jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 15:29


És mindig az osztozásnál-vitatkozásnál van kikötve


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 14:53


gampetibor írta:
b_imi írta:
gampetibor írta:
Végre valaki aki be meri vallani az autója normális fogyasztását! A többi meg nem nekünk hazudik hanem magának, csak tudnám miért!?


Én nem emlékszem, hogy az eltelt 4 év alatt egyszer is ott álltál volna mellettem, amikor tankoltam.
Elég gáz hazugnak nevezni valakit úgy, hogy nem ismered a tényeket.


Szerintem meg hazudni elég gáz és nem emlékszem hogy névszerint említettelek volna a kamusok között valamiért viszont mégis magadra vetted!?
Akinek nem inge ne vegye magára!


Sziasztok! Szerintem teljesen felesleges a fogyasztáson vitatkozni. Főleg a városi fogyasztás nézegetése marhaság szerintem. Miért? Mert van olyan és most Bp-re gondolok, hogy valaki a csúcsforgalmi időszakon kívül autózik, minden lámpánál zöldet kap (ideális eset, bár azok nem úgy vannak beállítva) és simán közlekedik. Neki alacsony a "városi" fogyasztása. Aztán van, aki kifogja és nap mint nap a dugóban araszol 1 óra alatt megtéve fél Km-t, neki nagyon magas a fogyasztása. És ugye mindkét esetben, Bp-i városi fogyasztásról beszélünk. Korrekt?



gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 14:04


b_imi írta:
gampetibor írta:
Végre valaki aki be meri vallani az autója normális fogyasztását! A többi meg nem nekünk hazudik hanem magának, csak tudnám miért!?


Én nem emlékszem, hogy az eltelt 4 év alatt egyszer is ott álltál volna mellettem, amikor tankoltam.
Elég gáz hazugnak nevezni valakit úgy, hogy nem ismered a tényeket.


Szerintem meg hazudni elég gáz és nem emlékszem hogy névszerint említettelek volna a kamusok között valamiért viszont mégis magadra vetted!?
Akinek nem inge ne vegye magára!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 13:40


gampetibor írta:
Végre valaki aki be meri vallani az autója normális fogyasztását! A többi meg nem nekünk hazudik hanem magának, csak tudnám miért!?


Én nem emlékszem, hogy az eltelt 4 év alatt egyszer is ott álltál volna mellettem, amikor tankoltam.
Elég gáz hazugnak nevezni valakit úgy, hogy nem ismered a tényeket.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 12:18


SoundkeY írta:
ZoliE36Compact írta: nna akkor én is hozzáteszek vmit ehhez a témához.

irigykedve hallgatom én is (meg tudom is) a 320d tulajok elképesztő történeteit. de hát az élet úgy hozta hogy nekem 318tds lett. ez pontosan 1665ccm dízel. igazából semmi ha belegondolsz. mégis többet eszik... autópálya-országút 6-6.5 liter. ez még jó is lenne. de főleg városon belül használom (persze ezt a motort használni kell rendesen ha haladni is akarsz a forgalommal) így kb. 8-8.5 litert fogyaszt.
de én ennek is tök örülök és elégedett vagyok h havi 1szer kell csak tankolnom!!!
igaz az előzménye az, hogy volt 16-18 liter benzint fogyasztó autóm is.
sztem ez megmarad addig míg le nem cserélem egy E46 M3-ra.
viva la diesel!




e46 320d 2004/06 havi, BP város, nyár 7-7,5 , tél 7,5-8 ennyi volt nekem. Nem volt szar a kocsi egyszerűen ennyit számít a város.
BP-Belgium-Bp 5,9l/100 4 személlyel rogyásig rakva.



Végre valaki aki be meri vallani az autója normális fogyasztását! A többi meg nem nekünk hazudik hanem magának, csak tudnám miért!?

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 12:07


ZoliE36Compact írta: nna akkor én is hozzáteszek vmit ehhez a témához.

irigykedve hallgatom én is (meg tudom is) a 320d tulajok elképesztő történeteit. de hát az élet úgy hozta hogy nekem 318tds lett. ez pontosan 1665ccm dízel. igazából semmi ha belegondolsz. mégis többet eszik... autópálya-országút 6-6.5 liter. ez még jó is lenne. de főleg városon belül használom (persze ezt a motort használni kell rendesen ha haladni is akarsz a forgalommal) így kb. 8-8.5 litert fogyaszt.
de én ennek is tök örülök és elégedett vagyok h havi 1szer kell csak tankolnom!!!
igaz az előzménye az, hogy volt 16-18 liter benzint fogyasztó autóm is.
sztem ez megmarad addig míg le nem cserélem egy E46 M3-ra.
viva la diesel!




e46 320d 2004/06 havi, BP város, nyár 7-7,5 , tél 7,5-8 ennyi volt nekem. Nem volt szar a kocsi egyszerűen ennyit számít a város.
BP-Belgium-Bp 5,9l/100 4 személlyel rogyásig rakva.



jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 22:04


Automata volt. Az picit másképp reagál ilyen helyzetben.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 21:55


kchris írta: amit nagyon nem értek meg az a motorfék használatának a mellőzése.. kettesben nyomom, 3db fekvőrendőr egymás után de azért köztük lehet gyorsítani picit. előttem új 7es bömös, minden huppanó előtt féklámpa felgyullad... nekem kettesben gáz elvesz, és lassul annyira hogy átgurulok rajta.. vagy van valami spéci elektronika benne ami a motorféket érzékeli és a féklámpát kivilágítja? (végülis nem lenne hülyeség) Plusz hosszabb lejtőn is látok autókat, folyamatos fékezéssel, én 3asban gurulok fékezésmentesen. eredménye meg is van, a már "kopni kezdő" fékbetétek 12ezer km megtétele után még mindig nem ítéltettek cserére (+féktárcsa)...


Sok oka lehet annak, ha valaki fékezget:
1. béna vezető
2. extra ültetés vagy vékony gumik és durva felnik vannak rajta, ezért reflexből fékez
3. a benyás autóim után a 320D motorféke eléggé haloványnak tűnik - nem tudom, hogy azért, mert a turbo tovább pörgeti-e, de egyáltalán nem szokta lebökni az orrát, ha pl. hármasban vagy magasabb fokozatban elveszem a gázt 2500-as fordulatról. Éppen ezért szinte észrevehetetlen az is, amikor a tempomat adagolja és elveszi a gázt - a benyásnál rendesen lehetett érezni, ahogy bólogat...


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 17:57


Coyote írta:
ZoliE36Compact írta: nna akkor én is hozzáteszek vmit ehhez a témához.

irigykedve hallgatom én is (meg tudom is) a 320d tulajok elképesztő történeteit.


Nincs ebben semmi "elképesztő", egy generációval újabb motor. Feltételezem, hogy az E90 Efficient Dynamics 320D még az E46-nak is odaver, ott ilyen 5 literes fogyasztásokat emlegetnek.

Mivel tudom, hogy a Peugeot már 2000-ben 5,5 literes fogyasztású, 2.0 HDi motorokat gyártott, és előtte az 1.7D Astránk 7 litert evett, simán hihető a különbség.



Nekünk van egy e90 320d is és a budapesti forgalomban átlag 7.2őt simán bepuszilja az 5 liter az országút 6.ban 80- al hátszéllel


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 16:50


amit nagyon nem értek meg az a motorfék használatának a mellőzése.. kettesben nyomom, 3db fekvőrendőr egymás után de azért köztük lehet gyorsítani picit. előttem új 7es bömös, minden huppanó előtt féklámpa felgyullad... nekem kettesben gáz elvesz, és lassul annyira hogy átgurulok rajta.. vagy van valami spéci elektronika benne ami a motorféket érzékeli és a féklámpát kivilágítja? (végülis nem lenne hülyeség) Plusz hosszabb lejtőn is látok autókat, folyamatos fékezéssel, én 3asban gurulok fékezésmentesen. eredménye meg is van, a már "kopni kezdő" fékbetétek 12ezer km megtétele után még mindig nem ítéltettek cserére (+féktárcsa)...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 16:43


YELLOW írta:
csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.


hát ez stimmel ha sík terep ill minimális emelkedő akkor én is tudom a benyás 1.6-ossal tartani. a kuplungszerkezet kímélése érdekében én elég sokszor egyszerűen kihagyom a 4-est . mondjuk abban is van valami hogy 4-esben se fogyaszt többet, és azért dinamikusabb marad a motor, viszont ha picit feljebb lehet menni sebességben akkor máris lehetne 5-ösbe tenni.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 17:12


ZoliE36Compact írta: nna akkor én is hozzáteszek vmit ehhez a témához.

irigykedve hallgatom én is (meg tudom is) a 320d tulajok elképesztő történeteit.


Nincs ebben semmi "elképesztő", egy generációval újabb motor. Feltételezem, hogy az E90 Efficient Dynamics 320D még az E46-nak is odaver, ott ilyen 5 literes fogyasztásokat emlegetnek.

Mivel tudom, hogy a Peugeot már 2000-ben 5,5 literes fogyasztású, 2.0 HDi motorokat gyártott, és előtte az 1.7D Astránk 7 litert evett, simán hihető a különbség.



ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 16:25


nna akkor én is hozzáteszek vmit ehhez a témához.

irigykedve hallgatom én is (meg tudom is) a 320d tulajok elképesztő történeteit. de hát az élet úgy hozta hogy nekem 318tds lett. ez pontosan 1665ccm dízel. igazából semmi ha belegondolsz. mégis többet eszik... autópálya-országút 6-6.5 liter. ez még jó is lenne. de főleg városon belül használom (persze ezt a motort használni kell rendesen ha haladni is akarsz a forgalommal) így kb. 8-8.5 litert fogyaszt.
de én ennek is tök örülök és elégedett vagyok h havi 1szer kell csak tankolnom!!!
igaz az előzménye az, hogy volt 16-18 liter benzint fogyasztó autóm is.
sztem ez megmarad addig míg le nem cserélem egy E46 M3-ra.
viva la diesel!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 18. szerda, 16:26

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 16:19


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.


Na majd mindjárt megnézem. Mennyire mérvadó ez a pillanatnyi fogyasztásmérő? Kb reálisat mutat?


nálam kb jól mutat, én azért szoktam is figyelni elég rendesen, és tudok is jó fogyasztást produkálni.
hétvégén megyek pestre, le fogom nullázni, aztán autópályán 130 tempomat, meg ahol tudom hazsnálni és megnézem mi jön ki.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 16:11


YELLOW írta:
csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.


Na majd mindjárt megnézem. Mennyire mérvadó ez a pillanatnyi fogyasztásmérő? Kb reálisat mutat?