autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 17:03


Robin68 írta:
ng325 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza


Kevés benne az olaj, a 2-es közt kell lennie.


Az érdekes, mert elvileg 6,5 liter a kapacitása, és 6,5 liter beletöltése után nekem pontosan az 1-es szakasz tetejéig ér a szint, bár az enyém csak 2.2-es, de nem hiszem, hogy különbség lenne köztük.

http://i187.photobucket.com/al...5337PM.png

A sárga olajlámpád pedig azt jelzi, hogy szar a szenzor.

Idézet: Normal oil light behavior:

Comes on red - Low oil pressure, shut off engine NOW!
Comes on yellow after shutting off car - A little low on oil. Add oil soon
Comes on yellow while driving - Significantly low on oil. Add ASAP!
Comes on yellow a few seconds after starting and then goes off after several seconds - Defective sensor. Check oil level manually until replaced.


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 23:09


ng325 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza


Kevés benne az olaj, a 2-es közt kell lennie.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 325ti
Évjárat: 2001

státusz ng325

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 21:07


Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. december 17. szombat, 12:14


papika67 írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nagyon buta kérdést fogok feltenni, néhány embert megkérdeztem, de ugy összezavartak, hogy inkább itt teszem fel a kérdést, olyan körben ahol több E46 tulaj megfordul!

Na szoval az történt, hogy néhány napja lecseréltem az olajam, 320D E46 autómba, mindent az előirtak szerint, megfelelő olajt kapot és megfelelő mennyiséget, az-az 5.5 L.
Na most, ha megnézem az olajszintet minden oké, mutatja, hogy tele van, viszont amikor hidegen beinditom a motort 2-3 másodpercre felgyúl az olaj jelző sárgán, hangsulyoznám 2-3 másodperc erejéig!
Erre kaptam olyan választ, hogy azért van mert hideg az olaj és jelzi, hogy várnom kell picit mig melegszik, más azt mondta, hogy egyáltalán nem szabad felgyúlnia ha rendesen van benne és rendes tipusú olajt kapott.
Nyugtattak, már olyanal is, hogy mivel nálunk, már minusz fokok vannak azért lehet ez a pár másodprecnyi bevillanás hideg inditáskor.
Várom a visszajelzéseket és köszönök mindent előre is!!!


szerintem ez 2 dologtól lehet.
- szokott hiba lenni az olajszint érzékelővel. elég gyakori. tipikusan akkor jön elő, amikor olajat cserélnek. ilyet ha cserélni kell, csak Hella márkát szabad, mert a többi nem bírja sokáig.
- a másik, hogy az olajszűrőház elengedi az olajat. vagy a benne lévő szelep miatt, vagy lehet hogy a zárókupak azon része, ami a szűrőbe megy, vannak rajta tömítések. mondjuk az kimaradt, sérült, stb. olajszűrőhöz egyébként szoktak adni tömítéskészletet is.


Az olajszűrő beszerelésekor bekerültek az uj tömitések, de ha még is ott lesz a baj, mit tegyek probájak még rá huzni az olajszűrő fedálre? vagy ujra le kell engednem az olajat és szűrőt kell cserélnem ?


azt nem kell húzni nagyon erősen, hisz 25Nm-t ír eleve.
nem véletlen írtam elsőnek azt amit.
ha itt veszd a fáradtságot és visszakeresel, akkor az esetek 90%-ban akik panaszkodnak a sárga lámpára indításkor, azoknak mind olajcsere után jött be. a friss olaj lehet leold valamit a szintjelzőről.


Értem, én azt hittem hogy a -10fokos hideg miatt van, mivel nem inditottam kb 2 napja és gondoltam hideg volt az olajam inditáskor és az de akkor ez ki van zárva igaz?


Olajszint jelzö!Rossz,cseréld ki. http://windigo-oil.com/


Szintjelző hiba 100%, csak a csere segít.

papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 17. szombat, 11:20


bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nagyon buta kérdést fogok feltenni, néhány embert megkérdeztem, de ugy összezavartak, hogy inkább itt teszem fel a kérdést, olyan körben ahol több E46 tulaj megfordul!

Na szoval az történt, hogy néhány napja lecseréltem az olajam, 320D E46 autómba, mindent az előirtak szerint, megfelelő olajt kapot és megfelelő mennyiséget, az-az 5.5 L.
Na most, ha megnézem az olajszintet minden oké, mutatja, hogy tele van, viszont amikor hidegen beinditom a motort 2-3 másodpercre felgyúl az olaj jelző sárgán, hangsulyoznám 2-3 másodperc erejéig!
Erre kaptam olyan választ, hogy azért van mert hideg az olaj és jelzi, hogy várnom kell picit mig melegszik, más azt mondta, hogy egyáltalán nem szabad felgyúlnia ha rendesen van benne és rendes tipusú olajt kapott.
Nyugtattak, már olyanal is, hogy mivel nálunk, már minusz fokok vannak azért lehet ez a pár másodprecnyi bevillanás hideg inditáskor.
Várom a visszajelzéseket és köszönök mindent előre is!!!


szerintem ez 2 dologtól lehet.
- szokott hiba lenni az olajszint érzékelővel. elég gyakori. tipikusan akkor jön elő, amikor olajat cserélnek. ilyet ha cserélni kell, csak Hella márkát szabad, mert a többi nem bírja sokáig.
- a másik, hogy az olajszűrőház elengedi az olajat. vagy a benne lévő szelep miatt, vagy lehet hogy a zárókupak azon része, ami a szűrőbe megy, vannak rajta tömítések. mondjuk az kimaradt, sérült, stb. olajszűrőhöz egyébként szoktak adni tömítéskészletet is.


Az olajszűrő beszerelésekor bekerültek az uj tömitések, de ha még is ott lesz a baj, mit tegyek probájak még rá huzni az olajszűrő fedálre? vagy ujra le kell engednem az olajat és szűrőt kell cserélnem ?


azt nem kell húzni nagyon erősen, hisz 25Nm-t ír eleve.
nem véletlen írtam elsőnek azt amit.
ha itt veszd a fáradtságot és visszakeresel, akkor az esetek 90%-ban akik panaszkodnak a sárga lámpára indításkor, azoknak mind olajcsere után jött be. a friss olaj lehet leold valamit a szintjelzőről.


Értem, én azt hittem hogy a -10fokos hideg miatt van, mivel nem inditottam kb 2 napja és gondoltam hideg volt az olajam inditáskor és az de akkor ez ki van zárva igaz?


Olajszint jelzö!Rossz,cseréld ki. http://windigo-oil.com/

papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 17. szombat, 11:18


viktor írta:
Rico135 írta:
YELLOW írta:
Rico135 írta: Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni olaj témában.
Sikerült vásárolnom egy gyöngyszemet életem eddigi legjobb döntése a család mellett
egy gyönyörű 135-öst 2008-as.
Szeretnék rajta olajat cserélni mert az a tuti, ha én cserélek rajta vásárlás után, olvasgattam itt is ott is ,sok az információ a végeredmény pedig a Motul 8100 X-clean 5W-30 ra esett de miután tényleg nem vagyok "profi" ezért gondoltam megkérdezlek titeket, biztosan vannak tagok akik sokkal jobban értenek hozzá mint én.
A segítségeteket előre is köszönöm !


mindenki más márkában hisz, vagy más márkáknak ad bizalmat.
a viszkozitás jó (5w-30). legyen BMW jóváhagyása aztán annyi, és persze a nagyobb gyártók termékeit érdemes nézni.


Nagyon szépen köszönöm !

Ezt a Motult olajat használom én is. Nekem bevált.



http://www.oldieoel.de/info/Wa...-Shop.html http://windigo-oil.com/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 22:22


Rico135 írta:
YELLOW írta:
Rico135 írta: Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni olaj témában.
Sikerült vásárolnom egy gyöngyszemet életem eddigi legjobb döntése a család mellett
egy gyönyörű 135-öst 2008-as.
Szeretnék rajta olajat cserélni mert az a tuti, ha én cserélek rajta vásárlás után, olvasgattam itt is ott is ,sok az információ a végeredmény pedig a Motul 8100 X-clean 5W-30 ra esett de miután tényleg nem vagyok "profi" ezért gondoltam megkérdezlek titeket, biztosan vannak tagok akik sokkal jobban értenek hozzá mint én.
A segítségeteket előre is köszönöm !


mindenki más márkában hisz, vagy más márkáknak ad bizalmat.
a viszkozitás jó (5w-30). legyen BMW jóváhagyása aztán annyi, és persze a nagyobb gyártók termékeit érdemes nézni.


Nagyon szépen köszönöm !

Ezt a Motult olajat használom én is. Nekem bevált.




autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 135i
Évjárat: 2008

státusz Rico135

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 14:26


YELLOW írta:
Rico135 írta: Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni olaj témában.
Sikerült vásárolnom egy gyöngyszemet életem eddigi legjobb döntése a család mellett
egy gyönyörű 135-öst 2008-as.
Szeretnék rajta olajat cserélni mert az a tuti, ha én cserélek rajta vásárlás után, olvasgattam itt is ott is ,sok az információ a végeredmény pedig a Motul 8100 X-clean 5W-30 ra esett de miután tényleg nem vagyok "profi" ezért gondoltam megkérdezlek titeket, biztosan vannak tagok akik sokkal jobban értenek hozzá mint én.
A segítségeteket előre is köszönöm !


mindenki más márkában hisz, vagy más márkáknak ad bizalmat.
a viszkozitás jó (5w-30). legyen BMW jóváhagyása aztán annyi, és persze a nagyobb gyártók termékeit érdemes nézni.


Nagyon szépen köszönöm !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 14:07


Rico135 írta: Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni olaj témában.
Sikerült vásárolnom egy gyöngyszemet életem eddigi legjobb döntése a család mellett
egy gyönyörű 135-öst 2008-as.
Szeretnék rajta olajat cserélni mert az a tuti, ha én cserélek rajta vásárlás után, olvasgattam itt is ott is ,sok az információ a végeredmény pedig a Motul 8100 X-clean 5W-30 ra esett de miután tényleg nem vagyok "profi" ezért gondoltam megkérdezlek titeket, biztosan vannak tagok akik sokkal jobban értenek hozzá mint én.
A segítségeteket előre is köszönöm !


mindenki más márkában hisz, vagy más márkáknak ad bizalmat.
a viszkozitás jó (5w-30). legyen BMW jóváhagyása aztán annyi, és persze a nagyobb gyártók termékeit érdemes nézni.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 135i
Évjárat: 2008

státusz Rico135

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. november 24. csütörtök, 10:13


Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni olaj témában.
Sikerült vásárolnom egy gyöngyszemet életem eddigi legjobb döntése a család mellett
egy gyönyörű 135-öst 2008-as.
Szeretnék rajta olajat cserélni mert az a tuti, ha én cserélek rajta vásárlás után, olvasgattam itt is ott is ,sok az információ a végeredmény pedig a Motul 8100 X-clean 5W-30 ra esett de miután tényleg nem vagyok "profi" ezért gondoltam megkérdezlek titeket, biztosan vannak tagok akik sokkal jobban értenek hozzá mint én.
A segítségeteket előre is köszönöm !


bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 18. kedd, 19:57


YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nagyon buta kérdést fogok feltenni, néhány embert megkérdeztem, de ugy összezavartak, hogy inkább itt teszem fel a kérdést, olyan körben ahol több E46 tulaj megfordul!

Na szoval az történt, hogy néhány napja lecseréltem az olajam, 320D E46 autómba, mindent az előirtak szerint, megfelelő olajt kapot és megfelelő mennyiséget, az-az 5.5 L.
Na most, ha megnézem az olajszintet minden oké, mutatja, hogy tele van, viszont amikor hidegen beinditom a motort 2-3 másodpercre felgyúl az olaj jelző sárgán, hangsulyoznám 2-3 másodperc erejéig!
Erre kaptam olyan választ, hogy azért van mert hideg az olaj és jelzi, hogy várnom kell picit mig melegszik, más azt mondta, hogy egyáltalán nem szabad felgyúlnia ha rendesen van benne és rendes tipusú olajt kapott.
Nyugtattak, már olyanal is, hogy mivel nálunk, már minusz fokok vannak azért lehet ez a pár másodprecnyi bevillanás hideg inditáskor.
Várom a visszajelzéseket és köszönök mindent előre is!!!


szerintem ez 2 dologtól lehet.
- szokott hiba lenni az olajszint érzékelővel. elég gyakori. tipikusan akkor jön elő, amikor olajat cserélnek. ilyet ha cserélni kell, csak Hella márkát szabad, mert a többi nem bírja sokáig.
- a másik, hogy az olajszűrőház elengedi az olajat. vagy a benne lévő szelep miatt, vagy lehet hogy a zárókupak azon része, ami a szűrőbe megy, vannak rajta tömítések. mondjuk az kimaradt, sérült, stb. olajszűrőhöz egyébként szoktak adni tömítéskészletet is.


Az olajszűrő beszerelésekor bekerültek az uj tömitések, de ha még is ott lesz a baj, mit tegyek probájak még rá huzni az olajszűrő fedálre? vagy ujra le kell engednem az olajat és szűrőt kell cserélnem ?


azt nem kell húzni nagyon erősen, hisz 25Nm-t ír eleve.
nem véletlen írtam elsőnek azt amit.
ha itt veszd a fáradtságot és visszakeresel, akkor az esetek 90%-ban akik panaszkodnak a sárga lámpára indításkor, azoknak mind olajcsere után jött be. a friss olaj lehet leold valamit a szintjelzőről.


Értem, én azt hittem hogy a -10fokos hideg miatt van, mivel nem inditottam kb 2 napja és gondoltam hideg volt az olajam inditáskor és az de akkor ez ki van zárva igaz?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 18. kedd, 19:54


bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nagyon buta kérdést fogok feltenni, néhány embert megkérdeztem, de ugy összezavartak, hogy inkább itt teszem fel a kérdést, olyan körben ahol több E46 tulaj megfordul!

Na szoval az történt, hogy néhány napja lecseréltem az olajam, 320D E46 autómba, mindent az előirtak szerint, megfelelő olajt kapot és megfelelő mennyiséget, az-az 5.5 L.
Na most, ha megnézem az olajszintet minden oké, mutatja, hogy tele van, viszont amikor hidegen beinditom a motort 2-3 másodpercre felgyúl az olaj jelző sárgán, hangsulyoznám 2-3 másodperc erejéig!
Erre kaptam olyan választ, hogy azért van mert hideg az olaj és jelzi, hogy várnom kell picit mig melegszik, más azt mondta, hogy egyáltalán nem szabad felgyúlnia ha rendesen van benne és rendes tipusú olajt kapott.
Nyugtattak, már olyanal is, hogy mivel nálunk, már minusz fokok vannak azért lehet ez a pár másodprecnyi bevillanás hideg inditáskor.
Várom a visszajelzéseket és köszönök mindent előre is!!!


szerintem ez 2 dologtól lehet.
- szokott hiba lenni az olajszint érzékelővel. elég gyakori. tipikusan akkor jön elő, amikor olajat cserélnek. ilyet ha cserélni kell, csak Hella márkát szabad, mert a többi nem bírja sokáig.
- a másik, hogy az olajszűrőház elengedi az olajat. vagy a benne lévő szelep miatt, vagy lehet hogy a zárókupak azon része, ami a szűrőbe megy, vannak rajta tömítések. mondjuk az kimaradt, sérült, stb. olajszűrőhöz egyébként szoktak adni tömítéskészletet is.


Az olajszűrő beszerelésekor bekerültek az uj tömitések, de ha még is ott lesz a baj, mit tegyek probájak még rá huzni az olajszűrő fedálre? vagy ujra le kell engednem az olajat és szűrőt kell cserélnem ?


azt nem kell húzni nagyon erősen, hisz 25Nm-t ír eleve.
nem véletlen írtam elsőnek azt amit.
ha itt veszd a fáradtságot és visszakeresel, akkor az esetek 90%-ban akik panaszkodnak a sárga lámpára indításkor, azoknak mind olajcsere után jött be. a friss olaj lehet leold valamit a szintjelzőről.

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 18. kedd, 19:50


YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nagyon buta kérdést fogok feltenni, néhány embert megkérdeztem, de ugy összezavartak, hogy inkább itt teszem fel a kérdést, olyan körben ahol több E46 tulaj megfordul!

Na szoval az történt, hogy néhány napja lecseréltem az olajam, 320D E46 autómba, mindent az előirtak szerint, megfelelő olajt kapot és megfelelő mennyiséget, az-az 5.5 L.
Na most, ha megnézem az olajszintet minden oké, mutatja, hogy tele van, viszont amikor hidegen beinditom a motort 2-3 másodpercre felgyúl az olaj jelző sárgán, hangsulyoznám 2-3 másodperc erejéig!
Erre kaptam olyan választ, hogy azért van mert hideg az olaj és jelzi, hogy várnom kell picit mig melegszik, más azt mondta, hogy egyáltalán nem szabad felgyúlnia ha rendesen van benne és rendes tipusú olajt kapott.
Nyugtattak, már olyanal is, hogy mivel nálunk, már minusz fokok vannak azért lehet ez a pár másodprecnyi bevillanás hideg inditáskor.
Várom a visszajelzéseket és köszönök mindent előre is!!!


szerintem ez 2 dologtól lehet.
- szokott hiba lenni az olajszint érzékelővel. elég gyakori. tipikusan akkor jön elő, amikor olajat cserélnek. ilyet ha cserélni kell, csak Hella márkát szabad, mert a többi nem bírja sokáig.
- a másik, hogy az olajszűrőház elengedi az olajat. vagy a benne lévő szelep miatt, vagy lehet hogy a zárókupak azon része, ami a szűrőbe megy, vannak rajta tömítések. mondjuk az kimaradt, sérült, stb. olajszűrőhöz egyébként szoktak adni tömítéskészletet is.


Az olajszűrő beszerelésekor bekerültek az uj tömitések, de ha még is ott lesz a baj, mit tegyek probájak még rá huzni az olajszűrő fedálre? vagy ujra le kell engednem az olajat és szűrőt kell cserélnem ?
Az végkép nem lehet, hogy azért villan be 1-2másodperc erejéig mert hideg az olaj kb 2 napja nem inditottam be és nálunk már -10fokok vannak



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. október 18. kedd, 19:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 18. kedd, 19:26


bikemano írta: Hello!

Nagyon buta kérdést fogok feltenni, néhány embert megkérdeztem, de ugy összezavartak, hogy inkább itt teszem fel a kérdést, olyan körben ahol több E46 tulaj megfordul!

Na szoval az történt, hogy néhány napja lecseréltem az olajam, 320D E46 autómba, mindent az előirtak szerint, megfelelő olajt kapot és megfelelő mennyiséget, az-az 5.5 L.
Na most, ha megnézem az olajszintet minden oké, mutatja, hogy tele van, viszont amikor hidegen beinditom a motort 2-3 másodpercre felgyúl az olaj jelző sárgán, hangsulyoznám 2-3 másodperc erejéig!
Erre kaptam olyan választ, hogy azért van mert hideg az olaj és jelzi, hogy várnom kell picit mig melegszik, más azt mondta, hogy egyáltalán nem szabad felgyúlnia ha rendesen van benne és rendes tipusú olajt kapott.
Nyugtattak, már olyanal is, hogy mivel nálunk, már minusz fokok vannak azért lehet ez a pár másodprecnyi bevillanás hideg inditáskor.
Várom a visszajelzéseket és köszönök mindent előre is!!!


szerintem ez 2 dologtól lehet.
- szokott hiba lenni az olajszint érzékelővel. elég gyakori. tipikusan akkor jön elő, amikor olajat cserélnek. ilyet ha cserélni kell, csak Hella márkát szabad, mert a többi nem bírja sokáig.
- a másik, hogy az olajszűrőház elengedi az olajat. vagy a benne lévő szelep miatt, vagy lehet hogy a zárókupak azon része, ami a szűrőbe megy, vannak rajta tömítések. mondjuk az kimaradt, sérült, stb. olajszűrőhöz egyébként szoktak adni tömítéskészletet is.

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 18. kedd, 17:34


Hello!

Nagyon buta kérdést fogok feltenni, néhány embert megkérdeztem, de ugy összezavartak, hogy inkább itt teszem fel a kérdést, olyan körben ahol több E46 tulaj megfordul!

Na szoval az történt, hogy néhány napja lecseréltem az olajam, 320D E46 autómba, mindent az előirtak szerint, megfelelő olajt kapot és megfelelő mennyiséget, az-az 5.5 L.
Na most, ha megnézem az olajszintet minden oké, mutatja, hogy tele van, viszont amikor hidegen beinditom a motort 2-3 másodpercre felgyúl az olaj jelző sárgán, hangsulyoznám 2-3 másodperc erejéig!
Erre kaptam olyan választ, hogy azért van mert hideg az olaj és jelzi, hogy várnom kell picit mig melegszik, más azt mondta, hogy egyáltalán nem szabad felgyúlnia ha rendesen van benne és rendes tipusú olajt kapott.
Nyugtattak, már olyanal is, hogy mivel nálunk, már minusz fokok vannak azért lehet ez a pár másodprecnyi bevillanás hideg inditáskor.
Várom a visszajelzéseket és köszönök mindent előre is!!!