davech írta:
Csum írta:
ezeket neten találtad, vagy valaki ajálotta neked?
automata váltos az autod vagy kézi?
Automata váltós. Nem ajánlotta senki, ebayen nézegettem és azért kérdezem hogy valaki találkozott e mer ezzel, esetleg tapasztalata van-e. Árban sem rossz.
Manapság már rengeteg féle dobozka létezik. Nagyon olcsón - párezer HUF-ért - összerakható egy PIC-es áramkör, ami a railnyomás módosítást elvégzi. De nem ez a dolog lényege, hanem a program, amit rátöltenek. (És úgy látom, hogy nem tolonganak a tapasztalatokkal rendelkezők, akik meg tudnák mondani, hogy milyen az általad kinézett cucc.) Ha a cég elég tőkeerős és kikísérletezték a programot, akkor kaphatsz műszakilag jobb megoldást, ha nincs mögötte igazi tudás, akkor meg valami átlagprogramot. Nemhiába kínálnak dobozt 100 000 felett, meg 30 000-ért is. Nem az IC-k miatt drágább az egyik, mint a másik. Inkább abba kellene belegondolnod, hogy mit is akarsz valójában. Ha 30% plusz kellene teljesítményben meg nyomatékban, akkor felejtsd el az ilyen egyparaméteres dobozokat, mert azok csak valamilyen csoda útján tudnak ennyit, meg rengeteg füsttel, ami meg fogja bosszulni magát, pl leragadt turbógeometria, vészprogramra álló vezérlés, etc. Egyparaméteres dobozkával ne akarj 10-15%-nál többet, ha több kell, akkor csiptuning, vagy komolyabb többparaméteres doboz, de ezek nem 100€-s dolgok.
Egyet azonban mindenképpen ide kell írnom: a jobban igénybe vett gép jobban kopik, hamarabb meghibásodik - bárki bármit állít is. Csak akkor vágj bele, ha ezt bevállalod.