Elküldve: 2011. április 23. szombat, 19:46
YELLOW írta:Burns írta:YELLOW írta:Burns írta:YELLOW írta:Burns írta:rabbit írta: Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..
Köszönöm .Rabbit.
Kevésnek tartom a 8,5-ös kompressziót. Ha a tiéd a 85kW-os verzió, akkor 10,1:1 a gyári adat (elméletileg)
amit Te írsz a keverési arány nem?
Nem.
mert az kb stimmelne. főleg, hogy viszonyszám van felírva. na de ehhez én megen csak hüle vagyok. de most legalább tudom.
Szerintem egyértelműen fogalmaztam.
Találtam még egy változatot: A 75kW-os verziónál a KOMPRESSZIÓ 9,7:1
azt én vágom, de nekem fura, hogy miért arányszám (viszonyszám) van írva kompresszióhoz. mikor a kompresszió az nyomás, amivel a henger tömítettségét nézik, mert ugye a robbanáshoz kell a nyomás is. mindegy tényleg nem kötekedem, csak nem értem.
A gyári adatokat adtam meg tájékoztató jelleggel, ami nem változik, ha nem módosítanak a motoron. Ebből már lehet következtetni egy végnyomás értékre. Ez a végnyomás azonban több dologtól is függhet, de ezt már hancurozo kolléga leírta.