lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:50


akkor én sznob vagyok ,de vállalom!

Idézet: A gyári navinál nincs pénzt pazarlóbb dolog, aki ilyet vesz....mérhetetlenül sznob.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 27. péntek, 22:50

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:29


lalada írta: nem rossz kocsi, de csak egy dolog: nincs navija. ez később nagyon megnehezíti az eladást. másrészt baromi ronda anélkül a műszerezés.
szerintem aki e90/91-ben filózik ne sajnálja rá a pénzt. meg fogja bánni. ezek csak személyes vélemények.

mutyuru írta: Ehhez mit szoltok:

http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine






Jó kis szempont, hogy milyen autót vegyünk annak, aki majd egyszer a mi autónkat veszi meg ....

A gyári navinál nincs pénzt pazarlóbb dolog, aki ilyet vesz, az vagy számolatlanul rendelkezik pénzzel, vagy buta, mert a töredékéért sokkal jobbat kaphatna, vagy mérhetetlenül sznob. Vagy már annak vette az autót, akinek majd el akarja adni x év múlva.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:18


Szemy írta:
zoliika írta:
Szemy írta:
petermover írta: Hát nem tudom, biztos vannak ilyen tündérmesék is, de 80-100e km-es, 2007-2008-as ELADÓ autót nem nagyon találsz a németeknél. A 80-100e km inkább a 2010-11-es modellekre jellemző, és azokat sem adják el, amíg el nem érik a garanciaidő végét. Akkor meg már nem 80-100e van bennük...
Több ismerősöm is van, cég is és magánszemély is. Egyiküknél egy céges 320d kombi volt 2009-es, most vették ki alóla 215e km-rel, mert lejárt a gari. Előbb egyszerűen nem adják el. Viszont a gari elvesztésével ugyanúgy megszabadulnak a 60e-et futott autóktól is a cégek, ez jó hír is lehet, csak nagyon ritka az ilyet kifogni... Úgy értem az ilyen autók kéz alatt, hirdetés nélkül mennek el inkább, nem teszik ki őket egy kereskedésbe.

Másik ugyanilyen sztori 318d automata kombi BMW 2011-es, már most van benne 110e km, 14-15 hónaposan. Srác tiporja neki rendületlenül, 9 felett az átlagfogyasztása, saját bevallás alapján 180 alatt nem megy a pályán, de inkább 200 felett jár vele. Annyit küldi amennyit bír, végig padlózza. Tőle pl nem venném meg az autót.

Ismerek olyan házaspárt is, ahol az öreg motorversenyző volt a 60-70-es években, rajong a BMW-ért, a garázsban áll neki egy lezsírozott '74-es vagy '75-ös (nem emlékszem) BMW versenymotor, amivel utoljára futamot nyert, meg ilyenek. Van neki két BMW-je, egy 528i '90-es évjáratú, méregzöld sedan, automata, egyedi bordó plüss belsővel és kárpitokkal, fabetéttel, kutyafasza brutál gyönyörű gép, full-full akkor elérhető extrával, és van a gépben kemény 70e km. Régebben többet használta, de 10 éve 2-3x veszi elő évente felmenni vele Hamburg mellé nyaralni (Hannovernél laknak). Esze ágában sem volt eladni soha, miért is adná?

Emiatt mondom, hogy németeknél kevés kilométeres autó ugyanolyan lutri, mint nálunk. Jónéhány évvel ezelőtt futottak ott annyit az autók, mint manapság nálunk, és ez hatványozottan igaz a felső kategóriás márkákra.


Ennyire azert nem rossz a helyzet, hogy tündermeseben kell remenykedni. Lehet a nemeteknel is kifogni keveset futott autokat, de azoknak altalaban meg is van az aruk es szanaszet vannak az amugy nem kicsi orszagban. En pl. az elözö BMW-met (318i) pontosan 5 evesen vettem eredeti 49.000km, a mostani automat (ami igaz nem BMW, de 3 literes dieselmotor van benne) original 51.000km-rel hoztam el 4 evesen a markaszalonbol ugy, hogy ceges auto volt. Ha türelmes az ember es hajlando bejarni Nemetorszagot egy auto miatt, akkor azert igazi gyönyszemeket lehet talalni...es nem is olyan keveset.

Szemy


Akkor miért van az,hogy a németek most tőlünk elkezdték hordani az autókat közép ill. felsőközép kategóriáról beszélek most.Pont,ezeket a kevés km-t futott darabokat keresik 60e km-ig!


Hogy miert van, nem tudom. De itt NRW-ben meg egy baratomtol, ismerösömtöl, kollegamtol sem hallottam, hogy magyarorszagrol szeretne behozatni autot. Ezzel ellentetben szamos baratomnak sikerült kifogni hasznalt nemet autokat közel vagy teljesen fullextras felszereltseggel es relativ igen keves futasteljesitmennyel...igaz az aruk is megvolt. Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy hiaba magas az atlagos nemet futasteljesitmeny (amiröl hivatalos adatot meg a mai napig nem tudtak a nemetek nekem mutatni), de bizony megtalalhatoak a megkimelt autok is a nemet hasznaltauto piacon...mint ahogy ezt a magam es ismerettsegi köröm is peldazza az elmult 6-8 evet figyelembe veve. Mindösszesen ennyivel szerettem volna a "tündermeset" kiegesziteni.

Szemy


Tessék "tündérmesés" csillagos barátom!Ha nekem nem ill. a bajoroknak akikkel együtt vagyok azoknak sem akkor itt van ez......ez is tündérmese

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 20:11


lalada írta: egy "igazi" gyöngyszem
vhol olvastam, hogy normál használat mellett 450-500e km felett feslik meg a gyári bőrkormány ily módon BMW-n..



Ezt sosem értettem... Tegyük fel, árulok egy jó állapotúnak hirdetett autót amiben le van gyalulva a kormány akkor tuti elviszem lebőröztetni mondjuk Kecskemétre a Fellser-hez vagy Debrecenbe a Csapó utcába újrabőröztetni...
12-14 000ft és olyan lesz mint az új!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 27. péntek, 20:11

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 19:55


YELLOW írta:
lalada írta: egy igazi gyöngyszem
vhol olvastam, hogy normál használat mellett 450-500e km felet feslik meg a kormány ily módon BMW-n..


gecc hányok... ajtógumi szétfoszolva....


majd rárabolnak a nepperek, kikozmetikázzák szépen, és továbbadják 1.9 ért

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 19:52


lalada írta: egy igazi gyöngyszem
vhol olvastam, hogy normál használat mellett 450-500e km felet feslik meg a kormány ily módon BMW-n..


gecc hányok... ajtógumi szétfoszolva....

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 19:47


egy "igazi" gyöngyszem
vhol olvastam, hogy normál használat mellett 450-500e km felett feslik meg a gyári bőrkormány ily módon BMW-n..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 27. péntek, 19:56


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 18:37


hil írta: az újaknak az a végletesen leegyszerűsített semmitmondó formája nagyon nem jön be. És még a motor hőmérőt is kisajnálták belőle.



Ezt én sem értem... Fontos, hogy legyen visszajelzés a hűtővíz hőmérsékletéről... Ha megadja magát a termosztát és nyitva marad?! A tulaj meg állandóan túlhűtött motorral járkál, akár magasabb fordulatszámon is. Ennél motorkoptatóbb használat nem nagyon van!
Nem is beszélve a túlfogyasztásról. (a titkos menüt szerintem a tulajdonosok 80%-a nem is ismeri)


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 17:57


lalada írta: nem rossz kocsi, de csak egy dolog: nincs navija. ez később nagyon megnehezíti az eladást. másrészt baromi ronda anélkül a műszerezés.
szerintem aki e90/91-ben filózik ne sajnálja rá a pénzt. meg fogja bánni. ezek csak személyes vélemények.

mutyuru írta: Ehhez mit szoltok:

http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine





Sziasztok!
Nézem ezeket a képeket és lehet, nekem nem túl jó az ízlésem, de egyre rondább műszarfalú autókat gyártanak. Nekem az e36 műszerfala volt igazán tetszetős, főleg a manuális klímásé, az e46 is tetszik, de az újaknak az a végletesen leegyszerűsített semmitmondó formája nagyon nem jön be. És még a motor hőmérőt is kisajnálták belőle.



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 15:52


nem rossz kocsi, de csak egy dolog: nincs navija. ez később nagyon megnehezíti az eladást. másrészt baromi ronda anélkül a műszerezés.
szerintem aki e90/91-ben filózik ne sajnálja rá a pénzt. meg fogja bánni. ezek csak személyes vélemények.

mutyuru írta: Ehhez mit szoltok:

http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine






autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz mutyuru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 12:05


Ehhez mit szoltok:

http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 27. péntek, 12:12

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz mutyuru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 11:02


petermover írta: Hát nem tudom, biztos vannak ilyen tündérmesék is, de 80-100e km-es, 2007-2008-as ELADÓ autót nem nagyon találsz a németeknél. A 80-100e km inkább a 2010-11-es modellekre jellemző, és azokat sem adják el, amíg el nem érik a garanciaidő végét. Akkor meg már nem 80-100e van bennük...
Több ismerősöm is van, cég is és magánszemély is. Egyiküknél egy céges 320d kombi volt 2009-es, most vették ki alóla 215e km-rel, mert lejárt a gari. Előbb egyszerűen nem adják el. Viszont a gari elvesztésével ugyanúgy megszabadulnak a 60e-et futott autóktól is a cégek, ez jó hír is lehet, csak nagyon ritka az ilyet kifogni... Úgy értem az ilyen autók kéz alatt, hirdetés nélkül mennek el inkább, nem teszik ki őket egy kereskedésbe.

Másik ugyanilyen sztori 318d automata kombi BMW 2011-es, már most van benne 110e km, 14-15 hónaposan. Srác tiporja neki rendületlenül, 9 felett az átlagfogyasztása, saját bevallás alapján 180 alatt nem megy a pályán, de inkább 200 felett jár vele. Annyit küldi amennyit bír, végig padlózza. Tőle pl nem venném meg az autót.

Ismerek olyan házaspárt is, ahol az öreg motorversenyző volt a 60-70-es években, rajong a BMW-ért, a garázsban áll neki egy lezsírozott '74-es vagy '75-ös (nem emlékszem) BMW versenymotor, amivel utoljára futamot nyert, meg ilyenek. Van neki két BMW-je, egy 528i '90-es évjáratú, méregzöld sedan, automata, egyedi bordó plüss belsővel és kárpitokkal, fabetéttel, kutyafasza brutál gyönyörű gép, full-full akkor elérhető extrával, és van a gépben kemény 70e km. Régebben többet használta, de 10 éve 2-3x veszi elő évente felmenni vele Hamburg mellé nyaralni (Hannovernél laknak). Esze ágában sem volt eladni soha, miért is adná?

Emiatt mondom, hogy németeknél kevés kilométeres autó ugyanolyan lutri, mint nálunk. Jónéhány évvel ezelőtt futottak ott annyit az autók, mint manapság nálunk, és ez hatványozottan igaz a felső kategóriás márkákra.


Amit irtal igen meglepodtem, mert nem hallottam meg rola, hogy a nemetek Mo-rol vinnenek autot. Sot nagyobb reszt a magyarok jarnak ki ide vagy Ausztriaba, hogy jobb minusegu, megkimeltebb (korahoz kepest) es jobb felszereltsegu autot vegyenek.
Hasznalatbol fakadoan nyilvan adodhatnak hibak, de meg mindig joval kisebb a riziko, mint otthon pl: itt is lehet fillerekert szervizkonyvet venni..., viszont sokkal kemenyebben buntetik az autoneppert, kereskedest, ha barmilyen csalason kapjak - bezaras, engedelymegvonas, kemeny penzbirsag es akkor meg nem is beszelhetunk mit jelent neki(k) a nevukon esett csorba. Ez inkabb a nagyobb, hivatalos kereskedesekre jellemzo.
Nekem van egy nemet haverom - csaj -, aki lizingeli az autojat es minden 4-5 ev utan lecsereli. Most tole szivesen megvennem egy atnezetes utan, mert tudom mennyire kimeli es vigyaz ra. Sajan lecsusztam rola, mert tavaly cserelte be.
Ettol fuggetlenul valaki adna visszajelzest a lentebb belinkelt gephez legyszives?

http://suchen.mobile.de/auto-i...age=100000



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 27. péntek, 11:03

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 10:51


mutyuru írta:

Kosz a valaszt Coyote!
Kivancsi lennek a velemenyedre:

http://suchen.mobile.de/auto-i...age=100000

Udv,
M


Az állapotát tekintve: én személy szerint megbízok a premium selectionben, és akármennyit néztem meg a magyar PS eseményen, egyik autón sem találtam kivetnivalót.

A felszereltsége viszont gyatra (a xenont kivéve) ennyire fapados BMW-ért én személy szerint nem adnék pénzt. Persze a jobb felszereltségű vagy drágább, vagy régebbi, vagy használtabb... De a fapad BMW helyett inkább fullos más márkát vennék ennyi pénzért.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 10:21


zoliika írta:
Szemy írta:
petermover írta: Hát nem tudom, biztos vannak ilyen tündérmesék is, de 80-100e km-es, 2007-2008-as ELADÓ autót nem nagyon találsz a németeknél. A 80-100e km inkább a 2010-11-es modellekre jellemző, és azokat sem adják el, amíg el nem érik a garanciaidő végét. Akkor meg már nem 80-100e van bennük...
Több ismerősöm is van, cég is és magánszemély is. Egyiküknél egy céges 320d kombi volt 2009-es, most vették ki alóla 215e km-rel, mert lejárt a gari. Előbb egyszerűen nem adják el. Viszont a gari elvesztésével ugyanúgy megszabadulnak a 60e-et futott autóktól is a cégek, ez jó hír is lehet, csak nagyon ritka az ilyet kifogni... Úgy értem az ilyen autók kéz alatt, hirdetés nélkül mennek el inkább, nem teszik ki őket egy kereskedésbe.

Másik ugyanilyen sztori 318d automata kombi BMW 2011-es, már most van benne 110e km, 14-15 hónaposan. Srác tiporja neki rendületlenül, 9 felett az átlagfogyasztása, saját bevallás alapján 180 alatt nem megy a pályán, de inkább 200 felett jár vele. Annyit küldi amennyit bír, végig padlózza. Tőle pl nem venném meg az autót.

Ismerek olyan házaspárt is, ahol az öreg motorversenyző volt a 60-70-es években, rajong a BMW-ért, a garázsban áll neki egy lezsírozott '74-es vagy '75-ös (nem emlékszem) BMW versenymotor, amivel utoljára futamot nyert, meg ilyenek. Van neki két BMW-je, egy 528i '90-es évjáratú, méregzöld sedan, automata, egyedi bordó plüss belsővel és kárpitokkal, fabetéttel, kutyafasza brutál gyönyörű gép, full-full akkor elérhető extrával, és van a gépben kemény 70e km. Régebben többet használta, de 10 éve 2-3x veszi elő évente felmenni vele Hamburg mellé nyaralni (Hannovernél laknak). Esze ágában sem volt eladni soha, miért is adná?

Emiatt mondom, hogy németeknél kevés kilométeres autó ugyanolyan lutri, mint nálunk. Jónéhány évvel ezelőtt futottak ott annyit az autók, mint manapság nálunk, és ez hatványozottan igaz a felső kategóriás márkákra.


Ennyire azert nem rossz a helyzet, hogy tündermeseben kell remenykedni. Lehet a nemeteknel is kifogni keveset futott autokat, de azoknak altalaban meg is van az aruk es szanaszet vannak az amugy nem kicsi orszagban. En pl. az elözö BMW-met (318i) pontosan 5 evesen vettem eredeti 49.000km, a mostani automat (ami igaz nem BMW, de 3 literes dieselmotor van benne) original 51.000km-rel hoztam el 4 evesen a markaszalonbol ugy, hogy ceges auto volt. Ha türelmes az ember es hajlando bejarni Nemetorszagot egy auto miatt, akkor azert igazi gyönyszemeket lehet talalni...es nem is olyan keveset.

Szemy


Akkor miért van az,hogy a németek most tőlünk elkezdték hordani az autókat közép ill. felsőközép kategóriáról beszélek most.Pont,ezeket a kevés km-t futott darabokat keresik 60e km-ig!


Hogy miert van, nem tudom. De itt NRW-ben meg egy baratomtol, ismerösömtöl, kollegamtol sem hallottam, hogy magyarorszagrol szeretne behozatni autot. Ezzel ellentetben szamos baratomnak sikerült kifogni hasznalt nemet autokat közel vagy teljesen fullextras felszereltseggel es relativ igen keves futasteljesitmennyel...igaz az aruk is megvolt. Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy hiaba magas az atlagos nemet futasteljesitmeny (amiröl hivatalos adatot meg a mai napig nem tudtak a nemetek nekem mutatni), de bizony megtalalhatoak a megkimelt autok is a nemet hasznaltauto piacon...mint ahogy ezt a magam es ismerettsegi köröm is peldazza az elmult 6-8 evet figyelembe veve. Mindösszesen ennyivel szerettem volna a "tündermeset" kiegesziteni.

Szemy

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 21:48


Szemy írta:
petermover írta: Hát nem tudom, biztos vannak ilyen tündérmesék is, de 80-100e km-es, 2007-2008-as ELADÓ autót nem nagyon találsz a németeknél. A 80-100e km inkább a 2010-11-es modellekre jellemző, és azokat sem adják el, amíg el nem érik a garanciaidő végét. Akkor meg már nem 80-100e van bennük...
Több ismerősöm is van, cég is és magánszemély is. Egyiküknél egy céges 320d kombi volt 2009-es, most vették ki alóla 215e km-rel, mert lejárt a gari. Előbb egyszerűen nem adják el. Viszont a gari elvesztésével ugyanúgy megszabadulnak a 60e-et futott autóktól is a cégek, ez jó hír is lehet, csak nagyon ritka az ilyet kifogni... Úgy értem az ilyen autók kéz alatt, hirdetés nélkül mennek el inkább, nem teszik ki őket egy kereskedésbe.

Másik ugyanilyen sztori 318d automata kombi BMW 2011-es, már most van benne 110e km, 14-15 hónaposan. Srác tiporja neki rendületlenül, 9 felett az átlagfogyasztása, saját bevallás alapján 180 alatt nem megy a pályán, de inkább 200 felett jár vele. Annyit küldi amennyit bír, végig padlózza. Tőle pl nem venném meg az autót.

Ismerek olyan házaspárt is, ahol az öreg motorversenyző volt a 60-70-es években, rajong a BMW-ért, a garázsban áll neki egy lezsírozott '74-es vagy '75-ös (nem emlékszem) BMW versenymotor, amivel utoljára futamot nyert, meg ilyenek. Van neki két BMW-je, egy 528i '90-es évjáratú, méregzöld sedan, automata, egyedi bordó plüss belsővel és kárpitokkal, fabetéttel, kutyafasza brutál gyönyörű gép, full-full akkor elérhető extrával, és van a gépben kemény 70e km. Régebben többet használta, de 10 éve 2-3x veszi elő évente felmenni vele Hamburg mellé nyaralni (Hannovernél laknak). Esze ágában sem volt eladni soha, miért is adná?

Emiatt mondom, hogy németeknél kevés kilométeres autó ugyanolyan lutri, mint nálunk. Jónéhány évvel ezelőtt futottak ott annyit az autók, mint manapság nálunk, és ez hatványozottan igaz a felső kategóriás márkákra.


Ennyire azert nem rossz a helyzet, hogy tündermeseben kell remenykedni. Lehet a nemeteknel is kifogni keveset futott autokat, de azoknak altalaban meg is van az aruk es szanaszet vannak az amugy nem kicsi orszagban. En pl. az elözö BMW-met (318i) pontosan 5 evesen vettem eredeti 49.000km, a mostani automat (ami igaz nem BMW, de 3 literes dieselmotor van benne) original 51.000km-rel hoztam el 4 evesen a markaszalonbol ugy, hogy ceges auto volt. Ha türelmes az ember es hajlando bejarni Nemetorszagot egy auto miatt, akkor azert igazi gyönyszemeket lehet talalni...es nem is olyan keveset.

Szemy


Akkor miért van az,hogy a németek most tőlünk elkezdték hordani az autókat közép ill. felsőközép kategóriáról beszélek most.Pont,ezeket a kevés km-t futott darabokat keresik 60e km-ig!