BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 21:50


YELLOW írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.


Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 21:40


hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 20:08


BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)

Peti00077
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz Peti00077

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 20:02


Sziasztok!

E36-ba szeretnék olajat cserélni. A szűrőházat milyen méretű tányérral tudom levenni? Vagy hol lehet ilyet vásárolni?

Üdv


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 19:42


InsectKiller írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....


A városi 40eseket én is utálom, mikor 60al engednek a sünök.Sőt, akkor fogyaszt legjobban a vas.


Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 19:12


Coyote írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....


A városi 40eseket én is utálom, mikor 60al engednek a sünök.Sőt, akkor fogyaszt legjobban a vas.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 15:11


Coyote írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....


én csak akkor lassúzok, ha olyan az útviszony, én nem rázatom szét a gépet, mert valakit zavar. aki menni akar, az előzzön meg. szándékosan feltartani meg szoktam senkit. néha mikor csak így megyünk bele a vakvilágba, akkor is 90 helyett, 50-60-al megyek és szemlélem a tájat. ha meg olyan kedvem mag, akkor meg adunk a kanyaroknak


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 15:08


Coyote írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....


Nem titok ám hogyan: automata



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 15:02


YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 14:48


kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 14:39


csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 11:54


Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta: Egyébként engem kikúrt módon bosszant, hogy már a kilencvenes évek óta egész európában 50 km/h a lakott területen a sebesség - de a 6 sebességes 320D-ben ez hármasban már túl sok, négyesben túl kevés. Értem én, hogy hármasban dinamikus, pörög a turbó, jön a nyomaték, négyesben meg spórolós, de valahogy szerintem el van kúrva. Az vigasztal, hogy a Toyota sem csinálta jobban az előző autómban...

Létezik egyáltalán jó megoldás? Szerintem a 6 sebességes váltónak meg kellene egyeznie az 5 sebességessel egészen a negyedik fokozatig, utána lenne értelme szeparálni a pályás hatodikat.... Vagy az 5 sebességeseknek is ilyen hülyén jön ki?

Mókásnak hangzik talán, de a hosszabb falvakban (főleg a Balcsi-parton) kénytelen vagyok 50-nel tempomatozni... Ezeket az autókat nem erre találták ki.



5sebes váltóm van. Nekem is ugyan olyan szar a 3., illetve nem, csak mégis... kb 1800on forog a motor 3-ban viszont 4-ben már 1200-1300-on. Figyelgetem a fogyasztásmérőt, ha tök sík terepen mész 4. a nyerő ha van kanyargós gyorsítgatós belefékezős akkor 3. mert az már 30-tól jó.
Kíváncsi lennék mennyit forog 6.ban 130-nál a 6 sebességes.



olyan 2300 körül ha jól emlékszem. Hazafelé megnézem


Szerintem az 5ös váltó sem sokkal többet,de hazafelé megnézem

2600-at pörög 130-nál az 5ös váltóval

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 05. csütörtök, 08:46

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 10:55


csbalu írta:
Coyote írta: Egyébként engem kikúrt módon bosszant, hogy már a kilencvenes évek óta egész európában 50 km/h a lakott területen a sebesség - de a 6 sebességes 320D-ben ez hármasban már túl sok, négyesben túl kevés. Értem én, hogy hármasban dinamikus, pörög a turbó, jön a nyomaték, négyesben meg spórolós, de valahogy szerintem el van kúrva. Az vigasztal, hogy a Toyota sem csinálta jobban az előző autómban...

Létezik egyáltalán jó megoldás? Szerintem a 6 sebességes váltónak meg kellene egyeznie az 5 sebességessel egészen a negyedik fokozatig, utána lenne értelme szeparálni a pályás hatodikat.... Vagy az 5 sebességeseknek is ilyen hülyén jön ki?

Mókásnak hangzik talán, de a hosszabb falvakban (főleg a Balcsi-parton) kénytelen vagyok 50-nel tempomatozni... Ezeket az autókat nem erre találták ki.



5sebes váltóm van. Nekem is ugyan olyan szar a 3., illetve nem, csak mégis... kb 1800on forog a motor 3-ban viszont 4-ben már 1200-1300-on. Figyelgetem a fogyasztásmérőt, ha tök sík terepen mész 4. a nyerő ha van kanyargós gyorsítgatós belefékezős akkor 3. mert az már 30-tól jó.
Kíváncsi lennék mennyit forog 6.ban 130-nál a 6 sebességes.



olyan 2300 körül ha jól emlékszem. Hazafelé megnézem

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 10:40


Coyote írta: Egyébként engem kikúrt módon bosszant, hogy már a kilencvenes évek óta egész európában 50 km/h a lakott területen a sebesség - de a 6 sebességes 320D-ben ez hármasban már túl sok, négyesben túl kevés. Értem én, hogy hármasban dinamikus, pörög a turbó, jön a nyomaték, négyesben meg spórolós, de valahogy szerintem el van kúrva. Az vigasztal, hogy a Toyota sem csinálta jobban az előző autómban...

Létezik egyáltalán jó megoldás? Szerintem a 6 sebességes váltónak meg kellene egyeznie az 5 sebességessel egészen a negyedik fokozatig, utána lenne értelme szeparálni a pályás hatodikat.... Vagy az 5 sebességeseknek is ilyen hülyén jön ki?

Mókásnak hangzik talán, de a hosszabb falvakban (főleg a Balcsi-parton) kénytelen vagyok 50-nel tempomatozni... Ezeket az autókat nem erre találták ki.



5sebes váltóm van. Nekem is ugyan olyan szar a 3., illetve nem, csak mégis... kb 1800on forog a motor 3-ban viszont 4-ben már 1200-1300-on. Figyelgetem a fogyasztásmérőt, ha tök sík terepen mész 4. a nyerő ha van kanyargós gyorsítgatós belefékezős akkor 3. mert az már 30-tól jó.
Kíváncsi lennék mennyit forog 6.ban 130-nál a 6 sebességes.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 04. szerda, 10:41

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 09:35


Egyébként engem kikúrt módon bosszant, hogy már a kilencvenes évek óta egész európában 50 km/h a lakott területen a sebesség - de a 6 sebességes 320D-ben ez hármasban már túl sok, négyesben túl kevés. Értem én, hogy hármasban dinamikus, pörög a turbó, jön a nyomaték, négyesben meg spórolós, de valahogy szerintem el van kúrva. Az vigasztal, hogy a Toyota sem csinálta jobban az előző autómban...

Létezik egyáltalán jó megoldás? Szerintem a 6 sebességes váltónak meg kellene egyeznie az 5 sebességessel egészen a negyedik fokozatig, utána lenne értelme szeparálni a pályás hatodikat.... Vagy az 5 sebességeseknek is ilyen hülyén jön ki?

Mókásnak hangzik talán, de a hosszabb falvakban (főleg a Balcsi-parton) kénytelen vagyok 50-nel tempomatozni... Ezeket az autókat nem erre találták ki.