hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 11:21


kleroo írta: Az még belefér,és mivel érzi a tulaja,hogy nem a legjobb már,ezért megpróbálok előre kalkulálni vele. 100k-ból kiférne nem? Vagy netán 150k? (az egész cakk-pakk,gyári alkatrésszel,nem márkaszervizben,hanem ügyes "magánszervizesnél")
De az már nem férne bele,ha a kuplung mellett jönne elő a többi tipikus dízel kopás.


Itt olvass vissza, és fogsz találni árakat, infókat.: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...kerek.html

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 11:13


hancurozo írta:
kleroo írta: Köszönöm.
Reméltem,hogy ez a régebbi "gyengébb" konstrukció azért tartósabb,nem kell 150nél garantáltan kicserélni a fél motort. A kuplung, vízpumpa teljesen érthető,előfordul.
Mert jelenleg a pénzem nagy része a vételárra menne rá,így a komolyabb hibákra már nem jutna.


A kuplung pont az ami sokba fog fájni, ha cserélni kell. (lendkerékkel több mint a turbó, vagy adagoló)


Az még belefér,és mivel érzi a tulaja,hogy nem a legjobb már,ezért megpróbálok előre kalkulálni vele. 100k-ból kiférne nem? Vagy netán 150k? (az egész cakk-pakk,gyári alkatrésszel,nem márkaszervizben,hanem ügyes "magánszervizesnél")
De az már nem férne bele,ha a kuplung mellett jönne elő a többi tipikus dízel kopás.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 11:05


kleroo írta: Köszönöm.
Reméltem,hogy ez a régebbi "gyengébb" konstrukció azért tartósabb,nem kell 150nél garantáltan kicserélni a fél motort. A kuplung, vízpumpa teljesen érthető,előfordul.
Mert jelenleg a pénzem nagy része a vételárra menne rá,így a komolyabb hibákra már nem jutna.


A kuplung pont az ami sokba fog fájni, ha cserélni kell. (lendkerékkel több mint a turbó, vagy adagoló)

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. június 30. csütörtök, 11:02


Köszönöm.
Reméltem,hogy ez a régebbi "gyengébb" konstrukció azért tartósabb,nem kell 150nél garantáltan kicserélni a fél motort. A kuplung, vízpumpa teljesen érthető,előfordul.
Mert jelenleg a pénzem nagy része a vételárra menne rá,így a komolyabb hibákra már nem jutna.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 18:21


kleroo írta: Szép napot itt is.
Használt autó vásárlás topikjában már aktívkodom,van egy bizonyos példány amit meg szeretnék venni. A kardinális kérdés a motor lenne.
Kb 150 ezer van a kocsiban.Sokat járkált városban,rosszabb utakon. Tudomásom szerint semmilyen főbb alkatrész nem volt még cserélve a mociban.
Egyedül a kuplungot érzi úgy a tulaj,hogy talán-talán már cserés lesz.(nem csúszik,csak gondolom fönt fog már)
A 100kw-os verzió amiről szó van. Mire lehet számítani? Most kell majd a fél motort cserélgetni,vagy azért elmegy 200ig-300ig?
Persze tudom,hogy nincs rá exakt válasz,de többnyire mik a tapasztalatok(legalább 30oldalt visszaolvastam,de nem igazán találtam kielégítő választ a kérdésre)


Én az enyémet 5 éve vettem valós 168e km-el, most 310e km van benne. A kuplungot, vízpumpát, termosztátot, kardánfelfüggesztőt és futóművet cseréltem.

Szerintem ha normálisan hajtod és odafigyelsz rá, értem itt mind a normális vezetést, olajcseréket, stb....

Ui.: turbo még gyári és egyszer tisztítottuk meg.

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 14:58


Szép napot itt is.
Használt autó vásárlás topikjában már aktívkodom,van egy bizonyos példány amit meg szeretnék venni. A kardinális kérdés a motor lenne.
Kb 150 ezer van a kocsiban.Sokat járkált városban,rosszabb utakon. Tudomásom szerint semmilyen főbb alkatrész nem volt még cserélve a mociban.
Egyedül a kuplungot érzi úgy a tulaj,hogy talán-talán már cserés lesz.(nem csúszik,csak gondolom fönt fog már)
A 100kw-os verzió amiről szó van. Mire lehet számítani? Most kell majd a fél motort cserélgetni,vagy azért elmegy 200ig-300ig?
Persze tudom,hogy nincs rá exakt válasz,de többnyire mik a tapasztalatok(legalább 30oldalt visszaolvastam,de nem igazán találtam kielégítő választ a kérdésre)

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. június 27. hétfő, 17:22


Coyote írta:
ute107 írta: Urak!!!

Mi a f..sz fogja oda a 10-es alkatrészt ezen a linken a 20d adagolós motorban?

Mivel nekem kimozdult annyira, hogy keresztben állt, és egy csavarhúzóval vissza tudtam tolni a helyére, de szerintem ez nem normális, hogy pont a vezérmű lánc vezetősínje így kimozdulhat.

Kérem írjon, aki már vette le a szelepfedelet.

THX


Ránézésre a 11-es alkatrész... nem?


Jaja! De nekem pont a 11-es alkatrész felőli oldal fordult ki ha a kocsi eleje irányában. Csak a sín belső sarka volt csak a helyén.

Azóta nyaralás oda-vissza 1400 km. Nem mozdult meg, de valahogyan nem vagyok nyugodt.




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 27. hétfő, 17:18


ute107 írta: Urak!!!

Mi a f..sz fogja oda a 10-es alkatrészt ezen a linken a 20d adagolós motorban?

Mivel nekem kimozdult annyira, hogy keresztben állt, és egy csavarhúzóval vissza tudtam tolni a helyére, de szerintem ez nem normális, hogy pont a vezérmű lánc vezetősínje így kimozdulhat.

Kérem írjon, aki már vette le a szelepfedelet.

THX


Ránézésre a 11-es alkatrész... nem?


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. június 27. hétfő, 17:16


Urak!!!

Mi a f..sz fogja oda a 10-es alkatrészt ezen a linken a 20d adagolós motorban?

Mivel nekem kimozdult annyira, hogy keresztben állt, és egy csavarhúzóval vissza tudtam tolni a helyére, de szerintem ez nem normális, hogy pont a vezérmű lánc vezetősínje így kimozdulhat.

Kérem írjon, aki már vette le a szelepfedelet.

THX

csubakka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz csubakka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. június 25. szombat, 17:42


Köszi mindenkinek, remélem nálam se fog előfordulni többször... legalább is nagyon örülnék neki...
Azért, ha valakinek volt hasonló tapasztalata kérem írja le.
Köszi!

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. június 25. szombat, 13:40


A rokon/ismerős 320d-je is fura dolgokat produkált már.
Egyszer vagy 3-4x kellett a hűtővizet utántöltenie(közel üresről->tele) nagyon kis idő alatt. Szinte itta a vizet,mint egy ember
Aztán egyszercsak abbahagyta,és azóta se csinálta.(sehol nem folyt el láthatóan)
Mi lehet(ett) ez?
Ha jól rémlik,még tél volt.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2011. június 25. szombat, 12:29


YELLOW írta:
csubakka írta: Üdv!

Gondoltam ez a legmegfelelőbb topic erre a problémára.

Történet:
2005 e46 320d óra szerint 160e...
3 éve van nálam az autó, óra szerint 80e-rel vettem.
Ez idő alatt, azaz a nálam futott 80e alatt kb 1,5 - 2 liter hűtőfolyadékot kellett hozzátöltenem... szerintem ez kb normál.
1 hónapja volt egy német utam, ahol is a pályán 200 km/h- nál elszállt a feszítő görgőm és ledobta a segédszíjat > no szervo, no vízpumpa, no generátor... azonnal észre vettem és le is álltam vele, max 200-300 métert ha mehettem, de ugye a nagy fordulat és hőviszonyok miatt a víz azonnal felforrt és el is nyomta mindet.
Kint helyre hozták, görgő csere+új szíj, vízszint feltöltve maxig... le is lett tesztelve kint a hengerfej tömítés végett 2x 100km 200-220 km/h-s tempóval, akkor nem ette a vizet és még utána a hazafelé utat is simán bírta, 1100 km-t 160-170 km/h-s tempóval. Azóta városban meg itt ott furikáztam vele és kijelzett a vízszint. 1 litert tudtam utána tölteni.

Kérdések:
Esetleg hasonló tapasztalat valakinél?
Lehet-e ez mégis hengerfej? (én inkább vízpumpára gyanakodnék -remélem- vagy egy esetleg hűtő megrepedt?)
Hogy lehet közelebb kerülni a megoldáshoz?
A lehetséges hibáknak kb mennyi a javítási költsége?

Előre is köszi mindenkinek az ötletelést!
Üdv!


szerintem csak nem lett rendesen lelégtelenítve, és a haza úton szépen körbefordult a rendszer, a gőzt elengedte. szerintem most, hogy hozzá töltöttél már nem lesz gond vele. szerintem.



nálam még nem nagyon kellett vizet utánatölteni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. június 25. szombat, 11:49


csubakka írta: Üdv!

Gondoltam ez a legmegfelelőbb topic erre a problémára.

Történet:
2005 e46 320d óra szerint 160e...
3 éve van nálam az autó, óra szerint 80e-rel vettem.
Ez idő alatt, azaz a nálam futott 80e alatt kb 1,5 - 2 liter hűtőfolyadékot kellett hozzátöltenem... szerintem ez kb normál.
1 hónapja volt egy német utam, ahol is a pályán 200 km/h- nál elszállt a feszítő görgőm és ledobta a segédszíjat > no szervo, no vízpumpa, no generátor... azonnal észre vettem és le is álltam vele, max 200-300 métert ha mehettem, de ugye a nagy fordulat és hőviszonyok miatt a víz azonnal felforrt és el is nyomta mindet.
Kint helyre hozták, görgő csere+új szíj, vízszint feltöltve maxig... le is lett tesztelve kint a hengerfej tömítés végett 2x 100km 200-220 km/h-s tempóval, akkor nem ette a vizet és még utána a hazafelé utat is simán bírta, 1100 km-t 160-170 km/h-s tempóval. Azóta városban meg itt ott furikáztam vele és kijelzett a vízszint. 1 litert tudtam utána tölteni.

Kérdések:
Esetleg hasonló tapasztalat valakinél?
Lehet-e ez mégis hengerfej? (én inkább vízpumpára gyanakodnék -remélem- vagy egy esetleg hűtő megrepedt?)
Hogy lehet közelebb kerülni a megoldáshoz?
A lehetséges hibáknak kb mennyi a javítási költsége?

Előre is köszi mindenkinek az ötletelést!
Üdv!


szerintem csak nem lett rendesen lelégtelenítve, és a haza úton szépen körbefordult a rendszer, a gőzt elengedte. szerintem most, hogy hozzá töltöttél már nem lesz gond vele. szerintem.



csubakka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz csubakka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. június 25. szombat, 10:07


Üdv!

Gondoltam ez a legmegfelelőbb topic erre a problémára.

Történet:
2005 e46 320d óra szerint 160e...
3 éve van nálam az autó, óra szerint 80e-rel vettem.
Ez idő alatt, azaz a nálam futott 80e alatt kb 1,5 - 2 liter hűtőfolyadékot kellett hozzátöltenem... szerintem ez kb normál.
1 hónapja volt egy német utam, ahol is a pályán 200 km/h- nál elszállt a feszítő görgőm és ledobta a segédszíjat > no szervo, no vízpumpa, no generátor... azonnal észre vettem és le is álltam vele, max 200-300 métert ha mehettem, de ugye a nagy fordulat és hőviszonyok miatt a víz azonnal felforrt és el is nyomta mindet.
Kint helyre hozták, görgő csere+új szíj, vízszint feltöltve maxig... le is lett tesztelve kint a hengerfej tömítés végett 2x 100km 200-220 km/h-s tempóval, akkor nem ette a vizet és még utána a hazafelé utat is simán bírta, 1100 km-t 160-170 km/h-s tempóval. Azóta városban meg itt ott furikáztam vele és kijelzett a vízszint. 1 litert tudtam utána tölteni.

Kérdések:
Esetleg hasonló tapasztalat valakinél?
Lehet-e ez mégis hengerfej? (én inkább vízpumpára gyanakodnék -remélem- vagy egy esetleg hűtő megrepedt?)
Hogy lehet közelebb kerülni a megoldáshoz?
A lehetséges hibáknak kb mennyi a javítási költsége?

Előre is köszi mindenkinek az ötletelést!
Üdv!

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. június 24. péntek, 09:18


Sziasztok,

A pillangószelepes mizériámból megmaradt egy zsír új hajtókar. mAttilától vettem de nem került be a motorba mert az okosok nem hajlandóak berakni. (ne menjünk bele)
Szóval a hajtókar eladó.Ki mit ajánl érte? 06 70 313 03 36