compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 18:18


haka írta:
compact írta:
haka írta:
ember84 írta: Problema ismeros,mindegik porlaszto kiszedve,kozuluk egyik nek a csucsa beszart,tobbi csak egy erteken,befecsk.mennyisegen bukott el.mindegyik cserelve,most viszont fasza!erdemes bemeretned oket!


Ja csúcsokat nekem is meg kellene nézetni, csak nem tudom mennyi rosszra kell készülni és hát nem egy olcsó móka
Gép szerint 1-et térnek el plusz-minuszba, még is csörög.


0,1 vagy 1 az eltérés?
Mert az 1 az már elég sok ahhoz, hogy csörögjön!



Hát most elbizonytalanodtam, majd rákérdezek, bár gondolom akkor 0.1, mert mondta is a Ricsi, hogy gép szerint jó, de hallani, hogy csörög, szóval el kéne küldeni kiméretni
Csak ugye ha már kimérik cserélni is kéne a rosszakat, vagyis felújítani. Amire azt mondták, hogy 30 a részleges 55 a teljes felújítás. És ugye nem mindegy, hogy egy részleges lesz vagy 4 teljes


Mielőtt nekiugranál kiszedni a befecskendezőket én ajánlom a visszafolyó üzemanyag mennyiségének mechanikus mérését! Az is pontosan megmutatja, hogy milyen állapotban vannak a befecskendezők és sokkal egyszerűbb és gyorsabb megoldás!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 30. hétfő, 18:22

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 13:38


compact írta:
haka írta:
ember84 írta: Problema ismeros,mindegik porlaszto kiszedve,kozuluk egyik nek a csucsa beszart,tobbi csak egy erteken,befecsk.mennyisegen bukott el.mindegyik cserelve,most viszont fasza!erdemes bemeretned oket!


Ja csúcsokat nekem is meg kellene nézetni, csak nem tudom mennyi rosszra kell készülni és hát nem egy olcsó móka
Gép szerint 1-et térnek el plusz-minuszba, még is csörög.


0,1 vagy 1 az eltérés?
Mert az 1 az már elég sok ahhoz, hogy csörögjön!



Hát most elbizonytalanodtam, majd rákérdezek, bár gondolom akkor 0.1, mert mondta is a Ricsi, hogy gép szerint jó, de hallani, hogy csörög, szóval el kéne küldeni kiméretni
Csak ugye ha már kimérik cserélni is kéne a rosszakat, vagyis felújítani. Amire azt mondták, hogy 30 a részleges 55 a teljes felújítás. És ugye nem mindegy, hogy egy részleges lesz vagy 4 teljes

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 13:31


compact írta:
haka írta:
ember84 írta: Problema ismeros,mindegik porlaszto kiszedve,kozuluk egyik nek a csucsa beszart,tobbi csak egy erteken,befecsk.mennyisegen bukott el.mindegyik cserelve,most viszont fasza!erdemes bemeretned oket!


Ja csúcsokat nekem is meg kellene nézetni, csak nem tudom mennyi rosszra kell készülni és hát nem egy olcsó móka
Gép szerint 1-et térnek el plusz-minuszba, még is csörög.


0,1 vagy 1 az eltérés?
Mert az 1 az már elég sok ahhoz, hogy csörögjön!



Ne bízz a diagba,az lehet annyit mutat,de ha padon méreted,az lessz a jó.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 12:33


haka írta:
ember84 írta: Problema ismeros,mindegik porlaszto kiszedve,kozuluk egyik nek a csucsa beszart,tobbi csak egy erteken,befecsk.mennyisegen bukott el.mindegyik cserelve,most viszont fasza!erdemes bemeretned oket!


Ja csúcsokat nekem is meg kellene nézetni, csak nem tudom mennyi rosszra kell készülni és hát nem egy olcsó móka
Gép szerint 1-et térnek el plusz-minuszba, még is csörög.


0,1 vagy 1 az eltérés?
Mert az 1 az már elég sok ahhoz, hogy csörögjön!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 11:37


haka írta:
ember84 írta: Problema ismeros,mindegik porlaszto kiszedve,kozuluk egyik nek a csucsa beszart,tobbi csak egy erteken,befecsk.mennyisegen bukott el.mindegyik cserelve,most viszont fasza!erdemes bemeretned oket!


Ja csúcsokat nekem is meg kellene nézetni, csak nem tudom mennyi rosszra kell készülni és hát nem egy olcsó móka
Gép szerint 1-et térnek el plusz-minuszba, még is csörög.


Sajnos azzal sokszor csak ad a szarnak egy pofont az ember,ha arra hagyatkozik,amit az inpa ír.Ha beméreted a befecskendezőked,az a biztos,ami rossz azt meg minek tartogatni.Ha meg jó,visszateszed.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cabyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 07:59


compact írta:
cabyka írta: Sziasztok mindenkinek. Olyan kerdesem lenne hogy 320d 110kw turbo 2002 es euro 3 es ugyanilyen 2004 es euro 4 es turbo kozott a vakum vezerles es elektromos vezerlesen kivul van barmilyen elteres?(2002 es vakum vezerles 2004 es elektromos)


Szerintem nincs más különbség, viszont tudomásom szerint ez pont elég ahhoz, hogy ne legyen őket felcserélni, mivel a vezérlésük nem megoldott!


Hello. belseje vajon nem cserelhetö?




haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 00:59


pot írta: Sziasztok az autóm 3500 felett elkezd kormolni de nem olyan nagyon . Mi lehet a baj cseréltem olajat ,szűrőt ,levegőszűrőt, kartelgázszürőt, ki takaritottam a egr-t , szivósort, cooler hűtőt , pilangókat kiszettem . Porlasztó hiba lehet , nem ir hibát meg nem füstöl alapjáraton se csak ha nagyon nagy gázt adok????????????,


Nekem most azért füstöl, mert nem kap elég levegőt. Legalább is szerintem Le van válva a levegő beömlő (aminek nem tudom a nevét) és gondolom így nincs elég oxigén az égéshez, ha csak szívja.
Azóta füstöl, amióta le kellett operájuk mert az előző szerelő nem cserélte ki, amikor letört a füle, hanem odaragasztotta..
Csak 3000 felett valahol kezdi el, a mögöttem jövő nagy örömére



haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 00:54


ember84 írta: Problema ismeros,mindegik porlaszto kiszedve,kozuluk egyik nek a csucsa beszart,tobbi csak egy erteken,befecsk.mennyisegen bukott el.mindegyik cserelve,most viszont fasza!erdemes bemeretned oket!


Ja csúcsokat nekem is meg kellene nézetni, csak nem tudom mennyi rosszra kell készülni és hát nem egy olcsó móka
Gép szerint 1-et térnek el plusz-minuszba, még is csörög.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:58


Problema ismeros,mindegik porlaszto kiszedve,kozuluk egyik nek a csucsa beszart,tobbi csak egy erteken,befecsk.mennyisegen bukott el.mindegyik cserelve,most viszont fasza!erdemes bemeretned oket!

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:25


pot írta: Sziasztok az autóm 3500 felett elkezd kormolni de nem olyan nagyon . Mi lehet a baj cseréltem olajat ,szűrőt ,levegőszűrőt, kartelgázszürőt, ki takaritottam a egr-t , szivósort, cooler hűtőt , pilangókat kiszettem . Porlasztó hiba lehet , nem ir hibát meg nem füstöl alapjáraton se csak ha nagyon nagy gázt adok????????????,


Részecske szűrő nélküli dízel autó, mit vársz tőle?!
Amúgy el lehet kezdeni nyomozni és ölni bele a pénzt, de miután rátoltál 1 millát és mindent kicseréltél akkor is lehet, hogy csinálni fogja!
Ha nagyon zavar akkor nézd meg a befecskendező értékeket vagy ne forgasd 3500 fölé!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:22


pot írta: Sziasztok az autóm 3500 felett elkezd kormolni de nem olyan nagyon . Mi lehet a baj cseréltem olajat ,szűrőt ,levegőszűrőt, kartelgázszürőt, ki takaritottam a egr-t , szivósort, cooler hűtőt , pilangókat kiszettem . Porlasztó hiba lehet , nem ir hibát meg nem füstöl alapjáraton se csak ha nagyon nagy gázt adok????????????,


ha sokat jársz városban és nincs pörgetve, akkor normális lehet 2-3 meghajtás erejéig, de utána el kéne múlnia. meghajtás 3500 felett értem. alacsony fordulaton képes a rendszerben megülni a korom...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:19


Sziasztok az autóm 3500 felett elkezd kormolni de nem olyan nagyon . Mi lehet a baj cseréltem olajat ,szűrőt ,levegőszűrőt, kartelgázszürőt, ki takaritottam a egr-t , szivósort, cooler hűtőt , pilangókat kiszettem . Porlasztó hiba lehet , nem ir hibát meg nem füstöl alapjáraton se csak ha nagyon nagy gázt adok????????????,

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 20:19


cabyka írta: Sziasztok mindenkinek. Olyan kerdesem lenne hogy 320d 110kw turbo 2002 es euro 3 es ugyanilyen 2004 es euro 4 es turbo kozott a vakum vezerles es elektromos vezerlesen kivul van barmilyen elteres?(2002 es vakum vezerles 2004 es elektromos)


Szerintem nincs más különbség, viszont tudomásom szerint ez pont elég ahhoz, hogy ne legyen őket felcserélni, mivel a vezérlésük nem megoldott!



autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cabyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 19:20


Sziasztok mindenkinek. Olyan kerdesem lenne hogy 320d 110kw turbo 2002 es euro 3 es ugyanilyen 2004 es euro 4 es turbo kozott a vakum vezerles es elektromos vezerlesen kivul van barmilyen elteres?(2002 es vakum vezerles 2004 es elektromos)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz KTM

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. augusztus 29. csütörtök, 22:08


Köszi a választ . Esetleg felújított túrbóról valakinek valami tapasztalata.Mennyit megy el.vagy mennyire megbízható.