YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 14:31


squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 14:24


szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 15:18


BarG írta:
Ropika írta:
adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?



Csak ki a régit és be az újat nem kell semmit programozni. A 20d-vel szemben annyival bonyolultabb a helyzet hogy kicsit meg kell emelni a motornak azt az oldalát amelyiken van a turbó, mert csak úgy tudják kiszedni. újat tervezel vásárolni, mert úgy tudom annak elég borsos az ára? A bontottba meg elég nagy a rizikó. Az enyém is elég sok olajat ereszt át és nagyon kormol is az autó, szerintem már a végét járja, de én lehet a felújítás mellet döntök.





Kormolás - inkább porlasztó lesz a bűnös. Tiedben ugye nincs lambda szonda (realoem-en nem láttam) , amikor nekem meghalt, sokkal jobban füstölt a gép.



Hát örülnék ha csak porlasztó lenne, én is gondoltam rá, de múltkor DIS-el néztem egy balance tesztet, és 5 porlasztó 0 és 0,5 között mozgolodott, egy volt ami 1,3 körül. De hát -4.0 és +4.0 között úgy tudom normális. Ha az egy 1.0 -val eltér akkor már ennyi kormolást okozna?



Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 15:15


adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?



Csak ki a régit és be az újat nem kell semmit programozni. A 20d-vel szemben annyival bonyolultabb a helyzet hogy kicsit meg kell emelni a motornak azt az oldalát amelyiken van a turbó, mert csak úgy tudják kiszedni. újat tervezel vásárolni, mert úgy tudom annak elég borsos az ára? A bontottba meg elég nagy a rizikó. Az enyém is elég sok olajat ereszt át és nagyon kormol is az autó, szerintem már a végét járja, de én lehet a felújítás mellet döntök.





Értem, köszi. Hát most nemrég láttam itt az oldalon, hogy valaki hirdetett gyári új turbót 200 ezerért. Ez az ár nem tűnik rossznak, ennyiért megvenném. Már felvettem vele a kapcsolatot. Viszont most még csak ott tartok, hogy reménykedem, csak a turbó rossz, mert az autót csak hétfő este viszem szerelőhöz.




A 200 ezer az tényleg baráti ha valóban egy zsír új turbóról van szó. Ezek szerint gépre nem raktátok még az autót, az sokat elárult volna.


adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. május 15. szerda, 21:01


Ropika írta:
adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?



Csak ki a régit és be az újat nem kell semmit programozni. A 20d-vel szemben annyival bonyolultabb a helyzet hogy kicsit meg kell emelni a motornak azt az oldalát amelyiken van a turbó, mert csak úgy tudják kiszedni. újat tervezel vásárolni, mert úgy tudom annak elég borsos az ára? A bontottba meg elég nagy a rizikó. Az enyém is elég sok olajat ereszt át és nagyon kormol is az autó, szerintem már a végét járja, de én lehet a felújítás mellet döntök.





Értem, köszi. Hát most nemrég láttam itt az oldalon, hogy valaki hirdetett gyári új turbót 200 ezerért. Ez az ár nem tűnik rossznak, ennyiért megvenném. Már felvettem vele a kapcsolatot. Viszont most még csak ott tartok, hogy reménykedem, csak a turbó rossz, mert az autót csak hétfő este viszem szerelőhöz.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. május 15. szerda, 19:10


Ropika írta:
adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?



Csak ki a régit és be az újat nem kell semmit programozni. A 20d-vel szemben annyival bonyolultabb a helyzet hogy kicsit meg kell emelni a motornak azt az oldalát amelyiken van a turbó, mert csak úgy tudják kiszedni. újat tervezel vásárolni, mert úgy tudom annak elég borsos az ára? A bontottba meg elég nagy a rizikó. Az enyém is elég sok olajat ereszt át és nagyon kormol is az autó, szerintem már a végét járja, de én lehet a felújítás mellet döntök.





Kormolás - inkább porlasztó lesz a bűnös. Tiedben ugye nincs lambda szonda (realoem-en nem láttam) , amikor nekem meghalt, sokkal jobban füstölt a gép.



Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 15. szerda, 11:12


adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?



Csak ki a régit és be az újat nem kell semmit programozni. A 20d-vel szemben annyival bonyolultabb a helyzet hogy kicsit meg kell emelni a motornak azt az oldalát amelyiken van a turbó, mert csak úgy tudják kiszedni. újat tervezel vásárolni, mert úgy tudom annak elég borsos az ára? A bontottba meg elég nagy a rizikó. Az enyém is elég sok olajat ereszt át és nagyon kormol is az autó, szerintem már a végét járja, de én lehet a felújítás mellet döntök.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 15. szerda, 11:13


adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. május 14. kedd, 18:47


Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 14. kedd, 13:50


adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. május 13. hétfő, 21:36


valter320d írta:
adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?


Há há nem örvendek ne hogy félre értsd,észreveszed,vagy olyan a hangja mint a porszívónak,vagy ontja magából a füstöt a kocsi vagy mindkettő,megnézed a turbód olajos?


hát a kipufogó okádja a fehér füstöt. A turbó hangján nem veszek észre különösebb változást, de a motor hangja nem a legjobb. Mintha nem menne egy henger. Ezt okozhatja a turbó?


Ha igy füstöl akkor valószinű:
YouTube videó


igen, pont így füstöl, de a motor hangja sem olyan szép egyenletes.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. május 13. hétfő, 21:30


adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?


Há há nem örvendek ne hogy félre értsd,észreveszed,vagy olyan a hangja mint a porszívónak,vagy ontja magából a füstöt a kocsi vagy mindkettő,megnézed a turbód olajos?


hát a kipufogó okádja a fehér füstöt. A turbó hangján nem veszek észre különösebb változást, de a motor hangja nem a legjobb. Mintha nem menne egy henger. Ezt okozhatja a turbó?


Ha igy füstöl akkor valószinű:
YouTube videó


adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. május 13. hétfő, 21:27


valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?


Há há nem örvendek ne hogy félre értsd,észreveszed,vagy olyan a hangja mint a porszívónak,vagy ontja magából a füstöt a kocsi vagy mindkettő,megnézed a turbód olajos?


hát a kipufogó okádja a fehér füstöt. A turbó hangján nem veszek észre különösebb változást, de a motor hangja nem a legjobb. Mintha nem menne egy henger. Ezt okozhatja a turbó?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. május 13. hétfő, 21:21


adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?


Há há nem örvendek ne hogy félre értsd,észreveszed,vagy olyan a hangja mint a porszívónak,vagy ontja magából a füstöt a kocsi vagy mindkettő,megnézed a turbód olajos?


adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. május 13. hétfő, 21:18


Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Mikolics

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:46


valter320d írta:
jlaci74 írta:
valter320d írta:
lorand007 írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!


Kartergázszűrőt hol találom? Olajból jó a BMW-s?


A levegőszűrő mellett, jomagam is azt használom és nem volt rá panasz, egyesek szerint hamisitják de ez egy másik téma

Bontod a burkolatod,lebontod a pollenszűrőházat,aztán a belső motorvédőt míg el nem érsz a szelepfedélig!Szemből a bal oldalon van képet mellékelem!NOOOWWWW:::: http://bmwfans.info/parts/cata...ead_cover/
8,9,10,11! Az egyik legfontosabb alkatrész!


Példás a segítség , de az övé már a c.r. motor és ez a helyes ábra ...:
http://static.bmwfans.info/ima...Q4X3A=.png




Igaz!


Köszi.