valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:37


jlaci74 írta:
valter320d írta:
lorand007 írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!


Kartergázszűrőt hol találom? Olajból jó a BMW-s?


A levegőszűrő mellett, jomagam is azt használom és nem volt rá panasz, egyesek szerint hamisitják de ez egy másik téma

Bontod a burkolatod,lebontod a pollenszűrőházat,aztán a belső motorvédőt míg el nem érsz a szelepfedélig!Szemből a bal oldalon van képet mellékelem!NOOOWWWW:::: http://bmwfans.info/parts/cata...ead_cover/
8,9,10,11! Az egyik legfontosabb alkatrész!


Példás a segítség , de az övé már a c.r. motor és ez a helyes ábra ...:
http://static.bmwfans.info/ima...Q4X3A=.png




Igaz!


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:36


valter320d írta:
lorand007 írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!


Kartergázszűrőt hol találom? Olajból jó a BMW-s?


A levegőszűrő mellett, jomagam is azt használom és nem volt rá panasz, egyesek szerint hamisitják de ez egy másik téma

Bontod a burkolatod,lebontod a pollenszűrőházat,aztán a belső motorvédőt míg el nem érsz a szelepfedélig!Szemből a bal oldalon van képet mellékelem!NOOOWWWW:::: http://bmwfans.info/parts/cata...ead_cover/
8,9,10,11! Az egyik legfontosabb alkatrész!


Példás a segítség , de az övé már a c.r. motor és ez a helyes ábra ...:
http://static.bmwfans.info/ima...Q4X3A=.png





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 15. hétfő, 22:36

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Mikolics

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:34


lorand007 írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!


Kartergázszűrőt hol találom? Olajból jó a BMW-s?


A levegőszűrő mellett, jomagam is azt használom és nem volt rá panasz, egyesek szerint hamisitják de ez egy másik téma


Mindenkinek köszönöm a segítséget.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:34


lorand007 írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!


Kartergázszűrőt hol találom? Olajból jó a BMW-s?


A levegőszűrő mellett, jomagam is azt használom és nem volt rá panasz, egyesek szerint hamisitják de ez egy másik téma

Bontod a burkolatod,lebontod a pollenszűrőházat,aztán a belső motorvédőt míg el nem érsz a szelepfedélig!Szemből a bal oldalon van képet mellékelem!NOOOWWWW:::: http://bmwfans.info/parts/cata...ead_cover/
8,9,10,11! Az egyik legfontosabb alkatrész!


lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:34


valter320d írta:
lorand007 írta:
valter320d írta: Mentem tegnap egy honda civic után 1.5 lsi jól megy nem bírtam ráelőzni de végig a seggébe voltam! Vélemény? Aztán mondom az enyémet!


Fel volt piszkálva a Honda , vagy nem volt hely ahol elmenj


Nem 160 fölött már elmentem volna mellette de van köztünk 500kg és az nagy szám!

Hát igen


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:31


lorand007 írta:
valter320d írta: Mentem tegnap egy honda civic után 1.5 lsi jól megy nem bírtam ráelőzni de végig a seggébe voltam! Vélemény? Aztán mondom az enyémet!


Fel volt piszkálva a Honda , vagy nem volt hely ahol elmenj


Nem 160 fölött már elmentem volna mellette de van köztünk 500kg és az nagy szám!

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:30


Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!


Kartergázszűrőt hol találom? Olajból jó a BMW-s?


A levegőszűrő mellett, jomagam is azt használom és nem volt rá panasz, egyesek szerint hamisitják de ez egy másik téma



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Mikolics

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:27


valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!


Kartergázszűrőt hol találom? Olajból jó a BMW-s?

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:25


valter320d írta: Mentem tegnap egy honda civic után 1.5 lsi jól megy nem bírtam ráelőzni de végig a seggébe voltam! Vélemény? Aztán mondom az enyémet!


Fel volt piszkálva a Honda , vagy nem volt hely ahol elmenj

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:24


Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?


Simán ez is elmegy még nagyon sokat csak cseréld a kartergázszűrőt meg időben olajat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Mikolics

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:22


valter320d írta:
Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!


Köszönöm mindenkinek.Nem kevés pénz,de az új elmegy még egyszer 250e km-t.Nem jól gondolom?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:16


Mentem tegnap egy honda civic után 1.5 lsi jól megy nem bírtam ráelőzni de végig a seggébe voltam! Vélemény? Aztán mondom az enyémet!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:12


Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


2-300 között!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz halipapa

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:12


Mikolics írta:
valter320d írta:
Mikolics írta: Sziasztok!
Nemrég vettem meg az autót kb.1 hónapja.
Egyenlőre gyűjtöm az infót sokat olvasom a hozzászólásokat.
Egy kérdésem volna a turbóval kapcsolatban.Hidegen induláskor amíg be nem melegszik a víz üzemi hőfokra,hallom hogy fütyül utána viszont megszűnik a zaj.Ez így normális vagy hamarosan csere érett?
Itt olvasgatva úgy tudom 270-300e km után csere.Ez reális?
Az autóban 242e van óra szerint.
Köszi a segítséget.


Az normális! Ne aggódj


Megnyugodtam Egyébként egy turbó milyen összeg lehet? Persze új


Hát új garrett-et már néztem is úgy kb 350.000 attól függ ,hogy fogod ki...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz halipapa

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 22:10


lorand007 írta:
halipapa írta: Már egy kicsit kezd tele lenni a hócipőm a turbó témával...ha rá szánom magam egy turbó felújításra de akár egy tisztításra "ha" elég akkor új karter gáz szűrő olajcsere stb... nem semmi dolog eddig nem nagyon foglalkoztam turbó témával de kezdem kapizsgálni ez nem sufni témakör.

Köszönöm mindenkinek a segítőkészségét...azt hiszem alszok 1-2 napot a dologra meg megnézem mennyi pénz van a párnám alatt


Turbo felujitas 250-350 euro kozött attol függ, hogy miyen kódszámu turbod van és persze ha kell cserélni a tengelyt is, fütyöl a turbod mert ha igen akkor minden bizonnyal kell azt is, de a biztos csak akkor amikor már megnézte egy szaki, nagyon szivesen szép estét


igazából nem fütyül...és szépen is húz amikor épen nem "lyuk van" egy átlagos autó felhasználónak fel se tűnik a jelenség csak annak aki egy kicsit ért az autókhoz és tudja hogy ennek kicsit jobban kéne mennie...no mind1