autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2005

státusz Bryan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2021. december 09. csütörtök, 16:49


Sziasztok!
Van egy E46 2001, FL előtti 20d-m, M47 136 lovas motorral.
Fél éve kezdődött durván, hogy hidegen pöccre indul az autó (gondolom az izzítás miatt).
Utána, feltűnt hogy elég durván füstöl (kéken?). Jó, annyira nem vészes, de zavaró az a gomolygó kék füst.
Melegen, ha áll az autó fél órát, utána indítom be, akkor viszonylag sok fordulatra indul be, akkor is hatalmas fehér felhő kíséretében.
Gatya fel, mondom a kék füst biztos a turbó lesz. Vettem egy 1749v-t, felraktam, ugyanúgy füstöl. Hát mondom basszus, ez nem igaz.
Direkt átnéztem minden cooler csövet, sehol nem volt jelentős mennyiségű olaj, még a coolerben sem.
Aztán feltűnt, hogyha alapjáraton jár az autó, akkor adok neki fix gázálással egy pörgetést, akkor "dupláz" mintha 1800-as fordulaton egy pillanatra elengedtem volna a gázt.
Továbbá, ha hideg a motor, picit álló helyzetben pörgetném, akkor olyan 2000-es fordulat tájékától mintha nem nagyon akarna fordulni jobban (nem is akarnám!), dadog, és füstöl mint a szemét. Mellesleg -arról a szívinfarktusról nem is beszélve, mikor először találkoztam azzal a jelenséggel, hogy durván 90 körül fix gázálással haladva mintha pillanatokra torpanna az autó- mintha fogyasztásom is nőtt volna.
Először pánik, biztos az adagoló a szar! Azért egyelőre áldozok az ördög oltárán, nemsokára megyek négy biztosan működő, garanciális porlasztóért.
Addig is, lehet tippelni mi lehet a gond!
Sok reményt nem fűzök ehhez, de hátha találkozott ezzel más is -vagy ha megoldódik valahogy, akkor aki épp ezzel szembesül, az tudjon informálódni a probléma valószínüleges okáról!-.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2021. június 23. szerda, 10:52


Kedves Fórumtagok,

facelift E46 3000 cm3 diesel motor injektorok cseréjén gondolkodom a 272 Le-s(!) E60 535D injektorokra, melyek mechanikailag kompatibilisek.

Mielőtt beleugrok 6 db injektor megvásárlásába / felújíttatásába, szeretném ellenőrizni, hogy az én E46-os computerem egyáltalán tudja-e fogadni az 535D injektorok IMA kódját.

Ezért szeretnék megkérni mindenkit, akinek közeli/távoli ismeretségében van 272 Le-s 535D tulaj, vagy ő maga az, küldjön nekem néhány IMA kód példát, hogy le tudjam ellenőrizni, elfogadja-e azokat az E46 vezérlője.

Amennyiben csak az IMA kód kiolvasása az akadály, akkor házhoz megyek, kiolvasom (lehetőleg Bp, vagy Dunán innen Eger - Miskolc - Nyíregyháza - Debrecen térségben).

Ha van más ötlet IMA kódok gyűjtésére, természetesen azt is örömmel veszem.

Köszönöm ha elolvastátok, pláne ha segíteni is tudtok.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2020. augusztus 28. péntek, 12:40


SzNiki írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, szerelő állítja, hogy szar 5 porlasztó, viszont semmilyen jelenséget nem produkál, csak teli gáznál vészüzembe rakja magát. Alapjárat is rendben van, ott a korrekció is a gyári értéket mutatja. Teli gáznál DDE lámpa felvillan és leáll a 6-os henger. Hibakódnak rail pressure controlt adja ki. Jeladókat cseréltük a rail csövön. Porlasztó hiba lehet? Vagy talán rossz szenzor?
Köszönöm a válaszokat!


Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve?

Még az is lehet, hogy a hibaüzenet által jelzett alkatrészeket kellene ellenőrizni, cserélni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. augusztus 27. csütörtök, 17:54


SzNiki írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, szerelő állítja, hogy szar 5 porlasztó, viszont semmilyen jelenséget nem produkál, csak teli gáznál vészüzembe rakja magát. Alapjárat is rendben van, ott a korrekció is a gyári értéket mutatja. Teli gáznál DDE lámpa felvillan és leáll a 6-os henger. Hibakódnak rail pressure controlt adja ki. Jeladókat cseréltük a rail csövön. Porlasztó hiba lehet? Vagy talán rossz szenzor?
Köszönöm a válaszokat!


hát a porlasztó mutathat azért is rossz értéket, mert előtte gebasz van. sok esetben a diag is kevés, mert ha 1 rossz, akkor a többi utána mehet. így azok is eltérő értékeket mutathatnak. azt kellene megnézni, hogy a rail nyomás mennyi. oké szenzor kizárva, az jó. ha alacsony, akkor üzemanyagpumpától üzemanyagszűrőn át, ott közben bármi lehet, amiért nem alakul ki a megfelelő nyomás. én nem feltétlen gondolnám, hogy ez porlasztó hiba, sőt a teli gáznál vészüzem, inkább előtte lehet gond. de ezt így nehéz megmondani. keress egy másik szerelőt, aki nem találomra cserélget, mert gyanítom hibakód alapján kicserélte a szenzort, most porlasztókat akar cserélgetni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz SzNiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. augusztus 27. csütörtök, 14:26


Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, szerelő állítja, hogy szar 5 porlasztó, viszont semmilyen jelenséget nem produkál, csak teli gáznál vészüzembe rakja magát. Alapjárat is rendben van, ott a korrekció is a gyári értéket mutatja. Teli gáznál DDE lámpa felvillan és leáll a 6-os henger. Hibakódnak rail pressure controlt adja ki. Jeladókat cseréltük a rail csövön. Porlasztó hiba lehet? Vagy talán rossz szenzor?
Köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2005

státusz kattiszabo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2020. március 05. csütörtök, 10:07


Sziasztok, E83 2.0 2005-ös injektorfelújítás miatt érdeklődöm. Tudtok-e megbízható szakembert, aki garanciával felújítani a 4 befecskendezőt?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Bmw320dacca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 19:50


Hello esetleg valaki tud segiteni motor csere volt e46 ba de nem letek megjelölve a stekerek azok melyik hova valò?
Jeladòs porlasztòè melyik stb?
Köszi!


papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 13:22


Esteban46 írta:
andree írta:
szotakdavid írta:
andree írta:
Esteban46 írta: Üdv mindenkinek!
Jeladós porlasztót keresek M47es motorhoz! Valaki tudja esetleg felújított Bosch-t honnan tudok rendelni vagy esetleg valakinek elfekvőben??


Szia, én vettem gyári újat. Nekem van egy amit kivettem, a hiba "05"Needle motion sensor volt. Ha gondolod oda adom azt amit kivettem egy próbára. Nekem a csere után semmit sem változott, és mint mondtam bmw dobozos gyári új került bele.


Te csak azt hiszed h nem változott semmi!!


De!!!! Meggyőződésem hogy jobb lett, mert a VP44 lelke a jeladós porlasztó!!! Na jó, ha jobban belegondolok talán kicsit csökkent a fogyasztás és alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lett. Tehát javítom magam. Az biztos hogy fontos de ne számíts plusz 40 lóerőre.


Nekem is ugyanaz a hibakódom vele, és a gép szerint 6528as fordulatnál
Hétfőn viszem beméretni őket! Félek tőle + minden indításnál eszembe jut
Új mennyi volt?

http://bmwalkatresz24.hu/index...on/contact


papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 13:20


kecsurobi írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: üdv
lehet nem jó helyre írok
kilet cserélve az adagoló és azóta csepeg a gázolaj a porlasztónál a visszamenő ágon,de alapjáraton nem csak nagyobb teljesítménynél.kérésem az lenne hona lehet gyári csövet venni.
előre is köszönöm !!!


A gyári cikkszám alapján minden valamirevaló autóalaktrészesnél meg tudod venni.


9-es lenne az? 3db-nak jó húzos ára van



http://bmwalkatresz24.hu/index...on/contact

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 16:20


Sziasztok.

Sajnos bekövetkezni látszik a dolog, amitől a legjobban tartottam. Reggel kicsit nehezebb indulás + enyhe zakatoló traktorhang + egyenletesen lüktető alapjárat = porlasztógondok!!! Vagyis a szerelőm azt mondta, a leírtak alapján számítsak rá.
Lenne egy pár kérdésem:

-Ha egy porlasztó bibis, akkor mindet fel kell újítani?
-Valaki képbe tudna hozni milyen áron mozog a felújítás?
-A felújítás megbízható, hosszú távon megoldja a problémát?
-Megéri-e esetleg újat venni külföldről és olcsóbb-e külföldről?

Előre is danke sőn!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dropi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 21:31


Haho, Na az van, hogy a 320d a porlaszto mellett az elso ketto korul kicsap valamennyi gazolajat. Legalabbis ott all a talcan. Egy szaki olajcserenel azt mondta, hogy szerinte ott a tomites mehetett el. Van esetleg egyeb javaslat?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 12:05


kecsurobi írta: 9-es lenne az? 3db-nak jó húzos ára van


Igen, a 9-es. A 3-as nem a mennyiségét jelöli, hanem a méretet. Sima csőnek tényleg borsos az ára, lehet ez már a csavarral együtt van? A beszerző talán meg tudja mondani.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 06:36


Tano írta:
kecsurobi írta: üdv
lehet nem jó helyre írok
kilet cserélve az adagoló és azóta csepeg a gázolaj a porlasztónál a visszamenő ágon,de alapjáraton nem csak nagyobb teljesítménynél.kérésem az lenne hona lehet gyári csövet venni.
előre is köszönöm !!!


A gyári cikkszám alapján minden valamirevaló autóalaktrészesnél meg tudod venni.


9-es lenne az? 3db-nak jó húzos ára van



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 19:59


kecsurobi írta: üdv
lehet nem jó helyre írok
kilet cserélve az adagoló és azóta csepeg a gázolaj a porlasztónál a visszamenő ágon,de alapjáraton nem csak nagyobb teljesítménynél.kérésem az lenne hona lehet gyári csövet venni.
előre is köszönöm !!!


A gyári cikkszám alapján minden valamirevaló autóalaktrészesnél meg tudod venni.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 17:07


üdv
lehet nem jó helyre írok
kilet cserélve az adagoló és azóta csepeg a gázolaj a porlasztónál a visszamenő ágon,de alapjáraton nem csak nagyobb teljesítménynél.kérésem az lenne hona lehet gyári csövet venni.
előre is köszönöm !!!