státusz ricsmonds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. július 18. szombat, 12:33


lantika írta:
ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd


Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?




Sokat autózok, ezért kell a dízel de csak heti 1-2x megyek hosszú útra. A jelenlegi autóm is épp a határon van.Ugy értem... Modern common rail de nincs benne szűrő. Utólagosan egy halom pénzt kivenni, ezért vadásznék nélküli példányokra.
Jól gondolom h az M47 megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható mint az n47?

Mi alapján lehetne kideríteni? Kivétel az alánézek. Gondolok itt fedélzeti komputer rejtett menü vagy a motortérben lévő dolgokra. Esetleg alvázszám motorszám?
Várom válaszokat.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 18. szombat, 12:26


ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd


Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?

státusz ricsmonds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. július 18. szombat, 12:16


Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 21:46


bmw320d4 írta:
lantika írta: Sziasztok. E46 320D 150PS-be kellene tennem egy DPF-et a kevesebb ado,meg a zöld Umweltplakett miatt. Ennek nincs semmi csatija,szondäja,stb? Mert ha nincs akkor honnan fogja tudni az autom,hogy DPF-es lett? Neztem az eredeti beepitesi leiräst,de ott nem ir rola semmit....


Az egy olyan DPF, ami üzemi kipufogógáz hőmérsékleten is jól működik.

Amikor megjelent, 10%-os teljesítménycsökkenést írtak, most már az sincs.



Köszönöm a välaszt. Akkor marad a 150 paripa is,meg lesz zöld matricäm. Mehetek a belvärosba.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 21:37


lantika írta: Sziasztok. E46 320D 150PS-be kellene tennem egy DPF-et a kevesebb ado,meg a zöld Umweltplakett miatt. Ennek nincs semmi csatija,szondäja,stb? Mert ha nincs akkor honnan fogja tudni az autom,hogy DPF-es lett? Neztem az eredeti beepitesi leiräst,de ott nem ir rola semmit....


Az egy olyan DPF, ami üzemi kipufogógáz hőmérsékleten is jól működik.

Amikor megjelent, 10%-os teljesítménycsökkenést írtak, most már az sincs.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. március 22. vasárnap, 21:10


Sziasztok. E46 320D 150PS-be kellene tennem egy DPF-et a kevesebb ado,meg a zöld Umweltplakett miatt. Ennek nincs semmi csatija,szondäja,stb? Mert ha nincs akkor honnan fogja tudni az autom,hogy DPF-es lett? Neztem az eredeti beepitesi leiräst,de ott nem ir rola semmit....

villas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz villas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 19:44


Köszönöm a válaszokat!
Akkor már csak egy kérdésem lenne!
Mitől füstöl az autóm?

Ja és még egy: mikortól van részecskeszűrő?

Köszönöm


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 19. vasárnap, 20:58


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 21:04


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
villas írta: Sziasztok
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de
Van e az autóban részecskeszűrő?
20d 2002.11.
Köszönöm és várom a válaszokat!



Csak utólagosan beépítve lehetséges, gyárilag biztosan nincs.


no meg ki az a hülye, aki utólag beteszi? mindenki kivenni akarja


Sokan beleteszik, a kisebb adó miatt. (Nem HU) Amúgy meg nem kell kivenni, inkább meg kell javítani a kocsit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 21:01


bmw320d4 írta:
villas írta: Sziasztok
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de
Van e az autóban részecskeszűrő?
20d 2002.11.
Köszönöm és várom a válaszokat!



Csak utólagosan beépítve lehetséges, gyárilag biztosan nincs.


no meg ki az a hülye, aki utólag beteszi? mindenki kivenni akarja

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 21:00


villas írta: Sziasztok
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de
Van e az autóban részecskeszűrő?
20d 2002.11.
Köszönöm és várom a válaszokat!



Csak utólagosan beépítve lehetséges, gyárilag biztosan nincs.

villas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz villas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 20:56


Sziasztok
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de
Van e az autóban részecskeszűrő?
20d 2002.11.
Köszönöm és várom a válaszokat!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 20:50


No én is részecskeszűrő tulajdonos lettem. Engem is zavar, hogy nem tudom, mi történik a motorban, ehát úgy döntöttem, ezen változtatni fogok. Elkezdtem keresni és találtam egy Launch nevű céget, akik mindenféle diagnosztikákat készítenek. Van olyan ELM327 szerű is, amit ugye az OBD portra kell rádugni, okostelefonra vagy tabletre rá kell telepíteni a progit. Ha nem fizetsz pluszt, akkor igen korlátoltak a lehetőségeid, de 39$ fejében típusspecifikus progi kiegészítőt tölthetsz le, amivel rengeteg dolgot láthatsz, sőt hibakódokat is, amiket akár törölhetsz is. Nekem még nincsenek ilyen ambícióim, de az élőadatok igen érdekesek. Pl látom a kipufogógáz hőmérsékletét, a nyomását a részecskeszűrő előtt, a részecskeszűrőben lévő korom mennyiségét, az utolsó regenerálás óta megtett km-ek számát, a kiégetés státuszát. Szóval még nem régen nézegetem a koromszűrés körülményeit, de pl a legutóbbi koromtalanítás 350 km megtétele után következett be, a szűrőben ~40g kormot számolt a gép, a vezérlés 300°C-ról 600°C-ra emelte a kipufogógáz hőmérsékletét. A procedúra kb 25 km-t tartott. Érdekes, hogy eközben kb 100 km/h-val mentem közúton, 1400 f/perc fordulaton. Semmiféle pörgetésre nem volt szükség, pedig az automataváltó miatt akár meg tudta volna csinálni a gép saját maga. Ha nem láttam volna a tableten az adatokat, semmiből se jöttem volna rá, hogy éppen mi történik, a motor hangja teljesen a szokványos volt és a fogyasztás mérőm se ugrott meg jelentősen. Szóval mostanában tesztelni fogom a különféle gázolajakat, látok-e majd különbséget köztük.
430d-ről van szó amúgy.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 15. péntek, 20:51

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 15:18


Hali.
Az enyém igaz nem 20d,de a folyamat azonos lehet a két motornál.
Szóval nálam kb. 500-600Km-enként indul be a regeneráció. Ilyenkor megugrik a fogyasztás és selymesebb lesz a motorhang.
Én a fordulatot ilyenkor 2500 és 3000 közt hagyom pörögni. Így kellö hö és nyomás keletkezik a regenerációhoz.
És,hogy mennyi ideig is tart? Nagyából úgy vettem észre,hogy 15-20Km után helyre áll a rend. A kocsi enyhén megugrik és visszajön a dízel motor mélyebb hangja.
Kár,hogy a folyamatot semmi nem jelzi a müszerfalon. Kivéve persze a fogyasztás méröt,ami ilyenkor 10L fölé is mutat 100Km-re.
Röviden ennyi,de neked kell kitapasztalnod a saját kocsidon ezeket a dolgokat.


kisslacc írta: Sziasztok!
Ebben a részecskeszűrő tisztítás témában kérném egy szakavatott ember segítségét. Elméletileg ugye az E90-es széria magának is eltudja végezni a tisztítást a korom kiégetésével. stb.. stb..
Az a baj, hogy keveset járok vele, hosszú távon nem használom csak ritkán. És ha mégis, pl: egy Budapest-Szeged útvonal után sem javul a helyzet.
Volt már tisztítva, rendesen, haver végezte folyadékos áztatásban több órán át...
Azt mondják, hogy a rendszer átmelegedése után a motorfordulat számít...

Na ez a kérdés. Mekkora fordulat? Ez egy E91 320d... És mennyi ideig tart a kiégetési folyamat?
Köszi





Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 12:50


kisslacc írta: Sziasztok!
Ebben a részecskeszűrő tisztítás témában kérném egy szakavatott ember segítségét. Elméletileg ugye az E90-es széria magának is eltudja végezni a tisztítást a korom kiégetésével. stb.. stb..
Az a baj, hogy keveset járok vele, hosszú távon nem használom csak ritkán. És ha mégis, pl: egy Budapest-Szeged útvonal után sem javul a helyzet.
Volt már tisztítva, rendesen, haver végezte folyadékos áztatásban több órán át...
Azt mondják, hogy a rendszer átmelegedése után a motorfordulat számít...

Na ez a kérdés. Mekkora fordulat? Ez egy E91 320d... És mennyi ideig tart a kiégetési folyamat?
Köszi



Meny el egy szakemberhez, aki ÉRT hozzá és van megfelelő diagnosztikája.



kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 11:00


Sziasztok!
Ebben a részecskeszűrő tisztítás témában kérném egy szakavatott ember segítségét. Elméletileg ugye az E90-es széria magának is eltudja végezni a tisztítást a korom kiégetésével. stb.. stb..
Az a baj, hogy keveset járok vele, hosszú távon nem használom csak ritkán. És ha mégis, pl: egy Budapest-Szeged útvonal után sem javul a helyzet.
Volt már tisztítva, rendesen, haver végezte folyadékos áztatásban több órán át...
Azt mondják, hogy a rendszer átmelegedése után a motorfordulat számít...

Na ez a kérdés. Mekkora fordulat? Ez egy E91 320d... És mennyi ideig tart a kiégetési folyamat?
Köszi