hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 16:36


Prof írta:
YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó


ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom


EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13



Én EU 4-et kaptam

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 16:18


YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó


ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom


EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 15:30


YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó


Nem! Elviszed a régi forgalmival vizsgázni (tehát nem kell előre új forgalmit csináltatni), ott nem fogják rátenni a környezetvédelmi matricát (ha csak nem akarod a rosszabb besorolást), hanem a vizsga után okmány iroda és akkor kapsz új forgalmit a plecsnivel. A forgalmi csere ingyenes.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 14:09


forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz gyozo20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 13:28


csatis1 írta:
gyozo20 írta: Sziasztok,
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy az M43b16 és M43b18 -motorkódú BMW-k
milyen EURO-besorolásba tartoznak? EURO2 vagy EURO3??
Mert nagyon szeretnék egyet behozni de sajna nem merem mert félek hogy EURO2-be esik és
horribilis lesz rá a regadó.
Tudna valaki segíteni?


Tudtommal Euro2, de javítson ki valaki, ha tévednék.


Köszi a gyors választ, és ezt ugye a műszaki vizsgán döntik el mikor behozom és műszakira viszem a kocsit?
Jó lenne ha valaki végre feltenne egy listát, hogy milyen kocsi milyen EURO-ba tartozik
Baromira BMW fanatikus vagyok-és elérkezett az idő, hogy egy szép E36-ot behozzak és most hogy minenképp láncost akarok , kiderül h drága lessz a regadó



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 13:23


gyozo20 írta: Sziasztok,
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy az M43b16 és M43b18 -motorkódú BMW-k
milyen EURO-besorolásba tartoznak? EURO2 vagy EURO3??
Mert nagyon szeretnék egyet behozni de sajna nem merem mert félek hogy EURO2-be esik és
horribilis lesz rá a regadó.
Tudna valaki segíteni?


Tudtommal Euro2, de javítson ki valaki, ha tévednék.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz gyozo20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 12:38


Sziasztok,
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy az M43b16 és M43b18 -motorkódú BMW-k
milyen EURO-besorolásba tartoznak? EURO2 vagy EURO3??
Mert nagyon szeretnék egyet behozni de sajna nem merem mert félek hogy EURO2-be esik és
horribilis lesz rá a regadó.
Tudna valaki segíteni?



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 22:36


Moti320td írta:
Woockie írta:
Moti320td írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.

Mintha ezt mar irtad volna. Illetlenseg tobb temaba is elposztolni ugyanazt.


bocs,hogy élek...

Azzal semmi baj, hogy élsz . Azzal van baj, hogy nem futottad át a fórum szabályzatát még ha csak felületesen is .
Különben ha csak egy helyre - a megfelelő heylre - írod be akkor is kapsz segítséget ha valaki tud megoldást a problémára.




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 22:28


szeda írta: Sziasztok,


Keresek 150 lovas 20D mocihoz robbantott ábrát, illetve a meghúzási nyomatékokról táblázatot.Hengerfej le-fel szerelés lesz, ehhez kellene.
De bármilyen szerelési dokumentáció jöhet a profilomban lévő emailcímre.

Köszönöm


Szerintem töltsd le és telepítsd a TIS-t, ebben megtalálsz mindent amire szükséged van.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 22:01


Sziasztok,


Keresek 150 lovas 20D mocihoz robbantott ábrát, illetve a meghúzási nyomatékokról táblázatot.Hengerfej le-fel szerelés lesz, ehhez kellene.
De bármilyen szerelési dokumentáció jöhet a profilomban lévő emailcímre.

Köszönöm

Moti320td
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Moti320td

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 21:53


Woockie írta:
Moti320td írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.

Mintha ezt mar irtad volna. Illetlenseg tobb temaba is elposztolni ugyanazt.


bocs,hogy élek...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 21:33


Moti320td írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.

Mintha ezt mar irtad volna. Illetlenseg tobb temaba is elposztolni ugyanazt.


Moti320td
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Moti320td

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 21:00


Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem,hátha vki már találkozott ilyen problémával,az autót csak szerdán tudják megnézni.
250km autópálya menet után ami alatt tökéletes volt minden azon kívül,hogy egy OMV kúton való megállás után induláskor volt egy kis robaj indításkor és mikor megérkeztem a célhoz 15 perc állás után indítás, de semmi,az indító motor forog de nem indul,nem lök kormot,semmit,nem kapja el,pedig pályán tökéletesen húzott,szépen járt a hiba elött,nem volt semmi előjel. Gyors szerelőhívás,rádugták a diag gépet(nem bmw gyárit) és vezérműtengely jeladó hibát írt,hoztunk bele egyet,kicseréltük de semmi,megnéztük a mi réginket azzal ment a másik 320d. Lehet a főtengely jelad szar? De miért nem azt írta akkor? Műszerfalon semmi hibapiktogram nem ég,előjel is csak az a zaj volt,de mig le nem állt tökéletesen működött. Vki találkozott már ilyen jelenséggel?
Előre is köszi a választ. Az autó 320td Compact 150le+chip,steptronic.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 20:37


félig lehúzott állásban a bal első ablakom elkezdett rezonálni, van valakinek tapasztalata ez esetben ?

A kárpit mögött lehet hallani hogy hozzá ér valamihez.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 23. szombat, 05:21


hil írta:
kempelen írta: Ez a kis fül a műszeregység keretén van, igaz?

Igen.




Ha gondoljátok mindkettőtöknek tudok küldeni egy ép és egészséges ilyen fehér keretet, ha megdobtok privátban egy rendes postacímmel. Csak a postaköltséget kellene állnotok.