szelep és / vagy a hozzá vezető gumicsövek így elsőre




Köszönöm a gyors választ
Közlekedni lehez igy vele? Holnap megrendelem ezt a kartergáz szelepet meg a csöveket is hozzá,kartergáz szűrő is kell?vagy az ugyan az?

Ugyanaz, lehet, hogy csak a csövek vannak elöregedve. A csere eléggé macerás, mert a szívósor alatt helyezkedik el, tehát azt le kell szerelni. Van egy csavar, ami eléggé eldugott helyen van. A szívósor tömítésről se feledkezz meg. Én egy hétig jártam úgy vele, hullázott az alapjárat erősen. Ha Neked nincs ilyen jelenség, akkor akár más is lehet a baj. ezért várj még a beszerzéssel, hátha más ad jobb ötletet.



N42B20A
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz N42B20A

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. március 14. kedd, 18:57


hil írta:
N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3


kartergáz szelep és / vagy a hozzá vezető gumicsövek így elsőre




Köszönöm a gyors választ
Közlekedni lehez igy vele? Holnap megrendelem ezt a kartergáz szelepet meg a csöveket is hozzá,kartergáz szűrő is kell?vagy az ugyan az?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. március 14. kedd, 18:44


N42B20A írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen

https://youtu.be/AHgksAFWa3g


kartergáz szelep és / vagy a hozzá vezető gumicsövek így elsőre