státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 11:15


YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 11:08


kempelen írta:
Helioport írta:

Fura ez. De hihető, mert magam sem hiszem el, hogy amit ember elektronikából csinál, nem lehet másolni, emulálni, akármi. Nekem be van szarva az egyik kulcsom, 1-2 héten belül bemegyek, és rendelek újat. 1-2 nap alatt megjön, és (kapaszkodjál) negyvenkilencezeregynéhányszáz forint - ahogy a pali mondta...


...és mivel gyári kulcs lesz, ha megjött csak beülök az autóba, elfordítom és már megyek is.



Miért amit kulcsmásoló csinál az hogy működik mit gondolsz? Így: Beülsz az autóba elfordítod és már mehetsz is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 09:48


hancurozo írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


YELLOW itt Tatabányán is van kulcsmásoló, és simán csinál/másol kulcsot a kocsihoz amivel el is indul (nincs kikapcsolva az indításgátlóm, mert üres kulcsal viszont nem indul)
Minden transponderes kulcs másolható. (a BMW sem kulcsokat tárol, hanem adatokat amit fel tud rakni a nyers kulcsra)
Az e-bay-en is találsz nyers kulcsot. (programozható a kocsidhoz, de kevés cég képes rá)


de én tudni akarom, hogy működik ez
egy passzív áramkört, hogy kódol fel? mert azt elképzelhetőnek tartanám, hogy az EWS-ben állítja be, hogy melyik kódú, jelű kulcsokat fogadja el. de ez nem kulcsmásolás, hanem EWS programozás akkor. most nem direkt értetlenkedek, csak szeretném érteni, hogy megy.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 09:45


YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


YELLOW itt Tatabányán is van kulcsmásoló, és simán csinál/másol kulcsot a kocsihoz amivel el is indul (nincs kikapcsolva az indításgátlóm, mert üres kulcsal viszont nem indul)
Minden transponderes kulcs másolható. (a BMW sem kulcsokat tárol, hanem adatokat amit fel tud rakni a nyers kulcsra)
Az e-bay-en is találsz nyers kulcsot. (programozható a kocsidhoz, de kevés cég képes rá)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 08:22


peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 04:26


Helioport írta:

Fura ez. De hihető, mert magam sem hiszem el, hogy amit ember elektronikából csinál, nem lehet másolni, emulálni, akármi. Nekem be van szarva az egyik kulcsom, 1-2 héten belül bemegyek, és rendelek újat. 1-2 nap alatt megjön, és (kapaszkodjál) negyvenkilencezeregynéhányszáz forint - ahogy a pali mondta...


...és mivel gyári kulcs lesz, ha megjött csak beülök az autóba, elfordítom és már megyek is.



Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 00:34


peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.


Senki nem mondta hogy nem a transpondert azonosítja az EWS. Ha ki van kapcsolva az immobilizer, lehúzott EWS-el és bármilyen kulcsal indul az autó. 15 perc alatt elkészítenek egy rombusz alakú kulcsot, ha hihetetlenül hangzik akkor is.


akkó kiváncsi lennék, hogy csinálnak ugyanolyan transzpondert, mint amilyen benen volt. így világosabb a kérdésem? mástnem valahogy becsapják a rendszert, aztán digitális elektronikával állítanak elő valami hasonló jelet.


Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!



Fura ez. De hihető, mert magam sem hiszem el, hogy amit ember elektronikából csinál, nem lehet másolni, emulálni, akármi. Nekem be van szarva az egyik kulcsom, 1-2 héten belül bemegyek, és rendelek újat. 1-2 nap alatt megjön, és (kapaszkodjál) negyvenkilencezeregynéhányszáz forint - ahogy a pali mondta...



státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 19:30


YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.


Senki nem mondta hogy nem a transpondert azonosítja az EWS. Ha ki van kapcsolva az immobilizer, lehúzott EWS-el és bármilyen kulcsal indul az autó. 15 perc alatt elkészítenek egy rombusz alakú kulcsot, ha hihetetlenül hangzik akkor is.


akkó kiváncsi lennék, hogy csinálnak ugyanolyan transzpondert, mint amilyen benen volt. így világosabb a kérdésem? mástnem valahogy becsapják a rendszert, aztán digitális elektronikával állítanak elő valami hasonló jelet.


Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 13:56


peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.


Senki nem mondta hogy nem a transpondert azonosítja az EWS. Ha ki van kapcsolva az immobilizer, lehúzott EWS-el és bármilyen kulcsal indul az autó. 15 perc alatt elkészítenek egy rombusz alakú kulcsot, ha hihetetlenül hangzik akkor is.


akkó kiváncsi lennék, hogy csinálnak ugyanolyan transzpondert, mint amilyen benen volt. így világosabb a kérdésem? mástnem valahogy becsapják a rendszert, aztán digitális elektronikával állítanak elő valami hasonló jelet.

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 13:51


YELLOW írta:
peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.


Senki nem mondta hogy nem a transpondert azonosítja az EWS. Ha ki van kapcsolva az immobilizer, lehúzott EWS-el és bármilyen kulcsal indul az autó. 15 perc alatt elkészítenek egy rombusz alakú kulcsot, ha hihetetlenül hangzik akkor is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 13:12


peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 12:59


InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. március 17. szombat, 21:48


kisg325 írta:
harmas írta:
Azért ezen gondolkodj el.
1: 40E csináltatsz egy "valamilyen" kulcsot.
2: 45E márkaszervizben rendelnek neked az alvázszámod alapján az eredetivel megegyezőt, ami ugyanazt tudja mint az újkorában a kocsival adott. Valamint felprogramozzák az autóhoz, hogy csak az a két kulcs működjön ami nálad van. Legyen bármennyi is forgalomban belőle= másnál.
Azért az utóbbi megnyugtatóbb.


1: Teljesen gyári "értékű" kulcsot csinálnak
2: Ezt konkrétan hogyan kell érteni,hogy csak az a 2 kulcs fog működni? Más lesz ráprogramozva a meglévő kulcsra vagy valamilyen módon a "forgalomban" lévő kulcs lesz letiltva?


1: Gyári KINÉZETŰ kulcsod lesz (volt régebben egy reklám, ez volt a mottója: Ami majdnem az, az nem az)
2: Igen, csak az a két kulcs fogja működtetni az autót, a többi tiltva lesz. Hiába lesz Gézánál a harmadik
Ahogy érzed

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 23:28


hil írta:
harmas írta:
Helioport írta: Nekem nincs külső záras megoldás az autómon. Egy esetleges akkumerülés esetén hogy nyitom ki az autót, ha mondjuk nem akarom beverni az üveget?

Illetve nekem csak két eredeti kulcsom van az autóhoz, szeretném pótolni a többit. Hová kell fordulni? Nem kell, hogy magyar legyen, csak hová?

És még egy (beleszerkesztek) kérdés: A kettő kulcs közül is az egyik nyit-zár-indít, a másik csak nyit-zár, indítás nuku. RHantos mester azt mondja, megoldja. Mi lehet a tréfa?


Van megoldás ablaktörés nélkül is
Privi megy.


Szia! Nem kell ezen titkolózni, hátha érdekel mást is, akinek le van dugózva a zárja: egy eldugott helyre van téve egy csatlakozó, ami pl az aksira van kötve. Lemerül az aksi, akkor ezen keresztül mintha bikáznád feszejt kell rá adni és nyílik a központi zár




Ez felkeltette a figyelmem! Ez nagyon jól hangzik! Ötletes. Kéne nekem ilyen kívülre feltehető csati!!!!



kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 23:21


harmas írta:
Azért ezen gondolkodj el.
1: 40E csináltatsz egy "valamilyen" kulcsot.
2: 45E márkaszervizben rendelnek neked az alvázszámod alapján az eredetivel megegyezőt, ami ugyanazt tudja mint az újkorában a kocsival adott. Valamint felprogramozzák az autóhoz, hogy csak az a két kulcs működjön ami nálad van. Legyen bármennyi is forgalomban belőle= másnál.
Azért az utóbbi megnyugtatóbb.


1: Teljesen gyári "értékű" kulcsot csinálnak
2: Ezt konkrétan hogyan kell érteni,hogy csak az a 2 kulcs fog működni? Más lesz ráprogramozva a meglévő kulcsra vagy valamilyen módon a "forgalomban" lévő kulcs lesz letiltva?