toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:30


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


én csak 1,1km-t tekerek, de nagy hóban is


1,1 km t lehet bevállalnék, de egy hó cunamiban már nem biztos azért egy határ van ,hogy ki kiért érted.. bármenynire is imádom és istenitem


én egy csotrogány vékony gumis, 28-as bringával járok (apámé), azért télen hófúvásban, szonte oldalra csúsztam ahogy fújt a szé, volt néhány meleg helyzet.


háhá elgondolkoztam ,hogy vajon jo lenne e nekem bicajozni télen de ugyis ara jutok hogy nem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:24


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


én csak 1,1km-t tekerek, de nagy hóban is


1,1 km t lehet bevállalnék, de egy hó cunamiban már nem biztos azért egy határ van ,hogy ki kiért érted.. bármenynire is imádom és istenitem


én egy csotrogány vékony gumis, 28-as bringával járok (apámé), azért télen hófúvásban, szonte oldalra csúsztam ahogy fújt a szé, volt néhány meleg helyzet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:22


elgeri írta: Adott a profilomban látható kis 116i!

Autópályán, és autóúton 7 l a fogyasztása. Vegyesben 8 l körül.
De amikor egész héten csak kb. 3 kilométeres szakaszon ingázok, amely 3 kilométeren nincs 300m egyesen útszakasz, csak kis utcákból kis utcákba való kanyargás, folyamatos váltogatás, megállás, indulás, akkor bizony valamivel 10 l fölött is eszik.

Ezt az óra mutatja, de tankolásoknál egyeztetve is helyesek a számok.

Műszerfal nem jelez vissza semmi rendelleneset.
Aggódjak? Ha igen, akkor motordiagnosztika a probléma feltárásának elsődleges módja?

Előre is köszi a tanácsokat!


szerintem nem sok. reálisnak találom. persze attól függ mennyire gyorsítasz, mennyire vezetsz dinamikusan, már amennyit a motor enged.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:22


YELLOW írta:
toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


én csak 1,1km-t tekerek, de nagy hóban is


1,1 km t lehet bevállalnék, de egy hó cunamiban már nem biztos azért egy határ van ,hogy ki kiért érted.. bármenynire is imádom és istenitem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:21


toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


én csak 1,1km-t tekerek, de nagy hóban is

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:15


negativ0001 írta:
toki24 írta:
negativ0001 írta:
toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


Akkor johet az allofutes beszerelese. En elektromost szerelnek be.Kb 2 Kw-ost.



Ha vennék is csak gyárit az emg elég horror áron van szerintem ilyen utolagos nem tudom hogy mennyire jók.. egy kolegámnak volt a 20x éves kadettjében 1.7 D még a dugvilla állt kifelé a motorból az 230vról ment


Nekem ott lapul a garazsban a benzines Webasto, de nem szereltem be, mert nem talaltam neki helyet, igaz nem is kerestem, de az elektromost jobban el tudnam kepzelni, hogy hova ferne be. Ja es igen 220rol menne az is.


Arra lennék kiváncsi,hogy vajon megéri -e.. apósnak van a merciben állófűtés mondjuk elég zsir mikor a 23fokos kocsiba ülszbe kora reggel...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:13


toki24 írta:
negativ0001 írta:
toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


Akkor johet az allofutes beszerelese. En elektromost szerelnek be.Kb 2 Kw-ost.



Ha vennék is csak gyárit az emg elég horror áron van szerintem ilyen utolagos nem tudom hogy mennyire jók.. egy kolegámnak volt a 20x éves kadettjében 1.7 D még a dugvilla állt kifelé a motorból az 230vról ment


Nekem ott lapul a garazsban a benzines Webasto, de nem szereltem be, mert nem talaltam neki helyet, igaz nem is kerestem, de az elektromost jobban el tudnam kepzelni, hogy hova ferne be. Ja es igen 220rol menne az is.




toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:10


negativ0001 írta:
toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


Akkor johet az allofutes beszerelese. En elektromost szerelnek be.Kb 2 Kw-ost.



Ha vennék is csak gyárit az emg elég horror áron van szerintem ilyen utolagos nem tudom hogy mennyire jók.. egy kolegámnak volt a 20x éves kadettjében 1.7 D még a dugvilla állt kifelé a motorból az 230vról ment

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:08


toki24 írta: Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.


Akkor johet az allofutes beszerelese. En elektromost szerelnek be.Kb 2 Kw-ost.



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:04


Télen én is bicajoznék szívem szerint mert tőlem is a melóhely 3,3km re van ami nyílván nem jó a 20d-nek de sajnos szakadó hóba meg -15be nem fogok szétfagyni azért. nyáron viszont azért tekerek ha úgyvan.

szerintem se aggódj, hisz csóri be sem melegszik mint irták.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 19:00


)) Igy van , 3km-ert biciklivel kell menni. Ami az aksidat illeti, vegyel egy deszulfator aksi bezgetot, kurva jo, en mar 3 aksit elesztettem ujra.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 17. hétfő, 19:00

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 16:59


Atilla írta:
nickname írta:
elgeri írta:
zoliika írta:
Atilla írta:
elgeri írta: Adott a profilomban látható kis 116i!

Autópályán, és autóúton 7 l a fogyasztása. Vegyesben 8 l körül.
De amikor egész héten csak kb. 3 kilométeres szakaszon ingázok, amely 3 kilométeren nincs 300m egyesen útszakasz, csak kis utcákból kis utcákba való kanyargás, folyamatos váltogatás, megállás, indulás, akkor bizony valamivel 10 l fölött is eszik.

Ezt az óra mutatja, de tankolásoknál egyeztetve is helyesek a számok.

Műszerfal nem jelez vissza semmi rendelleneset.
Aggódjak? Ha igen, akkor motordiagnosztika a probléma feltárásának elsődleges módja?

Előre is köszi a tanácsokat!


Ne aggódj! A kocsi be sem melegszik, el sem éri az üzemi hőmérsékletet, és te már ott is vagy a célodnál. Ebből kifolyólag a fajlagos fogyasztás növekszik.


Még egy negatívum amit 3 km-es "ingázásod" kivált:felhígul az olajad és csökken a kenőképessége.


Sejtem, hogy sok negatívuma van ennek a közlekedésnek

Az olajjal annyit tudok tenni, hogy évente betartom a cserét, ami nálam 15e km alatt lesz, kb. 10e -es periódust jelent.
A 7 éves aksimat is féltem a lassan hideg időben.


Napi 3 kilométerért be se indítanám az autót


Ha mindenáron BMW-vel akarsz a munkahelyedre menni





Én BKVval járok (belvárosban praktikus), az asszony a kényelmes.
De ha már kigurul a kocsi a garázsból, akkor én vezetem, azt a pár kilométert is

Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 15:54


nickname írta:
elgeri írta:
zoliika írta:
Atilla írta:
elgeri írta: Adott a profilomban látható kis 116i!

Autópályán, és autóúton 7 l a fogyasztása. Vegyesben 8 l körül.
De amikor egész héten csak kb. 3 kilométeres szakaszon ingázok, amely 3 kilométeren nincs 300m egyesen útszakasz, csak kis utcákból kis utcákba való kanyargás, folyamatos váltogatás, megállás, indulás, akkor bizony valamivel 10 l fölött is eszik.

Ezt az óra mutatja, de tankolásoknál egyeztetve is helyesek a számok.

Műszerfal nem jelez vissza semmi rendelleneset.
Aggódjak? Ha igen, akkor motordiagnosztika a probléma feltárásának elsődleges módja?

Előre is köszi a tanácsokat!


Ne aggódj! A kocsi be sem melegszik, el sem éri az üzemi hőmérsékletet, és te már ott is vagy a célodnál. Ebből kifolyólag a fajlagos fogyasztás növekszik.


Még egy negatívum amit 3 km-es "ingázásod" kivált:felhígul az olajad és csökken a kenőképessége.


Sejtem, hogy sok negatívuma van ennek a közlekedésnek

Az olajjal annyit tudok tenni, hogy évente betartom a cserét, ami nálam 15e km alatt lesz, kb. 10e -es periódust jelent.
A 7 éves aksimat is féltem a lassan hideg időben.


Napi 3 kilométerért be se indítanám az autót


Ha mindenáron BMW-vel akarsz a munkahelyedre menni





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 17. hétfő, 15:56

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 15:34


elgeri írta:
zoliika írta:
Atilla írta:
elgeri írta: Adott a profilomban látható kis 116i!

Autópályán, és autóúton 7 l a fogyasztása. Vegyesben 8 l körül.
De amikor egész héten csak kb. 3 kilométeres szakaszon ingázok, amely 3 kilométeren nincs 300m egyesen útszakasz, csak kis utcákból kis utcákba való kanyargás, folyamatos váltogatás, megállás, indulás, akkor bizony valamivel 10 l fölött is eszik.

Ezt az óra mutatja, de tankolásoknál egyeztetve is helyesek a számok.

Műszerfal nem jelez vissza semmi rendelleneset.
Aggódjak? Ha igen, akkor motordiagnosztika a probléma feltárásának elsődleges módja?

Előre is köszi a tanácsokat!


Ne aggódj! A kocsi be sem melegszik, el sem éri az üzemi hőmérsékletet, és te már ott is vagy a célodnál. Ebből kifolyólag a fajlagos fogyasztás növekszik.

Még egy negatívum amit 3 km-es "ingázásod" kivált:felhígul az olajad és csökken a kenőképessége.


Sejtem, hogy sok negatívuma van ennek a közlekedésnek

Az olajjal annyit tudok tenni, hogy évente betartom a cserét, ami nálam 15e km alatt lesz, kb. 10e -es periódust jelent.
A 7 éves aksimat is féltem a lassan hideg időben.


Napi 3 kilométerért be se indítanám az autót

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 14:49


zoliika írta:
Atilla írta:
elgeri írta: Adott a profilomban látható kis 116i!

Autópályán, és autóúton 7 l a fogyasztása. Vegyesben 8 l körül.
De amikor egész héten csak kb. 3 kilométeres szakaszon ingázok, amely 3 kilométeren nincs 300m egyesen útszakasz, csak kis utcákból kis utcákba való kanyargás, folyamatos váltogatás, megállás, indulás, akkor bizony valamivel 10 l fölött is eszik.

Ezt az óra mutatja, de tankolásoknál egyeztetve is helyesek a számok.

Műszerfal nem jelez vissza semmi rendelleneset.
Aggódjak? Ha igen, akkor motordiagnosztika a probléma feltárásának elsődleges módja?

Előre is köszi a tanácsokat!


Ne aggódj! A kocsi be sem melegszik, el sem éri az üzemi hőmérsékletet, és te már ott is vagy a célodnál. Ebből kifolyólag a fajlagos fogyasztás növekszik.

Még egy negatívum amit 3 km-es "ingázásod" kivált:felhígul az olajad és csökken a kenőképessége.


Sejtem, hogy sok negatívuma van ennek a közlekedésnek

Az olajjal annyit tudok tenni, hogy évente betartom a cserét, ami nálam 15e km alatt lesz, kb. 10e -es periódust jelent.
A 7 éves aksimat is féltem a lassan hideg időben.