jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. szeptember 19. csütörtök, 21:18


stunter26 írta:
valter320d írta:
jokerface írta: Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.


Mi levettük biztos ami biztos alapon!


Szia ! kösd le feltétlenül . az a biztos nehogy szétvágja az aksit.

Már megoldva,de azért köszönöm



stunter26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz stunter26

Újonc

Elismertség: 31% (5 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. szeptember 19. csütörtök, 18:48


valter320d írta:
jokerface írta: Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.


Mi levettük biztos ami biztos alapon!


Szia ! kösd le feltétlenül . az a biztos nehogy szétvágja az aksit.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. szeptember 19. csütörtök, 18:07


Sziasztok!

Jövőhónapba muszáj leszek akksit venni, minap 4,5 fok volt kocsi mutatta és hát eléggé nyögve nyelősen indult, megnézem azt akksit tiszta sav volt megtakaritottam minden, gyári bmw akksi még 01" es a kocsi.

olvasgattam már, én pl személy szerint 90Ah vagy 100asra gondolok akksiba e46 20D . sZerintek nem nagy bele, vagy pont jó? amugy exide premiumot néztem.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 22:23


jokerface írta: Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.


Mi levettük biztos ami biztos alapon!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 20:03


dbtibi írta:
jokerface írta: Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.


szia, nekem amikor a kipuffot cserélték és hegesztették fenn a kocsin, nem kötötték le, nem tapasztaltam azóta semmi hibát. Remélem segít az infó.


Nekem a mester bilincsel oldotta meg a toldást, nem hegesztett. Ezután már bármikor oldható a kötés, így az akku nem lett lekötve.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 17:03


Köszi a hasznos infókat fiúk,rendesek vagytok!

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 16:56


dbtibi írta:
jokerface írta: Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.


szia, nekem amikor a kipuffot cserélték és hegesztették fenn a kocsin, nem kötötték le, nem tapasztaltam azóta semmi hibát. Remélem segít az infó.


Bármilyen hegesztés van akkumulátor őr-t ha tesz rá akkor biztos nem lesz semmi, és így az akksit sem kell levenni... nálunk az összes kipufogós használja, nem tétel.



dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 15:55


jokerface írta: Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.


szia, nekem amikor a kipuffot cserélték és hegesztették fenn a kocsin, nem kötötték le, nem tapasztaltam azóta semmi hibát. Remélem segít az infó.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 15:51


Skacok,ha lesz CO-val hegesztve egy pici dolog a kocsim alvázához,le kell csatlakoztatni az akkut?
A szaki aki minden nap ezt csinálja,azt mondta semmi baja nem lehet. Valaki a tutit?
Mondjuk nem szivesen kötném le ha nem muszáj.

Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 09:55


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Roli888 írta: Szerintetek mennyit bír még ki egy aksi ha az egyik cellája vélhetően meghalt? Mert töltésnél semmit nem pezsgett (az az egy cella). Lehet vele valamit csinálni? Mert indítani indít, tudom használni, csak meddig! Normál akkuról van szó (gondozásos).


Észre fogod venni, ha már nem jó, az tuti. Szerintem ne kockáztass, vegyél bele 1 újat, mert akkor fogja beadni a kulcsot mikor a legnagyobb szükséged lenne az autóra.


ha egy cella nem jó, akkor az minusz 2V, és akkor tutti nem indítja be a motrot. nem lehet, hogy csak a deszt víz kevés rajta, vagy nem jó a savszint benne?


Igaz nekem is hagyományos "lötykölős" akku van benne, de új. Ha megadja magát, tuti gondozás menteset veszek helyette.




Lehet még benne egy kis élet, abban a cellában, mert normálisan indít. Nincs bajom vele. A savszintet nem mértem, de desztillált vízzel mindig fel van töltve színig. Főleg ilyen melegben fogy el a motor felőli részen, mert ott aztán kapja a hőt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 12:41


YELLOW írta:
Pocses írta:
Roli888 írta: Szerintetek mennyit bír még ki egy aksi ha az egyik cellája vélhetően meghalt? Mert töltésnél semmit nem pezsgett (az az egy cella). Lehet vele valamit csinálni? Mert indítani indít, tudom használni, csak meddig! Normál akkuról van szó (gondozásos).


Észre fogod venni, ha már nem jó, az tuti. Szerintem ne kockáztass, vegyél bele 1 újat, mert akkor fogja beadni a kulcsot mikor a legnagyobb szükséged lenne az autóra.


ha egy cella nem jó, akkor az minusz 2V, és akkor tutti nem indítja be a motrot. nem lehet, hogy csak a deszt víz kevés rajta, vagy nem jó a savszint benne?


Igaz nekem is hagyományos "lötykölős" akku van benne, de új. Ha megadja magát, tuti gondozás menteset veszek helyette.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 17. szerda, 12:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 12:11


Pocses írta:
Roli888 írta: Szerintetek mennyit bír még ki egy aksi ha az egyik cellája vélhetően meghalt? Mert töltésnél semmit nem pezsgett (az az egy cella). Lehet vele valamit csinálni? Mert indítani indít, tudom használni, csak meddig! Normál akkuról van szó (gondozásos).


Észre fogod venni, ha már nem jó, az tuti. Szerintem ne kockáztass, vegyél bele 1 újat, mert akkor fogja beadni a kulcsot mikor a legnagyobb szükséged lenne az autóra.


ha egy cella nem jó, akkor az minusz 2V, és akkor tutti nem indítja be a motrot. nem lehet, hogy csak a deszt víz kevés rajta, vagy nem jó a savszint benne?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 11:55


Roli888 írta: Szerintetek mennyit bír még ki egy aksi ha az egyik cellája vélhetően meghalt? Mert töltésnél semmit nem pezsgett (az az egy cella). Lehet vele valamit csinálni? Mert indítani indít, tudom használni, csak meddig! Normál akkuról van szó (gondozásos).


Észre fogod venni, ha már nem jó, az tuti. Szerintem ne kockáztass, vegyél bele 1 újat, mert akkor fogja beadni a kulcsot mikor a legnagyobb szükséged lenne az autóra.


Roli888
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz Roli888

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 11:50


Szerintetek mennyit bír még ki egy aksi ha az egyik cellája vélhetően meghalt? Mert töltésnél semmit nem pezsgett (az az egy cella). Lehet vele valamit csinálni? Mert indítani indít, tudom használni, csak meddig! Normál akkuról van szó (gondozásos).

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 13:57


Sky írta: Helló márkatársak!
A dízeles, 20d tulajokat kérdezem, (gondolom, mást is érdekel) tudja-e valaki, hogy az önindító mennyi áramot vesz fel indítózás közben? Ez nagyban befolyásolja az akku élettartamát is. Ezt gjmű villamosságis szaki tudja megmérni egy spéci lakatfogóval, de persze nekem ilyen nincs. Esetleg valaki megmérte/megmérette már? Van erről tapasztalat? Biztos más az áramfelvétel hideg vagy meleg motornál, nyáron vagy télen. Mennyi a "normális" érték? Van erre gyári adat?
:


2,0 kW a teljesítménye a 12417787356 számú változatnak. Ez, ha jól számolom 12V feszültségnél 167A



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 12. péntek, 13:59