autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. június 15. szombat, 18:08


szeva

320d 100kw
lehet hogy off a téma de szerintem nem mert először turbónyomásra gyanakodtam amikor padlógázt adva ingadozó teljesítményt tapasztaltam és más is írt már ide pont ugyan ilyen problémával.

Pár napja egy kisebb aprítás a parkolóban és teljesen leállt az autó.
Elsőként az összes biztosítékot egyenként ellenőriztem mert nem tok németül.
A motortér teljes szét borítása nem hozott eredményt ,elszakadt vagy lecsúszott vezetéket kerestem.
Tovább szűkítve eljutottam odáig hogy nem jut a motorba anyag.
Mivel az üzemanyag szűrőház is üres volt rá kellett jönnöm hogy a tankból nem jön előre az üzemanyag.
Újra a biztosíték tábla következett csak már a google fordító használata után.
(kraftstoffpumpe) Nos a táp szivattyú biztosítéka helyén egy üres lyuk tátongott.
Ezért nem találtam kiégett biztosítékot.

A feltevéseim:
1
Üzemanyag szivattyú nélkül működőképes az autó de ha egy hosszú élek kanyarban a tankban lévő kevés üzemanyag félre löttyen akkor lelevegősödik és az adagolóban lévő szivattyú nem képes újra előre szívni a folyadékot ahogyan azt a régi diesel adagolók tették.

2
Ha egy adagoló túlnyomással van tervezve akkor nyomás nélkül akár üzemelhet is de a tervezett ,szükséges üzemanyag mennyiséget nem képes biztosítani a motor számára.
Kvázi szarul megy a kocsi és nem a turbó a szar.

Természetesen erre előbb is rá jöttem volna ha elviszem diagnosztikára.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 21:27


ember84 írta:
Hondras írta: E46 320D 2003-as még a vákumos turbót geometria részt hogyan kell összerakni, tud valaki erről leírást?


Azt nem értem miért te szeded szét a turbót?egyébként ezeknek a turbóknak a csere szokott segíteni,sokuk felújítás után sem túl hosszú életű,beszarik.Garettet kell venni,és újat.


Tökéletes a turbó, csak ugye van az a fütyülő hangja, ezért vettem le és elvittem egy turbóshoz aki azt mondta, hogy rendben van, csak ugye előtte lehúztam a hátulját vissza is raktam és ezért kérdezem ki csinált ilyet, mert lehet ott van valami gáz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 21:03


Hondras írta: E46 320D 2003-as még a vákumos turbót geometria részt hogyan kell összerakni, tud valaki erről leírást?


Azt nem értem miért te szeded szét a turbót?egyébként ezeknek a turbóknak a csere szokott segíteni,sokuk felújítás után sem túl hosszú életű,beszarik.Garettet kell venni,és újat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 06:56


E46 320D 2003-as még a vákumos turbót geometria részt hogyan kell összerakni, tud valaki erről leírást?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Holden

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 21:34


jrtom írta:

Néha erőtlen a kocsi? Van egy kis lemezke ami az állítómotort meg a geometriát köti össze az szokot megszorúlni. Van hozzá egy speckó hőálló zsír amivel bekell kenni és jó szokott lenni utánna. Elsőnek ezt kéne megpróbálni.


Arról a speckó hőálló zsírról tudnál többet mondani? Milyen márka / típus?

köszi

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 21:19


Holden írta: Sziasztok,

Ma volt szervízbe az autóm, számítógépre dugva az alábbi hibát dobta ki:

http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Hibakód: 4CD0

- Leitungen/Steckverbindungen defekt
- Ladedrucksteller defekt/klemmt

Szervízben azt mondták, hogy a turbó vezérlő elektronika jelzi a hibát (ez ül ugye a turbó tetején), és valami megszorul benne (ezt nem értettem pontosan, talán a lapát?)
Azt mondták megoldásnak, hogy turbót ki kell cseréltetnem, mert a vezérlő egység külön nem kapható hozzá. Ez ugye nem lenne egy olcsó mulatság.

Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel? Biztos szükséges a komplett csere? Tudnátok ajánlani esetleg valakit aki ránéz és kielemzi ezt személyesen?

320D / E90 2008-as évjárat

Itt egy skicc az érintett alkatrészről:
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Köszi előre is


Néha erőtlen a kocsi? Van egy kis lemezke ami az állítómotort meg a geometriát köti össze az szokot megszorúlni. Van hozzá egy speckó hőálló zsír amivel bekell kenni és jó szokott lenni utánna. Elsőnek ezt kéne megpróbálni.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 21:17


Holden írta: Sziasztok,

Ma volt szervízbe az autóm, számítógépre dugva az alábbi hibát dobta ki:

http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Hibakód: 4CD0

- Leitungen/Steckverbindungen defekt
- Ladedrucksteller defekt/klemmt

Szervízben azt mondták, hogy a turbó vezérlő elektronika jelzi a hibát (ez ül ugye a turbó tetején), és valami megszorul benne (ezt nem értettem pontosan, talán a lapát?)
Azt mondták megoldásnak, hogy turbót ki kell cseréltetnem, mert a vezérlő egység külön nem kapható hozzá. Ez ugye nem lenne egy olcsó mulatság.

Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel? Biztos szükséges a komplett csere? Tudnátok ajánlani esetleg valakit aki ránéz és kielemzi ezt személyesen?

320D / E90 2008-as évjárat

Itt egy skicc az érintett alkatrészről:
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Köszi előre is


Itt olvastam valahol a fórumon hogy hivatalosan nem lehet kapni ilyen vezérlőegységet külön,de mindenre van ember!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Holden

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 21:13


Sziasztok,

Ma volt szervízbe az autóm, számítógépre dugva az alábbi hibát dobta ki:

http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Hibakód: 4CD0

- Leitungen/Steckverbindungen defekt
- Ladedrucksteller defekt/klemmt

Szervízben azt mondták, hogy a turbó vezérlő elektronika jelzi a hibát (ez ül ugye a turbó tetején), és valami megszorul benne (ezt nem értettem pontosan, talán a lapát?)
Azt mondták megoldásnak, hogy turbót ki kell cseréltetnem, mert a vezérlő egység külön nem kapható hozzá. Ez ugye nem lenne egy olcsó mulatság.

Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel? Biztos szükséges a komplett csere? Tudnátok ajánlani esetleg valakit aki ránéz és kielemzi ezt személyesen?

320D / E90 2008-as évjárat

Itt egy skicc az érintett alkatrészről:
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Köszi előre is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 18:56


squierbandi írta:
szotakdavid írta: [quote="squierbandi

Tehát a kérdésem lényegét tekintve,nem jó a face lift turbó az én gépembe?

Az elektromos biztos nem. Ezt vágtam eddig is.
de a vákumos stimmelhet?
illetve 2002-es 530 -ból való származó jó lehet?

pillanatnyilag ezeket találom olcsón a neten

...de ha beliknkelne nekem valaki egy oldalt ahol magam is tudnám ellenőrizni az is király lenne

köszi



Keresd Kaszát nála találsz 136 lovasra turbót a többi nem jó a tiedre!


...és hogy találom meg kaszát

[/quote]

megtaláltam
köszi



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 18:51


szotakdavid írta: [quote="squierbandi

Tehát a kérdésem lényegét tekintve,nem jó a face lift turbó az én gépembe?

Az elektromos biztos nem. Ezt vágtam eddig is.
de a vákumos stimmelhet?
illetve 2002-es 530 -ból való származó jó lehet?

pillanatnyilag ezeket találom olcsón a neten

...de ha beliknkelne nekem valaki egy oldalt ahol magam is tudnám ellenőrizni az is király lenne

köszi



Keresd Kaszát nála találsz 136 lovasra turbót a többi nem jó a tiedre![/quote]

...és hogy találom meg kaszát



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 18:40


[quote="squierbandi

Tehát a kérdésem lényegét tekintve,nem jó a face lift turbó az én gépembe?

Az elektromos biztos nem. Ezt vágtam eddig is.
de a vákumos stimmelhet?
illetve 2002-es 530 -ból való származó jó lehet?

pillanatnyilag ezeket találom olcsón a neten

...de ha beliknkelne nekem valaki egy oldalt ahol magam is tudnám ellenőrizni az is király lenne

köszi

[/quote]

Keresd Kaszát nála találsz 136 lovasra turbót a többi nem jó a tiedre!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 18:17


YELLOW írta:
ute107 írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.



Így van ember84 írta jól, de nem ez a válasz rá. Yellow te most mellényúltál.

Facelift előtti és utáni vákumos vezérlésű turbók között van különbség.
Egyik GT15 a másik GT17....
Nagyobb méretű turbóval szerelték a facelifteseket. Ha jól tudom GT1746VA a faceliftes típus jelzése.



mint általában mindig
én emígy tudtam, hogy az adagolósok mech. (vákuum-os), CR-meg már elektronyosak. na megen tanultunk valamit. a méret is igaz, de azt a működési téma miatt meg sem említettem. de akkor ezekszerint az EU besorolásnak is van jelentősége...



Tehát a kérdésem lényegét tekintve,nem jó a face lift turbó az én gépembe?

Az elektromos biztos nem. Ezt vágtam eddig is.
de a vákumos stimmelhet?
illetve 2002-es 530 -ból való származó jó lehet?

pillanatnyilag ezeket találom olcsón a neten

...de ha beliknkelne nekem valaki egy oldalt ahol magam is tudnám ellenőrizni az is király lenne

köszi








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. június 01. szombat, 18:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 21:19


ute107 írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.



Így van ember84 írta jól, de nem ez a válasz rá. Yellow te most mellényúltál.

Facelift előtti és utáni vákumos vezérlésű turbók között van különbség.
Egyik GT15 a másik GT17....
Nagyobb méretű turbóval szerelték a facelifteseket. Ha jól tudom GT1746VA a faceliftes típus jelzése.



mint általában mindig
én emígy tudtam, hogy az adagolósok mech. (vákuum-os), CR-meg már elektronyosak. na megen tanultunk valamit. a méret is igaz, de azt a működési téma miatt meg sem említettem. de akkor ezekszerint az EU besorolásnak is van jelentősége...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 21:16


ember84 írta:
YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.



Így van ember84 írta jól, de nem ez a válasz rá. Yellow te most mellényúltál.

Facelift előtti és utáni vákumos vezérlésű turbók között van különbség.
Egyik GT15 a másik GT17....
Nagyobb méretű turbóval szerelték a facelifteseket. Ha jól tudom GT1746VA a faceliftes típus jelzése.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 17:30


YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.