státusz sakter

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. április 28. szombat, 09:20


Alesi írta:
sakter írta:
Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!


Egyunk igenyesebbek? Olyat hol lehet kapni?
Lehet el kene gondolkodnod, hogy elso megszolalasnak nem egy kulfoldi honfitarsunk elirasait kellene kritizalnod, foleg, hogy olvashatsz nala sokkal nagyobb parasztokat is ezen a forumon...

Thony: hogy egy kicsit temaba is szoljak, eleve szvsz a 4 ev korkulonbseg miatt is megeri az ujabban gondolkodni, foleg ha ennyit mesz, fogyasztasban nem lesz szamottevo kulonbseg.


Jó, bocsánat csak ez felbosszantott , Hofi mondta az amerikásokról 'itt nálunk Losziba (Los Angeles)..' Ez nem elírás hanem stílus. A jelszómat elhagytam ezért első.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. április 28. szombat, 07:08


sakter írta:
Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!


Egyunk igenyesebbek? Olyat hol lehet kapni?
Lehet el kene gondolkodnod, hogy elso megszolalasnak nem egy kulfoldi honfitarsunk elirasait kellene kritizalnod, foleg, hogy olvashatsz nala sokkal nagyobb parasztokat is ezen a forumon...

Thony: hogy egy kicsit temaba is szoljak, eleve szvsz a 4 ev korkulonbseg miatt is megeri az ujabban gondolkodni, foleg ha ennyit mesz, fogyasztasban nem lesz szamottevo kulonbseg.

státusz sakter

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. április 28. szombat, 00:19


Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. április 27. péntek, 19:15


Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 27. péntek, 07:04


K_Gergo írta:
Coyote írta: ha anyagilag kifizetődő lenne, én hat hengeres benyásat vennék. De valljuk be, az minden, csak nem gazdaságos.

hát nem. ma már gyakorlatilag színtiszta hedonizmus.
...aztán ott a celica-d, azzal is szívtál egy szépet, pedig az nem dízel volt, gondolom ez is benned van.


Érdekes módon nem ez zavar, mert ugyan a Celica több sebből vérzett amíg rendbe nem hozattam, soha még csak a jelét sem adta annak, hogy otthagyna az út szélén. Amikor már 500km-enként evett 1 liter olajat, túlmelegedett a motor és már villogott a check engine, akkor is elvitt Miskolcra meg vissza, zokszó nélkülbárhova - innen tudom azt, hogy a benyások manapság elnyűhetetlenek. Nincs az a baj, ami kifogna rajtuk, és ottragadnék velük a semmi közepén.

Aztán vannak a dízelek. Fater Peugeotja, ami néha egyszerűen nem indult, mert a porlasztócsúcsok betojtak (igaz ennek volt előjele, füstölt). Meg az Astra, ami nyaraláskor leállt Ljubljana mellett (Olaszo.-ba mentek volna). A vezérlő elektrOnika 300ezerbe fájt, plusz ugye a vontatás hazáig, meg a tönkrevágott nyaralás. Keresztapámnak a turbója szállt el dízel Audin, fater új Peugeotján a lendkerék 40ezrenként cserés.
Na ezek meg azok a tapasztalatok, amiért bennem van a para. Pedig egyelőre alaptalan, mert ez egyrészt BMW másrészt meg tényleg panaszmentes, és átnézettem mechanikailag és Jons diagot is futtatott rajta, teljesen jó eredménnyel.
Remélem pár tízezer után megnyugszom azért.




K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 27. péntek, 00:34


Coyote írta: ha anyagilag kifizetődő lenne, én hat hengeres benyásat vennék. De valljuk be, az minden, csak nem gazdaságos.

hát nem. ma már gyakorlatilag színtiszta hedonizmus.
...aztán ott a celica-d, azzal is szívtál egy szépet, pedig az nem dízel volt, gondolom ez is benned van.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. április 27. péntek, 00:07


Coyote írta:
K_Gergo írta:
ZoliE36Compact írta: ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...

szerintem ha egy szívó benyás paraméterei jók, valószínűleg nem is roskad össze egy darabig, dízeleknél gyakoribb a meglepi.


persze lehet kezdeni a végtelen benzines-gázolajos flameháborút

De dízelesként azt kell mondjam, hogy bár minden egy napon meghazudtol az autóm, és még soha, de soha nem volt ennyire megbízható és jó autóm, még mindig bennem van egy olyan fura érzés, mintha időzített bombán ülnék. Nem bírom kiverni a fejemből az előjel nélkül elromló turbót és kettőstömegű lendkereket. Mindezt úgy, hogy még soha semmi baja nem volt, pedig már 30 ezret beletekertem.
Biztos hülyeség... de engem zavar. Imádom a fogyasztását, és a dinamikáját, de ha anyagilag kifizetődő lenne, én hat hengeres benyásat vennék. De valljuk be, az minden, csak nem gazdaságos.



Ezt nagyon nagyon jó megfogalmaztad!Szó szerint ezt érzem és gondolom......de mikor most is beletekertem 2000km-t 5.6 -ot evett és élveztem a hegyi utakat és a "freunde am fahren"-t hát igennekem volt 6 hengeres benyásom ,de most ha az lenne akkor szívhatnám a fogam!Évente min:40 e km-t kell mennem átlagbaNekem,nem kell más!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 27. péntek, 00:18


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 27. péntek, 00:01


K_Gergo írta:
ZoliE36Compact írta: ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...

szerintem ha egy szívó benyás paraméterei jók, valószínűleg nem is roskad össze egy darabig, dízeleknél gyakoribb a meglepi.


persze lehet kezdeni a végtelen benzines-gázolajos flameháborút

De dízelesként azt kell mondjam, hogy bár minden egy napon meghazudtol az autóm, és még soha, de soha nem volt ennyire megbízható és jó autóm, még mindig bennem van egy olyan fura érzés, mintha időzített bombán ülnék. Nem bírom kiverni a fejemből az előjel nélkül elromló turbót és kettőstömegű lendkereket. Mindezt úgy, hogy még soha semmi baja nem volt, pedig már 30 ezret beletekertem.
Biztos hülyeség... de engem zavar. Imádom a fogyasztását, és a dinamikáját, de ha anyagilag kifizetődő lenne, én hat hengeres benyásat vennék. De valljuk be, az minden, csak nem gazdaságos.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 27. péntek, 00:02

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 23:43


K_Gergo írta:
zoliika írta: a benzinest szervizelni kell a diesel-t meg javítani

elegáns megfogalmazása annak, amit ki akartam nyögni.
zoliika írta: Ettől függetlenül 3 és 5-ös BMW-jükben mindben diesel motor van.

gyanítom nem a magyar használtpiacról beszerezve.

amit írtam benyomás, vélemény, nyilván nem szentírás.


Hát ezerszer meggondolom,hogy németből vegyek-e ..........olyan helyen voltunk,hogy minden nap éjszaka mínusz és reggel még jégoldóztam ,hogy 6-kor elinduljak és járattam kb:1-2percet az autómat, hegynek felfele kellett mennem a szálláshoz.Mire Ők,reccs beindít padló az emelkedőnek nesze neked hideg motorAz olajcseréről meg úgy vélekednek,hogy azért 30000-es az olajcsere mert az 30000km-t bír az olaj ,nem kell hamarabb lecserélni és kiröhögtek mikor mondtam,hogy 15-20e km között cserélem.Meg sorolhatnám...... ez csak egy példa volt!

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 23:34


zoliika írta: a benzinest szervizelni kell a diesel-t meg javítani

elegáns megfogalmazása annak, amit ki akartam nyögni.
zoliika írta: Ettől függetlenül 3 és 5-ös BMW-jükben mindben diesel motor van.

gyanítom nem a magyar használtpiacról beszerezve.

amit írtam benyomás, vélemény, nyilván nem szentírás.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 21:27


K_Gergo írta:
ZoliE36Compact írta: ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...

szerintem ha egy szívó benyás paraméterei jók, valószínűleg nem is roskad össze egy darabig, dízeleknél gyakoribb a meglepi.


Nekem a kollégáim akik mind, egytől egyig németek és iszonyatos távokat tesznek meg 900-1000km -től laknak a munkahelyüktől.Éves szinten 40-60e km az garantált sőt van aki 80 e km-t is megy és a bmw "über alles" nekik,de azt mondják a benzinest szervizelni kell a diesel-t meg javítani.............Ettől függetlenül 3 és 5-ös BMW-jükben mindben diesel motor van.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 20:30


ZoliE36Compact írta: ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...

szerintem ha egy szívó benyás paraméterei jók, valószínűleg nem is roskad össze egy darabig, dízeleknél gyakoribb a meglepi.

funez
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz funez

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 20:07


ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta:
Thony írta: Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!



vagy a diesel.
vegyél 320d -t. megy is és nem is eszik.


de minek dízel, mikor alig megy vele? aztán kifog egyet és kapásból rákölt 300ezret, úgy, hogy nem is hazsnálta.




ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...


Diesel-el vigyázz nekem megvételkor szép volt minden azt jött a baj csőstül
2kiló egyből hiába a szervizkönyv 180e km volt benne

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 17:25


YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta:
Thony írta: Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!



vagy a diesel.
vegyél 320d -t. megy is és nem is eszik.


de minek dízel, mikor alig megy vele? aztán kifog egyet és kapásból rákölt 300ezret, úgy, hogy nem is hazsnálta.




ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. április 26. csütörtök, 17:23


ZoliE36Compact írta:
Thony írta: Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!



vagy a diesel.
vegyél 320d -t. megy is és nem is eszik.


de minek dízel, mikor alig megy vele? aztán kifog egyet és kapásból rákölt 300ezret, úgy, hogy nem is hazsnálta.