- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 318i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2017. március 19. vasárnap, 12:21
YELLOW írta:liga86 írta: Hali.Ha valaki megnézné a videót hozzá tenném hogy közben a check engine villogott mint a stroboszkóp majd be állt mint a ge.is lepedő hibának gépre téve 2-es 3-as hengert írt, ez vajon gyújtó trafó vagy lehet?(a gyertyák 5 hónapos ngk) a trafótól lehet ilyne zetor kopogós hangja???
https://www.youtube.com/watch?v=kViq5yTS83k
Köszi
nekem gyertyacsere után kb 150km-rel adta be az egyik trafó az unalmas. bár már előtte is volt 2 alkalommal, olyan több hónap különbséggel, hogy hasonlóan indult be. majd a következő indításra semmi probléma. végül megadta magát a gyertyacserét követően.
viszont amikor megy, akkor már nem tűnik úgy, mintha nem menne egy henger. nekem jobban rázkódott és full Subaru-s boxer hangja volt, meg marha büdös a kipuff gáz.
még esetleg azt lehet megnézni, hogy a trafó rendesen rá lett-e nyomva a gyertyára, mert nekem is volt 1, ami fentebb volt. azt hittük, hogy kilőtte a gyertyát. de fura, mert pont ami nem volt jól rárakva, annak a trafónak nem volt baja, hanem a mellette lévőnek.
szóval előbb nézd meg jól rajta vannak-e a trafók. ha igen,. akkor érdemes cserélni mind a négyet. az új gyertya (nekem is NGK van benne) ki fingatja az amúgy is gyárilag problémás trafókat. én a Beru-t ajánlom.
Tudtam én csak nem sejtettem!! igen egyszer csinálja aztán életre kell es minden oké
Pont az a vicc hogy a beru adta meg magát! A kipufogó füstöl de se olaj se más szagnak nem tudtam be azonosítani! Köszi a tippet! Jöhet a banán dobálás a ketrecbe!!