b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 18:23


carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta: Akinek van vagy volt 318is BMW-je mondja meg nekem legyenszíves, hogy a forgalmiban 318i vagy 318is van írva és a teljesítményhez mennyi van írva, mert azt mondta a kereskedő, hogy 140 LE az autóm, amikor vettem tőle, de a forgalmiban nekem 85Kw van írva, erre azt mondta, mert a kompjuterben nincs olyan, hogy 318is és ezért töltötték ki a forgalmit így. Ezt akkor láttam meg amikor kifizettem Ez igaz lehet ?


ennek csak örülj.... annyival kevesebb az átiratás, meg az adó rá.
már csak azt kell tudni valóban az a motor van-e benne. ha tudnál keresni egy motorkódot, vagy képet a motorról, akkor megmondom valóban iS vagy sem


A motor kódja (forgalmiból) : 184E2 de azonnal megnézem a kocsiban mi van ))



A 184E2 -> 318i (M43)

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 18:18


YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
ez a kód ismeretlen számomra
blokkon nem tudod a motorszámot megnézni? vagy valahol a motortérben egy adattáblán is rajta kell lenni.
M42 vagy M44 et kell látni valahol meg utána még betü meg szám. az iS motorkódban, motorszámban valamelyiknek benne kell lennie.


A google meg én nézelődtünk:
3' (E36) 318i 1.8 85 kW / 116 PS
Engine: M43 B18 / 184E2



az oké ezekszerint még mindig az van, hogy a forgalmit írták el.
én arra gyanakszom, ezért kérdeztem azt amit, kértem volna képet a motorról, mert nekem az a gyanúm, hogy a forgalmi jó, csak épp a kereskedő baxta át.
azért lenne jó konkrétan a blokkon lévő motorszám, vagy egy nyamvadt kép. aztán kiderül, hogy a forgalmi rossz-e vagy sem.
off autónál nekünk is el van írva az össztömeg pl. de én nem azt keresném, hogy akinek iS van, annak hogy van benne a forgalmiba, mert tulajdonképpen, mindegy ha kevesebb van írva, az csak jó. a lényeg, hogy a motorszám egyezzen, és hogy a moci valóban iS legyen. különben csúnyán rászedték.


sztem mindenképp szopó, mert olyan nincs, hogy 318is-re nem lehet kitölteni a forgalmit. A gyári adatokkal simán lehet regisztrálni. Most, még ha ki is derül, hogy az IS motorja van benne, a következő vevőnek is bizonygathatja...
Ha az adásvételiben IS van akkor még talán van esély rá. De én tuti belekötöttem volna adásvételkor.
Ha tényleg IS, akkor a kereskedőre hárítanám a forgalmi korrigálását, amennyiben nem túl késő.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 13. péntek, 18:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 17:12


jons írta:
YELLOW írta:
ez a kód ismeretlen számomra
blokkon nem tudod a motorszámot megnézni? vagy valahol a motortérben egy adattáblán is rajta kell lenni.
M42 vagy M44 et kell látni valahol meg utána még betü meg szám. az iS motorkódban, motorszámban valamelyiknek benne kell lennie.


A google meg én nézelődtünk:
3' (E36) 318i 1.8 85 kW / 116 PS
Engine: M43 B18 / 184E2



az oké ezekszerint még mindig az van, hogy a forgalmit írták el.
én arra gyanakszom, ezért kérdeztem azt amit, kértem volna képet a motorról, mert nekem az a gyanúm, hogy a forgalmi jó, csak épp a kereskedő baxta át.
azért lenne jó konkrétan a blokkon lévő motorszám, vagy egy nyamvadt kép. aztán kiderül, hogy a forgalmi rossz-e vagy sem.
off autónál nekünk is el van írva az össztömeg pl. de én nem azt keresném, hogy akinek iS van, annak hogy van benne a forgalmiba, mert tulajdonképpen, mindegy ha kevesebb van írva, az csak jó. a lényeg, hogy a motorszám egyezzen, és hogy a moci valóban iS legyen. különben csúnyán rászedték.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 17:08


YELLOW írta:
ez a kód ismeretlen számomra
blokkon nem tudod a motorszámot megnézni? vagy valahol a motortérben egy adattáblán is rajta kell lenni.
M42 vagy M44 et kell látni valahol meg utána még betü meg szám. az iS motorkódban, motorszámban valamelyiknek benne kell lennie.


A google meg én nézelődtünk:
3' (E36) 318i 1.8 85 kW / 116 PS
Engine: M43 B18 / 184E2



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 16:50


carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta: Akinek van vagy volt 318is BMW-je mondja meg nekem legyenszíves, hogy a forgalmiban 318i vagy 318is van írva és a teljesítményhez mennyi van írva, mert azt mondta a kereskedő, hogy 140 LE az autóm, amikor vettem tőle, de a forgalmiban nekem 85Kw van írva, erre azt mondta, mert a kompjuterben nincs olyan, hogy 318is és ezért töltötték ki a forgalmit így. Ezt akkor láttam meg amikor kifizettem Ez igaz lehet ?


ennek csak örülj.... annyival kevesebb az átiratás, meg az adó rá.
már csak azt kell tudni valóban az a motor van-e benne. ha tudnál keresni egy motorkódot, vagy képet a motorról, akkor megmondom valóban iS vagy sem


A motor kódja (forgalmiból) : 184E2


ez a kód ismeretlen számomra
blokkon nem tudod a motorszámot megnézni? vagy valahol a motortérben egy adattáblán is rajta kell lenni.
M42 vagy M44 et kell látni valahol meg utána még betü meg szám. az iS motorkódban, motorszámban valamelyiknek benne kell lennie.

carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 16:47


YELLOW írta:
carobi írta: Akinek van vagy volt 318is BMW-je mondja meg nekem legyenszíves, hogy a forgalmiban 318i vagy 318is van írva és a teljesítményhez mennyi van írva, mert azt mondta a kereskedő, hogy 140 LE az autóm, amikor vettem tőle, de a forgalmiban nekem 85Kw van írva, erre azt mondta, mert a kompjuterben nincs olyan, hogy 318is és ezért töltötték ki a forgalmit így. Ezt akkor láttam meg amikor kifizettem Ez igaz lehet ?


ennek csak örülj.... annyival kevesebb az átiratás, meg az adó rá.
már csak azt kell tudni valóban az a motor van-e benne. ha tudnál keresni egy motorkódot, vagy képet a motorról, akkor megmondom valóban iS vagy sem


A motor kódja (forgalmiból) : 184E2 de azonnal megnézem a kocsiban mi van ))



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 13. péntek, 16:49

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 16:39


carobi írta: Akinek van vagy volt 318is BMW-je mondja meg nekem legyenszíves, hogy a forgalmiban 318i vagy 318is van írva és a teljesítményhez mennyi van írva, mert azt mondta a kereskedő, hogy 140 LE az autóm, amikor vettem tőle, de a forgalmiban nekem 85Kw van írva, erre azt mondta, mert a kompjuterben nincs olyan, hogy 318is és ezért töltötték ki a forgalmit így. Ezt akkor láttam meg amikor kifizettem Ez igaz lehet ?


ennek csak örülj.... annyival kevesebb az átiratás, meg az adó rá.
már csak azt kell tudni valóban az a motor van-e benne. ha tudnál keresni egy motorkódot, vagy képet a motorról, akkor megmondom valóban iS vagy sem


carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 16:06


Akinek van vagy volt 318is BMW-je mondja meg nekem legyenszíves, hogy a forgalmiban 318i vagy 318is van írva és a teljesítményhez mennyi van írva, mert azt mondta a kereskedő, hogy 140 LE az autóm, amikor vettem tőle, de a forgalmiban nekem 85Kw van írva, erre azt mondta, mert a kompjuterben nincs olyan, hogy 318is és ezért töltötték ki a forgalmit így. Ezt akkor láttam meg amikor kifizettem Ez igaz lehet ?

carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 09:11


valter320d írta:
carobi írta: Sziasztok

Egy olyan problémával találkoztam, megálltam a vasúti sín előtt, majd amikor újra,próbáltam elindulni, nem lehetett, egyszerűen nem csinált semmi amikor gázt adtam. Majd elindult, de nem ment az autó egyáltalán. Erre félrehúzodtam és alapjáraton azt látom, hogy a fogyasztás mérő szépen kúszik felfelé, 10-20-30 és eltűnik, és fulladozik a motor. Ha gázt adtam üresben, fulladt meg a motor. Majd leállítottam a motort és vártam 1 percet,miután újra indítottam, eltűnt a hiba, azóta mentem vele 80km és semmi nyoma. Találkoztatok ilyennel, szerintetek mi lehet a gond ? Előtte sokáig állt az autó, 2-3 hónapot és benzin alig az alján volt, indulás előtt pedig 20 percet járattam, hogy feléledjen és melegedjen be.


Mindenek elött cserélni kéne egy üzemenyagszüröt,felkapott valami koszt valószinü. Meg már akkor rendszertisztitást is javasolnék! Üdv a csapatban

Köszi a segítséget és a kedves fogadtatást, én is örülök hogy itt lehetek, tetszik, hogy nem fikázás meg "az enyém jobb" stílusban folyik itt a társalgás !!!


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 08:35


slacus írta: Sziasztok!
Segítsetek légyszi!!!! Nem húz az autóm (E46 320D 136LE 1999) de nincs semmi hibakód sem amiből ki lehetne indulni. Csorna-Győr-Mosonmagyaróvár környékén keresnék egy BMW tulajt akinek ugyanilyen autója van egy rövid diagnosztika erejéig élő adat (tényleges érték) olvasás miatt. Egy rövid próbaút alatt kiderülne hogy mi a különbség a mért adatok között és hogy mi a baja az enyémnek. Természetesen nem akarnám vezetni az autót csak az anyós ülésen ülnék a diag. géppel. Fontos hogy régebbi modell legyen 2000 évjárat körüli aminek a motortérben van a diagnosztikai csatlakozója mert sajnos csak ehhez van kábelem.
Ha tudtok valakit a környéken aki szánna rá pár percet írjatok.
Köszönöm!


Szia én szívesen segitettem volna csak egy kicsit messze vagyunk egymástol legalább megnéztem volna az enyém is hogy mit mutat.Gödöllö..... De amyugy nézd végig a vákumcsövet ha leveszed a motorburkolatot,beinditod és a turbon a vákumszelepnek el kell mozdulnia!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 13. péntek, 08:37

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 08:27


carobi írta: Sziasztok

Egy olyan problémával találkoztam, megálltam a vasúti sín előtt, majd amikor újra,próbáltam elindulni, nem lehetett, egyszerűen nem csinált semmi amikor gázt adtam. Majd elindult, de nem ment az autó egyáltalán. Erre félrehúzodtam és alapjáraton azt látom, hogy a fogyasztás mérő szépen kúszik felfelé, 10-20-30 és eltűnik, és fulladozik a motor. Ha gázt adtam üresben, fulladt meg a motor. Majd leállítottam a motort és vártam 1 percet,miután újra indítottam, eltűnt a hiba, azóta mentem vele 80km és semmi nyoma. Találkoztatok ilyennel, szerintetek mi lehet a gond ? Előtte sokáig állt az autó, 2-3 hónapot és benzin alig az alján volt, indulás előtt pedig 20 percet járattam, hogy feléledjen és melegedjen be.


Mindenek elött cserélni kéne egy üzemenyagszüröt,felkapott valami koszt valószinü. Meg már akkor rendszertisztitást is javasolnék! Üdv a csapatban

carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 20:15


Sziasztok

Egy olyan problémával találkoztam, megálltam a vasúti sín előtt, majd amikor újra,próbáltam elindulni, nem lehetett, egyszerűen nem csinált semmi amikor gázt adtam. Majd elindult, de nem ment az autó egyáltalán. Erre félrehúzodtam és alapjáraton azt látom, hogy a fogyasztás mérő szépen kúszik felfelé, 10-20-30 és eltűnik, és fulladozik a motor. Ha gázt adtam üresben, fulladt meg a motor. Majd leállítottam a motort és vártam 1 percet,miután újra indítottam, eltűnt a hiba, azóta mentem vele 80km és semmi nyoma. Találkoztatok ilyennel, szerintetek mi lehet a gond ? Előtte sokáig állt az autó, 2-3 hónapot és benzin alig az alján volt, indulás előtt pedig 20 percet járattam, hogy feléledjen és melegedjen be.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 11:36


Köszi a segítséget korrekt válasz.
Sajnos csak itt az udvarba raktuk be az új trafót, nem volt semmi szerszám a szerelőmnél pl gyertyakulcs. ma hazafele munkából beugrik és hoz mindent akkor derül csak ki.
Remélem csak bevan köpve a gyertya és ezért nem müxik még a henger..
Csak fura,hogy már a 2. trafót nyírja ki a henger lehet véletlen műve is, csak érdekes..
Mennyibe kerül egy ilyen befecskendező cucc kb? Legolcsóbb,legdrágább? Csak, hogy tisztába legyek az árakkal !







harmas írta: Visszatérve az eredeti kérdésre: most tiszta a gyertya, vagy nem? Gyújtáskimaradásnál mint írták nem adna neki benzint=tiszta maradna, ha rossz az injektor (becsöpög) akkor hiába tiltaná az ECU, jutna üzemanyag a hengerbe=taknyos gyertya. Melyik van?
Az injektorokat le tudják próbálni padon, ha csak kisebb baja van, akkor egy UH-s tisztítás szokott segíteni. Ha nem, akkor csere, elég csak azt az egyet is.


bbubbuka írta:
Na megnéztük diaggal 4. hengerre írja a gyújtás kimaradást.
Beraktuk az új trafót még mindig szar.. Ki is vettük mielőtt tönkrecseszi.
Most mi lehet a hiba? Mentem ugye egy 50km-ert így, hogy szar volt a 4. henger lehet beköpte a gyertyát és ez a gáz? Vagy pedig szétmehetett a befecskendezőm?
Mert befecskenedözötöl van egy halk kopogás már egy ideje,de eddig nem volt semmi gáz.
Most melyik opció a valószínűbb?




harmas írta:
bbubbuka írta: Ha szar valamelyik gyújtótrafó az produkál olyat is,hogy alapjáraton ráz a motor és hülye hangja van? Viszont ha gázt adok akkor nem érzek különbséget és nem is tilt 2,5ezernél?


Fordulaton talán még xarabb lenne.
Viszont:
Szép őzbarna mindegyik gyertyád? Kipufogóvéged nem "kormos"? Fura szagú kipuf.gáz?
Okozhatja az egyenetlen járást valamelyik injektor is. "Belehuggyoz" a szívócsőbe. Alapjárat környékén sok ez a nafta, fordulaton már megeszi a motor. Persze ott sem egészséges. Amelyik hengernél esetleg taknyosabb a gyertya ott érdemes kutakodni. Diag nem feltétlenül jelzi, mert a nyitási idő jó, csak éppen nem zár tökéletesen (a nyomás meg ugye rajta van).
Érdemes lenne ezt Kristen76-nak is megnézni, hátha..








autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 10:56


Visszatérve az eredeti kérdésre: most tiszta a gyertya, vagy nem? Gyújtáskimaradásnál mint írták nem adna neki benzint=tiszta maradna, ha rossz az injektor (becsöpög) akkor hiába tiltaná az ECU, jutna üzemanyag a hengerbe=taknyos gyertya. Melyik van?
Az injektorokat le tudják próbálni padon, ha csak kisebb baja van, akkor egy UH-s tisztítás szokott segíteni. Ha nem, akkor csere, elég csak azt az egyet is.


bbubbuka írta:
Na megnéztük diaggal 4. hengerre írja a gyújtás kimaradást.
Beraktuk az új trafót még mindig szar.. Ki is vettük mielőtt tönkrecseszi.
Most mi lehet a hiba? Mentem ugye egy 50km-ert így, hogy szar volt a 4. henger lehet beköpte a gyertyát és ez a gáz? Vagy pedig szétmehetett a befecskendezőm?
Mert befecskenedözötöl van egy halk kopogás már egy ideje,de eddig nem volt semmi gáz.
Most melyik opció a valószínűbb?




harmas írta:
bbubbuka írta: Ha szar valamelyik gyújtótrafó az produkál olyat is,hogy alapjáraton ráz a motor és hülye hangja van? Viszont ha gázt adok akkor nem érzek különbséget és nem is tilt 2,5ezernél?


Fordulaton talán még xarabb lenne.
Viszont:
Szép őzbarna mindegyik gyertyád? Kipufogóvéged nem "kormos"? Fura szagú kipuf.gáz?
Okozhatja az egyenetlen járást valamelyik injektor is. "Belehuggyoz" a szívócsőbe. Alapjárat környékén sok ez a nafta, fordulaton már megeszi a motor. Persze ott sem egészséges. Amelyik hengernél esetleg taknyosabb a gyertya ott érdemes kutakodni. Diag nem feltétlenül jelzi, mert a nyitási idő jó, csak éppen nem zár tökéletesen (a nyomás meg ugye rajta van).
Érdemes lenne ezt Kristen76-nak is megnézni, hátha..






bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 11. szerda, 18:50



Na megnéztük diaggal 4. hengerre írja a gyújtás kimaradást.
Beraktuk az új trafót még mindig szar.. Ki is vettük mielőtt tönkrecseszi.
Most mi lehet a hiba? Mentem ugye egy 50km-ert így, hogy szar volt a 4. henger lehet beköpte a gyertyát és ez a gáz? Vagy pedig szétmehetett a befecskendezőm?
Mert befecskenedözötöl van egy halk kopogás már egy ideje,de eddig nem volt semmi gáz.
Most melyik opció a valószínűbb?




harmas írta:
bbubbuka írta: Ha szar valamelyik gyújtótrafó az produkál olyat is,hogy alapjáraton ráz a motor és hülye hangja van? Viszont ha gázt adok akkor nem érzek különbséget és nem is tilt 2,5ezernél?


Fordulaton talán még xarabb lenne.
Viszont:
Szép őzbarna mindegyik gyertyád? Kipufogóvéged nem "kormos"? Fura szagú kipuf.gáz?
Okozhatja az egyenetlen járást valamelyik injektor is. "Belehuggyoz" a szívócsőbe. Alapjárat környékén sok ez a nafta, fordulaton már megeszi a motor. Persze ott sem egészséges. Amelyik hengernél esetleg taknyosabb a gyertya ott érdemes kutakodni. Diag nem feltétlenül jelzi, mert a nyitási idő jó, csak éppen nem zár tökéletesen (a nyomás meg ugye rajta van).
Érdemes lenne ezt Kristen76-nak is megnézni, hátha..