Üdv!
Gondoltam ez a legmegfelelőbb topic erre a problémára.
Történet:
2005 e46 320d óra szerint 160e...
3 éve van nálam az autó, óra szerint 80e-rel vettem.
Ez idő alatt, azaz a nálam futott 80e alatt kb 1,5 - 2 liter hűtőfolyadékot kellett hozzátöltenem... szerintem ez kb normál.
1 hónapja volt egy német utam, ahol is a pályán 200 km/h- nál elszállt a feszítő görgőm és ledobta a segédszíjat > no szervo, no vízpumpa, no generátor... azonnal észre vettem és le is álltam vele, max 200-300 métert ha mehettem, de ugye a nagy fordulat és hőviszonyok miatt a víz azonnal felforrt és el is nyomta mindet.
Kint helyre hozták, görgő csere+új szíj, vízszint feltöltve maxig... le is lett tesztelve kint a hengerfej tömítés végett 2x 100km 200-220 km/h-s tempóval, akkor nem ette a vizet és még utána a hazafelé utat is simán bírta, 1100 km-t 160-170 km/h-s tempóval. Azóta városban meg itt ott furikáztam vele és kijelzett a vízszint. 1 litert tudtam utána tölteni.
Kérdések:
Esetleg hasonló tapasztalat valakinél?
Lehet-e ez mégis hengerfej? (én inkább vízpumpára gyanakodnék -remélem- vagy egy esetleg hűtő megrepedt?)
Hogy lehet közelebb kerülni a megoldáshoz?
A lehetséges hibáknak kb mennyi a javítási költsége?
Előre is köszi mindenkinek az ötletelést!
Üdv!