rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Uhh most látom milyen háborút indítottam el a kérdésemmel!
Azt reméltem hogy személyeskedés nélkül meglehet ezt a témát beszélni...
Javasolnám hogy az szóljon hozzá akinek van/volt beszerelve chip tuning a BMW!-be és arról mi a tapasztalata.
Azt hogy kell-e nekem vagy másnak majd eldönti a tulajdonos!
Valóban a sógora a hozzászólónak a Szabolcs?
Az hogy lehet rá kötni biztosítást az egy előny és pozitívum,igaz hogy nem olcsó de ha vki a biztonságra utazik annak ez egy jó megoldás lehet.
Hogy a biztosító mennyit és hogyan(mire) fizet gond esetén az más kérdés,külön körbe kell járni!
Én mint laikus úgy látom hogy ha szakemberhez!! viszi a tulaj akkor vállalható a kockázat.
Itt olyanra gondolok aki nem egy-két BMW chippel évente hanem van komoly tapasztalata és visszajelzés a vevők felől.
Ettől függetlenül biztos hogy van kockázata de ezt mindenki maga dönti el hogy kell-e neki.
Én azért tovább is várnám a tapasztalatokat!!
figyelj, bár nemt udom anyagi helyzeted, de ne a csipsz legyen már az a hűdefontos dolog, hanem egyéb szinten legyen már rendbe a verdád. én szerintem felesleges. az tény a dízel autók jobban csippezhetőek, több tartalék van bennük, és valóban a régebbi vw konszern autói valóban jobbak ilyen szempontból.
ha kevés az erő, akkor miért enm vettél nagyobb motorost? amihez minden hozzá van igazítva gyárilag, ahhoz méretezve. vagy jó kimondani a haverok előtt, hogy csipszezett az autó? ez is valami farok növelő tényező lett? szerintem szard le a csippet. elég az a 150 ló, lehet kibírná a 170-t is, lehet valakinek tökéletesen megy sok ezret, de gyárlag még többet tud elmenni. a másik dolog, ha pár évre veszed, gondolj bele el is kell adni. értelmes ember, aki nem sztrítréjszing hülyegyerek, nem fog csippes autót venni, vagy nagyon nyomott áron, aki meg úgyis odaadja, az alapból gyanús ahogy hil is írta, kajálj az árából, vagy tankold meg a gépet és kirándulj egyet.
tudom milyen sikereik vanank a dízelnek, de nekem még mindig nem fér össze a sport-dízel kapcsolat, mint az a bolondéria, hogy kabrió dízel motorral. nekem ez brutális megerőszakolása a stílusnak.
szerk.: persze megértem, egy erősebb autó adói drágábbak, de majd egyszer eljő az az idő, amikor elkell menni beméretni az autókat, és ami több mint a gyári, azt az alapján fognak adóztatni, akokr majd elsz kopp. ezektől kitelik.
Figyelj!
A farokméregetésből már régen kinőttem mert lassan 50 vagyok és nem a haverok előtt akarok vakítani mint a 20 évesek!
Valóban ne turkálj a pénztárcámba mert semmi közöd hozzá hogy mire költöm a pénzemet!
Egyenlőre csak tájékozódom és arra voltam kíváncsi hogy esetleg fogyasztás csökkentés mellett lehet-e teljesítményt növelni és nem a fordítottja!!
Nem eladásra vettem az autómat és szeretném optimálisan jól "feljavítani" amit lehet,ezért is rakosgatok bele "extrákat" ami nekem kellhet.
Egyáltalán nem biztos hogy teszek bele chipet,pont erre való a fórum hogy a hozzászólások alapján eldöntöm hogy kell-e nekem vagy nem.
Sok hasznos tanácsot adsz a fórumon de ne oktassál már ki ilyen idős fejjel majd én tudom mit teszek!!
Amikor hasznos tanácsot adtál már többször is akkor mindig pontoztalak is és díjazom a segítő készségedet!
Ezután is megköszönöm ha tárgyilagosan segítesz de nem ebben a stílusban!(ha kérhetlek rá)
Lehet én reagáltam túl a hsz-t de fogadd el tőlem hogy ilyen vagyok.
És a verdámat rendben tartom szerintem ezek után is!!
Üdv!
azt nem tudom miért vetted magadra a farokméregetéses témát?
általánosságban írtam. aki volt már valamiféle összerezdülésen, tudhatja mi megy. kb úgy beszélnek róla, mintha kinek lenne nagyobb. és ez lenne az életben a legfontosabb.
nekem pedig ez a stílusom bocs. és igen túlreagáltad, mert csak részben szólt neked, és pont ezt nem szűrted le belőle, ami a mondani valója lett volna.
és igen azt nem értem, hogy miért utólagosan kell oylanra tenni az autót, amilyen az igényed? miért nem olyat veszel? értem én, hogy soke setben vane gy kevésbé felszerelt, de jó állapotú autó, míg a jobban felszerelt lelakott, de amint szétbombázod az autót, hogy szinte az egész belét kicseréled, az marha sok pénz, idő, energia, munka, és lehet szarul pakolsz össze valamit (ez sem neked szól, tehát a megszólítást ne magadra vedd, úgy kell érteni, hogy mindnekihez szólok, személyesen, akit érint), aztán csörögni, zörögni fog minden.
ha meg olyan korú vagy, akkor tudnod kellene, hogy ezek a kérdések mindig meddők lesznek, vagy hogy is akarjam már magának kifejezni, mert akinek chip van, azok közül kevesen fogják beismerni, hogy hát igen olcsó húsnak híg a leve, vagy több baja lett az autónak, mert tulajdonképpen az ember képtelen beismerni önmagáról, hogy hát hülye volt, elcseszte. illetve olyan ez, hogy az alkoholmentes sörtől is be fogsz rugni, ha normális üvegbe teszed, ami alkoholos üveg. nem tudom, de fogadni emrnék rá, hogy az ilyen búcsús chip-esek semmit nem csinálnak az autóval, max a tulaj hiszi el. hisz azt gondolja ha fizetett érte, az benne is van, és a hipokrampusz meg faxom tudja miylen agyi részek, ezt el is hitetik vele. ugyenez a dircsi-szürcsi. nagyobb szívóhang, az ember rögtön másnak érzi az autót, közben max 2LE-ha lett több, amit nem érez meg egy átlagos ember.
ahol van pad és lemérik az autót, szerinted mennyiből tart, "chip-pelés" után egy gombot nyomni, ami pozitív irányba billenti a mérést?
másik. a plussz teljesítményhez, több energia kell, ergő több tüzelőanyag. fizika általános iskola. sosem írtam, és nem is fogok csip programot írni, de ugye ahhoz, hogy kevesebebt is fogyasszon, azt úgy lehet szerintem elérni, hogy alacsony fordulaton, szegényebb keverékkel megy, de emiatt nem lesz rugalmas, magas fordulaton lehet neki adni többlet anyagot, ahogy több levegő is kell nagyobb erő, de több fogyasztás. mást nem ott járnánk, mint a fogyasztás topic-ban, hogy nem, hogy keveset fogyaszt, de termeli az üzemanyagot. lehet nyílván finomítani a programokat, de az nem hoz akkora plussz teljesítményt, hogy megérezd. vagy nagyobb teljesítmény vagy kevesebb fogyasztás. erre lehet szerintem hangolni. a nagyobb a valódi erőt, nagyobb turbo, szívó és kipuff oldali tuning, hajtókar, lendkerék tömeg csökkentés, erősítés, befecskendező renszer, és üzemanyag ellátó rendszer nagyobbra scerélése, és ezekhez faszántosan megírt program ér valamit. de mondom, a plussz teljesítmény, az plussz fogyasztás. ennyi a képlet.
aki mást mond, vagy hirdet, az mese habbal, amit hallani akar a paraszt, az azoknak való, akik megevszik a szivargyújtóba tehetó lókakát, amitől fogyasztás csökekntés érhető el.
amíg van hülye, addig az ilyen dolgoknak mindig lesz keletje. és ahogy elnézzük ezeket a dolgokat, jó sok hülye van. ami inkább félelmetes mint vicces.