- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. július 13. szerda, 10:15
anubisz írta:szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!
Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 13. szerda, 10:16