Elküldve: 2014. május 17. szombat, 10:08
Tegnap ünnepélyesen kilehelte a váltóm a lelkét. De aranyos volt mert majdnem haza tudott hozni, a szakadó esőbe, csak úgy pár km-re adta fel a harcot a lakástól.
Már régóta tudtam, hogy nem az igazi, van már benne vagy 400, de soha nem kapcsolt félre, vagy szarakodott, csak már durván váltott, mostanában meg folyamatos rezonancia volt a kocsiba, ami már a halálának a kezdete volt.
A végzetes esemény kezdete az autópályán történt, sima 120 as haladásnál, mikor kezdtem gyorsítani alulról rángatást éreztem, a fordulat mutató meg ugrált 1,2 centit le fel,azt minden gyorsításnál csinálta,( tipikusan a váltó halál első jele )
Már csak 80 al mentem, és imákat mormoltam,hogy haza érjek, de már egy kamiont se nagyon tudtam előzni, mert alig akart gyorsulni.
Na a városba érve az első piros lámpa, már ott alig akart indulni el, aztán kb 200 méter már menni alig akart, kidobta a fogaskereket a váltó hibára is.
Csak bőgött a motor a kocsi meg állt, nem ment.
Leállítottam a motort. 5,10 perc után indíttok,akkor 70 métert menni tudtam, utána megint csak a motor pörgött, kocsi nem ment.
Kis pihenés után, mire megjött a mentő, arra még felállt a saját lábán, fel tudtam vele menni.
Ennyi. Hétfőn Pest, 450 körül lesz a vége. Teljes generál. A váltós ámult, hogy ennyi van a kocsiba, mert ezek a GM váltók nem bírnak ennyit. 250 körül a többség meghal.
Most volt náluk egy x5 az 450 ezer volt. Mivel sok a melójuk, úgy 8,10 nap.
Majd rakok fel képeket milyen volt a wandler, mert az tutira szétfosta magát. Csak annak a felújítása 70, Remélem utána újra úgy vált mint a vaj majd.