státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:29


Bero írta:
kempelen írta:
Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".







alvázszám alapján 2001.12. havi,papír szerint 2002.01. manuális 5 fokozatú váltó. A piac azt nem tudom,elvileg németországba készült,onnan is lett behozva. 320ci, 2.2-es 170 lovas motorral. Megnéztem a német forgalmit,ott euro III van D4 jelöléssel (ez valami németországi jelölés)
Szerk: Nem anyáztam én az nkh-t. Csupán az idegelt fel náluk,hogy az előttem lévő off autókkal szépen álltak fel a rámpára ahol a féket,felfüggesztést néznek,az enyémmel meg szinte padlógáz,alja majdnem leért,csattant akkorát.. Volt pofám szólni a vizsgabiztosnak hogy finomabban,miért kell így felállni (tényleg udvariasan mondtam) és én voltam elküldve a g.cibe hogy mehetek máshova meg hogy nem ér rá tökölni...


Akkor a német forgalmi alapján lett meghatározva az Eu besorolás. Az pedig EU3.

Nem védeni akartam az nkh-t, mert nincs rá szükségük, de elképzelhetőnek tartottam, hogy EU3-as és mivel a német forgalmiban is az van, ezért kaptad ezt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:27


Bero írta:
kempelen írta:
Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".



alvázszám alapján 2001.12. havi,papír szerint 2002.01. manuális 5 fokozatú váltó. A piac azt nem tudom,elvileg németországba készült,onnan is lett behozva. 320ci, 2.2-es 170 lovas motorral. Megnéztem a német forgalmit,ott euro III van D4 jelöléssel (ez valami németországi jelölés)
Szerk: Nem anyáztam én az nkh-t. Csupán az idegelt fel náluk,hogy az előttem lévő off autókkal szépen álltak fel a rámpára ahol a féket,felfüggesztést néznek,az enyémmel meg szinte padlógáz,alja majdnem leért,csattant akkorát.. Volt pofám szólni a vizsgabiztosnak hogy finomabban,miért kell így felállni (tényleg udvariasan mondtam) és én voltam elküldve a g.cibe hogy mehetek máshova meg hogy nem ér rá tökölni...


pontosan nem tudom megmondani, de nem hiszem, hogy EU4-es lenne. már csak azért sem, mert alapjaiban, az én motorom jóval korszerűbb, hiába korban egymáshoz esnek, de az enyém is EU3-as. és még teljesítményben is kevesebb.
szerintem 2004 környékétől lehetnek EU4-esek. az, hogy a német mit írt, vagy mit írnak az már megint embere válogatja. nem számít mit írsz csak könnyebben eladható legyen.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 12:59


kempelen írta:
Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".







alvázszám alapján 2001.12. havi,papír szerint 2002.01. manuális 5 fokozatú váltó. A piac azt nem tudom,elvileg németországba készült,onnan is lett behozva. 320ci, 2.2-es 170 lovas motorral. Megnéztem a német forgalmit,ott euro III van D4 jelöléssel (ez valami németországi jelölés)
Szerk: Nem anyáztam én az nkh-t. Csupán az idegelt fel náluk,hogy az előttem lévő off autókkal szépen álltak fel a rámpára ahol a féket,felfüggesztést néznek,az enyémmel meg szinte padlógáz,alja majdnem leért,csattant akkorát.. Volt pofám szólni a vizsgabiztosnak hogy finomabban,miért kell így felállni (tényleg udvariasan mondtam) és én voltam elküldve a g.cibe hogy mehetek máshova meg hogy nem ér rá tökölni...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 17. csütörtök, 13:02

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 12:13


Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 17. csütörtök, 12:46

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 10:01


minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 08:38


Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 21:59


Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 19:02


hil írta:
hancurozo írta: Ez vajon érinti a "társaságot" ? Visszahívás!


Szia!
Régen jártál errefelé....
hil



Szia. Nézem minden nap az oldalt (ha jut rá idő), de nem jelentkezek be. (csak ritkán)

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 18:58


hancurozo írta: Ez vajon érinti a "társaságot" ? Visszahívás!


Szia!
Régen jártál errefelé....
hil



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 18:51


Ez vajon érinti a "társaságot" ? Visszahívás!

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 17:38


AteszE46 írta: Ez aztán a szép párosítás. Ilyennel se találkoztam még..

http://racing-bazar.hu/verseny..._1.9_pdtdi



Szégyellheti magát aki ilyet tesz.Igazi kókler.

GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. július 08. kedd, 15:34


Sziasztok! Nem tudom hogy csinálták, de jó lett!


YouTube videó

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 22:27


Ez aztán a szép párosítás. Ilyennel se találkoztam még..

http://racing-bazar.hu/verseny..._1.9_pdtdi



státusz flaci21

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 23. hétfő, 00:09


pneurob írta:
flaci21 írta: Sziasztok új vagyok itt ,és kinéztem egy autót és véleményeket szeretnék róla kérni , mire érdemes oda figyelni vételnél stb , egy Bmw E46 316ti Compactról lenne szó ,első autóm lesz ,nem szeretnék mellényúlni köszönöm a válaszokat előre is


Keress valakit, aki ért is hozzá és nézzétek meg együtt.


köszönöm

Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. június 21. szombat, 14:36


jgbobo írta: Hali!

Tegnapelőtt fényképeztem ezt a kis "gyöngyszemet"

KÉP

Miközben blamáltuk barátnőmmel, hogy ez azért túl mutat a gáz kategórián, lőttem egy fotót róla és mellénk sétált a tulaj
A fura a szituban, hogy Ő szégyellte el magát (bár mi is) és odébbállt beszélgetni barátjával

Tiszteletben tartom én a tuningot, de azért ez nah...



Jajjj.... Jogos