Woockie írta:
hil írta:
Sziasztok! Többször elgondolkoztam azon, hogy mi jár a hirdetés feladó fejében, amikor azt írja: hölgy tulajdonostól. Ezt most érték növelő, vagy csökkentő tényezőként kell tekinteni. Nálam az utóbbi.
Akik beirjak, pozitivnak ertekelik, legalabbis annak szanjak. Szerintem kb. tokmindegy, ismerek olyan not is sokat, akik vigyaznak az autora es sok olyat is, akik ugyetlenek/nem ertenek hozza es hidegen padlogazt nyomnak, h kialljanak az udvarbol. Ha nem ismeri az ember a konkret holgyet, semmi plusz informacioval nem szolgal, hisz ha torve volt, azt igy vagy ugy, de latja az ember, az meg mindegy, h ferfi vagy no torte meg. Talan annyibol negativ egy noi tulaj, h ha hosszu mukorme van, osszekarcol vele mindent...
Az én tapasztalatom szerint (ami a saját barátnőmön, a baráti körömben levő csajok és kolleginák autóin és vezetési technikáin alapul):
Hölgy sofőr esetén(a tulajdonos tökmindegy, mert 50 éves nőnek 22 éves hülyegyereke is hajthatja az autót) ezek a pozitívumok:
+ az autó kevésbé van széthajtva, ezért motorikusan gyakran jobb állapotúak - ez csak a blokkra igaz
+ sufnituningtól mentes
+ szakemberek által szervízelt (mivel a nő nem nyúl az autóhoz, egy kereket se cserél le)
És a negatívumok:
- el-elmaradozó szervízek, esetleg "elfelejtett" olajcsere-periódus (olajszint!), szűrőcserék hiánya
- rossz esetben a karbantartás teljes hiánya (amíg nincs furcsa hang, nem nyúlunk hozzá)
- rommá "őrölt" kuplung
- elhasznált fékek (a motorfék vajon miii?"
- hidegen padlózás, forró turbóval leállítás
- sok esetben nő létükre szemetesnek használják az autót, retkesek belülről
- a fényezés rommá van karcolva a gyakori gépi mosás miatt
- kutya vagy kisgyerek esetén lelakottak és szennyezettek az ülések vagy a csomagtartó
- megviselt sebességváltó
- a karosszéria ápolástól mentes, minden oldalról mélyen karcolt, esetleg horpadt
- kilincsek alatt karcos fényezés, a bazi nagy kulcstartók miatt
- kezelőszerveken szétkarmolt felületek a nagy körmök miatt, a váltókart a gyűrűk csiszolják szét
- a szőnyeg és az alatta levő szövet csúnyán kikoptatva a magassarkú miatt, télen szennyezett szőnyeg (mert a gumiszőnyeg vajon miii)
- gumikéderek nincsenek szilikonnal ápolva, a bőrülések sem kapnak törődést
- a gumik gyakran kopásjelzőig kopnak (a kopásjelző vajon miii)
- az autó alját meg kell nézni, mert parkoláskor gyakran kaphat padkát vagy egyebet,
- és ami a legrosszabb, hogy a futómű ramaty állapotban van a legtöbb esetben, mivel a kátyúk és csatornafedelek kerülgetése nem a hölgyek erőssége.
Én megmondom őszintén, nem nagyon szeretnék női sofőrtől autót venni. A barátnőm aránylag ügyesen vezet, de ő is érzi, hogy a Ford Ka tökéletesen elég, a BMW-ben majd a jobb egyen lesz a törzshelye
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 20. péntek, 11:26