autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2017. január 23. hétfő, 09:59


viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

3200/ liter szerintem nem drága (nagyker ár), A rövid távos kocsikázásról már beszéltünk egyszer. Valóban nem a legideálisabb, de egy minőségi olaj sokat javít a helyzeten. Volt már rossz tapasztalatom pl. castrol vs e46 320d, mint a mosogató víz úgy folyt ki 12000 km után, mobil 1 vs e36 320i pár ezer km után csattogtak a hidrótőkék. Aztán jött a motul, most béke van.


Én használtam, igaz nem bmw-ben.Merciben a Castrolt cseréltem le rá, mert azt télen nem szerette. A motullal szépen járt, de nekem az volt a tapasztalatom vele, hogy előbb használódott mint más olaj. Szerintem jó, de a saját tapasztalatomból indulva figyelj a csereperiócusra. Sok sikert hozzá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. január 23. hétfő, 09:01


YELLOW írta:
viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

3200/ liter szerintem nem drága (nagyker ár), A rövid távos kocsikázásról már beszéltünk egyszer. Valóban nem a legideálisabb, de egy minőségi olaj sokat javít a helyzeten. Volt már rossz tapasztalatom pl. castrol vs e46 320d, mint a mosogató víz úgy folyt ki 12000 km után, mobil 1 vs e36 320i pár ezer km után csattogtak a hidrótőkék. Aztán jött a motul, most béke van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 22:38


viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 22:27


[quote="Robin68"]
Tomesz00 írta:
viktor írta:
Tomesz00 írta:
YELLOW írta:
Tomesz00 írta: Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm


én most csak beleokoskodnék.
szerintem a Motul motorkba nagyon jó olajat csinál. autókba viszont főként japán autókba való és benzinesekhez. ez kb. igaz az Eneos olajra is. (munkatárs, barátom, Mazda6 dízelbe tett Motul-t, de azon kívül, hogy drága volt, nem volt vele megelégedve. Eneos-szal jobb tapasztalata volt. de dízelesektől rendszeresen hallom márkától függetlenül, hogy a Japán olajakkal nincsenek megelégedve. vagy nagyobb a hidrotőkének a hangja, vagy eszi, vagy hangosabb a motor. benyások ellenkezőjét tapasztalják.)
neked ugyan benyás a motorod, de 98-as. nem lepődnék meg ha jobban enné az olajat.
ha kipróbálod, akkor erről kérlek számolj majd be,mert kíváncsi vagyok.


Szia eddig a castrolt sem ette sem csipegeti már 310 ezer km van az autóban. Motoromban viszont én csak a motult om és meg vagyok elégedve vele. Ezért is kérdeztem meg hogy használ e valaki autóban motul olajat. Ha erre esik a választás minden képpen beszámolok róla.


Motult használok egy ideje, még nem csalódtam benne. kb 12000 km csereperiódusban használom a BMW spec olajukat. Az igaz, kispályásoknak nem való,


Köszönöm válaszodat Viktor! Az mit jelent hogy "kispályásoknak" nem való? Vagy mit akart ez jelenteni?

Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 21:47


Tomesz00 írta:
viktor írta:
Tomesz00 írta:
YELLOW írta:
Tomesz00 írta: Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm


én most csak beleokoskodnék.
szerintem a Motul motorkba nagyon jó olajat csinál. autókba viszont főként japán autókba való és benzinesekhez. ez kb. igaz az Eneos olajra is. (munkatárs, barátom, Mazda6 dízelbe tett Motul-t, de azon kívül, hogy drága volt, nem volt vele megelégedve. Eneos-szal jobb tapasztalata volt. de dízelesektől rendszeresen hallom márkától függetlenül, hogy a Japán olajakkal nincsenek megelégedve. vagy nagyobb a hidrotőkének a hangja, vagy eszi, vagy hangosabb a motor. benyások ellenkezőjét tapasztalják.)
neked ugyan benyás a motorod, de 98-as. nem lepődnék meg ha jobban enné az olajat.
ha kipróbálod, akkor erről kérlek számolj majd be,mert kíváncsi vagyok.


Szia eddig a castrolt sem ette sem csipegeti már 310 ezer km van az autóban. Motoromban viszont én csak a motult om és meg vagyok elégedve vele. Ezért is kérdeztem meg hogy használ e valaki autóban motul olajat. Ha erre esik a választás minden képpen beszámolok róla.


Motult használok egy ideje, még nem csalódtam benne. kb 12000 km csereperiódusban használom a BMW spec olajukat. Az igaz, kispályásoknak nem való,


Köszönöm válaszodat Viktor! Az mit jelent hogy "kispályásoknak" nem való? Vagy mit akart ez jelenteni?

Miért nem jó a gyári BMW olaj. Most cseréltem olajat és a gyári olaj 3000-3500Ft körül mozog literenként. Nem a sallang, a gyári. Kapható még a régi is amiben a Castrol van de én most az újat vettem amibe a Shellt csomagolták.
De ez csak az én véleményem......


Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 20:39


viktor írta:
Tomesz00 írta:
YELLOW írta:
Tomesz00 írta: Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm


én most csak beleokoskodnék.
szerintem a Motul motorkba nagyon jó olajat csinál. autókba viszont főként japán autókba való és benzinesekhez. ez kb. igaz az Eneos olajra is. (munkatárs, barátom, Mazda6 dízelbe tett Motul-t, de azon kívül, hogy drága volt, nem volt vele megelégedve. Eneos-szal jobb tapasztalata volt. de dízelesektől rendszeresen hallom márkától függetlenül, hogy a Japán olajakkal nincsenek megelégedve. vagy nagyobb a hidrotőkének a hangja, vagy eszi, vagy hangosabb a motor. benyások ellenkezőjét tapasztalják.)
neked ugyan benyás a motorod, de 98-as. nem lepődnék meg ha jobban enné az olajat.
ha kipróbálod, akkor erről kérlek számolj majd be,mert kíváncsi vagyok.


Szia eddig a castrolt sem ette sem csipegeti már 310 ezer km van az autóban. Motoromban viszont én csak a motult om és meg vagyok elégedve vele. Ezért is kérdeztem meg hogy használ e valaki autóban motul olajat. Ha erre esik a választás minden képpen beszámolok róla.


Motult használok egy ideje, még nem csalódtam benne. kb 12000 km csereperiódusban használom a BMW spec olajukat. Az igaz, kispályásoknak nem való,


Köszönöm válaszodat Viktor! Az mit jelent hogy "kispályásoknak" nem való? Vagy mit akart ez jelenteni?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 19:15


Tomesz00 írta:
YELLOW írta:
Tomesz00 írta: Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm


én most csak beleokoskodnék.
szerintem a Motul motorkba nagyon jó olajat csinál. autókba viszont főként japán autókba való és benzinesekhez. ez kb. igaz az Eneos olajra is. (munkatárs, barátom, Mazda6 dízelbe tett Motul-t, de azon kívül, hogy drága volt, nem volt vele megelégedve. Eneos-szal jobb tapasztalata volt. de dízelesektől rendszeresen hallom márkától függetlenül, hogy a Japán olajakkal nincsenek megelégedve. vagy nagyobb a hidrotőkének a hangja, vagy eszi, vagy hangosabb a motor. benyások ellenkezőjét tapasztalják.)
neked ugyan benyás a motorod, de 98-as. nem lepődnék meg ha jobban enné az olajat.
ha kipróbálod, akkor erről kérlek számolj majd be,mert kíváncsi vagyok.


Szia eddig a castrolt sem ette sem csipegeti már 310 ezer km van az autóban. Motoromban viszont én csak a motult om és meg vagyok elégedve vele. Ezért is kérdeztem meg hogy használ e valaki autóban motul olajat. Ha erre esik a választás minden képpen beszámolok róla.


Motult használok egy ideje, még nem csalódtam benne. kb 12000 km csereperiódusban használom a BMW spec olajukat. Az igaz, kispályásoknak nem való,


Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 15:12


YELLOW írta:
Tomesz00 írta: Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm


én most csak beleokoskodnék.
szerintem a Motul motorkba nagyon jó olajat csinál. autókba viszont főként japán autókba való és benzinesekhez. ez kb. igaz az Eneos olajra is. (munkatárs, barátom, Mazda6 dízelbe tett Motul-t, de azon kívül, hogy drága volt, nem volt vele megelégedve. Eneos-szal jobb tapasztalata volt. de dízelesektől rendszeresen hallom márkától függetlenül, hogy a Japán olajakkal nincsenek megelégedve. vagy nagyobb a hidrotőkének a hangja, vagy eszi, vagy hangosabb a motor. benyások ellenkezőjét tapasztalják.)
neked ugyan benyás a motorod, de 98-as. nem lepődnék meg ha jobban enné az olajat.
ha kipróbálod, akkor erről kérlek számolj majd be,mert kíváncsi vagyok.


Szia eddig a castrolt sem ette sem csipegeti már 310 ezer km van az autóban. Motoromban viszont én csak a motult om és meg vagyok elégedve vele. Ezért is kérdeztem meg hogy használ e valaki autóban motul olajat. Ha erre esik a választás minden képpen beszámolok róla.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 15:00


Tomesz00 írta: Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm


én most csak beleokoskodnék.
szerintem a Motul motorkba nagyon jó olajat csinál. autókba viszont főként japán autókba való és benzinesekhez. ez kb. igaz az Eneos olajra is. (munkatárs, barátom, Mazda6 dízelbe tett Motul-t, de azon kívül, hogy drága volt, nem volt vele megelégedve. Eneos-szal jobb tapasztalata volt. de dízelesektől rendszeresen hallom márkától függetlenül, hogy a Japán olajakkal nincsenek megelégedve. vagy nagyobb a hidrotőkének a hangja, vagy eszi, vagy hangosabb a motor. benyások ellenkezőjét tapasztalják.)
neked ugyan benyás a motorod, de 98-as. nem lepődnék meg ha jobban enné az olajat.
ha kipróbálod, akkor erről kérlek számolj majd be,mert kíváncsi vagyok.

Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 14:50


Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 20:16


hil írta:
ng325 írta:
hil írta:
ng325 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza

Szia,
ha jól látom a képen, akkor azt a szintjelző pálcát ajánlatos lenne cserélni, mert a 2-es jelzés az nem jelzés, hanem egyszerűen kitört onnan egy darab, ami a motorban cirkulál.
Sárga lámpa:kezd elhalálozni a szintmérő szenzor, amit mosogathatsz, tisztogathatsz, fújkálhatsz, nem fog megjavulni, mert a bele nemes egyszerűséggel el van égve. Nem hallomásból jelentem ezt ki, hanem több rossz darabot is szétbontottam és a látottakat írom. Ha veszel bele, csak Hella gyártmányút, mert a többi igencsak rövid életű (ez is tapasztalat sajnos, több db-ot is vettem olcsóért az ebayról)

bye:hil



Sziasztok!

köszönöm mindenkinek a segítséget! A elvileg tényleg az 1-es szint tetejéig kell érnie, a feltöltési mennyiség 6,5 liter betöltése után addig is ér. Az 1-es szint alja kb 1 literrel kevesebbet jelent.

Igen, tényleg ki van törve belőle egy darab, szerencsére időben észrevettem, hogy repedt, és én magam szedtem le róla, nem kering a motorban hála Istennek

Géza


Bármikor letörhetnek belőle további darabok, én kicserélném (az enyémet is cseréltem, jobb a békesség)


azért csalóka ez, mert ugye a 4 hengeresnél a bogyó alatt van a jelzés, igaz annál a MIN alatt is van egy bogyó. illetve ott a MIN-MAX között nagyobb a hely. ugye ez 6 hengeres hosszú blokk, ezért a szint is máshogy esik. de simán lehet megtévesztő, aki ritkán lát ilyet és nincs képkönyve.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 19:54


ng325 írta:
hil írta:
ng325 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza

Szia,
ha jól látom a képen, akkor azt a szintjelző pálcát ajánlatos lenne cserélni, mert a 2-es jelzés az nem jelzés, hanem egyszerűen kitört onnan egy darab, ami a motorban cirkulál.
Sárga lámpa:kezd elhalálozni a szintmérő szenzor, amit mosogathatsz, tisztogathatsz, fújkálhatsz, nem fog megjavulni, mert a bele nemes egyszerűséggel el van égve. Nem hallomásból jelentem ezt ki, hanem több rossz darabot is szétbontottam és a látottakat írom. Ha veszel bele, csak Hella gyártmányút, mert a többi igencsak rövid életű (ez is tapasztalat sajnos, több db-ot is vettem olcsóért az ebayról)

bye:hil



Sziasztok!

köszönöm mindenkinek a segítséget! A elvileg tényleg az 1-es szint tetejéig kell érnie, a feltöltési mennyiség 6,5 liter betöltése után addig is ér. Az 1-es szint alja kb 1 literrel kevesebbet jelent.

Igen, tényleg ki van törve belőle egy darab, szerencsére időben észrevettem, hogy repedt, és én magam szedtem le róla, nem kering a motorban hála Istennek

Géza


Bármikor letörhetnek belőle további darabok, én kicserélném (az enyémet is cseréltem, jobb a békesség)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 325ti
Évjárat: 2001

státusz ng325

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 18:09


hil írta:
ng325 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza

Szia,
ha jól látom a képen, akkor azt a szintjelző pálcát ajánlatos lenne cserélni, mert a 2-es jelzés az nem jelzés, hanem egyszerűen kitört onnan egy darab, ami a motorban cirkulál.
Sárga lámpa:kezd elhalálozni a szintmérő szenzor, amit mosogathatsz, tisztogathatsz, fújkálhatsz, nem fog megjavulni, mert a bele nemes egyszerűséggel el van égve. Nem hallomásból jelentem ezt ki, hanem több rossz darabot is szétbontottam és a látottakat írom. Ha veszel bele, csak Hella gyártmányút, mert a többi igencsak rövid életű (ez is tapasztalat sajnos, több db-ot is vettem olcsóért az ebayról)

bye:hil



Sziasztok!

köszönöm mindenkinek a segítséget! A elvileg tényleg az 1-es szint tetejéig kell érnie, a feltöltési mennyiség 6,5 liter betöltése után addig is ér. Az 1-es szint alja kb 1 literrel kevesebbet jelent.

Igen, tényleg ki van törve belőle egy darab, szerencsére időben észrevettem, hogy repedt, és én magam szedtem le róla, nem kering a motorban hála Istennek

Géza



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 17:28


ng325 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza

Szia,
ha jól látom a képen, akkor azt a szintjelző pálcát ajánlatos lenne cserélni, mert a 2-es jelzés az nem jelzés, hanem egyszerűen kitört onnan egy darab, ami a motorban cirkulál.
Sárga lámpa:kezd elhalálozni a szintmérő szenzor, amit mosogathatsz, tisztogathatsz, fújkálhatsz, nem fog megjavulni, mert a bele nemes egyszerűséggel el van égve. Nem hallomásból jelentem ezt ki, hanem több rossz darabot is szétbontottam és a látottakat írom. Ha veszel bele, csak Hella gyártmányút, mert a többi igencsak rövid életű (ez is tapasztalat sajnos, több db-ot is vettem olcsóért az ebayról)

bye:hil

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 17:10


ng325 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

nem rég vásároltam egy e46 325ti-t, természetesen azonnal az ilyenkor szükséges dolgok cseréjével kezdtem, köztük olajcserével.

Azóta indítás után pár másodpercre kivillan sárgán az olaj visszajelzője, ami ugye 2 dolgot jelenthet, vagy kevés benne az olaj, vagy nem jó az olajszintjeladó.

A kérdésem a következő lenne: a csatolt képen az olajszintnek az 1-es vagy pedig a 2-es szakasz határai közt kell lennie? A szerelőm az 1-es szakasz tetejéig töltötte. Ez így rendben van? Tudom kicsit érdekes a kérdés, de nekem nem egyértelmű.

Köszönöm a segítséget előre is.

http://www.kephost.com/image/vnc4

Géza


Az eset nálam is ugyan az. Indítás után világít, az érzékelőd kuka vagy eldugult! Következő olajcserénél ki kell venni valami jó cuccba beáztatni majd rendesen kifújni.
Érdemes megpróbálni, sokszor az új szenzor nemsokkal csere után ugyanazt fogja produkálni. Olajszintre meg már ott a válsz.

Üdv Zsolt