Vááá, épp most cseréltettem le a gyári (7 éves) nyári defekttűrő Contimat, téli TS 850-es Continentalra. A méterek ugyanaz maradt (205/55/16), csak alufelniről lemezfelnire váltva.
A defekttűrőt mindenki (márkaszerviz, privát szerviz) mondta, hogy nagyon kemény, és hogy ha annyira nem fosok a pótkerék hiánytól, akkor inkább simát vegyek, mert az nem rázza annyira szét a futóművet. De nekem nagyon tetszett a közvetlensége, az hogy minden kis repedést érzek az aszfalton és hogy nagyon direkt a kormányzás. A gyenge motor ellenére, azért volt így valami sportosabb autó élménye a dolognak.
Erre most lett ez a sima, ami tényleg sokkal lágyabb - ami akár még jó is, de teljesen elveszítette a közvetlen kormányzás érzetét
Olyan nyúlós lett kanyarban!
Remélem hozzászokom, de az eddigi nagyon rövid hazaúton baromira utáltam
Nem tudom, esetleg a rossz guminyomás okozhatja ezt?
A szervizes azt mondta 2.3-ra fújták mindet, de utána az ajtókeretbe tett adatokat nézve, ha jól látom 2-ő kellene előre, és valamivel több (2.4-2.6, de már nem emlékszem) hátra.
Jó, a gyári adatokra most hirtelen marhára nem emlékszem, de előre kevesebb, hátra pedig több kellene, az tuti!
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 19. szerda, 11:08