Egy valamire nagyon figyelj oda. Az EGR hűtőn van az EGR termosztát, és azon van egy nagyon fontos légtelenítési pont (csavar). Ha jól értem ledugóztad előtte-utána, és nem by-pass ágat kötöttél be (ez utóbbi jobb lenne). Így viszont nem, vagy csak nehezen jön ki a levegő a motor-vízpumpa körből, rossz esetben meg is sütheted (meg nem lesz fűtés, stb)
Ha jól megcsinálod gondod nem lesz belőle. Max még az EGR szelepről vedd le a vákuumcsövet, és a csövet dugózd le (M5 csavar
, hogy ne melegedjen túl az EGR hűtőd. Hibajelet persze be fog írni, de tudni fogod, h miért.
[/quote]
Igen én is mert nekem automata.Igen az 1-es alkatrész a bűnös.Leszedtem a termosztátot, ledugóztam a vízcsövet alul-felül (köszönjük mercedes benz).
Járattam egy picit.Gőz még midig van de szinte semennyi ahhoz képest ami volt.Annyi hogy üzemi hőfokra nem melegedett fel alapjáraton csak ha 2000-es fordulaton tartottam.
[/quote]