- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E39
- Kivitel: Touring
- Modell: 520d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 00:50
az szokott ilyen idoszakos hibakat is produkalni,nem csak ugy ,hogy megmegy es nem huz az auto
Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 00:50
Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 00:41
zbz írta: sziasztok .
nemreg vettem az autot es az a problemam vele ,hogy neha 2000-3000 kozot elveszti az erejet de csak egy keves ideig,mondjuk 3-masban kihuatom 2000-3000 nincs ereje elvaltom 4-esben mar 2000-3000kozott mar van ,de ez csak idokozonkent jon elo,tudtok segiteni
koszi
Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 00:17
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 14:05
Szzaassszzaaa írta:jlaci74 írta:Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: turbó felújításnál az olajat is cserélni kell az autón?
Választ előre is köszönöm!
Mondjuk úgy, hogy erősen ajánlott...
Sőt, az olaj-, levegő- és kartergáz szűrőt , ill. a turbó olajzócsövét is...
köszi
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 12:16
jlaci74 írta:Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: turbó felújításnál az olajat is cserélni kell az autón?
Választ előre is köszönöm!
Mondjuk úgy, hogy erősen ajánlott...
Sőt, az olaj-, levegő- és kartergáz szűrőt , ill. a turbó olajzócsövét is...
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 12:11
Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne: turbó felújításnál az olajat is cserélni kell az autón?
Választ előre is köszönöm!
Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 11:42
Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 09:41
adam23 írta:BarG írta:adam23 írta:szotakdavid írta:adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??
Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??
nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.
Hozzányúlás előtt jó volt - hozzányúlás után szar --> a szerelő valamit nem jól rakott össze. Pl a vákuumvezérlő bekötése, vagy a vákuumcsövek elértek, széthasadtak, stb...
jólvan megnézzük holnap addig is köszönöm!! ha nem az lenne a baj mi lehet még hol próbálkozzunk?
Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 15:16
BarG írta:adam23 írta:szotakdavid írta:adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??
Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??
nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.
Hozzányúlás előtt jó volt - hozzányúlás után szar --> a szerelő valamit nem jól rakott össze. Pl a vákuumvezérlő bekötése, vagy a vákuumcsövek elértek, széthasadtak, stb...
Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 15:12
adam23 írta:szotakdavid írta:adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??
Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??
nem fúj ki sehol se de eddig tökéletes volt.. nem mértünk de a turbó csőbe az érzékelő mindig egy forma értéket mutat.
Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 14:51
szotakdavid írta:adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??
Mértetek turbo nyomást??Kifújni nem fúj ki sehol??
Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 13:29
adam23 írta: sziasztok itt új emberke lennék és van 1 kis problémánk
egy 02es e46 320d van és elvittük szerelőhöz és kivette a porlasztókat az izzitókat és szívósort cserélt meg szelepdekni tömítést és össze rakva nincs turbó nyomásunk olyan a kocsi mint egy szívó dízel mi lehet a baja??
Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 13:16
Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 07:35
YELLOW írta:squierbandi írta: szeva
320d 100kw
lehet hogy off a téma de szerintem nem mert először turbónyomásra gyanakodtam amikor padlógázt adva ingadozó teljesítményt tapasztaltam és más is írt már ide pont ugyan ilyen problémával.
Pár napja egy kisebb aprítás a parkolóban és teljesen leállt az autó.
Elsőként az összes biztosítékot egyenként ellenőriztem mert nem tok németül.
A motortér teljes szét borítása nem hozott eredményt ,elszakadt vagy lecsúszott vezetéket kerestem.
Tovább szűkítve eljutottam odáig hogy nem jut a motorba anyag.
Mivel az üzemanyag szűrőház is üres volt rá kellett jönnöm hogy a tankból nem jön előre az üzemanyag.
Újra a biztosíték tábla következett csak már a google fordító használata után.
(kraftstoffpumpe) Nos a táp szivattyú biztosítéka helyén egy üres lyuk tátongott.
Ezért nem találtam kiégett biztosítékot.
A feltevéseim:
1
Üzemanyag szivattyú nélkül működőképes az autó de ha egy hosszú élek kanyarban a tankban lévő kevés üzemanyag félre löttyen akkor lelevegősödik és az adagolóban lévő szivattyú nem képes újra előre szívni a folyadékot ahogyan azt a régi diesel adagolók tették.
2
Ha egy adagoló túlnyomással van tervezve akkor nyomás nélkül akár üzemelhet is de a tervezett ,szükséges üzemanyag mennyiséget nem képes biztosítani a motor számára.
Kvázi szarul megy a kocsi és nem a turbó a szar.
Természetesen erre előbb is rá jöttem volna ha elviszem diagnosztikára.
és hova lett a szivattyú biztosítéka? elszublimált, vagy eldiffundált?
amúgy elvileg egy szintig nagyon nem is kell szivattyú, ezért célszerű, inkább teli tankkal közlekedni, mint állandóan max 15 literig töltögetni, mert sokat segít a szivattyúnak a több üzemanyag, ami jobban hűti, és segít a nyomásban.
Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 06:45
squierbandi írta: szeva
320d 100kw
lehet hogy off a téma de szerintem nem mert először turbónyomásra gyanakodtam amikor padlógázt adva ingadozó teljesítményt tapasztaltam és más is írt már ide pont ugyan ilyen problémával.
Pár napja egy kisebb aprítás a parkolóban és teljesen leállt az autó.
Elsőként az összes biztosítékot egyenként ellenőriztem mert nem tok németül.
A motortér teljes szét borítása nem hozott eredményt ,elszakadt vagy lecsúszott vezetéket kerestem.
Tovább szűkítve eljutottam odáig hogy nem jut a motorba anyag.
Mivel az üzemanyag szűrőház is üres volt rá kellett jönnöm hogy a tankból nem jön előre az üzemanyag.
Újra a biztosíték tábla következett csak már a google fordító használata után.
(kraftstoffpumpe) Nos a táp szivattyú biztosítéka helyén egy üres lyuk tátongott.
Ezért nem találtam kiégett biztosítékot.
A feltevéseim:
1
Üzemanyag szivattyú nélkül működőképes az autó de ha egy hosszú élek kanyarban a tankban lévő kevés üzemanyag félre löttyen akkor lelevegősödik és az adagolóban lévő szivattyú nem képes újra előre szívni a folyadékot ahogyan azt a régi diesel adagolók tették.
2
Ha egy adagoló túlnyomással van tervezve akkor nyomás nélkül akár üzemelhet is de a tervezett ,szükséges üzemanyag mennyiséget nem képes biztosítani a motor számára.
Kvázi szarul megy a kocsi és nem a turbó a szar.
Természetesen erre előbb is rá jöttem volna ha elviszem diagnosztikára.