Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 23:34


gronholm írta: A másik kérdésem az lenne ,hogy láttam a te motorod felépítése szinte ugyanaz. Reggel mikor indítok alulról olyan kifujó hang jön, mintha lyukas lenne a kipufogó és 30-40mp mulva semmi. Ahogy az automata "szivató" veszi vissza a fordulatot egyszer csak megszűnik. Elcsendesül. Ez a szekunder levegő hangja lenne vagy ez normális hang hideg motornál?


Jaja, az a "porszívó", meg lehet szokni
(Nekem pont ugyanaz a motor van, N46B20A.)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 22:37


gronholm írta: A másik kérdésem az lenne ,hogy láttam a te motorod felépítése szinte ugyanaz. Reggel mikor indítok alulról olyan kifujó hang jön, mintha lyukas lenne a kipufogó és 30-40mp mulva semmi. Ahogy az automata "szivató" veszi vissza a fordulatot egyszer csak megszűnik. Elcsendesül. Ez a szekunder levegő hangja lenne vagy ez normális hang hideg motornál?


jaja szerintem a szekunderé, lehet van az enyémnél is, bár nem emlékszem nem figyelem. az tény, hogy csendesebb hidegen a motor, még szivatóval is. de valóban, szomszéd is mondta, hogy olyan sziszegős hangja van olyan jó.

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 22:22


A másik kérdésem az lenne ,hogy láttam a te motorod felépítése szinte ugyanaz. Reggel mikor indítok alulról olyan kifujó hang jön, mintha lyukas lenne a kipufogó és 30-40mp mulva semmi. Ahogy az automata "szivató" veszi vissza a fordulatot egyszer csak megszűnik. Elcsendesül. Ez a szekunder levegő hangja lenne vagy ez normális hang hideg motornál?

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 22:07


YELLOW írta:
gronholm írta:
YELLOW írta:
gronholm írta: Sziasztok,

Egy nem mindennapi problémával fordulok mindenkihez. Egy benzines 318ci-ről van szó. N46B20A motorkód 143LE. Ha tudomásom nem csal "hasonló" mint az N42 motorkód csak frissebb azt hiszem. A problámám a következő:

1. Alapjáraton érezhető az utastérben hogy néha egyenetlen az alapjárat
2. 1500-2000 között szinte nincs erő. De abszolut. Fogyasztásmérő persze kiakad.
3. Társaihoz képest sokat eszik a "tatás" vezetéshez mellett (10.8 - 11 liter)

A sztori a következővel kezdődött:

A felsoroltak mellett pályán vezetve kidobta a sárga lámpát. Hibakód P0420 (Catalyst Efficiency (Bank1) below threshold. Szerelő megállapította hogy lánc baja van és ez befolyásolja a lambda szenzort és a katalizátor megfelelő műkodését.. Furcsa volt hogy ezt mondta mert "csupán" 158 ezer van benne. De hát mindegy ha cserélni kell cseréljük. Hozzátette, hogy valószínűleg ettől megjavul a problémám. Kicseréltük a motor tényleg csendesebb lett szóval laza volt a lánc. De más semmi nem javult.

Később nem hagyott nyugodni a dolog. Elvittem máshova hátha mást mondanak. Rákötötték gépre, tesztelgették próbakörön miközben hibát próbáltak olvasni. Az eredmény befecskendező injektor 1es és 4es henger. Nem dolgoznak jól vagy koszosak ezért a gyengeség, nagy fogyasztás...stb. OK. Vegyünk 2 ujjat bele és megjavul. Vettem is és az első indításnál ereztem semmi nem változott. Hoztam haza a szervizből és fogyasztás nem javul erőtlenséget érzem még mindig azon a bizonyos tartományban. Magamnak kitakarítottam a légtömegmérőt, kicseréltem a benzin szűrőt is de semmi. Én valahol a katalizátor és lambda szonda körül gyanokodok mert az a régi hibakód gyanús nekem hogy miért jött elő. Olyat is hallottam, hogy ha nem állandó a hibakód attól még rossz lehet de nem dobja ki és nem mutatja. Ha valakinek van ötlete szívesen várom.

Köszi, Norbi


na tisztán látszik, hogy a szerelőd olyan dolgot cseréltetett le, aminek semmi köze nem volt a hibához, csak mert sokan írják, hogy ennek a motornak láncugrás, nyúlás problémái szoktak lenni.
mivel a hengerek úgy vannak párban, hogy 1-4 és 2-3, ezért attól, hogy azt a hibát dobta, hogy 1 és 4-es hengerben van gond, az oké, de miért pont az injektor? azt tudni kell hengerpáronként van egy-egy lambda is, ami igencsak beleszól a keverék képzésbe. tehát nagy valószínűséggel azzal lesz gond, azért jelez rossz értéket, mert rosszul mér.
a képen alul ott az a kettő hengerpáronként a leömlő végén.



Köszönöm ez egy igen hasznos válasz volt a számomra. Ezt idáig egyik sem mondta nekem csak a zöldségeket beszélik. Ennek utána nézek mindenféleképpen. Ez is egy lambda szonda lenne? Mert mikor aláfeküdtem láttam egyet a katalizator elött és a másikat a kat. után. Szóval 4 van ebben a szerkezetben??



így van. ami a kat. előtt és után van, az igazából csak azért van, hogy figyeli a kat. állapotát. ha az előtte és utána lévő értékei megegyeznek, akkor a kat, már full xar, nyílván hamarabb fog hibát dobni.
a feleső kettő végzi a keverékképzést tulajdonképpen. ő mondja meg milyen az égés hatásfoka, kevesebb anyag kell-e a robbanáshoz, vagy több az is lehet csak a csatlakozáson kell kontaktot javítani. egy normális szerelő ezt nyílván tudja.


Holnap viszem reggel egy szerelőhöz aki nem márka szerviz meg hasonló, hanem egyszerű szerelő aki nem húzza le az embert. Mondom neki majd a felvetésedet és meglátjuk. Ha sikerül valamire jutni írok estefele. Köszi mégegyszer



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 21:59


gronholm írta:
YELLOW írta:
gronholm írta: Sziasztok,

Egy nem mindennapi problémával fordulok mindenkihez. Egy benzines 318ci-ről van szó. N46B20A motorkód 143LE. Ha tudomásom nem csal "hasonló" mint az N42 motorkód csak frissebb azt hiszem. A problámám a következő:

1. Alapjáraton érezhető az utastérben hogy néha egyenetlen az alapjárat
2. 1500-2000 között szinte nincs erő. De abszolut. Fogyasztásmérő persze kiakad.
3. Társaihoz képest sokat eszik a "tatás" vezetéshez mellett (10.8 - 11 liter)

A sztori a következővel kezdődött:

A felsoroltak mellett pályán vezetve kidobta a sárga lámpát. Hibakód P0420 (Catalyst Efficiency (Bank1) below threshold. Szerelő megállapította hogy lánc baja van és ez befolyásolja a lambda szenzort és a katalizátor megfelelő műkodését.. Furcsa volt hogy ezt mondta mert "csupán" 158 ezer van benne. De hát mindegy ha cserélni kell cseréljük. Hozzátette, hogy valószínűleg ettől megjavul a problémám. Kicseréltük a motor tényleg csendesebb lett szóval laza volt a lánc. De más semmi nem javult.

Később nem hagyott nyugodni a dolog. Elvittem máshova hátha mást mondanak. Rákötötték gépre, tesztelgették próbakörön miközben hibát próbáltak olvasni. Az eredmény befecskendező injektor 1es és 4es henger. Nem dolgoznak jól vagy koszosak ezért a gyengeség, nagy fogyasztás...stb. OK. Vegyünk 2 ujjat bele és megjavul. Vettem is és az első indításnál ereztem semmi nem változott. Hoztam haza a szervizből és fogyasztás nem javul erőtlenséget érzem még mindig azon a bizonyos tartományban. Magamnak kitakarítottam a légtömegmérőt, kicseréltem a benzin szűrőt is de semmi. Én valahol a katalizátor és lambda szonda körül gyanokodok mert az a régi hibakód gyanús nekem hogy miért jött elő. Olyat is hallottam, hogy ha nem állandó a hibakód attól még rossz lehet de nem dobja ki és nem mutatja. Ha valakinek van ötlete szívesen várom.

Köszi, Norbi


na tisztán látszik, hogy a szerelőd olyan dolgot cseréltetett le, aminek semmi köze nem volt a hibához, csak mert sokan írják, hogy ennek a motornak láncugrás, nyúlás problémái szoktak lenni.
mivel a hengerek úgy vannak párban, hogy 1-4 és 2-3, ezért attól, hogy azt a hibát dobta, hogy 1 és 4-es hengerben van gond, az oké, de miért pont az injektor? azt tudni kell hengerpáronként van egy-egy lambda is, ami igencsak beleszól a keverék képzésbe. tehát nagy valószínűséggel azzal lesz gond, azért jelez rossz értéket, mert rosszul mér.
a képen alul ott az a kettő hengerpáronként a leömlő végén.



Köszönöm ez egy igen hasznos válasz volt a számomra. Ezt idáig egyik sem mondta nekem csak a zöldségeket beszélik. Ennek utána nézek mindenféleképpen. Ez is egy lambda szonda lenne? Mert mikor aláfeküdtem láttam egyet a katalizator elött és a másikat a kat. után. Szóval 4 van ebben a szerkezetben??



így van. ami a kat. előtt és után van, az igazából csak azért van, hogy figyeli a kat. állapotát. ha az előtte és utána lévő értékei megegyeznek, akkor a kat, már full xar, nyílván hamarabb fog hibát dobni.
a feleső kettő végzi a keverékképzést tulajdonképpen. ő mondja meg milyen az égés hatásfoka, kevesebb anyag kell-e a robbanáshoz, vagy több az is lehet csak a csatlakozáson kell kontaktot javítani. egy normális szerelő ezt nyílván tudja.

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 21:52


YELLOW írta:
gronholm írta: Sziasztok,

Egy nem mindennapi problémával fordulok mindenkihez. Egy benzines 318ci-ről van szó. N46B20A motorkód 143LE. Ha tudomásom nem csal "hasonló" mint az N42 motorkód csak frissebb azt hiszem. A problámám a következő:

1. Alapjáraton érezhető az utastérben hogy néha egyenetlen az alapjárat
2. 1500-2000 között szinte nincs erő. De abszolut. Fogyasztásmérő persze kiakad.
3. Társaihoz képest sokat eszik a "tatás" vezetéshez mellett (10.8 - 11 liter)

A sztori a következővel kezdődött:

A felsoroltak mellett pályán vezetve kidobta a sárga lámpát. Hibakód P0420 (Catalyst Efficiency (Bank1) below threshold. Szerelő megállapította hogy lánc baja van és ez befolyásolja a lambda szenzort és a katalizátor megfelelő műkodését.. Furcsa volt hogy ezt mondta mert "csupán" 158 ezer van benne. De hát mindegy ha cserélni kell cseréljük. Hozzátette, hogy valószínűleg ettől megjavul a problémám. Kicseréltük a motor tényleg csendesebb lett szóval laza volt a lánc. De más semmi nem javult.

Később nem hagyott nyugodni a dolog. Elvittem máshova hátha mást mondanak. Rákötötték gépre, tesztelgették próbakörön miközben hibát próbáltak olvasni. Az eredmény befecskendező injektor 1es és 4es henger. Nem dolgoznak jól vagy koszosak ezért a gyengeség, nagy fogyasztás...stb. OK. Vegyünk 2 ujjat bele és megjavul. Vettem is és az első indításnál ereztem semmi nem változott. Hoztam haza a szervizből és fogyasztás nem javul erőtlenséget érzem még mindig azon a bizonyos tartományban. Magamnak kitakarítottam a légtömegmérőt, kicseréltem a benzin szűrőt is de semmi. Én valahol a katalizátor és lambda szonda körül gyanokodok mert az a régi hibakód gyanús nekem hogy miért jött elő. Olyat is hallottam, hogy ha nem állandó a hibakód attól még rossz lehet de nem dobja ki és nem mutatja. Ha valakinek van ötlete szívesen várom.

Köszi, Norbi


na tisztán látszik, hogy a szerelőd olyan dolgot cseréltetett le, aminek semmi köze nem volt a hibához, csak mert sokan írják, hogy ennek a motornak láncugrás, nyúlás problémái szoktak lenni.
mivel a hengerek úgy vannak párban, hogy 1-4 és 2-3, ezért attól, hogy azt a hibát dobta, hogy 1 és 4-es hengerben van gond, az oké, de miért pont az injektor? azt tudni kell hengerpáronként van egy-egy lambda is, ami igencsak beleszól a keverék képzésbe. tehát nagy valószínűséggel azzal lesz gond, azért jelez rossz értéket, mert rosszul mér.
a képen alul ott az a kettő hengerpáronként a leömlő végén.



Köszönöm ez egy igen hasznos válasz volt a számomra. Ezt idáig egyik sem mondta nekem csak a zöldségeket beszélik. Ennek utána nézek mindenféleképpen. Ez is egy lambda szonda lenne? Mert mikor aláfeküdtem láttam egyet a katalizator elött és a másikat a kat. után. Szóval 4 van ebben a szerkezetben??



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 21:45


gronholm írta: Sziasztok,

Egy nem mindennapi problémával fordulok mindenkihez. Egy benzines 318ci-ről van szó. N46B20A motorkód 143LE. Ha tudomásom nem csal "hasonló" mint az N42 motorkód csak frissebb azt hiszem. A problámám a következő:

1. Alapjáraton érezhető az utastérben hogy néha egyenetlen az alapjárat
2. 1500-2000 között szinte nincs erő. De abszolut. Fogyasztásmérő persze kiakad.
3. Társaihoz képest sokat eszik a "tatás" vezetéshez mellett (10.8 - 11 liter)

A sztori a következővel kezdődött:

A felsoroltak mellett pályán vezetve kidobta a sárga lámpát. Hibakód P0420 (Catalyst Efficiency (Bank1) below threshold. Szerelő megállapította hogy lánc baja van és ez befolyásolja a lambda szenzort és a katalizátor megfelelő műkodését.. Furcsa volt hogy ezt mondta mert "csupán" 158 ezer van benne. De hát mindegy ha cserélni kell cseréljük. Hozzátette, hogy valószínűleg ettől megjavul a problémám. Kicseréltük a motor tényleg csendesebb lett szóval laza volt a lánc. De más semmi nem javult.

Később nem hagyott nyugodni a dolog. Elvittem máshova hátha mást mondanak. Rákötötték gépre, tesztelgették próbakörön miközben hibát próbáltak olvasni. Az eredmény befecskendező injektor 1es és 4es henger. Nem dolgoznak jól vagy koszosak ezért a gyengeség, nagy fogyasztás...stb. OK. Vegyünk 2 ujjat bele és megjavul. Vettem is és az első indításnál ereztem semmi nem változott. Hoztam haza a szervizből és fogyasztás nem javul erőtlenséget érzem még mindig azon a bizonyos tartományban. Magamnak kitakarítottam a légtömegmérőt, kicseréltem a benzin szűrőt is de semmi. Én valahol a katalizátor és lambda szonda körül gyanokodok mert az a régi hibakód gyanús nekem hogy miért jött elő. Olyat is hallottam, hogy ha nem állandó a hibakód attól még rossz lehet de nem dobja ki és nem mutatja. Ha valakinek van ötlete szívesen várom.

Köszi, Norbi


na tisztán látszik, hogy a szerelőd olyan dolgot cseréltetett le, aminek semmi köze nem volt a hibához, csak mert sokan írják, hogy ennek a motornak láncugrás, nyúlás problémái szoktak lenni.
mivel a hengerek úgy vannak párban, hogy 1-4 és 2-3, ezért attól, hogy azt a hibát dobta, hogy 1 és 4-es hengerben van gond, az oké, de miért pont az injektor? azt tudni kell hengerpáronként van egy-egy lambda is, ami igencsak beleszól a keverék képzésbe. tehát nagy valószínűséggel azzal lesz gond, azért jelez rossz értéket, mert rosszul mér.
a képen alul ott az a kettő hengerpáronként a leömlő végén.




gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 21:37


Sziasztok,

Egy nem mindennapi problémával fordulok mindenkihez. Egy benzines 318ci-ről van szó. N46B20A motorkód 143LE. Ha tudomásom nem csal "hasonló" mint az N42 motorkód csak frissebb azt hiszem. A problámám a következő:

1. Alapjáraton érezhető az utastérben hogy néha egyenetlen az alapjárat
2. 1500-2000 között szinte nincs erő. De abszolut. Fogyasztásmérő persze kiakad.
3. Társaihoz képest sokat eszik a "tatás" vezetéshez mellett (10.8 - 11 liter)

A sztori a következővel kezdődött:

A felsoroltak mellett pályán vezetve kidobta a sárga lámpát. Hibakód P0420 (Catalyst Efficiency (Bank1) below threshold. Szerelő megállapította hogy lánc baja van és ez befolyásolja a lambda szenzort és a katalizátor megfelelő műkodését.. Furcsa volt hogy ezt mondta mert "csupán" 158 ezer van benne. De hát mindegy ha cserélni kell cseréljük. Hozzátette, hogy valószínűleg ettől megjavul a problémám. Kicseréltük a motor tényleg csendesebb lett szóval laza volt a lánc. De más semmi nem javult.

Később nem hagyott nyugodni a dolog. Elvittem máshova hátha mást mondanak. Rákötötték gépre, tesztelgették próbakörön miközben hibát próbáltak olvasni. Az eredmény befecskendező injektor 1es és 4es henger. Nem dolgoznak jól vagy koszosak ezért a gyengeség, nagy fogyasztás...stb. OK. Vegyünk 2 ujjat bele és megjavul. Vettem is és az első indításnál ereztem semmi nem változott. Hoztam haza a szervizből és fogyasztás nem javul erőtlenséget érzem még mindig azon a bizonyos tartományban. Magamnak kitakarítottam a légtömegmérőt, kicseréltem a benzin szűrőt is de semmi. Én valahol a katalizátor és lambda szonda körül gyanokodok mert az a régi hibakód gyanús nekem hogy miért jött elő. Olyat is hallottam, hogy ha nem állandó a hibakód attól még rossz lehet de nem dobja ki és nem mutatja. Ha valakinek van ötlete szívesen várom.

Köszi, Norbi

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:16


Sziasztok srácok egy kis segitség kellene vettem egy fényre sötétedő tükröt amin sok kábel van és külön csatit amin csak 3 nemtudom melyik a 12v és melyik a ground hogy tudom megmérni multimeterrel?

Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. május 11. vasárnap, 12:37


Sziasztok!

Elakadtam a mikrókapcsoló cseréjénél. Nem tudom levenni a tengelyházat. Tudna valaki segíteni?

http://www.bmwfanatics.hu/gale...224508.jpg
http://www.bmwfanatics.hu/gale...192327.jpg

előre is köszönöm


autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2006

státusz Todimuki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 17:36


SZIASZTOK!
X5,2006,3.0D,KIZAROLAG MELEGEN, ALACSONY FORDULATON(1100-1500RPM)UTEMESEN RANGAT + VALAMI KOSZTATO HANGOT IS HALLOK A RANGATASOK MELLE.HIDEGEN NINCS GOND VELE,ALAPJARAT NEM INGADOZIK,MAGASABB FORDULATON TELJESEN KISIMUL A MOTOR JARASA.
MI LEHET A GOND?
VALASZOKAT ELORE IS KOSZONOM.

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 16:55


Hi!

A bekarikázott rögzítő akármit külön lehet kapni (van egy sejtésem, hogy nem)?

Sikeresen valahogy elhagytam és elkezdett lógni a cső. Kötegelővel gyorsba fel lett rögzítve, viszont ahogy remeg a motor eléggé fura hangos hangot ad.


http://bmwfans.info/parts-cata...oil_pipes/

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 22:53


Bero írta:
pneurob írta:
andree írta:
andree írta:
Bero írta:
andree írta:
Bero írta: Sziasztok! Cserélt már valaki esetleg saját maga lengőkart? Van helyem,ahol van emelő és akna is és szeretném megpróbálni kicserélni,ha nem túl nehéz. A hátsó lengéscsillapítókat és az elsőket is kicseréltem már,és csak a lengőkar maradt hátra. Vagy hagyjam inkább szerelőre? Köszi!


Vegyél hozzávaló gömbfej kinyomót kívülre, a belsőhöz meg talán villa kell. Biztos vannak trükkök, aki sokat csinálta biztos el fog tudni látni néhány jó tanáccsal.
Üdv.


Köszönöm! Bár,ha kell hozzá ez a kinyomó inkább azt a pénzt egy szerelőnek adom


Egyszer kell megvenni, és ha jó szettet veszel akkor sok mindenhez tudod használni. A hangsúly a jón van.


Lengőkar ügyben keresd jlaci74 fórumtársad. Biztos tud neked egy tartós és kedvező megoldást.


Ha ennyire szeretsz barkácsolni, próbáld meg, max ha nem megy, elviszed egy szakszervizbe. Én a az erősített Meyle HD-t ajánlom, 100-ből meg lehet úszni, ha van engedményed, még olcsóbban. Ez a cikkszám, keress rá a neten, linket szándékosan nem írok: 3160500000HD



Sziasztok! Jlaci74-től rendeltem a lengőkart. Meyle lengő lempforder gömbfejekkel,ha jól tudom. Szeretek barkácsolni,eddig is sikerült 90%ban egyedül otthon megszerelni mindent a Ti segítségetekkel plusz a neten utánaolvasás után. Kicserélném én otthon,csak ilyen kinyomóm sajnos nincs,de megoldom majd valahogy


Célszerű lett volna így megvenned egyben, így teljes. A Lemförder a német pályákra való.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 22:35


pneurob írta:
andree írta:
andree írta:
Bero írta:
andree írta:
Bero írta: Sziasztok! Cserélt már valaki esetleg saját maga lengőkart? Van helyem,ahol van emelő és akna is és szeretném megpróbálni kicserélni,ha nem túl nehéz. A hátsó lengéscsillapítókat és az elsőket is kicseréltem már,és csak a lengőkar maradt hátra. Vagy hagyjam inkább szerelőre? Köszi!


Vegyél hozzávaló gömbfej kinyomót kívülre, a belsőhöz meg talán villa kell. Biztos vannak trükkök, aki sokat csinálta biztos el fog tudni látni néhány jó tanáccsal.
Üdv.


Köszönöm! Bár,ha kell hozzá ez a kinyomó inkább azt a pénzt egy szerelőnek adom


Egyszer kell megvenni, és ha jó szettet veszel akkor sok mindenhez tudod használni. A hangsúly a jón van.


Lengőkar ügyben keresd jlaci74 fórumtársad. Biztos tud neked egy tartós és kedvező megoldást.


Ha ennyire szeretsz barkácsolni, próbáld meg, max ha nem megy, elviszed egy szakszervizbe. Én a az erősített Meyle HD-t ajánlom, 100-ből meg lehet úszni, ha van engedményed, még olcsóbban. Ez a cikkszám, keress rá a neten, linket szándékosan nem írok: 3160500000HD



Sziasztok! Jlaci74-től rendeltem a lengőkart. Meyle lengő lempforder gömbfejekkel,ha jól tudom. Szeretek barkácsolni,eddig is sikerült 90%ban egyedül otthon megszerelni mindent a Ti segítségetekkel plusz a neten utánaolvasás után. Kicserélném én otthon,csak ilyen kinyomóm sajnos nincs,de megoldom majd valahogy


autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 22:20


andree írta:
andree írta:
Bero írta:
andree írta:
Bero írta: Sziasztok! Cserélt már valaki esetleg saját maga lengőkart? Van helyem,ahol van emelő és akna is és szeretném megpróbálni kicserélni,ha nem túl nehéz. A hátsó lengéscsillapítókat és az elsőket is kicseréltem már,és csak a lengőkar maradt hátra. Vagy hagyjam inkább szerelőre? Köszi!


Vegyél hozzávaló gömbfej kinyomót kívülre, a belsőhöz meg talán villa kell. Biztos vannak trükkök, aki sokat csinálta biztos el fog tudni látni néhány jó tanáccsal.
Üdv.


Köszönöm! Bár,ha kell hozzá ez a kinyomó inkább azt a pénzt egy szerelőnek adom


Egyszer kell megvenni, és ha jó szettet veszel akkor sok mindenhez tudod használni. A hangsúly a jón van.


Lengőkar ügyben keresd jlaci74 fórumtársad. Biztos tud neked egy tartós és kedvező megoldást.


Ha ennyire szeretsz barkácsolni, próbáld meg, max ha nem megy, elviszed egy szakszervizbe. Én a az erősített Meyle HD-t ajánlom, 100-ből meg lehet úszni, ha van engedményed, még olcsóbban. Ez a cikkszám, keress rá a neten, linket szándékosan nem írok: 3160500000HD