SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 12:39


anubisz írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.


Azért az Ac-t is érdemes volna meghallgatni, hogy működik a gyújtásra téve. Lehet, hogy csak az AC áramkörét szakítja meg az imo, de lehet, hogy csak meg van törve az egyik vezetéke (így már jártam).



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 12:24


Coyote írta:
Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...


Forgat? nem blokkol teljesen? nálam ugyan semmi nem történik,meg se mukkan indításra,ha szervízkulcsal indítasz, amibe nincs a chip. Szerintem ott se forgatna,nem? bár nem tudom,hogy van ott az immobi.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 12:17


Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...

Kalo84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Kalo84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 12:08


[quote="SP_323i"]
Kalo84 írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta: Sziasztok motorcsere történt a e36 320ba, 325re kábelköteg maradt a régi..
Összeraktam,párszor beindult a kipufogót is vissazraktam,és valami elmozdulhatott,mert azóta semmi forgat forgat de semmi..Szikra van,benzin van..:S
Help pls..



Ha 100% biztos vagy benne, hogy szikra és benzin van, akkor én kiestem vezérlés tuti jól lett összerakva?


Igen,hiszem egyben vettem másik motort,és ment is..Lehet h az injektor nem fecskendezi a hengerbe a benzint..pedig van benzinnyomás az injektorhídban..


Gyertya kikap. Az megmutatja, hogy van e az égéstérben benya. Mondjuk az még az után is kérdés, hogy megfelelő nyomás is megvan e a benya mellé...



Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 10:11


Kalo84 írta:
Coyote írta:
Kalo84 írta: Sziasztok motorcsere történt a e36 320ba, 325re kábelköteg maradt a régi..
Összeraktam,párszor beindult a kipufogót is vissazraktam,és valami elmozdulhatott,mert azóta semmi forgat forgat de semmi..Szikra van,benzin van..:S
Help pls..



Ha 100% biztos vagy benne, hogy szikra és benzin van, akkor én kiestem vezérlés tuti jól lett összerakva?


Igen,hiszem egyben vettem másik motort,és ment is..Lehet h az injektor nem fecskendezi a hengerbe a benzint..pedig van benzinnyomás az injektorhídban..


Gyertya kikap. Az megmutatja, hogy van e az égéstérben benya. Mondjuk az még az után is kérdés, hogy megfelelő nyomás is megvan e a benya mellé...



Kalo84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Kalo84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 10:05


Coyote írta:
Kalo84 írta: Sziasztok motorcsere történt a e36 320ba, 325re kábelköteg maradt a régi..
Összeraktam,párszor beindult a kipufogót is vissazraktam,és valami elmozdulhatott,mert azóta semmi forgat forgat de semmi..Szikra van,benzin van..:S
Help pls..



Ha 100% biztos vagy benne, hogy szikra és benzin van, akkor én kiestem vezérlés tuti jól lett összerakva?


Igen,hiszem egyben vettem másik motort,és ment is..Lehet h az injektor nem fecskendezi a hengerbe a benzint..pedig van benzinnyomás az injektorhídban..

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 08:52


bmw320d4 írta:
banyaszi írta: Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm





!Elszállhatott az egyik porlasztó! Ki kellene szedni mind a négyet! Szerintem annyi baja lesz csak!

!
!







Nézd meg a motorolaj szintet.Ha az önindító gyorsabban teker az kompresszió probléma.Ha a önindítózás közben a hangja változik az is illetve lehet hogy valamelyik hidrotőke szart be.Nekem ez volt.
Az pedig hogy autópályán gyorsított arra utal hogy valahol turbónál vagy bárhol átszívta a motorolajat.Na innen eredhet a kompresszióprobléma is.
Rohadt nagy mákod van ha porlasztócsúcs gondod van csak de én ezt kizárnám.Attól még menne csak szarul.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 21:06


Kalo84 írta: Sziasztok motorcsere történt a e36 320ba, 325re kábelköteg maradt a régi..
Összeraktam,párszor beindult a kipufogót is vissazraktam,és valami elmozdulhatott,mert azóta semmi forgat forgat de semmi..Szikra van,benzin van..:S
Help pls..



Ha 100% biztos vagy benne, hogy szikra és benzin van, akkor én kiestem vezérlés tuti jól lett összerakva?

Kalo84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Kalo84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 19:48


Sziasztok motorcsere történt a e36 320ba, 325re kábelköteg maradt a régi..
Összeraktam,párszor beindult a kipufogót is vissazraktam,és valami elmozdulhatott,mert azóta semmi forgat forgat de semmi..Szikra van,benzin van..:S
Help pls..



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. július 05. kedd, 00:34


banyaszi írta: Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm





!Elszállhatott az egyik porlasztó! Ki kellene szedni mind a négyet! Szerintem annyi baja lesz csak!

!
!







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 05. kedd, 00:36

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 22:51


YELLOW írta:
banyaszi írta: Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm



nem akarlak megrémiszteni, de bontani kell a motort. lehet xar volt a gázolaj, és besült az egyik henger. mindenképp szerelőhöz kell vinni, aki hall is valamit.



Attól elkezd gyorsulni a kocsi? Gázadás nélkül? Az nem semmi? De ha a gázolaj volt a szar,akkor miért nem megy tönkre minden autó,ami ott tankolt a kúton?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 22:27


banyaszi írta: Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm



nem akarlak megrémiszteni, de bontani kell a motort. lehet xar volt a gázolaj, és besült az egyik henger. mindenképp szerelőhöz kell vinni, aki hall is valamit.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz banyaszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 21:39


Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 04. hétfő, 21:43

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 21:39


sebes írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
sebes írta: Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! reggel elmentem a munkába -kulcsfordítás- indul azonnal-.Délután jönnék haza -kulcsfordítás- az önindító teker mint állat semmi-nem indul.Az akkut majdnem lemerítettem akkor sem indul be.Olyan mintha nem kapna anyagot vagy mi!Az autó tipusa E46 .330d.SEGÍTSETEK mert nagyon fontos lenne kell az autó holnapra.Előre is köszönöm.


ha csattogó hang nincs, akkor nem az akksi!
viszont először nézd meg hátul az akkusarunál van egy lemez, elvileg ütközésnék robban vagy mi, vagy elpattan. mondjuk lehet akkor nem tekerne. ha ezzel nincs baj, akkor még sok minden lehet. lehet az AC halt be, de azt kimérni lehet. vagy amikor ráadod a gyújtást fülelni a hátsó ülést felemelve, hogy megy -e a motor. oylan is szokott lenni, ha haldoklik az AC, hogy kevés üzemanyaggal kb 15-20 liter alatt nem indul, ilyenkor rá kell tölteni, hogy segítsen a nyomás előállításában.
lehet főtengely jeladó, és sok egyéb más.



szerintem a gyorsabb megoldás ha gépre kötteted,mert így csak megy az idő,és ezer dolog lehet.

SOK viszgálódás után rájöttem a szűrő is rossz/febi-2 hónapos/ de a szivattyú sem nyom rendesen hogy lehet kiszedni ?





Szia!

Két hete jártam így.Itt a fórumon valamilyen relére gyanakodtak,de a főtengely jeladó
volt a bűnös.Indítottam semmi,harmadik indításra kiakadt a vízhőfok mérő.Utána nem is
próbálkoztam.

Üdv.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 23. hétfő, 21:43

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz sebes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 20:09


anubisz írta:
YELLOW írta:
sebes írta: Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! reggel elmentem a munkába -kulcsfordítás- indul azonnal-.Délután jönnék haza -kulcsfordítás- az önindító teker mint állat semmi-nem indul.Az akkut majdnem lemerítettem akkor sem indul be.Olyan mintha nem kapna anyagot vagy mi!Az autó tipusa E46 .330d.SEGÍTSETEK mert nagyon fontos lenne kell az autó holnapra.Előre is köszönöm.


ha csattogó hang nincs, akkor nem az akksi!
viszont először nézd meg hátul az akkusarunál van egy lemez, elvileg ütközésnék robban vagy mi, vagy elpattan. mondjuk lehet akkor nem tekerne. ha ezzel nincs baj, akkor még sok minden lehet. lehet az AC halt be, de azt kimérni lehet. vagy amikor ráadod a gyújtást fülelni a hátsó ülést felemelve, hogy megy -e a motor. oylan is szokott lenni, ha haldoklik az AC, hogy kevés üzemanyaggal kb 15-20 liter alatt nem indul, ilyenkor rá kell tölteni, hogy segítsen a nyomás előállításában.
lehet főtengely jeladó, és sok egyéb más.



szerintem a gyorsabb megoldás ha gépre kötteted,mert így csak megy az idő,és ezer dolog lehet.

SOK viszgálódás után rájöttem a szűrő is rossz/febi-2 hónapos/ de a szivattyú sem nyom rendesen hogy lehet kiszedni ?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 23. hétfő, 20:25