jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:40


YELLOW írta:

alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.


piropatronon lehet ellenállást mérni?



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:39


YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Köszi! Hát nagyon nagy ellenállást mond a diag ott elvileg. Tehát lehet a piroatron a ludas? Mit lehet csinálni? Amúgy egyindítós helyére nem lehet kétindítóst rakni? Lehet nincs vagy nem is működik a légzsákom? Nemááár Mi a teendő? Köszi

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:17


anubisz írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Vezető oldali légzsákot tuti csak Szakszervizben rakatnák be. az kel még,hogy elsüljön menet közben ( ütközés nélkül )


Nem értem mi a nehézség egy légzsák berakásban! Én már számtalanszor ki- és visszaszereltem, és egyáltalán nem tartok tőle, hogy az arcomba fog csapódni!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:11


YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Vezető oldali légzsákot tuti csak Szakszervizben rakatnák be. az kel még,hogy elsüljön menet közben ( ütközés nélkül )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:06


Bero írta: Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!


alapvetően rövidzár van, ha ellenállást mérsz, akkor a piropatron valszeg nem jó. vagy esetleg az egyindítós kormányod helyére duplaindítós került.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 18:51


Hali! Multis kormánnyal volna kérdésem: Jons kolléga diagolt nekem Szolnokon ami nagyon fajin volt,mert mindent kimutatott az ő gépe amit csak lehet. Már csak egy miatt világít a légzsák lámpa: a multikormánynál ellenállást érzékel,tehát szakadás van. Mit tegyek ? Ugye én négy küllősról váltottam multis 3 ágúra. A légzsák vezérlőt,ha cseréltem attól írhat ki ilyen problémát? Vagy újrakódolni kell? Szakadást nem nagyon látok a légzsáknál,lehet hogy nem is jó a légzsákom? Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 18:40


Egy valamire nagyon figyelj oda. Az EGR hűtőn van az EGR termosztát, és azon van egy nagyon fontos légtelenítési pont (csavar). Ha jól értem ledugóztad előtte-utána, és nem by-pass ágat kötöttél be (ez utóbbi jobb lenne). Így viszont nem, vagy csak nehezen jön ki a levegő a motor-vízpumpa körből, rossz esetben meg is sütheted (meg nem lesz fűtés, stb)
Ha jól megcsinálod gondod nem lesz belőle. Max még az EGR szelepről vedd le a vákuumcsövet, és a csövet dugózd le (M5 csavar , hogy ne melegedjen túl az EGR hűtőd. Hibajelet persze be fog írni, de tudni fogod, h miért.

[/quote]
Igen én is mert nekem automata.Igen az 1-es alkatrész a bűnös.Leszedtem a termosztátot, ledugóztam a vízcsövet alul-felül (köszönjük mercedes benz).
Járattam egy picit.Gőz még midig van de szinte semennyi ahhoz képest ami volt.Annyi hogy üzemi hőfokra nem melegedett fel alapjáraton csak ha 2000-es fordulaton tartottam.


[/quote]




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 18:33


Én is 2 hete jártam így, az EGR hűtőnél engedte a vizet. A jelenség ugyanez volt, vízfogyás és szürkés füst a kipuffból.
Én újat vettem, mert sürgős volt, ezúton is köszönet m_attilának a gyors és kedvező kiszolgálásért.
Utána úgy nézett ki, hogy a turbónak is betett a víz, de szerencsémre kiderült nem ekkora a baj, csak egy csavar lazult meg, és amiatt lett olyan csikorgó hang, mintha a turbó halt volna meg.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 16:51


kempelen írta:
YELLOW írta:
szeda írta:
ute107 írta:
szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.


Most egyenlőre csak a vízkört dugóztam le.Valószínűleg nem kevés víz van a kipufogórendszerben mert 20 perc járatás után alig lett kisebb a gőz de úgy néz ki ki fog tisztulni.Egyelőre meghagyom így víz nélkül.Meglátjuk mi történik.Ennek a téglatest alakú holminak mi a neve? Úgy néz ki mit egy kipufogódob.



ha az 1-esre gondolsz, akkor kipufogó hűtő, ha jól látom az EU4-es motorokon van rajta.


Az EU4 helyett én inkább automata váltóra tippelnék.


Igen én is mert nekem automata.Igen az 1-es alkatrész a bűnös.Leszedtem a termosztátot, ledugóztam a vízcsövet alul-felül (köszönjük mercedes benz).
Járattam egy picit.Gőz még midig van de szinte semennyi ahhoz képest ami volt.Annyi hogy üzemi hőfokra nem melegedett fel alapjáraton csak ha 2000-es fordulaton tartottam.




SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 15:23


EU3-ban is volt ilyen, lehet, hogy ott tényleg attól függ, hogy automata e vagy sem. Pl az enyémben van EU3-as automata.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 15:17


YELLOW írta:
szeda írta:
ute107 írta:
szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.


Most egyenlőre csak a vízkört dugóztam le.Valószínűleg nem kevés víz van a kipufogórendszerben mert 20 perc járatás után alig lett kisebb a gőz de úgy néz ki ki fog tisztulni.Egyelőre meghagyom így víz nélkül.Meglátjuk mi történik.Ennek a téglatest alakú holminak mi a neve? Úgy néz ki mit egy kipufogódob.



ha az 1-esre gondolsz, akkor kipufogó hűtő, ha jól látom az EU4-es motorokon van rajta.


Az EU4 helyett én inkább automata váltóra tippelnék.



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 15:16


szeda írta:
ute107 írta:
szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.


Most egyenlőre csak a vízkört dugóztam le.Valószínűleg nem kevés víz van a kipufogórendszerben mert 20 perc járatás után alig lett kisebb a gőz de úgy néz ki ki fog tisztulni.Egyelőre meghagyom így víz nélkül.Meglátjuk mi történik.Ennek a téglatest alakú holminak mi a neve? Úgy néz ki mit egy kipufogódob.



Az ETK szerint gyártottak olyan 20d-t amiben nincs ilyen kütyü:

3. kép:
http://www.realoem.com/bmw/par...&fg=50

3. / 4. kép:
http://www.realoem.com/bmw/par...&fg=35




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 15:14


szeda írta:
ute107 írta:
szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.


Most egyenlőre csak a vízkört dugóztam le.Valószínűleg nem kevés víz van a kipufogórendszerben mert 20 perc járatás után alig lett kisebb a gőz de úgy néz ki ki fog tisztulni.Egyelőre meghagyom így víz nélkül.Meglátjuk mi történik.Ennek a téglatest alakú holminak mi a neve? Úgy néz ki mit egy kipufogódob.



ha az 1-esre gondolsz, akkor kipufogó hűtő, ha jól látom az EU4-es motorokon van rajta.


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 14:56


ute107 írta:
szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.


Most egyenlőre csak a vízkört dugóztam le.Valószínűleg nem kevés víz van a kipufogórendszerben mert 20 perc járatás után alig lett kisebb a gőz de úgy néz ki ki fog tisztulni.Egyelőre meghagyom így víz nélkül.Meglátjuk mi történik.Ennek a téglatest alakú holminak mi a neve? Úgy néz ki mit egy kipufogódob.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 14:24


szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.