- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 22:08
BarG írta:negativ0001 írta:
Nem kell ahoz japan auto, mert mar az enyemen is erezni, hogy szar benya van benne, vagy jobb, de hat ezt a kopogas-szenzor intezi. 91-98 oktant tud kezelni. Ezert fogom beszerelni a vizbefecskendezest ebbe az automba is.
Viszont megjegyzem, hogy 500ml kek Spurit elhasznaltam es ez a naftalin szagu adalek kurva kurva jo.
Milyen vízbefecskendező rndszered van?
Hat az tulzas, hogy rendszer es hogy befecskendezo. Inkabb beszivo. A regi capara szereltem fel. Megfurtam a fojtoszelep hazat, pontosan a gyujtas-szabalyozo vakumcsonk mellett igy a legkisebb gazadasnal is mar vakum szivta is befele a vizet. A furaot 2.5mm-es furoval csinaltam, amibe benyomtam egy 2.5mm-es csovet aminek a belso keresztmetszete 1mm volt. A csovet nem nyomtam vegig be es igy maradt egy 4mm mely 2.5mm vastag turbulens resz, ami szetporlasztotta a vizet. Volt egy 5L viztartalyom szurovel, egy infuzios csepegteto resz amiben lattam az adagolas mennyiseget, egy visszatarto szelep es egy adagolo csavar, amivel beallitottam a vizmennyiseget.
Az elogyujtast jol eloretoltam, ugy, hogy total detonacios egesem volt, na meg a benzinbol visszavettem (k-jetronic) es addig adtam a vizet neki, mig nem volt detonacios eges. Persze sokaig kellett kiserletezni, amig eltalaltam azt, hogy a langot ne oltsam ki, meg sok viz se menjen be, mert habosodott az olaj stb stb, ehez kellett olajlevalaszto bla bla bla, de a lenyeg, hogy kurvara huzott a masina, foleg ha metanolt is tettem a vizbe...igaz akkor a szivocso lezuzmorasodott...)
Most az "uj" BMWvel addig ertem el, hogy a furat meg van csinalva, s most csak olvasgatok, hogy mi lesz a labdaszenzorral meg a vezerlessel, viszont most nem hideg vizet fogok beszivatni, hanem forro gozt, ami a fojtoszelepnel ugy is visszahul , de legalabb megmarad a szep porlasztott para.