Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 22:14


YELLOW írta: hát egyszerűen nem tudom a DIS-t feltenni. a Tano féle (Jackson) leirással is próbáltam, ill a bmwforum-os linken lévővel is. amikor WMware-rel inditanám, akkor eleve kiir egy hibát, hogy nem támogatott CPU, meg vendor mittudoménmi. ezt okézva virtuális memóra ripakodik, akármit állitok hiába. a config.ini-ben is beirtam a beirni valót. nincs lövésem, HELP!
v44, v55 is néztem.
bocsi nincs hosszú i betűm


Miért, mekkorát állítottál a memóriának? Maradt elegendő a rendszernek? Akkor szokott problémázni, ha túl sokat lefoglaltatsz a VMWare-rel. A CPU-ra meg a virtuális gép tulajdonságainál tudsz variálni, virtualizáció fajták meg ilyesmik. Nézd meg ott.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 22:09


hát egyszerűen nem tudom a DIS-t feltenni. a Tano féle (Jackson) leirással is próbáltam, ill a bmwforum-os linken lévővel is. amikor WMware-rel inditanám, akkor eleve kiir egy hibát, hogy nem támogatott CPU, meg vendor mittudoménmi. ezt okézva virtuális memóra ripakodik, akármit állitok hiába. a config.ini-ben is beirtam a beirni valót. nincs lövésem, HELP!
v44, v55 is néztem.
bocsi nincs hosszú i betűm


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. december 16. péntek, 08:24


hil írta:
SP_323i írta: Urak ilyet láttak már?

http://budavill.hu/products/EL...TOOTH.html


(Ha esetleg lett volna már, akkor bocs. Nem nyálaztam át a topkit. )


Szia!
játéknak biztosan jó, de arra meg drága szerintem



THX

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:35


SP_323i írta: Urak ilyet láttak már?

http://budavill.hu/products/EL...TOOTH.html


(Ha esetleg lett volna már, akkor bocs. Nem nyálaztam át a topkit. )


Szia!
játéknak biztosan jó, de arra meg drága szerintem



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 15:26


Urak ilyet láttak már?

http://budavill.hu/products/EL...TOOTH.html


(Ha esetleg lett volna már, akkor bocs. Nem nyálaztam át a topkit. )

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2011. december 12. hétfő, 09:39


hancurozo írta:
hil írta:
xlzx írta: http://www.ebay.de/itm/KWP2000...979wt_1139

erről mi a véleményetek? vagy ne így akarjam felhúzni a teljesítményt? inkább rendes boxszal?


Szia!
Hozzáértés nélkül nem tenném, arról meg nem írtál.....
Profiknak (gondoltaknak) sem mindig sikerül.



hil-nek igaza van. Ráadásul nem elég csak az intrface és a KWP program, mert kell hozzá égy másik is amivel átírod a letöltött gyári motorvezérlő programot. A KWP csak a motorvezérlő fel/letöltésére alkalmas. A "rendes box"-ot viszont nem tartom jónak (személyes vélemény, és vannak akik másként gondolják). Ha minden áron növeltetni akarod a teljesítményt, csináltasd normális helyen, "profi" szervízben.



Köszi!

Tudtok ilyen, "profi"t?


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 18:45


hil írta:
xlzx írta: http://www.ebay.de/itm/KWP2000...979wt_1139

erről mi a véleményetek? vagy ne így akarjam felhúzni a teljesítményt? inkább rendes boxszal?


Szia!
Hozzáértés nélkül nem tenném, arról meg nem írtál.....
Profiknak (gondoltaknak) sem mindig sikerül.



hil-nek igaza van. Ráadásul nem elég csak az intrface és a KWP program, mert kell hozzá égy másik is amivel átírod a letöltött gyári motorvezérlő programot. A KWP csak a motorvezérlő fel/letöltésére alkalmas. A "rendes box"-ot viszont nem tartom jónak (személyes vélemény, és vannak akik másként gondolják). Ha minden áron növeltetni akarod a teljesítményt, csináltasd normális helyen, "profi" szervízben.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 18:37


xlzx írta: http://www.ebay.de/itm/KWP2000...979wt_1139

erről mi a véleményetek? vagy ne így akarjam felhúzni a teljesítményt? inkább rendes boxszal?


Szia!
Hozzáértés nélkül nem tenném, arról meg nem írtál.....
Profiknak (gondoltaknak) sem mindig sikerül.



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 18:08


http://www.ebay.de/itm/KWP2000...979wt_1139

erről mi a véleményetek? vagy ne így akarjam felhúzni a teljesítményt? inkább rendes boxszal?

satis
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz satis

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 16:44


Sziasztok!

Nem tudom ki-resetelni a hátsó fékbetét hibakódot, vagyis ki tudom, de nem ír be új km-állást tehát ugyan úgy szervizt kér, ezért ma túrtam a külföldi fórumokat is, így akadtam az INPA 5.0.4-es változatára, ami már (elméletileg) 2010-ig ismeri/kezeli az autókat.
A letöltési mérete 1,8GB, 10 fájlba szétszedve.
Két helyen is megtaláltam, nyilván az első helyről letöltve, a 10. fájl CRC hibás volt kicsomagoláskor
De a másik már okés.
Teljes full telepítő, de update-ként is használható.
Telepítéskor az STD:OBD funkciónál választható a usb to com opció, USB-s kábellel tökéletesen műxik (nekem is az van).
Nem tudom ide kirakhatom-e a linkeket, de ha valakit érdekel, szívesen átküldöm.



Üdv.:
Attila.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 20:51


Helló!

Lehet, h hülye kérdés, de ha a lámpámmal van valami probléma akkor az hagy valamilyen nyomot, vagy jelez hibát ha kiolvastatom a hibatárolómat?
Nem az izzókra gondolok, hanem mondjuk ha a világítás kapcsoló modullal van probléma, mert elég régóta szenvedek azzal, h be-be villan időnként mindkét lámpám, egyszerre, egyébként xenonos, de mivel egyszerre villan valami közös alkatrészre gondolok. egyébként 1999-es 20d

Köszi

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 15:53


kempelen írta:
YELLOW írta: érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.


Pattintsd vissza, nincs funkcionális köze az autó működéséhez.

Ha kihajtva hagyod vagy letörik a fedél, akkor is megy az autó és működik az obd.





anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 15:52


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.


Milyen L alak van itt?
http://www.obd-diag.hu/index.p...;Itemid=40


meg dili vagy. nem a csatira írtam. hanem a fedőjére, ami eltakarja. azt ha kipattintod, akkor ott figyeg. de közben eszembe jutott, hogy tüske van benne vagy 3 darab, és bezárod a fedelét, akkor az OBD-be belemegy a tüske. lehet nincs szerepe....


Ja,értem. Nem emlékszem milyen a brittó csati.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 15:50


anubisz írta:
YELLOW írta: érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.


Milyen L alak van itt?
http://www.obd-diag.hu/index.p...;Itemid=40


meg dili vagy. nem a csatira írtam. hanem a fedőjére, ami eltakarja. azt ha kipattintod, akkor ott figyeg. de közben eszembe jutott, hogy tüske van benne vagy 3 darab, és bezárod a fedelét, akkor az OBD-be belemegy a tüske. lehet nincs szerepe....

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 15:48


YELLOW írta: érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.


Pattintsd vissza, nincs funkcionális köze az autó működéséhez.

Ha kihajtva hagyod vagy letörik a fedél, akkor is megy az autó és működik az obd.